Ik vond dat ze al zo helder uit haar ogen keek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:30 schreef AMDFreak het volgende:
Chantal is echt zoo lam gek :p
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef Dagonet het volgende:
Sta je daar met je grote bek "RELLEUH!!!!!!!"
*snurk
nee die ligt er nog inquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
sjees wat erg dit![]()
![]()
Is Dido al uit bad?![]()
roel slaaptquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef brummie34 het volgende:
staan die straems stil of zo van linda en roel
O wees maar niet bang.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Chantal mag dit wel even doorbrieven aan Dido
Is mij 1x overkomen, weken pikstraf en een blauwe plekquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is ongelofelijk zoenen in slaapvallen.
Roel is een watje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
tering, als ik dit thuis zou flikken he, dan hakt ze me leutert eraf!
en dan bedoel ik dus het in slaap vallen he!
zulke goeie maatjes is linda toch ook weer niet met dido toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:32 schreef luciano het volgende:
luciano - maandag 3 oktober 2005 @ 00:16
heb niemand het nou door ? linda en dido hebben iets afgespropken om te kijken hoe ver linda kan gaan bij roel , ff zijn liefde voor dido testen samen ............tis maar een stelling hoor
Ik denk dat hij gezakt is voor de test![]()
![]()
![]()
He-le-maal niks, en volgens mij was het de bedoeling dat er wel iets door haar heen zou gaan...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
Ik wil weten wat er nu door Linda heengaat
veel plezier newsmanquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef newsman het volgende:
Ik duik mijn wijnkelder in, ik ga zuipen wat een kut avond.Ik ga maar is zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |