quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:02 schreef evert het volgende:
even goede en terechte sneer naar Talpa
Hij geeft in ieder geval wel rechtdoorzee-antwoorden op vragen, dat als grote tegenstelling tot die nietszeggende voorzitter van PSV.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:33 schreef sweet_love het volgende:
Scheringa is best open en eerlijk, heb ik het gevoel.
liever van Basten of van de Herik, Wim Jansen, Erwin Koeman, Ronald Waterreusquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:58 schreef Houniet het volgende:
Huntelaar zou een goede keus zijn.
Vorige week was het leuk, alleen Mulder was bijzonder irritant. Hugo Borst vond ik juist een stuk sympathieker dan normaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke uitzending, Scheringa is een goede vent, het ging alleen wel erg veel over zijn bedrijven en wat te weinig over het voetbal.
Zoals je het zeiquote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Yeahinho het volgende:
Maduro wordt ongetwijfeld het vuur aan de schenen gelegd, of hoe zeg je dat?
dat denk ik niet, ik denk dat ze hm sparen .quote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Yeahinho het volgende:
Maduro wordt ongetwijfeld het vuur aan de schenen gelegd, of hoe zeg je dat?
de titel alleen is al interessanter dan Cafe de Sportquote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Post even interessante discussies
Cafe de Sport staat hier aan
Sneijder is ook aardig normaal geworden hoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef H.Flick het volgende:
Dat juichen was inderdaad wel triest...
Die Maduro komt opzich wel sympathiek over, dat in tegenstelling tot de rest van de 'ajax-jongeren'
Hij heeft zijn gedrag uit het verleden nog niet goed gemaakt in ieder gevalquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sneijder is ook aardig normaal geworden hoor
in het veld is het een pisventje, ook naar ploeggenoten (maar dat hoeft niet verkeerd te zijn hoor), maar naar het publiek en de pers doet hij weer normaal, ook als hij enorm goed heeft gespeeldquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sneijder is ook aardig normaal geworden hoor
Phoe die drie kleine dingentjes, van Persie heeft ook wel eens rare dingen gedaan. Jij vast ook op die leeftijd. En die jongens komen al op een jonge leeftijd in een keiharde wereld dus een beetje respect voor zequote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij heeft zijn gedrag uit het verleden nog niet goed gemaakt in ieder geval
Op dit moment heeft Ajax ook zulke jongens nodig die tijdens een wedstrijd de waarheid durven te zeggenquote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het veld is het een pisventje, ook naar ploeggenoten (maar dat hoeft niet verkeerd te zijn hoor), maar naar het publiek en de pers doet hij weer normaal, ook als hij enorm goed heeft gespeeldfijn om te zien. Hij doet ook geen rare dansjes na een doelpunt
nou...... hij deed het vandaag ook weer op zo'n agressieve manier, net als destijds tegen sonck, en dat kan nooit prettig zijn. Als je dat op een fatsoenlijkere manier doet werkt het volgens mij veel beter. bovendien moet hij dat werk niet doen maar daarvoor zou er een fatsoelijke ervaren jongen moeten rondlopen in de selectie.quote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Op dit moment heeft Ajax ook zulke jongens nodig die tijdens een wedstrijd de waarheid durven te zeggen
Dat agresieve snap ik best, Sneijder speelt goed en de rest speelt een niveau lager of is gewoon te lui, op een paar na natuurlijk. Maar er is ook geen andere speler die hem tegenhoud als ie zo uit z'n naad gaat en Sneijder denkt bij zich zelf "Iemand moet het toch doen"quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou...... hij deed het vandaag ook weer op zo'n agressieve manier, net als destijds tegen sonck, en dat kan nooit prettig zijn. Als je dat op een fatsoenlijkere manier doet werkt het volgens mij veel beter. bovendien moet hij dat werk niet doen maar daarvoor zou er een fatsoelijke ervaren jongen moeten rondlopen in de selectie.
Vlaar kan ik nog geloven, maar Huntelaar vind ik niet bij Ajax passenquote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vlaar en Huntelaar dus naar Ajax ..... ik weet niet waarom, maar ik geloof het niet echt
Het meeste van Studio Voetbal komt wel uit, het is niet Derksen he die daar zitquote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vlaar en Huntelaar dus naar Ajax ..... ik weet niet waarom, maar ik geloof het niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |