Ik durf er wel geld op te zettenquote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vlaar en Huntelaar dus naar Ajax ..... ik weet niet waarom, maar ik geloof het niet echt
Ik ook niet. Ajax is voor Vlaar geen vooruitgang en Huntelaar wordt niet gehaald zolang Ajax nog opgescheept zit met Charisteas, Rosenberg, etc.quote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vlaar en Huntelaar dus naar Ajax ..... ik weet niet waarom, maar ik geloof het niet echt
nouja, hij beledigd regelmatig iemand hoor, maar hij doet t vaak minder botquote:Op zondag 6 november 2005 23:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vind die Hugo veel beter dan Derksen, Hugo beledigd niemand en komt gewoon met feiten. En als ie het fout heeft dat geeft ie dat gewoon toe.
Mee eens.quote:Op zondag 6 november 2005 23:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vind die Hugo veel beter dan Derksen,
Niet mee eens, Hugo kan 10 keer valser zijn dan Derksen, alleen is hij veel en veel subtieler.quote:Hugo beledigd niemand en komt gewoon met feiten.
Foppe past niet bij ajax, die zou daar verzuipen omdat zn mond niet groot genoeg isquote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Foppe dat zou nu een mooie zijn voor Ajax. Fuck de ego's, lang haar dan kom je ff op kantoor
Denk het ook jaquote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef H.Flick het volgende:
Hugo telkens met zn opmerking over het feyenoord-nieuws... zal wel een of ander suf berichtje zijn
Laat ik hen dan zo zeggen, Hugo doet het met een reden waarin ik me vaak wel kan vinden. Derksen doet het om populair te worden.quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, hij beledigd regelmatig iemand hoor, maar hij doet t vaak minder bot
Dat is wel het idee, neem ik aan.quote:Op zondag 6 november 2005 23:36 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Denk het ook jaDan haken alle Feyenoorders niet meteen af na dit Ajax-geneuzel
Zie je het al voor je?quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Foppe past niet bij ajax, die zou daar verzuipen omdat zn mond niet groot genoeg is
Bij De Wedstrijden was het nog Ghaly en vanmiddag las ik nog voor Kalou.quote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef H.Flick het volgende:
Wenger zat er voor Kuijt, dat is het nieuwtje.
Ik heb het dan ook voor de juiste man tegenover de spelersgroep, maar hij zal overruled gaan worden door het bestuur enzoquote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Foppe past niet bij ajax, die zou daar verzuipen omdat zn mond niet groot genoeg is
Maar tijdens de livewestrijd op Versatel was het ook al Kuijt, maar dat rectificeerde de commentator later.quote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bij De Wedstrijden was het nog Ghaly en vanmiddag las ik nog voor Kalou.
Oranje U20 dan? Foppe is wel relaxter geworden hoor, vlechtjes mag wel, als het maar niet voor de reclame hangt.quote:Op zondag 6 november 2005 23:37 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
Foppe : Ryan, geen vlechtjes in je haar.
Babel : Fuck you!
Foppe : ....
Ik hoorde de Guzman ook al genoemd worden.quote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan is het gewoon "Dag Babel" hoor. Hij heeft nu jong oranje ook under control. Foppe is een beetjde de aardige maar wel strenge en rechtvaardige leraar.quote:Op zondag 6 november 2005 23:37 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
Kalouquote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
ik doel meer binnen de organisatie. Foppe zou verzuipen tussen de Amsterdamse mentaliteitquote:Op zondag 6 november 2005 23:37 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
Er komt idd geen enkel zinnig woord uit.quote:Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef Merkie het volgende:
Huub!
En waarom nodigen ze bij Studio Voetbal iemand uit die niks anders dan domme cliché's in combinaties met "euhhhhh" eruit kan krijgen. Fijn dat Maduro een beetje kan voetballen, maar een beetje normaal praten kan 'ie niet helaas.
Als 'ie al wat te melden had mag hij het van mij eens proberen in normaal Nederlands. Sneijder als gast kan tenminste nog een fatsoenlijke zin uit z'n strot krijgen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik vond anders dat Maduro best wat te melden had, maar goed het is een Ajacied dus.. ach laat ook maar
Ja he, beetje steken over en weer.quote:
Idd, Maduro had niet echt veel te zeggen nee, hij had respect voor Foppe dat hij de oefeningen nog mee deed.quote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Maduro had echt helemaal niets toe te voegen of te zeggen in deze verder wel vermakelijke wuitzending.
Het ging nog niet helemaal vloeiend neej, maar die jongen doet dit voor zo ongeveer de eerste keer zaten ook zenuwen bij. En het is ook moeilijk voor hem, of hij valt z'n maten af of hij gaat liegen hij koos voor de gulde middenweg en vertelde wat kleine dingetjes maar niets teveel.quote:Op zondag 6 november 2005 23:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als 'ie al wat te melden had mag hij het van mij eens proberen in normaal Nederlands. Sneijder als gast kan tenminste nog een fatsoenlijke zin uit z'n strot krijgen.
Idd ik vind de sfeer en setting veel leuker bij SV, dat gezeik tussen BB en Derksen bij VI word ik een beetje moe vanquote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Die woordenwisseling tussen Pierre en Huub was geweldig, Pierre kent z'n klassiekers.
Verder leuke uitzending, Voetbal Insite is er werkelijk niks bij.
Nou, hij zocht het shirtje.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef SCH het volgende:
Wat zat Hugo nou met dat popje?
Hij had via E-bay een Cruijff-popje uit 1972 gescoord, maar het shirtje ontbrak. Dus hij deed een oproep voor het originele shirtje in de uitzending.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef SCH het volgende:
Wat zat Hugo nou met dat popje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |