Calimero, met die bikini. Ben geen vaste klant hier, maar volgens mij heet ze Nathalie ofzo.. praat de hele avond al als een baby met een heliumreservoir....quote:
"Ineens niet meer?" Kijk jij sinds vandaag mee of zo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ach, Roel is ineens niet meer Dido' s type, wat toevallig net nadat Lieske haar verteld heeft van Roel en Linda...
![]()
Ach ik zal maar niet opnoemen wat mannen allemaal niet kunnen danquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
De transseksueel is bekend, dat is Lieske. Ze had het over relativeren, en dat kan een vrouw niet....
[afbeelding]
Ik doe met je mee. Van die drie krijg ik dus plaatsvervangende schaamtegevoelens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Falco het volgende:
Bij deze haaat ik nu alle wijven die in die jacuzzi zitten: Lieske, Dido
en Nathalie
![]()
! Wat een stel zeikwijven.
Heeft ze altijd gezegtquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ach, Roel is ineens niet meer Dido' s type, wat toevallig net nadat Lieske haar verteld heeft van Roel en Linda...
![]()
Ja ze zakken in mijn lijstjequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Falco het volgende:
en Nathalie
![]()
dat mens is gewoon bang om op d'r muil te gaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Calimero, met die bikini. Ben geen vaste klant hier, maar volgens mij heet ze Nathalie ofzo.. praat de hele avond al als een baby met een heliumreservoir....
Heb je wel een punt. Maar ik denk dat de acties van Roel en Linda voorspellend zat waren zodat iedereen het zag aankomen. Waardoor dequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Valt me op dat niemand Linda hier afbrandt. Ze flikt het toch maar met de jongen waarvan ze weet dat hij behoorlijk gek is op Dido.
En die door Dido als speelbal wordt gebruikt. Dido heeft haar kans gehad en niet genomen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Valt me op dat niemand Linda hier afbrandt. Ze flikt het toch maar met de jongen waarvan ze weet dat hij behoorlijk gek is op Dido.
Idd,quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:41 schreef Falco het volgende:
en Nathalie
![]()
zijn er nu ook al vrouwenregelsquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Beste regie, kunnen we de stand van zaken in de slaapkamer zien?![]()
Ik denk dat als het echt spannend wordt daar we er niets meer van te zien krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Beste regie, kunnen we de stand van zaken in de slaapkamer zien?![]()
Trustequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl haakt ook af. Dit wordt niet meer leuk volgens mij.![]()
![]()
Als je van sletterige ordi barvrouwen houdtquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd,wat een stel zeikwijven
De enige roelerende oppergod vrouw is Linda natuurlijk![]()
![]()
Waarom zou je 'de andere vrouw' affakkelen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |