quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef regenworm het volgende:
Is het toch een leuke avond geworden
In de staat waarin Roel daarnet verkeerde, kun je alles verwachten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees eerlijk... Roel leek echt gek te zijn op Dido.... Dan verwacht je zoiets toch ook totaal niet!
Topicnummer klopt toch wel, daarstraks klopte het ergens niet maar dat was gecorrigeerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef Falco het volgende:
Beetje vroeg topic he en het moet nummer 389 zijn!
quote:
Zeg! Dat heeft niks te maken met waar je vandaan komt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Is dit nou typisch rotterdams ? Veel woorden geen daden
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
Ik wil mij bij deze als man even verontschuldigen voor het gedrag van Roelt, EN een pikkie van 5 centimeter en in slaap vallen VOOR de sex.
sorry dames!
Precieeeeeeeeeees.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel is gewoon een ontzettend zielige verliezer, klein knulletje die niet tegen een blauwtje kan.
Zij was een beetje gek op hem, hij stapelgek op haar en dat was oke zei hij.
Types die a zeggen en ontussen balen dat het anders is en het eerste beste sletje pakken![]()
Ja idd nu je het zegtquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
Topicnummer klopt toch wel, daarstraks klopte het ergens niet maar dat was gecorrigeerd
Ik weet nie hoor mar et valt best wel meequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef just me het volgende:
Wat een kutwijf is die Chantal zeg, eerst de boel mee opnaaien en nu bla bla bla
En die frigide paardenhoer van een Dido verdient ook niet beter.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
In de staat waarin Roel daarnet verkeerde, kun je alles verwachten.
zeker weten maar dit geldt ook voor linda.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
In de staat waarin Roel daarnet verkeerde, kun je alles verwachten.
"[BB SC #387] Neuk de Roels" moest 385 zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
Topicnummer klopt toch wel, daarstraks klopte het ergens niet maar dat was gecorrigeerd
Het gaat ineens niet zo hard meer en het nummer klopt, ik had me eerder al vergist.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef Falco het volgende:
Beetje vroeg topic he en het moet nummer 389 zijn!
die kant van nederland kan niet zo goed tegen alcohol.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef BorTheWolf het volgende:
Is dit nou typisch rotterdams ? Veel woorden geen daden ?
T is maar hoe je serieus bekijktquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Dagonet het volgende:
"roel heeft nu een serieus gesprek op de slaapkamer... met linda"
ik verheug me nu al op een gehele Roel afzeik uitzending.......quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
Precieeeeeeeeeees.
Maar het is wel leuk
Wat een slappe zak is dat
Same story,quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: Pure lust.
En wat was dat dan toen je met die Antiliaantje Shurendy naar bed ging, was dat soms wel pure liefde of ook ordinaire pure lust?
Wie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Damn, wat is dat toch voor een infantiele doos met haar "ik ben Calimero", dat roept ze nu al 2 uur lang...
Slappe Zak? Zakje bedoel jequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Precieeeeeeeeeees.
Maar het is wel leuk
Wat een slappe zak is dat
Didoquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:40 schreef brummie34 het volgende:
Ik denk dat linda nu zo wanhopig is geworden en zo nat, dat ze maar het kunstbeen van rob pakt
slapenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roel is in een serieus gesprek met Linda zegt Lies tegen Did![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:40 schreef b0ng het volgende:
[..]
die kant van nederland kan niet zo goed tegen alcohol.
Kom op zeg, ik vind hem een held.quote:
Doet ze anders nooooooiiiitquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef style het volgende:
En Chantal gaat zichzelf weer eens nergens mee bemoeien![]()
Dat was geplanned, net als die zogenaamde cyclus die ze zo goed kendequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: Pure lust.
En wat was dat dan toen je met die Antiliaantje Shurendy naar bed ging, was dat soms wel pure liefde of ook ordinaire pure lust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |