quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:25 schreef milagro het volgende:
Roel heeft een kleine lul en teveel gezopen dus dat wordt sowieso niets
HEAR HEAR en AMEN!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:25 schreef KRIBBET het volgende:
Als ik hier thuis zolang met het voorspel bezig ben krijg ik een knal voor me kop![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:26 schreef milagro het volgende:
Linda echt helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal gefrustreerd nu
Die zak valt in slaap
Goed voor z'n rep......quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:27 schreef Spewey het volgende:
hahaha en in coma
hahaquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef avonne het volgende:
Ben benieuwd wat Linda straks zegt in de keuken "Niet alleen een hoeren feest, maar ook nog een hoop slappe lullen !"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda zo geil als boter en Roel valt in slaap![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef avonne het volgende:
Ben benieuwd wat Linda straks zegt in de keuken "Niet alleen een hoeren feest, maar ook nog een hoop slappe lullen !"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef avonne het volgende:
Ja wat een afgang zegquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef UltraBrain het volgende:
Heeft die gozer een moedercomplex ofzo? Hij valt gewoon in slaap als een klein kind...
Linda zal wel denken. Die ligt maar te wachten met haar drijfnatte zuignap.
Wat een loser die gozer.
Nee die kamer zijn ze uitgestuurd met de mededeling dat de andere vrij was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef Arcee het volgende:
Ligt Rob of iemand anders nou naast Linda en Roel?
Wat verwoord je dat toch weer mooi.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef UltraBrain het volgende:
Die ligt maar te wachten met haar drijfnatte zuignap.
Welnee,die is nooit verder dan rukken gekomenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef Cracka-ass het volgende:
HAHAHAHAHA, mijn god wat een baby-loser. Ik vraag me nu serieus af of Roel wel ontmaagd is....
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Chantal mag dit wel even doorbrieven aan Dido
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef mazaru het volgende:
Linda ligt daar klaarwakker onder een slapende Roel![]()
Carpe diemquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef Dagonet het volgende:
Sta je daar met je grote bek "RELLEUH!!!!!!!"
*snurk
sjees wat erg ditquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is ongelofelijk zoenen in slaapvallen.
Roel is een watje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zou hij niet in slaap gevallen zijn als hij een echte was geweestquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef AMDFreak het volgende:
Roel is overduidelijk een echte player
Ah, dat zal het idd zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:28 schreef Arcee het volgende:
Ligt Rob of iemand anders nou naast Linda en Roel?
en dat heeft ie nog nooit afgemaakt dan is ie al in slaap gevallenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Welnee,die is nooit verder dan rukken gekomen![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Chantal mag dit wel even doorbrieven aan Dido
Dat zeg ik: Gammaquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:29 schreef milagro het volgende:
Roel zijn reputatie voorgoed naar de klotuuuuuuuuuh![]()
Wat een eikel![]()
![]()
Ik ben wel blij hoor, mag gewoon gaan slapen NA de daadquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR en AMEN!
Sta ik nog binnen het uur met mijn groentekliko op straat!
Linda natuurlijk, de stoom komt uit haar orenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |