roel in ieder geval nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
Ik wil weten wat er nu door Linda heengaat
En wij moeten eisen dat we het te zien krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
Linda moet gewoon eisen dat ze een beurt krijgt!
Door d'r heen had er met die 5 centimeter neit echt ingezeten denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
He-le-maal niks, en volgens mij was het de bedoeling dat er wel iets door haar heen zou gaan...![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
En wij moeten eisen dat we het te zien krijgen![]()
Hmm maar zegt Lieske dan niet tegen Nathalie en Dido dat ze de slaapkamer niet binnenmocht vanwege Linda en Roel? Of zou ze werkelijk zo naief zijn?!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef milagro het volgende:
Jammer dat Chantal Lieske tegenhield net
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef milagro het volgende:
Jammer dat Chantal Lieske tegenhield net
Dat is dan toch echt wel jammerquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij weet Dido nog nergens van
Wees eerlijk... Roel leek echt gek te zijn op Dido.... Dan verwacht je zoiets toch ook totaal niet!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hmm maar zegt Lieske dan niet tegen Nathalie en Dido dat ze de slaapkamer niet binnenmocht vanwege Linda en Roel? Of zou ze werkelijk zo naief zijn?!
Ooow maar dat komt ze nog wel te weten.... Chantal is nog in het huis tochquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij weet Dido nog nergens van
Als je dronken bent .......quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees eerlijk... Roel leek echt gek te zijn op Dido.... Dan verwacht je zoiets toch ook totaal niet!
trustequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef Avenger84 het volgende:
Nou er komt geen actie dus
Dan ga ik maar slapen
fijne nacht nog streamers
Roel is gewoon een ontzettend zielige verliezer, klein knulletje die niet tegen een blauwtje kan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees eerlijk... Roel leek echt gek te zijn op Dido.... Dan verwacht je zoiets toch ook totaal niet!
Ja maar hallo wake up call, als ze haar eerst naar die kamer sturen en vervolgens haar tegenhouden, dan WEET je toch dat het niet klopt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
wat was dat nou met die ezel en die steenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uiteindelijk belandt hij met Rob in bed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef Jojogirl het volgende:
Roel probeert gewoon al weken wanhopig te scoren en het lukt hem maar niet (en de kans dat het wel lukt wordt steeds kleiner).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |