ik doel meer binnen de organisatie. Foppe zou verzuipen tussen de Amsterdamse mentaliteitquote:Op zondag 6 november 2005 23:37 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
Foppe : Ryan, geen vlechtjes in je haar.
Babel : Fuck you!
Foppe : ....
Er komt idd geen enkel zinnig woord uit.quote:Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef Merkie het volgende:
Huub!
En waarom nodigen ze bij Studio Voetbal iemand uit die niks anders dan domme cliché's in combinaties met "euhhhhh" eruit kan krijgen. Fijn dat Maduro een beetje kan voetballen, maar een beetje normaal praten kan 'ie niet helaas.
Als 'ie al wat te melden had mag hij het van mij eens proberen in normaal Nederlands. Sneijder als gast kan tenminste nog een fatsoenlijke zin uit z'n strot krijgen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vond anders dat Maduro best wat te melden had, maar goed het is een Ajacied dus.. ach laat ook maar
Ja he, beetje steken over en weer.quote:
Idd, Maduro had niet echt veel te zeggen nee, hij had respect voor Foppe dat hij de oefeningen nog mee deed.quote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Maduro had echt helemaal niets toe te voegen of te zeggen in deze verder wel vermakelijke wuitzending.
Het ging nog niet helemaal vloeiend neej, maar die jongen doet dit voor zo ongeveer de eerste keer zaten ook zenuwen bij. En het is ook moeilijk voor hem, of hij valt z'n maten af of hij gaat liegen hij koos voor de gulde middenweg en vertelde wat kleine dingetjes maar niets teveel.quote:Op zondag 6 november 2005 23:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als 'ie al wat te melden had mag hij het van mij eens proberen in normaal Nederlands. Sneijder als gast kan tenminste nog een fatsoenlijke zin uit z'n strot krijgen.
Idd ik vind de sfeer en setting veel leuker bij SV, dat gezeik tussen BB en Derksen bij VI word ik een beetje moe vanquote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Die woordenwisseling tussen Pierre en Huub was geweldig, Pierre kent z'n klassiekers.
Verder leuke uitzending, Voetbal Insite is er werkelijk niks bij.
Nou, hij zocht het shirtje.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef SCH het volgende:
Wat zat Hugo nou met dat popje?
Hij had via E-bay een Cruijff-popje uit 1972 gescoord, maar het shirtje ontbrak. Dus hij deed een oproep voor het originele shirtje in de uitzending.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef SCH het volgende:
Wat zat Hugo nou met dat popje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |