quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef regenworm het volgende:
Is het toch een leuke avond geworden
In de staat waarin Roel daarnet verkeerde, kun je alles verwachten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees eerlijk... Roel leek echt gek te zijn op Dido.... Dan verwacht je zoiets toch ook totaal niet!
Topicnummer klopt toch wel, daarstraks klopte het ergens niet maar dat was gecorrigeerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef Falco het volgende:
Beetje vroeg topic he en het moet nummer 389 zijn!
quote:
Zeg! Dat heeft niks te maken met waar je vandaan komt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Is dit nou typisch rotterdams ? Veel woorden geen daden
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
Ik wil mij bij deze als man even verontschuldigen voor het gedrag van Roelt, EN een pikkie van 5 centimeter en in slaap vallen VOOR de sex.
sorry dames!
Precieeeeeeeeeees.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel is gewoon een ontzettend zielige verliezer, klein knulletje die niet tegen een blauwtje kan.
Zij was een beetje gek op hem, hij stapelgek op haar en dat was oke zei hij.
Types die a zeggen en ontussen balen dat het anders is en het eerste beste sletje pakken![]()
Ja idd nu je het zegtquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
Topicnummer klopt toch wel, daarstraks klopte het ergens niet maar dat was gecorrigeerd
Ik weet nie hoor mar et valt best wel meequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef just me het volgende:
Wat een kutwijf is die Chantal zeg, eerst de boel mee opnaaien en nu bla bla bla
En die frigide paardenhoer van een Dido verdient ook niet beter.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
In de staat waarin Roel daarnet verkeerde, kun je alles verwachten.
zeker weten maar dit geldt ook voor linda.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
In de staat waarin Roel daarnet verkeerde, kun je alles verwachten.
"[BB SC #387] Neuk de Roels" moest 385 zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
Topicnummer klopt toch wel, daarstraks klopte het ergens niet maar dat was gecorrigeerd
Het gaat ineens niet zo hard meer en het nummer klopt, ik had me eerder al vergist.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef Falco het volgende:
Beetje vroeg topic he en het moet nummer 389 zijn!
die kant van nederland kan niet zo goed tegen alcohol.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Is dit nou typisch rotterdams ? Veel woorden geen daden ?
T is maar hoe je serieus bekijktquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Dagonet het volgende:
"roel heeft nu een serieus gesprek op de slaapkamer... met linda"
ik verheug me nu al op een gehele Roel afzeik uitzending.......quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
Precieeeeeeeeeees.
Maar het is wel leuk
Wat een slappe zak is dat
Same story,quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: Pure lust.
En wat was dat dan toen je met die Antiliaantje Shurendy naar bed ging, was dat soms wel pure liefde of ook ordinaire pure lust?
Wie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Damn, wat is dat toch voor een infantiele doos met haar "ik ben Calimero", dat roept ze nu al 2 uur lang...
Slappe Zak? Zakje bedoel jequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Precieeeeeeeeeees.
Maar het is wel leuk
Wat een slappe zak is dat
Didoquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:40 schreef brummie34 het volgende:
Ik denk dat linda nu zo wanhopig is geworden en zo nat, dat ze maar het kunstbeen van rob pakt
slapenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roel is in een serieus gesprek met Linda zegt Lies tegen Did![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:40 schreef b0ng het volgende:
[..]
die kant van nederland kan niet zo goed tegen alcohol.
Kom op zeg, ik vind hem een held.quote:
Doet ze anders nooooooiiiitquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef style het volgende:
En Chantal gaat zichzelf weer eens nergens mee bemoeien![]()
Dat was geplanned, net als die zogenaamde cyclus die ze zo goed kendequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: Pure lust.
En wat was dat dan toen je met die Antiliaantje Shurendy naar bed ging, was dat soms wel pure liefde of ook ordinaire pure lust?
Calimero, met die bikini. Ben geen vaste klant hier, maar volgens mij heet ze Nathalie ofzo.. praat de hele avond al als een baby met een heliumreservoir....quote:
"Ineens niet meer?" Kijk jij sinds vandaag mee of zo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ach, Roel is ineens niet meer Dido' s type, wat toevallig net nadat Lieske haar verteld heeft van Roel en Linda...
![]()
Ach ik zal maar niet opnoemen wat mannen allemaal niet kunnen danquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
De transseksueel is bekend, dat is Lieske. Ze had het over relativeren, en dat kan een vrouw niet....
[afbeelding]
Ik doe met je mee. Van die drie krijg ik dus plaatsvervangende schaamtegevoelens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Falco het volgende:
Bij deze haaat ik nu alle wijven die in die jacuzzi zitten: Lieske, Dido
en Nathalie
![]()
! Wat een stel zeikwijven.
Heeft ze altijd gezegtquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ach, Roel is ineens niet meer Dido' s type, wat toevallig net nadat Lieske haar verteld heeft van Roel en Linda...
![]()
Ja ze zakken in mijn lijstjequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Falco het volgende:
en Nathalie
![]()
dat mens is gewoon bang om op d'r muil te gaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Calimero, met die bikini. Ben geen vaste klant hier, maar volgens mij heet ze Nathalie ofzo.. praat de hele avond al als een baby met een heliumreservoir....
Heb je wel een punt. Maar ik denk dat de acties van Roel en Linda voorspellend zat waren zodat iedereen het zag aankomen. Waardoor dequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Valt me op dat niemand Linda hier afbrandt. Ze flikt het toch maar met de jongen waarvan ze weet dat hij behoorlijk gek is op Dido.
En die door Dido als speelbal wordt gebruikt. Dido heeft haar kans gehad en niet genomen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Valt me op dat niemand Linda hier afbrandt. Ze flikt het toch maar met de jongen waarvan ze weet dat hij behoorlijk gek is op Dido.
Idd,quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Falco het volgende:
en Nathalie
![]()
zijn er nu ook al vrouwenregelsquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Beste regie, kunnen we de stand van zaken in de slaapkamer zien?![]()
Ik denk dat als het echt spannend wordt daar we er niets meer van te zien krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Beste regie, kunnen we de stand van zaken in de slaapkamer zien?![]()
Trustequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl haakt ook af. Dit wordt niet meer leuk volgens mij.![]()
![]()
Als je van sletterige ordi barvrouwen houdtquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd,wat een stel zeikwijven
De enige roelerende oppergod vrouw is Linda natuurlijk![]()
![]()
Waarom zou je 'de andere vrouw' affakkelen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Omdat we zelf allemaal van die brave hendrikken zijn, zonder vervelende trekjes.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef BB-King het volgende:
Ik heb haar in de keuken gezien en gehoord en die weet morgen niets meer waarschijnlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Jammer genoeg heeft ze nog maar 1 puntje bij me gescoord; verleden week toen ze uit d'r dak ging tegen Tanja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Als je van sletterige ordi barvrouwen houdt![]()
Ik wil toch nog wel even zien hoe Dido reageert als ze Roel veerstrengeld met Linda ziet liggen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind dat er een stel hypocrieten in het huis zitten![]()
Ik ga maar eens tandenpoetsen....
Maar hoe komen ze er in godsnaam bij dat hij een serieus gesprek met haar heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Waarom zou je 'de andere vrouw' affakkelen?
Zij mag doen wat ze wil , toch?
De bezette vent heeft zich maar te beheersen
Alleen is Roel niet echt bezet
Maar de dames weten zo te horen echt niet dus wat Roel net gedaanheeft
Ik hoop dat ze het binnenkort nog wel te weten komenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Waarom zou je 'de andere vrouw' affakkelen?
Zij mag doen wat ze wil , toch?
De bezette vent heeft zich maar te beheersen
Alleen is Roel niet echt bezet
Maar de dames weten zo te horen echt niet dus wat Roel net gedaanheeft
Ja, in mijn geval wel. Ik vind Roel op zich een toffe kerel, z'n manier van denken en doen enzo bevalt me wel, maar dat ie nu de slet uithangt voor de zoveelste keer, terwijl ie over Didozit te kwijlen elke keer, vind ik echt een diepe minpunt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef BB-King het volgende:
Waarom zakken er steeds mensen op lijstjes bij iedereen?
Dat heb ik nu totaal niet.. alsof dit soort acties zoveel beïnvloeden.
Wees blij dat er iets gebeurd is, saaie dagen komen er nog genoeg.
Dat blijkt maar weer...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat we zelf allemaal van die brave hendrikken zijn, zonder vervelende trekjes.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Loedertje het volgende:
Dido
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Jojogirl het volgende:
Nathalie.
Alcohol + Roel =quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, in mijn geval wel. Ik vind Roel op zich een toffe kerel, z'n manier van denken en doen enzo bevalt me wel, maar dat ie nu de slet uithangt voor de zoveelste keer, terwijl ie over Didozit te kwijlen elke keer, vind ik echt een diepe minpunt.
Niet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat zei Chantal toch tegen Lies, en Lies gelooft datquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze er in godsnaam bij dat hij een serieus gesprek met haar heeft![]()
nou... als ze dan met Tanja meegaatquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft ze nog maar 1 puntje bij me gescoord; verleden week toen ze uit d'r dak ging tegen Tanja.
Meer zit er ook niet in, MAAR(!) als ze Tanja nomineert, dan wil ik m'n mening herzien![]()
Chantal...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef ruby het volgende:
Wat is nou eigenlijk Chantal haar probleem???
My thoughts exactly.... Een gemiddelde zondag in de koffiehoek van een meubelboulevard is stimulerender. En het was zo veelbelovend een uur geledenquote:
Wat is ze toch ook goedgelovig, die Liesquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zei Chantal toch tegen Lies, en Lies gelooft dat
Ze is nu nog vereerd dat hij haar leuk vindtquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil toch nog wel even zien hoe Dido reageert als ze Roel veerstrengeld met Linda ziet liggen.
Naar huis?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou... als ze dan met Tanja meegaat![]()
Graagquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
regie S L A A P K A M E R knopje 4
dank u
Dat kan nog voor wat reuring zorgen maar als dat niet gebeurt kan ik gewoon naar bed over 4 1/2 uur.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil toch nog wel even zien hoe Dido reageert als ze Roel veerstrengeld met Linda ziet liggen.
En de andere meiden in het bad dus ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zei Chantal toch tegen Lies, en Lies gelooft dat
Ze hoeven toch niet perse altijd twee cams op een plek te hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
regie S L A A P K A M E R knopje 4
dank u
Robquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef Shirley het volgende:
Over wie hebben ze het nou de hele tijd?
Als Tanja woensdag genomineerd wordt, ligt ze eruitquote:
Lieske fan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga maar eens tandenpoetsen....
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
Dido voelt zich serieus vereerd dat Roel haar leuk vindt, zegt ze nu.![]()
t lijkt er vaak wel opquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:50 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet perse altijd twee cams op een plek te hebben?
daar kan ik mee levenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Vrouwenregel = opgestaan, plaats vergaan
Woon je in de buurt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de andere meiden in het bad dus ook
Nee joh, is toch leukquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:50 schreef BB-King het volgende:
Zit Chantal weer over Rob te zeuren?
Pfff, wat een vermoeiend wijf is me dat...![]()
Over dat Rob aan het stoken is bij iedereen of iets dergelijks.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:50 schreef arneaux het volgende:
Ik ben Chantal echt he-le-maal kwijt?!!!!!!!
Weet IEMAND waar ze 't over heeft?
Gaat over Rob en dat er volgens Chantal iets niet klopt aan hemquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:50 schreef arneaux het volgende:
Ik ben Chantal echt he-le-maal kwijt?!!!!!!!
Weet IEMAND waar ze 't over heeft?
Scan hoeveel weken volg je nu al BB?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Tanja woensdag genomineerd wordt, ligt ze eruit
De mannenregels van Roel? Dat je met je handen van iemands vriendin afblijft?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:46 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien hebben dames niet van die "mannen regels" of dingen waar Roel het eerder over had![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef FuTilE het volgende:
Pffff, die ouwe kraai in de keuken klinkt alsof ze momenteel 5 herseninfarcten tegelijkertijd heeft....
Zo ver gaat mijn verslaving nog net nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Woon je in de buurt?
Ga eens roepen over de schutting
Pricelessquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
Dido voelt zich serieus vereerd dat Roel haar leuk vindt, zegt ze nu.![]()
Ik kan niet naar dat wijf kijken en luisteren. Wat een tyfusbitch.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:50 schreef BB-King het volgende:
Zit Chantal weer over Rob te zeuren?
Pfff, wat een vermoeiend wijf is me dat...![]()
Nee niet leuk.. Chantal zegt zoveel maar eigenlijk zegt ze helemaal niks.quote:
Het zou wel een stunt zijn als Tanja een week voor de bevalling exit magquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan hoeveel weken volg je nu al BB?![]()
Die buik wordt niet genomineerd en zelfs al word ze dat dan steekt Hummie er een stokje voor.
Tanja gaat pas als ze bevallen is en de "winst" voor BB eruit is.
Maar mocht het zo zijn, dan trek ik een flesje open![]()
![]()
![]()
jammerquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo ver gaat mijn verslaving nog net niet
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef FuTilE het volgende:
Pffff, die ouwe kraai in de keuken klinkt alsof ze momenteel 5 herseninfarcten tegelijkertijd heeft....
GRRR ik vind haar niet meer leukquote:
Update: ze slapenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan niet naar dat wijf kijken en luisteren. Wat een tyfusbitch.
Dan maar het gebrabbel van die drie in het bubbelbad.
Wel knap waardeloos dat ze niet even een update uit de slaapkamer geven.
Ik snap, als ze zegt, dat je niet ruzie met haar wilt hebben.quote:
Dank. Ik kon het echt niet volgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef ruby het volgende:
Ah het is Rob die besproken wordt.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef michelc85 het volgende:
zei ingrid nou kankerleier?
Dat wil ik dan wél even zeker weten.quote:
Dan hoor je heel wat anders dan ik hoor. Maar dat is vast niet voor het eerst.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef Lkw het volgende:
Lieske probeert zich met risicoloze herhalingen van andermans standpunten geliefd te maken bij de andere 2 tutjes, niet prettig om te zien en het voegt niets toe. Lafhartig gevlei. Jammer.
Oh man, dan trakteer ik de hele stad op een biertjequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou wel een stunt zijn als Tanja een week voor de bevalling exit mag
Onzin, die is helder genoegquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal is aardig bezopen in ieder geval
edit: na dat zwaar tegenvallende begin eerder vanavond is dit meteen alweer erg leuk![]()
ja, Chantal is weer lekker aan het stokenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef arneaux het volgende:
Hebben ze t nou over Rob? Dat hij zoveel stookt?
Binnenkort maar heb teveel gedronken nuquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Woon je in de buurt?
Ga eens roepen over de schutting
wanneer niet.. die is gewoon triestquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
[..]
jammer
Chantal loopt nu gewoon te liegen
Jammer dat jij je niet vermaakt danquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee niet leuk.. Chantal zegt zoveel maar eigenlijk zegt ze helemaal niks.![]()
Serieus? Noemde Ingrid Rob een kankerlijer??quote:
Yep.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus? Noemde Ingrid Rob een kankerlijer??
Feestjuuuhhhhquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh man, dan trakteer ik de hele stad op een biertje![]()
![]()
![]()
Wat zeg ik; groot feest hier![]()
Hey Jane!quote:
Haha, nee. Maar ik vind de andere 2 ook erg. Maar je ergeren is heerlijk, somsquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hoor je heel wat anders dan ik hoor. Maar dat is vast niet voor het eerst.
Ja echtquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet nie , leek erop , iemand gehoord?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze nu weer aan Chantal lippen hangt, die loopt zo uit haar te korte nek te kletsen over Robquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap, als ze zegt, dat je niet ruzie met haar wilt hebben.
Volgens mij is dat onzekere meisje dan ineens erg naar de achtergrond gekropen![]()
![]()
Kwam doordat Rob Ingrid zo aan de tand voelde over menno met die homo zaak. En als Rob zelf de homo blijkt te zijn word ze enorm boosquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
dat zijn andere regels dan die ik heb ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Vrouwenregel = opgestaan, plaats vergaan
Ik was net goed gestemd...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:55 schreef bemeall het volgende:
T is alleen dat ik weet dat ze Tanja er nooit voor de bevalling uitsturen![]()
Ja, ze zei het echt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:55 schreef michelc85 het volgende:
[..]
Weet nie , leek erop , iemand gehoord?
Zo zeg.quote:
Schijnt een Haags woord te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef michelc85 het volgende:
zei ingrid nou kankerleier?
Zi houdt dat heel lang vol, maar ooit valt ze door de mand.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef riri het volgende:
Chantal is een geslepen wijf,wat een vals kreng is dat.....
Hoi!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey Jane!![]()
Lang niet gezien joh, vroeg me al af of je na vakantie niet meer terug gekeerd was![]()
Chantal heeft gewoon de behoefte om altijd te zeggen wat ze vindquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef riri het volgende:
Chantal is een geslepen wijf,wat een vals kreng is dat.....
Chantal vertelde dat Rob iets over Ingrid en Menno had gezegd en toe zei Ingrid: Ja echt? Wat een kankerlijer.quote:
Dat laat BB toch weer niet zien in de uitzendingquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Chantal vertelde dat Rob iets over Ingrid en Menno had gezegd en toe zei Ingrid: Ja echt? Wat een kankerlijer.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Chantal vertelde dat Rob iets over Ingrid en Menno had gezegd en toe zei Ingrid: Ja echt? Wat een kankerlijer.
Ja maar kijk naar die ogen als ze Chan iets vraagt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze nu weer aan Chantal lippen hangt, die loopt zo uit haar te korte nek te kletsen over Rob
Tegen de mening van zo ongeveer IEDEREEN in, geloof ik nog altijd dat het er met de exits wel eerlijk aan toe gaat. Er zijn in het verleden wel meer mensen uitgevlogen waarvan iedereen zeker wist dat het de favoriet van BB was.quote:
Nee tuurlijk niet, net zo min als de uitlatingen van Linda. Hooguit wat gedans en gezoen, meer niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:58 schreef michelc85 het volgende:
[..]
Dat laat BB toch weer niet zien in de uitzending
Chantal vindt Rob een soort van gluiperd, die aan iedereen een ander verhaal ophangt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoi!
Ja, ben veilig terug hoor. Weet alleen nog niet of ik mijn BB-verslaving ga voortzetten.
Ga nu maar naar bed iig. Kan het toch allemaal maar moeilijk volgen.
Chantal vindt dat er iets is met Rob of zo... maar verder?
Is dat een retorische vraag?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:57 schreef BB-King het volgende:
Chantal is zoveel malen berekender bezig dan Rob... beseft ze dat zelf niet?
zou ik ook geezegd hebben, als ik geloofde wat Chantal loopt te ouwestoephoeren over hemquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar lukt dat allemaal wel vóór de bevalling?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Tegen de mening van zo ongeveer IEDEREEN in, geloof ik nog altijd dat het er met de exits wel eerlijk aan toe gaat. Er zijn in het verleden wel meer mensen uitgevlogen waarvan iedereen zeker wist dat het de favoriet van BB was.
Ik blijf geloven in dat het eerlijkgebeurt. sorry
Uhm stel dat het niet retorisch zou zijn... dan niet?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:00 schreef cuall het volgende:
hou de boel in de gaten mensen, ik kruip m'n bed in
![]()
ja maar niet over Chantal, Deltaatje, ben ik bang, over Rob, en ze wordt steeds kwader...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar kijk naar die ogen als ze Chan iets vraagt.![]()
Ze is zo geirriteerd aan het worden![]()
Ik wou al zeggen, ik hoor ze elke keer als ik inschakel roddelen, vanmiddag ook toen ik inschakelde.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:00 schreef riri het volgende:
haha.....Menno die zegt dat als Ingrid en hij met elkaar praten ze het noooooit over anderen hebben.....ze doen niets anders dan het hebben over anderen
Weet je wat ongeloofwaardig is? Dat Chantal iets echt meent.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
Chantal zit er echt over in zeg, ongelofelijk![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet je wat ongeloofwaardig is? Dat Chantal iets echt meent.
Oh oke, ja het is ook zo'n chaos hier met al die roddels en verhalenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:01 schreef milagro het volgende:
[..]
ja maar niet over Chantal, Deltaatje, ben ik bang, over Rob, en ze wordt steeds kwader...
Ik kan me geen BB herinneren waarin de deelnemers het UITSLUITEND over de andere deelnemers hadden.. of ben ik nou kort van memoriequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:00 schreef riri het volgende:
haha.....Menno die zegt dat als Ingrid en hij met elkaar praten ze het noooooit over anderen hebben.....ze doen niets anders dan het hebben over anderen
nee niet hij, wij.........quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:02 schreef ruby het volgende:
Menno meldt hoe hoog hij Chantal heeft zitten.
Welterusten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:00 schreef cuall het volgende:
hou de boel in de gaten mensen, ik kruip m'n bed in
![]()
Die is idd erg goed , ze lult over iedereenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:03 schreef ruby het volgende:
Haha, Chantal hoort bij het clubje dat te vertrouwen is.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan me geen BB herinneren waarin de deelnemers het UITSLUITEND over de andere deelnemers hebben.. of ben ik nou kort van memorie![]()
Ik weet niet wat ik moet geloven, ik vind het wel hylarisch.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet je wat ongeloofwaardig is? Dat Chantal iets echt meent.
wat zullen ze teleurgesteld zijn als ze dit later terug zien danquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:03 schreef ruby het volgende:
Haha, Chantal hoort bij het clubje dat te vertrouwen is.
Neen zo'n enorme lul zal ze niet snel kunnen vergeten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:03 schreef Dagonet het volgende:
ocharm, Lieske is nog niet over haar laatste verliefdheid heen
Het word er niet makkelijker opquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet geloven, ik vind het wel hylarisch.
Ik denk dat het over 1 week echt 1 groot slagveld is in het huis, elke dag komen er nog meer roddels en verwijzingen "ja maar ik dacht dat jij me een hoer vond, want rob zei..."
"Nee joh chantal, dat zei Dido, dat weet je toch, je bent er een van ons"
"Ja maar Menno, ik hoorde van Lieske, dat jij bla bla bla"
![]()
Valt me ook op. Zeker Dido wil alleen maar over zichzelf praten, enorm egocentrisch wezen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:03 schreef style het volgende:
Niemand luistert naar elkaar in de jacuzzi![]()
Is mij ook opgevallen, maar ben er nog niet uit of het daar aan ligt, alhoewel dat mijn eerste idee was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:04 schreef milagro het volgende:
Vinden jullie danook niet dat Rob erg stil is de laatste tijd?
Volgens mij voelt hij dat 'men' zo over hem denkt zoals we nu hier horen?
Of doe ik nu een Chantalletje? Voel ik dingen die er niet zijn
Nee Loedertje, die was het nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen zo'n enorme lul zal ze niet snel kunnen vergeten.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen zo'n enorme lul zal ze niet snel kunnen vergeten.
Ik weet niet wie het zei maar..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:04 schreef milagro het volgende:
Vinden jullie danook niet dat Rob erg stil is de laatste tijd?
Volgens mij voelt hij dat 'men' zo over hem denkt zoals we nu hier horen?
Of doe ik nu een Chantalletje? Voel ik dingen die er niet zijn
Het heeft wel wat hoorquote:
Denk dat ze daar wel gelijk in heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:06 schreef Harry het volgende:
Natte Ly: Ik hou op een bepaalde manier van hem (Ralph). Het liefst zou ik hem met een ander meisje willen zien.
Lieske: Ik denk dat ik hierna een stuk volwassener ben. Ik denk dat jij (Dido) een kanshebber bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |