Tijdens de proeven zien ze elkaar natuurlijk wel en daar bleek toch wel duidelijk de anti esther houding van Kamp zuidquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:21 schreef wonderer het volgende:
Heb alleen even gemist hoe Noord nu weet hoe Zuid ervoor staat, ineens weten ze dat Esther er niet goed ligt enzo...
Douwe is een held, hopelijk blijft het kamp van maxime goed samen, die ouwe belgische moeder in dat kamp zie ik namelijk zo overlopen naar Carl en zn vriendjes na de samensmeltingquote:
Nee, je bent niet de enige.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Wim om fysieke redenen wel afhaken. de toon van de voice-over zegt me dat er nog iets staat te gebeuren zometeen en Esther niet weghoeft. ben ik de enige met dat gevoel?
Nee ik heb dat ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:27 schreef TheVulture het volgende:
ben ik de enige met dat gevoel?
Het blijft diep triest dat sommige deelnemers echt niet naar zichzelf kijken en alleen maar in staat zijn om de schuld in andermans schoenen te schuiven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:24 schreef sjak het volgende:
Grappig, door Carl zijn actie heeft Esther nu al de schuld gekregen van een eventuele mislukking van de samensmelting.
inderdaad. nog nooit is er iemand zo onrechtvaardig behandeld in ER als Esther. Geen schijn van kans gehad bij Kamp Zuid...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef BillyOcean het volgende:
Het kan toch niet waar zijn dat esther eruit gaat!! Die gun ik gewoon die hele titel "Robinson 2005"!
Wat die heeft moeten doorstaan!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:30 schreef PirE het volgende:
Ik mag echt hopen dat die Carl, aka het gezwel, er redelijk snel uitvliegt anders sneuvelt er hier echt nog een tv voordat deze serie afgelopen is.
ik vind Esther zowiezo ongelooflijk koel: ze wordt zo onwijs oneerlijk dwars gezeten, allemaal leugens en niemand aan haar kant.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef sjak het volgende:
Onbegrijpelijk trouwens dat je zo over iemand praat die er gewoon naast staat. Ik zou echt gaan schreeuwen dat ik best aardig was als ik Esther was.
dat zou enorme manipulatie zijn van de redactie maar van mij mogen zequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:32 schreef Noca het volgende:
Of de samensmelting misschien?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:38 schreef lookinforyou het volgende:
Carl is degene voor wie het woord hypocriet ooit bedacht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |