Jij hebt liever zo'n jong kereltje die met allemaal intelligente woorden komt en zelf niet eens weet waar ie het over heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef OnlineGokker het volgende:
Maduro heeft ook duidlelijk nog geen mediatraining gehad en zat heel zenuwachtig zinnen te herhalen
Idd, het is ook niet makkelijk wanneer je weinig ervaring hebt en je club in een zware periode zit. Hij kan inderdaad wel de vuile was buiten gaan hangen maar dat zal hem niet in dank afgenomen worden.quote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het ging nog niet helemaal vloeiend neej, maar die jongen doet dit voor zo ongeveer de eerste keer zaten ook zenuwen bij. En het is ook moeilijk voor hem, of hij valt z'n maten af of hij gaat liegen hij koos voor de gulde middenweg en vertelde wat kleine dingetjes maar niets teveel.
En dat terwijl het vorig jaar juist andersom was. VI was volgens velen beter dan Studio Voetbal. Voetbal Insite betrok kijkers in het programma en Genee en Derksen was gewoon een goed team.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd ik vind de sfeer en setting veel leuker bij SV, dat gezeik tussen BB en Derksen bij VI word ik een beetje moe van
quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had via E-bay een Cruijff-popje uit 1972 gescoord, maar het shirtje ontbrak. Dus hij deed een oproep voor het originele shirtje in de uitzending.
Bedoel het niet zo negatief, maar het is jammer dat ze zo'n jongen uitnodigen en vragen gaan stellen die voor zo'n jonge jongen lastig te antwoorden zijnquote:Op zondag 6 november 2005 23:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n jong kereltje die met allemaal intelligente woorden komt en zelf niet eens weet waar ie het over heeft.
Ik vond het vorig jaar ook al zo, heb het niet zo op Derksen die beledigd gewoon mensen om ze pijn te doen en liegt ook alles aan elkaar. Deed Hugo ook wel in het begin maar ging toen pas beledigen als er echt een reden was.quote:Op maandag 7 november 2005 00:00 schreef Toewan het volgende:
[..]
Idd, het is ook niet makkelijk wanneer je weinig ervaring hebt en je club in een zware periode zit. Hij kan inderdaad wel de vuile was buiten gaan hangen maar dat zal hem niet in dank afgenomen worden.
[..]
En dat terwijl het vorig jaar juist andersom was. VI was volgens velen beter dan Studio Voetbal.
Ik vind het maar irritant dat het beide tegelijk komt (en niet herhaald wordt). Voetbal Insite keek ik nog wel eens maandagavond / nacht. Volgende week maar een van de twee opnemen ofzo.quote:Op maandag 7 november 2005 00:03 schreef Gollemrulez het volgende:
ik zat gewoon te zappen tussen SV en Cafe nogwat... beide zowaar leuke uitzendingen. Ik ben er nog steeds beduust van...
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten." (Borst over Sneijder)quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar ook al zo, heb het niet zo op Derksen die beledigd gewoon mensen om ze pijn te doen en liegt ook alles aan elkaar. Deed Hugo ook wel in het begin maar ging toen pas beledigen als er echt een reden was.
Dat heeft ie later wel ingetrokken en ik geloof zelfs excusses voor aangeboden. Beide hadden toen ff ruzie met elkaar, met Derksen heb je al ruzie als je geen vriend met hem wil zijnquote:Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik vind het maar irritant dat het beide tegelijk komt (en niet herhaald wordt). Voetbal Insite keek ik nog wel eens maandagavond / nacht. Volgende week maar een van de twee opnemen ofzo.
[..]
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten." (Borst over Sneijder)
is Café de Sport niet online terug te kijken bij Talpa?quote:Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik vind het maar irritant dat het beide tegelijk komt (en niet herhaald wordt). Voetbal Insite keek ik nog wel eens maandagavond / nacht. Volgende week maar een van de twee opnemen ofzo.
[..]
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten." (Borst over Sneijder)
Zoals gisteren toen Maduro vertelde dat hij veel leerde bij Oranje. Borst er meteen inspringen met: "Fijn he is dat dan met die ervaren mannen zoals Cocu en Ooijer"quote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Niet mee eens, Hugo kan 10 keer valser zijn dan Derksen, alleen is hij veel en veel subtieler.
ik had bijna de neiging om er een voor Hugo, cruijfpoppetje te breien, t was zo zielig koud brrquote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had via E-bay een Cruijff-popje uit 1972 gescoord, maar het shirtje ontbrak. Dus hij deed een oproep voor het originele shirtje in de uitzending.
in ieder geval komt Jack van Gelder heb ik zojuist vernomen in string.quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef LuNaTiC het volgende:
wat verwachten jullie van de nabeschouwing vanavond? Gaat Hugo van Basten door de mangel halen of zullen ze mild zijn?
hugo zal zeker van zich doen spreken, tis toch een behoorlijke nederlaag. vlaar zal misschien de volle laag krijgen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef LuNaTiC het volgende:
wat verwachten jullie van de nabeschouwing vanavond? Gaat Hugo van Basten door de mangel halen of zullen ze mild zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |