My thoughts exactly.... Een gemiddelde zondag in de koffiehoek van een meubelboulevard is stimulerender. En het was zo veelbelovend een uur geledenquote:
Wat is ze toch ook goedgelovig, die Liesquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zei Chantal toch tegen Lies, en Lies gelooft dat
Ze is nu nog vereerd dat hij haar leuk vindtquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil toch nog wel even zien hoe Dido reageert als ze Roel veerstrengeld met Linda ziet liggen.
Naar huis?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou... als ze dan met Tanja meegaat![]()
Graagquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
regie S L A A P K A M E R knopje 4
dank u
Dat kan nog voor wat reuring zorgen maar als dat niet gebeurt kan ik gewoon naar bed over 4 1/2 uur.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil toch nog wel even zien hoe Dido reageert als ze Roel veerstrengeld met Linda ziet liggen.
En de andere meiden in het bad dus ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zei Chantal toch tegen Lies, en Lies gelooft dat
Ze hoeven toch niet perse altijd twee cams op een plek te hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
regie S L A A P K A M E R knopje 4
dank u
Robquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef Shirley het volgende:
Over wie hebben ze het nou de hele tijd?
Als Tanja woensdag genomineerd wordt, ligt ze eruitquote:
Lieske fan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga maar eens tandenpoetsen....
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
Dido voelt zich serieus vereerd dat Roel haar leuk vindt, zegt ze nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |