had het over Tom Egberts.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:01 schreef maril het volgende:
dan is hij dat altijd,lijkt me een sympathieke gozer, maar in interviews is hij altijd nerveus, altans zo komt het over .
Er is ook een editknopquote:
Dat zal iemand van de redactie wel fout hebben verteld in z'n oortje, aangezien de wedstrijd nog bezig was op dat momentquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:08 schreef Steve.Porter het volgende:
jup, lijkt me goeie kerel verder.. maar zeggen dat nederland met 1-0 achter staat, terwijl ze voor staan, is wel héél stuntelig
toen dirk niet mocht antwoorden van Youri zag je Hugo ook zo naar tom kijken van "hee joh, vieze almeloër, grijp es in! Of durf je niet tegen die rare Mulder nu jullie hebben verloren?!".quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ze spaarden Tom bij tijden wel hoor. Als ze hadden gewild was het een grote bende geworden.
Ze steunen hem. Vlaar doet het goed als jong gastje tussen die oude rotten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Laat die jongen nou eens een vraag helemaal beantwoorden, voordat ze met z'n 3-en meteen allemaal vragen tussendoor stellen.
Kun je wel jong zijn, maar het blijft raar. Toen ik 20 was zoog ik alles op van oude helden. Doet me aan Gullity denken die niet wist wie Gianni Rivera was.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef golfer het volgende:
Hij weet weinig van de voetbalcarriere van San Marco.
en die Makaay ook: "Ja en hiervoor zitten dan meteen de vrouwen, dus da's wel handig"quote:
hoop van niet, levert mooie TV opquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tussen Beenhakker en Borst komt het toch ook nooit meer goed , denk ik ...
leuk veel Nederlanders op t WKquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef tong80 het volgende:
Vlaar komt er wel.
Van mij mag Beenhakker het redden.
Guusquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk veel Nederlanders op t WK
Van Basten, Advocaat, Beenhakker
Beenhakker is er ook nog nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk veel Nederlanders op t WK
Van Basten, Advocaat, Beenhakker
ojaquote:
joh echtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Beenhakker is er ook nog niet
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:38 schreef Radegast het volgende:
Oh nee.
Krijgen we weer van dat Chelsea-PSV-Alex geneuzel...
He bah. Leo zou toch komen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer Studio PSV:
PSV-voorzitter Rob Westerhof is de gast.
gelukkig niet zegquote:
Wouters Lerby Vanenburg Arnesen Koeman of andere die het voetballen bij Ajax hebben gelerd ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef RayMania het volgende:
Damn, weer zo'n PSV hufter.
heel saai in ieder gevalquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
Net een politicus, die kerel.
was allang bekend dat hij meer op de achtergrond zou gaan werken. Hij is er om de club te leiden niet om in de pers te staan, daarvan zijn er al teveel voorzitters in Nederlandquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:19 schreef golfer het volgende:
Wat een saaie oninspirerende voorzitter heeft PSV.
Hij zou zo de politiek in kunnen met zijn ontwijkende antwoorden.
Dan moet 'ie niet op de uitnodiging ingaan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was allang bekend dat hij meer op de achtergrond zou gaan werken. Hij is er om de club te leiden niet om in de pers te staan, daarvan zijn er al teveel voorzitters in Nederland
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was allang bekend dat hij meer op de achtergrond zou gaan werken. Hij is er om de club te leiden niet om in de pers te staan, daarvan zijn er al teveel voorzitters in Nederland
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
'Dee week heeft de tienduizendste lening vrouw zich van het leven beroofd'
quote:enigste
De pers te word staan is een onlosmakelijk onderdeel van het voorzitter zijn. Als ie dat niet wil had ie materiaalman ofzo moeten worden. Dan had ie op de achtergrond bezig kunnen zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
dr is een verschil tussen de pers om de have klap opzoeken of overal op ingaan of af en toe in een programma optreden. van Raaij kwam overal wel opdravenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
De pers te word staan is een onlosmakelijk onderdeel van het voorzitter zijn. Als ie dat niet wil had ie materiaalman ofzo moeten worden. Dan had ie op de achtergrond bezig kunnen zijn.
Gaat niets van die man uit.
quote:
nee, die mogen elkaar niet zoquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef Steve.Porter het volgende:
mag hugo leo niet ofzo?
valt t opquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef Steve.Porter het volgende:
mag hugo leo niet ofzo?
Vorige week stond nog in de Telegraaf dat het het Victorie-stadion zou gaan heten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:31 schreef Nashje het volgende:
Ik dacht dat het KooimeerPlaza zou gaan heten. Komen ze met het DSB-Stadion
Hoezo voor de hand
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:47 schreef Steve.Porter het volgende:
en ik dacht dat we het nu wel genoeg over psv hebben gehad.. komt cocu volgende week![]()
quote:
Welnee, hij liet de gasten juist zolang uitpraten dat er soms stiltes vielen omdat ze uitgeluld waren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:01 schreef Kang-He het volgende:
Egbers onderbreekt alles op de verkeerde momenten om te proberen weer de touwtjes in handen te krijgen.
in de kont van Leoquote:
Dan hoop ik dat leo snel moet gaan schijten , want dit is toch echt niks met die gast van nu ...quote:
Westerhof wil zich niet nog eens verspreken, dus die hield zich wijselijk op de vlakte.quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:41 schreef MaxPower het volgende:
En toch vind ik dat Tom het lekker doet! Lekker losjes, en laat Youri en Hugo zelf de onderwerpen bepalen (als ie het niet meer weet). Verder iets minder amicaal als Jack, en dat bevalt me wel.
Neemt niet weg dat Westerhof werkelijk niets toe te voegen had en daardoor de uitzending matig was.
Jack maakt er zo'n oude jongens krentebrood sfeer vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat leo snel moet gaan schijten , want dit is toch echt niks met die gast van nu ...
Doet mij zelfs al denken aan Frank Raes in zijn "Studio 1"![]()
![]()
Inderdaad, zo'n sfeer alsof ze aan een praatpaal op een borrel ter gelegeheid van... staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jack maakt er zo'n oude jongens krentebrood sfeer van
tering, zijn de psv weken aangebroken ofzo? nou ja, alles beter dan diquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef pascalheister het volgende:
Redelijke aflevering, Westerhof draaide er hier en daar wat omheen, hij was nu wel duidelijk over Alex terwijl hij de vorige keer er niks van wist....
volgende week Cocu, lijkt me een leuke aflevering
meestal komt de gast waarvan ze een week van te voren zeggen dat hij komt, nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:47 schreef Steve.Porter het volgende:
en ik dacht dat we het nu wel genoeg over psv hebben gehad.. komt cocu volgende week![]()
Die man doet op hoog niveau zaken en dan is enige vorm van intelligentie/diplomatie wel vereist, het niveau van de vragen was ook eigenlijk ondermaats, maar hij wilde daarentegen ook weer geen hautaine indruk achterlaten, dus er kwam wel wat uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef Loohcs het volgende:
Hij kan als voorzitter toch niet iedereen af gaan kraken in de media. Dat matige idee van die uitgesproken stellingen werkt toch nooit. Een voorzitter gaat toch niet enkel met ja/nee antwoorden op zulke ongenuanceerde stellingen. Dat kunnen ze daar zelf toch ook wel bedenken?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Tom en Barbara moeten maar geen kindertjes gaan maken dacht ik zo...
alles beter dan met jackquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Tom en Barbara moeten maar geen kindertjes gaan maken dacht ik zo...
Ja!! Hoe kan dat ineens, lappen ze de regels aan hun laars of hoe zit dat?quote:Op maandag 24 oktober 2005 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
Opvallend trouwens dat ze ineens beelden hadden van PSV-Ajax..
ze hadden ze 'gekregen' van Talpa denk ik.. wel raar dat ze het eerst met foto's gingen laten zien... uit de foto's werd je niets wijsquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:32 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ja!! Hoe kan dat ineens, lappen ze de regels aan hun laars of hoe zit dat?
Ik denk dat ze een videobandje mee hadden laten lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:42 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Wat me opviel was dat de kwaliteit van de beelden vrij slecht was...met de 'complimenten' van Talpa!?
Hier in het AD van vandaag je antwoord, moet niet gekker worden trouwensquote:Op maandag 24 oktober 2005 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
Opvallend trouwens dat ze ineens beelden hadden van PSV-Ajax..
volgens mij was dat negatief afgelopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:25 schreef rubbereend het volgende:
en Talpa en de NOS waren al een heel eind met de gespreken voor de ruil actuele beelden/archief beelden
Je vergeet Jorienquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:13 schreef De_Hypotheker het volgende:
In ieder geval de minst saaie voorzitter...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:02 schreef evert het volgende:
even goede en terechte sneer naar Talpa
Hij geeft in ieder geval wel rechtdoorzee-antwoorden op vragen, dat als grote tegenstelling tot die nietszeggende voorzitter van PSV.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:33 schreef sweet_love het volgende:
Scheringa is best open en eerlijk, heb ik het gevoel.
liever van Basten of van de Herik, Wim Jansen, Erwin Koeman, Ronald Waterreusquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:58 schreef Houniet het volgende:
Huntelaar zou een goede keus zijn.
Vorige week was het leuk, alleen Mulder was bijzonder irritant. Hugo Borst vond ik juist een stuk sympathieker dan normaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke uitzending, Scheringa is een goede vent, het ging alleen wel erg veel over zijn bedrijven en wat te weinig over het voetbal.
Zoals je het zeiquote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Yeahinho het volgende:
Maduro wordt ongetwijfeld het vuur aan de schenen gelegd, of hoe zeg je dat?
dat denk ik niet, ik denk dat ze hm sparen .quote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Yeahinho het volgende:
Maduro wordt ongetwijfeld het vuur aan de schenen gelegd, of hoe zeg je dat?
de titel alleen is al interessanter dan Cafe de Sportquote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Post even interessante discussies
Cafe de Sport staat hier aan
Sneijder is ook aardig normaal geworden hoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef H.Flick het volgende:
Dat juichen was inderdaad wel triest...
Die Maduro komt opzich wel sympathiek over, dat in tegenstelling tot de rest van de 'ajax-jongeren'
Hij heeft zijn gedrag uit het verleden nog niet goed gemaakt in ieder gevalquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sneijder is ook aardig normaal geworden hoor
in het veld is het een pisventje, ook naar ploeggenoten (maar dat hoeft niet verkeerd te zijn hoor), maar naar het publiek en de pers doet hij weer normaal, ook als hij enorm goed heeft gespeeldquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sneijder is ook aardig normaal geworden hoor
Phoe die drie kleine dingentjes, van Persie heeft ook wel eens rare dingen gedaan. Jij vast ook op die leeftijd. En die jongens komen al op een jonge leeftijd in een keiharde wereld dus een beetje respect voor zequote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij heeft zijn gedrag uit het verleden nog niet goed gemaakt in ieder geval
Op dit moment heeft Ajax ook zulke jongens nodig die tijdens een wedstrijd de waarheid durven te zeggenquote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het veld is het een pisventje, ook naar ploeggenoten (maar dat hoeft niet verkeerd te zijn hoor), maar naar het publiek en de pers doet hij weer normaal, ook als hij enorm goed heeft gespeeldfijn om te zien. Hij doet ook geen rare dansjes na een doelpunt
nou...... hij deed het vandaag ook weer op zo'n agressieve manier, net als destijds tegen sonck, en dat kan nooit prettig zijn. Als je dat op een fatsoenlijkere manier doet werkt het volgens mij veel beter. bovendien moet hij dat werk niet doen maar daarvoor zou er een fatsoelijke ervaren jongen moeten rondlopen in de selectie.quote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Op dit moment heeft Ajax ook zulke jongens nodig die tijdens een wedstrijd de waarheid durven te zeggen
Dat agresieve snap ik best, Sneijder speelt goed en de rest speelt een niveau lager of is gewoon te lui, op een paar na natuurlijk. Maar er is ook geen andere speler die hem tegenhoud als ie zo uit z'n naad gaat en Sneijder denkt bij zich zelf "Iemand moet het toch doen"quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou...... hij deed het vandaag ook weer op zo'n agressieve manier, net als destijds tegen sonck, en dat kan nooit prettig zijn. Als je dat op een fatsoenlijkere manier doet werkt het volgens mij veel beter. bovendien moet hij dat werk niet doen maar daarvoor zou er een fatsoelijke ervaren jongen moeten rondlopen in de selectie.
Vlaar kan ik nog geloven, maar Huntelaar vind ik niet bij Ajax passenquote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vlaar en Huntelaar dus naar Ajax ..... ik weet niet waarom, maar ik geloof het niet echt
Het meeste van Studio Voetbal komt wel uit, het is niet Derksen he die daar zitquote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vlaar en Huntelaar dus naar Ajax ..... ik weet niet waarom, maar ik geloof het niet echt
Ik durf er wel geld op te zettenquote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ook niet. Ajax is voor Vlaar geen vooruitgang en Huntelaar wordt niet gehaald zolang Ajax nog opgescheept zit met Charisteas, Rosenberg, etc.quote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
nouja, hij beledigd regelmatig iemand hoor, maar hij doet t vaak minder botquote:Op zondag 6 november 2005 23:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vind die Hugo veel beter dan Derksen, Hugo beledigd niemand en komt gewoon met feiten. En als ie het fout heeft dat geeft ie dat gewoon toe.
Mee eens.quote:Op zondag 6 november 2005 23:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vind die Hugo veel beter dan Derksen,
Niet mee eens, Hugo kan 10 keer valser zijn dan Derksen, alleen is hij veel en veel subtieler.quote:Hugo beledigd niemand en komt gewoon met feiten.
Foppe past niet bij ajax, die zou daar verzuipen omdat zn mond niet groot genoeg isquote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Foppe dat zou nu een mooie zijn voor Ajax. Fuck de ego's, lang haar dan kom je ff op kantoor
Denk het ook jaquote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef H.Flick het volgende:
Hugo telkens met zn opmerking over het feyenoord-nieuws... zal wel een of ander suf berichtje zijn
Laat ik hen dan zo zeggen, Hugo doet het met een reden waarin ik me vaak wel kan vinden. Derksen doet het om populair te worden.quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, hij beledigd regelmatig iemand hoor, maar hij doet t vaak minder bot
Dat is wel het idee, neem ik aan.quote:Op zondag 6 november 2005 23:36 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Denk het ook jaDan haken alle Feyenoorders niet meteen af na dit Ajax-geneuzel
Zie je het al voor je?quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Foppe past niet bij ajax, die zou daar verzuipen omdat zn mond niet groot genoeg is
Bij De Wedstrijden was het nog Ghaly en vanmiddag las ik nog voor Kalou.quote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef H.Flick het volgende:
Wenger zat er voor Kuijt, dat is het nieuwtje.
Ik heb het dan ook voor de juiste man tegenover de spelersgroep, maar hij zal overruled gaan worden door het bestuur enzoquote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Foppe past niet bij ajax, die zou daar verzuipen omdat zn mond niet groot genoeg is
Maar tijdens de livewestrijd op Versatel was het ook al Kuijt, maar dat rectificeerde de commentator later.quote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bij De Wedstrijden was het nog Ghaly en vanmiddag las ik nog voor Kalou.
Oranje U20 dan? Foppe is wel relaxter geworden hoor, vlechtjes mag wel, als het maar niet voor de reclame hangt.quote:Op zondag 6 november 2005 23:37 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
Foppe : Ryan, geen vlechtjes in je haar.
Babel : Fuck you!
Foppe : ....
Ik hoorde de Guzman ook al genoemd worden.quote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan is het gewoon "Dag Babel" hoor. Hij heeft nu jong oranje ook under control. Foppe is een beetjde de aardige maar wel strenge en rechtvaardige leraar.quote:Op zondag 6 november 2005 23:37 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
Kalouquote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
ik doel meer binnen de organisatie. Foppe zou verzuipen tussen de Amsterdamse mentaliteitquote:Op zondag 6 november 2005 23:37 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
Er komt idd geen enkel zinnig woord uit.quote:Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef Merkie het volgende:
Huub!
En waarom nodigen ze bij Studio Voetbal iemand uit die niks anders dan domme cliché's in combinaties met "euhhhhh" eruit kan krijgen. Fijn dat Maduro een beetje kan voetballen, maar een beetje normaal praten kan 'ie niet helaas.
Als 'ie al wat te melden had mag hij het van mij eens proberen in normaal Nederlands. Sneijder als gast kan tenminste nog een fatsoenlijke zin uit z'n strot krijgen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vond anders dat Maduro best wat te melden had, maar goed het is een Ajacied dus.. ach laat ook maar
Ja he, beetje steken over en weer.quote:
Idd, Maduro had niet echt veel te zeggen nee, hij had respect voor Foppe dat hij de oefeningen nog mee deed.quote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Maduro had echt helemaal niets toe te voegen of te zeggen in deze verder wel vermakelijke wuitzending.
Het ging nog niet helemaal vloeiend neej, maar die jongen doet dit voor zo ongeveer de eerste keer zaten ook zenuwen bij. En het is ook moeilijk voor hem, of hij valt z'n maten af of hij gaat liegen hij koos voor de gulde middenweg en vertelde wat kleine dingetjes maar niets teveel.quote:Op zondag 6 november 2005 23:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als 'ie al wat te melden had mag hij het van mij eens proberen in normaal Nederlands. Sneijder als gast kan tenminste nog een fatsoenlijke zin uit z'n strot krijgen.
Idd ik vind de sfeer en setting veel leuker bij SV, dat gezeik tussen BB en Derksen bij VI word ik een beetje moe vanquote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Die woordenwisseling tussen Pierre en Huub was geweldig, Pierre kent z'n klassiekers.
Verder leuke uitzending, Voetbal Insite is er werkelijk niks bij.
Nou, hij zocht het shirtje.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef SCH het volgende:
Wat zat Hugo nou met dat popje?
Hij had via E-bay een Cruijff-popje uit 1972 gescoord, maar het shirtje ontbrak. Dus hij deed een oproep voor het originele shirtje in de uitzending.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef SCH het volgende:
Wat zat Hugo nou met dat popje?
Jij hebt liever zo'n jong kereltje die met allemaal intelligente woorden komt en zelf niet eens weet waar ie het over heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef OnlineGokker het volgende:
Maduro heeft ook duidlelijk nog geen mediatraining gehad en zat heel zenuwachtig zinnen te herhalen
Idd, het is ook niet makkelijk wanneer je weinig ervaring hebt en je club in een zware periode zit. Hij kan inderdaad wel de vuile was buiten gaan hangen maar dat zal hem niet in dank afgenomen worden.quote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het ging nog niet helemaal vloeiend neej, maar die jongen doet dit voor zo ongeveer de eerste keer zaten ook zenuwen bij. En het is ook moeilijk voor hem, of hij valt z'n maten af of hij gaat liegen hij koos voor de gulde middenweg en vertelde wat kleine dingetjes maar niets teveel.
En dat terwijl het vorig jaar juist andersom was. VI was volgens velen beter dan Studio Voetbal. Voetbal Insite betrok kijkers in het programma en Genee en Derksen was gewoon een goed team.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd ik vind de sfeer en setting veel leuker bij SV, dat gezeik tussen BB en Derksen bij VI word ik een beetje moe van
quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had via E-bay een Cruijff-popje uit 1972 gescoord, maar het shirtje ontbrak. Dus hij deed een oproep voor het originele shirtje in de uitzending.
Bedoel het niet zo negatief, maar het is jammer dat ze zo'n jongen uitnodigen en vragen gaan stellen die voor zo'n jonge jongen lastig te antwoorden zijnquote:Op zondag 6 november 2005 23:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n jong kereltje die met allemaal intelligente woorden komt en zelf niet eens weet waar ie het over heeft.
Ik vond het vorig jaar ook al zo, heb het niet zo op Derksen die beledigd gewoon mensen om ze pijn te doen en liegt ook alles aan elkaar. Deed Hugo ook wel in het begin maar ging toen pas beledigen als er echt een reden was.quote:Op maandag 7 november 2005 00:00 schreef Toewan het volgende:
[..]
Idd, het is ook niet makkelijk wanneer je weinig ervaring hebt en je club in een zware periode zit. Hij kan inderdaad wel de vuile was buiten gaan hangen maar dat zal hem niet in dank afgenomen worden.
[..]
En dat terwijl het vorig jaar juist andersom was. VI was volgens velen beter dan Studio Voetbal.
Ik vind het maar irritant dat het beide tegelijk komt (en niet herhaald wordt). Voetbal Insite keek ik nog wel eens maandagavond / nacht. Volgende week maar een van de twee opnemen ofzo.quote:Op maandag 7 november 2005 00:03 schreef Gollemrulez het volgende:
ik zat gewoon te zappen tussen SV en Cafe nogwat... beide zowaar leuke uitzendingen. Ik ben er nog steeds beduust van...
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten." (Borst over Sneijder)quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar ook al zo, heb het niet zo op Derksen die beledigd gewoon mensen om ze pijn te doen en liegt ook alles aan elkaar. Deed Hugo ook wel in het begin maar ging toen pas beledigen als er echt een reden was.
Dat heeft ie later wel ingetrokken en ik geloof zelfs excusses voor aangeboden. Beide hadden toen ff ruzie met elkaar, met Derksen heb je al ruzie als je geen vriend met hem wil zijnquote:Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik vind het maar irritant dat het beide tegelijk komt (en niet herhaald wordt). Voetbal Insite keek ik nog wel eens maandagavond / nacht. Volgende week maar een van de twee opnemen ofzo.
[..]
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten." (Borst over Sneijder)
is Café de Sport niet online terug te kijken bij Talpa?quote:Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik vind het maar irritant dat het beide tegelijk komt (en niet herhaald wordt). Voetbal Insite keek ik nog wel eens maandagavond / nacht. Volgende week maar een van de twee opnemen ofzo.
[..]
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten." (Borst over Sneijder)
Zoals gisteren toen Maduro vertelde dat hij veel leerde bij Oranje. Borst er meteen inspringen met: "Fijn he is dat dan met die ervaren mannen zoals Cocu en Ooijer"quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Niet mee eens, Hugo kan 10 keer valser zijn dan Derksen, alleen is hij veel en veel subtieler.
ik had bijna de neiging om er een voor Hugo, cruijfpoppetje te breien, t was zo zielig koud brrquote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had via E-bay een Cruijff-popje uit 1972 gescoord, maar het shirtje ontbrak. Dus hij deed een oproep voor het originele shirtje in de uitzending.
in ieder geval komt Jack van Gelder heb ik zojuist vernomen in string.quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef LuNaTiC het volgende:
wat verwachten jullie van de nabeschouwing vanavond? Gaat Hugo van Basten door de mangel halen of zullen ze mild zijn?
hugo zal zeker van zich doen spreken, tis toch een behoorlijke nederlaag. vlaar zal misschien de volle laag krijgen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef LuNaTiC het volgende:
wat verwachten jullie van de nabeschouwing vanavond? Gaat Hugo van Basten door de mangel halen of zullen ze mild zijn?
Hugo is niet de persoon om iemand zonder een reden af te maken, is eerlijk en is niet iemand die een bondschoach op een wedstrijd zal gaan afbranden. Iets wat ik Derksen maandag wel zie gaan doen. Maar goed Hugo is een echte journalist geworden en Derksen blijft de sensatie journalistquote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
hugo zal zeker van zich doen spreken, tis toch een behoorlijke nederlaag. vlaar zal misschien de volle laag krijgen.
Vind je dat ? Je moet net met iemand als Arie Haan na twintig jaar carriere in de Belgische en ander sjoemelarij niet over omkoping beginnen praten natuurlijk ...quote:
Heb het al 1.000 x gezegd, zijn cluppie in Amsterdam is niet Ajax, maar AFC.quote:Op zondag 13 november 2005 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Jack is aan het overcompenseren, hij trekt straks gewoon weer zn ajaxpyama aan
Ik weet 't niet.quote:Op zondag 13 november 2005 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Jack is aan het overcompenseren, hij trekt straks gewoon weer zn ajaxpyama aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |