vrouwenkamer. Tanja slaapt ergens anders en de rest van de dame sis nog op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Waar liggen ze eigenlijk?
LOLquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef Loedertje het volgende:
Dat geluid heeft men al extra hard gezet
Joost en Rob renden wer in paniek de DBK in
Dido , je bent moe, naar bed, NU!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef APK het volgende:
Geweldig, Dido ligt te moraalridderen in het bubbelbad terwijl Roel en linda liggen te lebberen in de slaapkamer.![]()
dat denk ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
Ze gaan echt niet neuken, ze rommelen en zoenen gewoon ff door, verder niks.
Beter plot vna het verhaal kan nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef APK het volgende:
Geweldig, Dido ligt te moraalridderen in het bubbelbad terwijl Roel en linda liggen te lebberen in de slaapkamer.![]()
Dat compenseert die 5 cm van hem dan wel weer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:24 schreef brummie34 het volgende:
Goed zo gooi alle schaamte maar van je af roel, ze heeft een verasing van 20cm in der broekje zitten hahahaha
MUHAHAHAHAH!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef APK het volgende:
Alleen luisteren danquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Hier mag ik niet naar kijken van mijn moeder![]()
Anders lagen ze nu al naakt hoor.quote:
Hier nog 1quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:24 schreef Kinga het volgende:
Ik zit echt met verbazing te kijken...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:24 schreef Speedski het volgende:
Scanman prt scr checken .. scanman prt scr checken
Nee, al heb ik daar de streams wel aan de praat gekregen, da's mooi, want morgen heb ik avonddienstquote:
Is roel in slaapgevallenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
godverdomme strax valt die lul nog in slaap!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:25 schreef Coraatje het volgende:
jah rob gaat weer de vader figuur uithangen ,en aan bb vertellen dat ze waarschijnlijk morgen spijt hebben en dat bb dan op ze minst voor condooms moet zorgen ofzo
Lucky You .. want het was: geen sex @ workquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, al heb ik daar de streams wel aan de praat gekregen, da's mooi, want morgen heb ik avonddienst
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:25 schreef milagro het volgende:
Roel heeft een kleine lul en teveel gezopen dus dat wordt sowieso niets
HEAR HEAR en AMEN!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:25 schreef KRIBBET het volgende:
Als ik hier thuis zolang met het voorspel bezig ben krijg ik een knal voor me kop![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:26 schreef milagro het volgende:
Linda echt helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal gefrustreerd nu
Die zak valt in slaap
Goed voor z'n rep......quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:27 schreef Spewey het volgende:
hahaha en in coma
hahaquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef avonne het volgende:
Ben benieuwd wat Linda straks zegt in de keuken "Niet alleen een hoeren feest, maar ook nog een hoop slappe lullen !"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda zo geil als boter en Roel valt in slaap![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef avonne het volgende:
Ben benieuwd wat Linda straks zegt in de keuken "Niet alleen een hoeren feest, maar ook nog een hoop slappe lullen !"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef avonne het volgende:
Ja wat een afgang zegquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef UltraBrain het volgende:
Heeft die gozer een moedercomplex ofzo? Hij valt gewoon in slaap als een klein kind...
Linda zal wel denken. Die ligt maar te wachten met haar drijfnatte zuignap.
Wat een loser die gozer.
Nee die kamer zijn ze uitgestuurd met de mededeling dat de andere vrij was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef Arcee het volgende:
Ligt Rob of iemand anders nou naast Linda en Roel?
Wat verwoord je dat toch weer mooi.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef UltraBrain het volgende:
Die ligt maar te wachten met haar drijfnatte zuignap.
Welnee,die is nooit verder dan rukken gekomenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef Cracka-ass het volgende:
HAHAHAHAHA, mijn god wat een baby-loser. Ik vraag me nu serieus af of Roel wel ontmaagd is....
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Chantal mag dit wel even doorbrieven aan Dido
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef mazaru het volgende:
Linda ligt daar klaarwakker onder een slapende Roel![]()
Carpe diemquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef Dagonet het volgende:
Sta je daar met je grote bek "RELLEUH!!!!!!!"
*snurk
sjees wat erg ditquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is ongelofelijk zoenen in slaapvallen.
Roel is een watje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zou hij niet in slaap gevallen zijn als hij een echte was geweestquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef AMDFreak het volgende:
Roel is overduidelijk een echte player
Ah, dat zal het idd zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef Arcee het volgende:
Ligt Rob of iemand anders nou naast Linda en Roel?
en dat heeft ie nog nooit afgemaakt dan is ie al in slaap gevallenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Welnee,die is nooit verder dan rukken gekomen![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Dat zeg ik: Gammaquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef milagro het volgende:
Roel zijn reputatie voorgoed naar de klotuuuuuuuuuh![]()
Wat een eikel![]()
![]()
Ik ben wel blij hoor, mag gewoon gaan slapen NA de daadquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR en AMEN!
Sta ik nog binnen het uur met mijn groentekliko op straat!
Linda natuurlijk, de stoom komt uit haar orenquote:
Ik vond dat ze al zo helder uit haar ogen keek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:30 schreef AMDFreak het volgende:
Chantal is echt zoo lam gek :p
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef Dagonet het volgende:
Sta je daar met je grote bek "RELLEUH!!!!!!!"
*snurk
nee die ligt er nog inquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
sjees wat erg dit![]()
![]()
Is Dido al uit bad?![]()
roel slaaptquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef brummie34 het volgende:
staan die straems stil of zo van linda en roel
O wees maar niet bang.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Is mij 1x overkomen, weken pikstraf en een blauwe plekquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is ongelofelijk zoenen in slaapvallen.
Roel is een watje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
tering, als ik dit thuis zou flikken he, dan hakt ze me leutert eraf!
en dan bedoel ik dus het in slaap vallen he!
zulke goeie maatjes is linda toch ook weer niet met dido toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:32 schreef luciano het volgende:
luciano - maandag 3 oktober 2005 @ 00:16
heb niemand het nou door ? linda en dido hebben iets afgespropken om te kijken hoe ver linda kan gaan bij roel , ff zijn liefde voor dido testen samen ............tis maar een stelling hoor
Ik denk dat hij gezakt is voor de test![]()
![]()
![]()
He-le-maal niks, en volgens mij was het de bedoeling dat er wel iets door haar heen zou gaan...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
Ik wil weten wat er nu door Linda heengaat
veel plezier newsmanquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef newsman het volgende:
Ik duik mijn wijnkelder in, ik ga zuipen wat een kut avond.Ik ga maar is zuipen.
roel in ieder geval nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
Ik wil weten wat er nu door Linda heengaat
En wij moeten eisen dat we het te zien krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
Linda moet gewoon eisen dat ze een beurt krijgt!
Door d'r heen had er met die 5 centimeter neit echt ingezeten denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
He-le-maal niks, en volgens mij was het de bedoeling dat er wel iets door haar heen zou gaan...![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
En wij moeten eisen dat we het te zien krijgen![]()
Hmm maar zegt Lieske dan niet tegen Nathalie en Dido dat ze de slaapkamer niet binnenmocht vanwege Linda en Roel? Of zou ze werkelijk zo naief zijn?!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef milagro het volgende:
Jammer dat Chantal Lieske tegenhield net
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef milagro het volgende:
Jammer dat Chantal Lieske tegenhield net
Dat is dan toch echt wel jammerquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij weet Dido nog nergens van
Wees eerlijk... Roel leek echt gek te zijn op Dido.... Dan verwacht je zoiets toch ook totaal niet!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hmm maar zegt Lieske dan niet tegen Nathalie en Dido dat ze de slaapkamer niet binnenmocht vanwege Linda en Roel? Of zou ze werkelijk zo naief zijn?!
Ooow maar dat komt ze nog wel te weten.... Chantal is nog in het huis tochquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij weet Dido nog nergens van
Als je dronken bent .......quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees eerlijk... Roel leek echt gek te zijn op Dido.... Dan verwacht je zoiets toch ook totaal niet!
trustequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef Avenger84 het volgende:
Nou er komt geen actie dus
Dan ga ik maar slapen
fijne nacht nog streamers
Roel is gewoon een ontzettend zielige verliezer, klein knulletje die niet tegen een blauwtje kan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees eerlijk... Roel leek echt gek te zijn op Dido.... Dan verwacht je zoiets toch ook totaal niet!
Ja maar hallo wake up call, als ze haar eerst naar die kamer sturen en vervolgens haar tegenhouden, dan WEET je toch dat het niet klopt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
wat was dat nou met die ezel en die steenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uiteindelijk belandt hij met Rob in bed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef Jojogirl het volgende:
Roel probeert gewoon al weken wanhopig te scoren en het lukt hem maar niet (en de kans dat het wel lukt wordt steeds kleiner).
trustequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ik ook m'n bed maar eens induik.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |