preciesquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:38 schreef saaw het volgende:
en jij bent gewoon gefrustreerd dus tief op
goed planquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:42 schreef P8 het volgende:
[..]
precies![]()
maar om het topic leuker te maken is het misschien leuk je leeftijd erbij te zetten?
of de leeftijd van je ontmaagding?
er zijn dildo's hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:46 schreef saaw het volgende:
[..]
maar meestal niet anaal ontmaagd
en nou ontopic
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:48 schreef twetwe het volgende:
16 en nog maagd
volgens mij is de defenitie van maagd toch 'nog niet geneukt hebben?' anders moet ik me voorgaande post aanpassenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Wat is jouw definitie van maagd?
Wanneer je nog nooit gepenetreerd bent door een penis?
(ook wanneer je fellatiotechniek beter is dan die van Mevr. P. Hilton en je sneller trekt dan Lucky Luke?)
(cunnilingus nr. 1 in je ochtend top 10 staat maar je maagdenvlies daar niet onder te lijden heeft gehad?)
Wist je trouwens dat Sneeuwwitje nog maagd was? De schade was beperkt gebleven tot deukjes.
of je geneukt hebt of nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
(ook wanneer je fellatiotechniek beter is dan die van Mevr. P. Hilton en je sneller trekt dan Lucky Luke?)
(cunnilingus nr. 1 in je ochtend top 10 staat maar je maagdenvlies daar niet onder te lijden heeft gehad?)
Wist je trouwens dat Sneeuwwitje nog maagd was? De schade was beperkt gebleven tot deukjes.
de algemene definitie van "maagd" is iemand die nog nooit gepenetreerd is door een penisquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
2QT2BSTR8 staat in dit geval voor 'Too cute to be straight'quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:00 schreef P8 het volgende:
[..]
de algemene definitie van "maagd" is iemand die nog nooit gepenetreerd is door een penis![]()
en je nickjezus
![]()
dat lijkt een breezernaam voor 14/15 jarige jongetjes, maar je profiel zegt dat je een vrouw bent en je post geeft aan dat je iig 17 á 18 bent geweest![]()
dat moet een kloon zijn
quote:
zover was ik ook al.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2QT2BSTR8 staat in dit geval voor 'Too cute to be straight'.
leuk cadeauquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:10 schreef DaMook het volgende:
Nope was op mijn 16e verjaardag dat ik ontmaagd werd
Flauwquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:12 schreef mvdejong het volgende:
47, man, nog steeds (en ik denk dat daar nou nog veranding in gaat komen).
ik kreeg op mijn 14de verjaardag iets voorgeschoteldquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:10 schreef DaMook het volgende:
Nope was op mijn 16e verjaardag dat ik ontmaagd werd
Ja hequote:
Ik bedoelde dus dat ik nog steeds maagd ben.quote:
surequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef alsem het volgende:
op mijn 15e met een fotomodel van 18
Je bent al 3 jaar maagd?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja al 3 jaar maagd. ( 15 nu 18 )
Geen seks voor het huwelijk behalve met de ogen dicht dat telt niet
*In profiel kijkt naar aanleiding van naam...quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:44 schreef Botje96 het volgende:
Niet meer sinds gisteren
*aantekening maaktquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef P8 het volgende:
[..]
zover was ik ook al.
het had niet veel gescheeld of ik was een echte breezahboy geweest nu. Ik ken al die shit. Ik zat vroeger op TMF met namen als 2hot4U![]()
![]()
Ik vind gewoon dat je duidelijk moet zijn wanneer je deze vraag stelt en beter aangeven wat jij er onder verstaat.quote:
Lieverd, zoals ik de TS ook al uitlegde, wanneer je anaal gepenetreerd en meisje bent, ben je technisch gezien nog maagd en jij kan moeilijk voor de TS antwoorden daar hij er misschien een andere definitie op na houdt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:00 schreef P8 het volgende:
[..]
de algemene definitie van "maagd" is iemand die nog nooit gepenetreerd is door een penis![]()
en je nickjezus
![]()
dat lijkt een breezernaam voor 14/15 jarige jongetjes, maar je profiel zegt dat je een vrouw bent en je post geeft aan dat je iig 17 á 18 bent geweest![]()
dat moet een kloon zijn
ok, true. Maar wanneer ben je dan ontmaagd als je lesbisch bent? Of blijf je dan eeuwig maagd (er van uitgaand dat je nooit in contact komt met een penisquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:05 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Lieverd, zoals ik de TS ook al uitlegde, wanneer je anaal gepenetreerd en meisje bent, ben je technisch gezien nog maagd en jij kan moeilijk voor de TS antwoorden daar hij er misschien een andere definitie op na houdt.
Zie al die 15 jarige ontmaagdingen, zit ik toch nog goed met mijn 2 jaar blijven zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:09 schreef P8 het volgende:
[..]
ok, true. Maar wanneer ben je dan ontmaagd als je lesbisch bent? Of blijf je dan eeuwig maagd (er van uitgaand dat je nooit in contact komt met een penis)
en ik vind jou ook lief![]()
Dusquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:36 schreef SneakyNeaky het volgende:
[..]
*In profiel kijkt naar aanleiding van naam...
Geboortedatum 1980 enzo![]()
OT: nee.
24 jaar oud, ontmaagd op je 19e en je zit nu in dit subforum. Dubieus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef Metro2005 het volgende:
nee, ben 24
Ben geen maagd meer sinds 19e (jaja, laat i know)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:09 schreef P8 het volgende:
[..]
ok, true. Maar wanneer ben je dan ontmaagd als je lesbisch bent? Of blijf je dan eeuwig maagd (er van uitgaand dat je nooit in contact komt met een penis)
en ik vind jou ook lief![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef P8 het volgende:
[..]
zover was ik ook al.
het had niet veel gescheeld of ik was een echte breezahboy geweest nu. Ik ken al die shit. Ik zat vroeger op TMF met namen als 2hot4U![]()
![]()
Dus alle vormen van penetratie? Dus als je als meisje gevingerd wordt ben je ook ontmaagd? Want je zegt wel tijdens een seksuele handeling, dus je kunt jouw post samenvatten tot: penetratie door een (seks)partner.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:42 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Puur theoretisch blijf je dan maagd natuurlijk. Alhoewel ik niet weet of zo'n voorbinddildo hier meegerekend mag worden (mocht hier ooit sprake van zijn)..
Misschien dat in dit geval elke vorm van eerste penetratie tijdens een sexuele handeling, ook als defloratie aangemerkt wordt en de penis enkel als overbodig aanhangsel gezien kan worden.
Ik vind het lief dat je mij lief vindt.
Zelfs dat zal me niet van mijn Maagd zijn afbrengen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
neem je toch zo'n poolse importvrouw?![]()
Jij bent geestelijk nog maagd, net als maria.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zelfs dat zal me niet van mijn Maagd zijn afbrengen.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:17 schreef Imberr het volgende:
ja
Eerst leren lezen voordat je gaat woordenneuken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dus alle vormen van penetratie? Dus als je als meisje gevingerd wordt ben je ook ontmaagd? Want je zegt wel tijdens een seksuele handeling, dus je kunt jouw post samenvatten tot: penetratie door een (seks)partner.
Ben ik het niet mee eens. Ontmaagding is seks hebben, klaar. Je hoort van homoseksuelen vaak dat ze twee keer ontmaagd zijn. Vrouwen kunnen ook seks hebben, maar ik denk dat je daarbij niet echt van ontmaagding kan spreken, al voelt het waarschijnlijk wel zo.
En trouwens, ik vind dat je best zo mooie taal mag gebruiken, maar schrijf seks dan zoals het hoort in de nederlandse taal. Met ks dus, behalve in samengestelde woorden waarvan het tweede woord engels is, zoals sexshop.
Jij bent zeker die 40jaar oude maagdquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:33 schreef kaasaanfiets het volgende:
wat een trieste lui alllemaal iedereen is ontmaagt op zijn 15e? geloof je het zelf?
me nono pas na het trouwen
Je zei liegbeestquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:13 schreef TheFrankey het volgende:
haha liegbeesten allemaal hier.
of je gaat daar op vakantie ...is mischien nog goedkoperquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
neem je toch zo'n poolse importvrouw?![]()
Nerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:38 schreef Nashje het volgende:
Helft van alle nerdjes hier zuigen uit hun duim, anders zit je niet op Fok.
Ik ben overigens op m'n 11e ontmaagd.
Nopequote:
tis toch wat, ben je al 15 en nog steeds maagdquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:14 schreef Hpzone het volgende:
15 en nog steeds maagd, gisteren hadden we te weinig tijd
quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:27 schreef addie84 het volgende:
[..]
tis toch wat, ben je al 15 en nog steeds maagd![]()
Bek dicht , fatty!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
VMBO-Topic.
Verkapte ik-ben-wanhopig-en-wil-iedere-lelijke-trol-wel-neuken-ook-al-is-ze-maagd-postquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef B_BOY het volgende:
als er dames zijn die er problemen mee hebben dat ze maagd zijn bel me. of voeg meop msn toe.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef Koewam het volgende:
[..]
Haaaaaaaaallo, haaaaaaaaallo!!!111111
Ik ben geen maagd meer.
Welke nicht heeft jou in je kont geneukt dan? Of heb jij in iemands poeperd lopen stampen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef Koewam het volgende:
[..]
Haaaaaaaaallo, haaaaaaaaallo!!!111111
Ik ben geen maagd meer.
Nee, zo ging het niet. Waarom ben je hier zo nieuwsgierig over trouwens?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh wacht, je hebt dus een wijf lopen neucken, toen dacht je van 'hè bah' en toen prefereerde te voortaan jongens? Zoiets?.
Wellicht kom ik ooit ook uit de kastquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:27 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nee, zo ging het niet. Waarom ben je hier zo nieuwsgierig over trouwens?
i'll be waitinggg...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wellicht kom ik ooit ook uit de kast.
Misschien wilt hij het wel met jou proberen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh wacht, je hebt dus een wijf lopen neucken, toen dacht je van 'hè bah' en toen prefereerde te voortaan jongens? Zoiets?.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:03 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik ben 24 en nog steeds maagd
T is wat...quote:
Zou jij in discotheken neuken dan??quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:58 schreef lugum het volgende:
en dat ligt overigens niet aan mijn looks, ik ben gewoon geen uitgaanstype
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zou jij in discotheken neuken dan??![]()
![]()
Waaromquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef lugum het volgende:
het is dat ik je profiel heb bekeken anders zou ik zweren dat die woorden van een vrouw afkwamen![]()
Nou ja, goed, blij is misschien wat overdreven. Het maakt mij niet uit, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:01 schreef lugum het volgende:
je bent een jonge (virale?) vent en blij dat je nog maagd bent?![]()
![]()
Die zitquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:02 schreef Nickthedick het volgende:
Maagd zijn op een late leeftijd is net zo min een prestatie als ontmaagd te zijn op een jonge leeftijd kinderen.![]()
Daar bedoel ik jou ook mee Fuif.quote:
Weet ik hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Daar bedoel ik jou ook mee Fuif.![]()
Maag zoekt maagd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:10 schreef lugum het volgende:
toch misschien iets voor talpa, maagd zoekt .....![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:03 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, nu weten we het wel.
Ontopic gaarne!
Ik ook. Ik bewaar alles voor op z'n bestquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom helaas?
Ik ben er trots op maagd te zijn!
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik bewaar alles voor op z'n best
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:30 schreef charmed-more het volgende:
ja duh ben ik nog maagd en dat blijf ik nog wel even ik denk dat je snel spijt krijgt als je, je vroeg laat ontmaagden![]()
* ikJur benieuwd isquote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef FreaCk het volgende:
lol ja is wel, als je relatie wordt verbroke en je hebt je eerste keer gehad, dan is het soort verslaving.. dus je gaat gekke dinge doen om weer keer te kunne je-weet-wel.
Dank u dank uquote:Op donderdag 10 november 2005 15:25 schreef het.ismij het volgende:
Respect voor de wat "ouderen" hier die nog maagd zijn, dat ze zich niet laten verleiden omdat het "in" is om op je 13/14 ontmaagd te worden.
de intenties waren goedquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:56 schreef Stefkuh het volgende:
het is dat dit topic van saaw is anders had ik hier toch VMBO-topic gaan roepen.. oh fuck... te laat
is al goed.. mja.. reality sucksquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:10 schreef saaw het volgende:
[..]
de intenties waren goed
ik kan er ook niks aan doen dat iedereen gaat lopen patsen met zn 13jarige ontmaagding
niks mis mee.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben 21 en nog steeds maagd
donequote:Op woensdag 16 november 2005 17:23 schreef het.ismij het volgende:
heb je mensen op fok!?? das knap,..
Geen stress,..quote:
Das wel coowl,..quote:Op woensdag 16 november 2005 17:41 schreef jc-flower het volgende:
Boogschutter, Tweeling en ja ook MaagdBen bijna 18 trouwens.
Geen idee, mijn 2 beste vriendinnen zijn nog steeds maagd en zijn 18quote:Op woensdag 16 november 2005 19:46 schreef Departak het volgende:
16 en sinds paar maandjes geen maagd meer.
p.s. Of dit forum zit vol met flashers die stoer proberen te zijn met hun fictieve ontmaagding op hun 13/14e of ik ben gewoon ouderswets. Is dat niet FoK!king vroeg?
Tsja Het is vernieuwend,..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was er toch redelijk bijtijds bij en heb er toendertijds toch aardig van genoten. Blijft toch iets apart een ontmaagding.
Och je ontdekt steeds weer iets nieuws. Zeker na je ontmaagding ontdek je pas hoe fijn het wel niet kan zijnquote:
na weken van training en jaren van expirimenter wordt het steeds leuker,..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och je ontdekt steeds weer iets nieuws. Zeker na je ontmaagding ontdek je pas hoe fijn het wel niet kan zijn
Ik ben toendertijd ontmaagd door een vriendin en dus niet "de" vriendin..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Wat ik me eigenlijk wel afvraag is hoe lang jullie met diegene nou hebben gehad?
Relaties?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Wat ik me eigenlijk wel afvraag is hoe lang jullie met diegene nou hebben gehad?
Dat maakt toch niet uit..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Relaties?
1 6 maanden <= hierin ontmaagd. dat was na 2 weken ofzo
Bijna 3 jaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ijsmeis gij?
Geen spijt vanquote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit..
Ik ben niet eens in een relatie ontmaagd
Doe je goedquote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bijna 3 jaar.
Het is dus nog steeds mijn vriendje!
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben toendertijd ontmaagd door een vriendin en dus niet "de" vriendin..
en nee ik heb er geen spijt van, het was op dat moment het juiste moment en van het één kwam het ander.
Net 15.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef het.ismij het volgende:
@ dark,. zit wat in,.. en hoe oud was je toen?? (heb k ff gemist)
@ ijs,.. Netjes,.. Zo lang houd ik het om 1 of andere reden nooit vol,..
Mooie leeftijd,..quote:
Zover ik weet niet, ik spreek d'r nog regelmatig maar om nou te zeggen dat we echt best buddy's zijn. nee dat niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*mept haarzelf*.
Dat meisje ook niet?
Volgens mij mag ze je niet meer zo,..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, ik spreek d'r nog regelmatig maar om nou te zeggen dat we echt best buddy's zijn. nee dat niet.
Het was toen nogal spontaan en daar hou ik wel van
p.s. je hoeft jezelf niet te slaan hoor, kan de beste overkomen
Oh jawel hoor ze mag me nog wel maar het is inmiddels meer dan 5 jaar geleden..quote:Op donderdag 17 november 2005 13:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Volgens mij mag ze je niet meer zo,..
Najah shit happens,.. Mijn eerste spreek k nooit meer,.. we zijn met knallende ruzie uit elkaar gegaan,..![]()
Is ook wel een punt waard inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh jawel hoor ze mag me nog wel maar het is inmiddels meer dan 5 jaar geleden..
nee hoor, we ontkennen gewoon allesquote:Op donderdag 17 november 2005 12:08 schreef het.ismij het volgende:
[..]
na weken van training en jaren van expirimenter wordt het steeds leuker,..![]()
![]()
![]()
* het.ismij zit zich net te bedenken dat dit tikje propaganda richting vroegtijdige sex is,..en dat je anders heel wat mist.
![]()
En dat terwijl alles gelogt op en forum staat,..quote:Op donderdag 17 november 2005 14:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
nee hoor, we ontkennen gewoon alles![]()
hier in purmerend ken ik iemand (lagere-school genoot) die naar horen zeggenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee, mijn 2 beste vriendinnen zijn nog steeds maagd en zijn 18.
Wat een wazig verhaal zegquote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
hier in purmerend ken ik iemand (lagere-school genoot) die naar horen zeggen
(nadat hij iets stoms deed waardoor zijn liefde voor het leven hem verliet),
40-50 meisjes heeft gedingest (-neukt). En hij zei dat de meeste nog maagd waren,
en de leeftijd van die maagden was 19-21....
Wat ie nog,eer zeoi was ook l;euk..
Hij zei .. "blah blah blah" (ik dus), na een paar heb je het al wel gezienhoor.
Want op een gegeven moment heb je een meisje met schaamlipen en daar
kan je aan trekken poe. nou, dat heb ik eerder gezien.
En dan is er weer een meisje die heeft hele kleine schaamlippen, poe, nou..
wat nieuw..
Mischien is dat een reëler gemiddelde
Wat ie nog meer zei was ook wel leuk:
Hij zei: "blah blah blah" (ik dus), na een paar meisjes heb je dat geneuk al wel
weer gezien hoor. Ik bedoel, dan heb je een meisje en die heeft schaamlippen en
daar kan je aan trekken. nou, poe, dat heb ik eerder gezien, wat interessant zeg.
En dan heb je weer een meisje en die heeft hele kleine schaamlippen, nou,
wat nieuw.
ohja. hahaha.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
hier in purmerend ken ik iemand (lagere-school genoot) die naar horen zeggen
(nadat hij iets stoms deed waardoor zijn liefde voor het leven hem verliet),
40-50 meisjes heeft gedingest (-neukt). En hij zei dat de meeste nog maagd waren,
en de leeftijd van die maagden was 19-21....
Mischien is dat een reëler gemiddelde
Wat ie nog,eer zeoi was ook l;euk..
Hij zei .. "blah blah blah" (ik dus), na een paar heb je het al wel gezienhoor.
Want op een gegeven moment heb je een meisje met schaamlipen en daar
kan je aan trekken poe. nou, dat heb ik eerder gezien.
En dan is er weer een meisje die heeft hele kleine schaamlippen, poe, nou..
wat nieuw..
zeker weten,..quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naja ontopic maar weer da's veel interessanter
Gelukkig hoef ik nu ook niet meer te kloten met condoom, leve een vaste vriendin die aan de pil isquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:22 schreef het.ismij het volgende:
Echt slecht,.. Kep ut pas 1 keer met condoom gedaan,...
Dat was toen k vreemdging,..![]()
lulllllllquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:22 schreef het.ismij het volgende:
Echt slecht,.. Kep ut pas 1 keer met condoom gedaan,...
Dat was toen k vreemdging,..![]()
Dat ik vreemd ben gegaan of dat ik het pas 1 keer met condoom heb gedaan??quote:
K vind jou best een kansloze kloonquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:22 schreef daantjeeee het volgende:
ik vind dit een best kansloos topic
dat je vremd ging natuurlijk duh...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:59 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat ik vreemd ben gegaan of dat ik het pas 1 keer met condoom heb gedaan??
Dat vreemd gaan heb k eerlijk vertelt,.. dus dat scheelt,.. Ze vergaf het me nog ook..
Marajah,.. werd toch niks,..
Houd je bek, ik vind jou anders behoorlijk kansloos met je gelul hier.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K vind jou best een kansloze kloon
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Houd je bek, ik vind jou anders behoorlijk kansloos met je gelul hier.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:57 schreef harteloos het volgende:
Ik neuk altijd zonder condoom want ze zijn maagd en aan de pil en dus hebben ze geen ziektes![]()
![]()
![]()
veel mensen vinden sex lekker, dus is het best wel een 'big deal'.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:08 schreef zhe-devilll het volgende:
wtf wat een vraag zeg
ben je nog maagd lb
Nou en? of je nu in je oor pulkt of in je neus wtf?
of je stopt je leuter in een kut hehe lekker interessant weer zeg?
mensen maken zo een groot probleem van niks he
Damn dat is een goeie tip!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:57 schreef harteloos het volgende:
Ik neuk altijd zonder condoom want ze zijn maagd en aan de pil en dus hebben ze geen ziektes![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |