quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:42 schreef 1299 het volgende:
Je kan ook een leven nemen ipv 11 delen crap posten
waarbij de kern van dit topic uiteindelijk bloot ligtquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:42 schreef 1299 het volgende:
Je kan ook een leven nemen ipv 11 delen crap posten
die heeft een levenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ho ho, geen grotere legende dan ik hoor. Ik ben uiteindelijk de oudste zonder relatie hier.
Alhoewel, we hadden Gerald ook nog maar leeft hij nog wel? Niet lullig bedoeld maar ik hoor niets meer van hem, ook op mail krijg ik geen antwoord.
Dat is nog triester dan naar de hoeren gaan zo ongeveer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:52 schreef MikeyMo het volgende:
Magoe, niemand die er ook maar aan heeft gedachte en meisje uit Brazilie of het oostblok te halen?
Geboortedatum: 0000-00-00quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ho ho, geen grotere legende dan ik hoor. Ik ben uiteindelijk de oudste zonder relatie hier.
Nou ik zat laatst op een verjaardag en daar was ook een pools meisje aanwezig die nog niet zo lang hier woonde en niet alleen sprak zij al goed nederlands, ze zag er ook nog eens verdomde goed uit en was zeer sympathiek. Het was bijvoorbeeld niet eens haar verjaardag maar ze hielp uit haar eigen met alles mee...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:53 schreef GF het volgende:
[..]
Dat is nog triester dan naar de hoeren gaan zo ongeveer.
Misschien wel, maar wel een sure thing!quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:53 schreef GF het volgende:
[..]
Dat is nog triester dan naar de hoeren gaan zo ongeveer.
Inmiddels wel zo te zien...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:17 schreef Copycat het volgende:
Plato kan om de een of andere vage reden dit topic niet zien.
Hij kan dus ook (nog) niet reageren.
Nee, dat was een test om te zien of ie door een reactie te plaatsen wel meer zag dan titel en invoerveld.quote:
Als je goed gelezen hebt, heb je gezien dat ik in ieder geval al grote sprongen voorwaarts geboekt heb, maar dat het op dit moment weer in stilstand verzand isquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:27 schreef medman het volgende:
[..]
Inmiddels wel zo te zien...
Deeltje 11 al?!! óf er is genoeg te bediscussiëren, óf jullie boeken gewoon geen vooruitgang.
Hebben jullie eigenlijk een concreet stappenplan ofzo, of zitten jullie alleen maar in een hoekje van FOK zielig te doen? Ik heb een paar van deze topics meegekeken, maar af en toe leek het op dat laatste namelijk![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb de oplossing, doe net alsof je geen sex wilt en je krijgt t... Meerdere keren achter mekaar zelfs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |