John zei vorige week dat ze geen enkele leider hadden geaccepteerd. Dat het niet aan esther lag. Ik geloofde het alleen niet echt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af of er hetzelfde was gebeurd in kamp Zuid als Marnix daar leider was geweest ipv Esther
Nee joh. Die twee eikels konden gewoon niet hebben dat een VROUW hen moest leiden, da's wel duidelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af of er hetzelfde was gebeurd in kamp Zuid als Marnix daar leider was geweest ipv Esther
Ben je een Belg ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef TheVulture het volgende:
ik vind Douwe maar een lul eigenlijk...
Maar welnadenken hoe je het aanpakt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Niet echt een denkproef dus. Zo ongeveer de meest fysieke proef tot nu toe
Ja, helaas welquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Niet echt een denkproef dus. Zo ongeveer de meest fysieke proef tot nu toe
iek wil vahn die Esther af heyquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef fayle het volgende:
Stomme meredith... gaat dus gewoon zorgen dat ze deze proef verliezen... eu iek ben een bietje moe...
Trut!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:09 schreef cora4034 het volgende:
Let op, de volgende proef is een denkproef die gewonnen wordt door de Esther groep.
Ik ken de denkwijze van de redactie inmiddels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |