had het over Tom Egberts.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:01 schreef maril het volgende:
dan is hij dat altijd,lijkt me een sympathieke gozer, maar in interviews is hij altijd nerveus, altans zo komt het over .
Er is ook een editknopquote:
Dat zal iemand van de redactie wel fout hebben verteld in z'n oortje, aangezien de wedstrijd nog bezig was op dat momentquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:08 schreef Steve.Porter het volgende:
jup, lijkt me goeie kerel verder.. maar zeggen dat nederland met 1-0 achter staat, terwijl ze voor staan, is wel héél stuntelig
toen dirk niet mocht antwoorden van Youri zag je Hugo ook zo naar tom kijken van "hee joh, vieze almeloër, grijp es in! Of durf je niet tegen die rare Mulder nu jullie hebben verloren?!".quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ze spaarden Tom bij tijden wel hoor. Als ze hadden gewild was het een grote bende geworden.
Ze steunen hem. Vlaar doet het goed als jong gastje tussen die oude rotten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Laat die jongen nou eens een vraag helemaal beantwoorden, voordat ze met z'n 3-en meteen allemaal vragen tussendoor stellen.
Kun je wel jong zijn, maar het blijft raar. Toen ik 20 was zoog ik alles op van oude helden. Doet me aan Gullity denken die niet wist wie Gianni Rivera was.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef golfer het volgende:
Hij weet weinig van de voetbalcarriere van San Marco.
en die Makaay ook: "Ja en hiervoor zitten dan meteen de vrouwen, dus da's wel handig"quote:
hoop van niet, levert mooie TV opquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tussen Beenhakker en Borst komt het toch ook nooit meer goed , denk ik ...
leuk veel Nederlanders op t WKquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef tong80 het volgende:
Vlaar komt er wel.
Van mij mag Beenhakker het redden.
Guusquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk veel Nederlanders op t WK
Van Basten, Advocaat, Beenhakker
Beenhakker is er ook nog nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk veel Nederlanders op t WK
Van Basten, Advocaat, Beenhakker
ojaquote:
joh echtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Beenhakker is er ook nog niet
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:38 schreef Radegast het volgende:
Oh nee.
Krijgen we weer van dat Chelsea-PSV-Alex geneuzel...
He bah. Leo zou toch komen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer Studio PSV:
PSV-voorzitter Rob Westerhof is de gast.
gelukkig niet zegquote:
Wouters Lerby Vanenburg Arnesen Koeman of andere die het voetballen bij Ajax hebben gelerd ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef RayMania het volgende:
Damn, weer zo'n PSV hufter.
heel saai in ieder gevalquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
Net een politicus, die kerel.
was allang bekend dat hij meer op de achtergrond zou gaan werken. Hij is er om de club te leiden niet om in de pers te staan, daarvan zijn er al teveel voorzitters in Nederlandquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:19 schreef golfer het volgende:
Wat een saaie oninspirerende voorzitter heeft PSV.
Hij zou zo de politiek in kunnen met zijn ontwijkende antwoorden.
Dan moet 'ie niet op de uitnodiging ingaan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was allang bekend dat hij meer op de achtergrond zou gaan werken. Hij is er om de club te leiden niet om in de pers te staan, daarvan zijn er al teveel voorzitters in Nederland
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was allang bekend dat hij meer op de achtergrond zou gaan werken. Hij is er om de club te leiden niet om in de pers te staan, daarvan zijn er al teveel voorzitters in Nederland
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
'Dee week heeft de tienduizendste lening vrouw zich van het leven beroofd'
quote:enigste
De pers te word staan is een onlosmakelijk onderdeel van het voorzitter zijn. Als ie dat niet wil had ie materiaalman ofzo moeten worden. Dan had ie op de achtergrond bezig kunnen zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
dr is een verschil tussen de pers om de have klap opzoeken of overal op ingaan of af en toe in een programma optreden. van Raaij kwam overal wel opdravenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
De pers te word staan is een onlosmakelijk onderdeel van het voorzitter zijn. Als ie dat niet wil had ie materiaalman ofzo moeten worden. Dan had ie op de achtergrond bezig kunnen zijn.
Gaat niets van die man uit.
quote:
nee, die mogen elkaar niet zoquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef Steve.Porter het volgende:
mag hugo leo niet ofzo?
valt t opquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef Steve.Porter het volgende:
mag hugo leo niet ofzo?
Vorige week stond nog in de Telegraaf dat het het Victorie-stadion zou gaan heten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:31 schreef Nashje het volgende:
Ik dacht dat het KooimeerPlaza zou gaan heten. Komen ze met het DSB-Stadion
Hoezo voor de hand
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:47 schreef Steve.Porter het volgende:
en ik dacht dat we het nu wel genoeg over psv hebben gehad.. komt cocu volgende week![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |