quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:03 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, nu weten we het wel.
Ontopic gaarne!
Ik ook. Ik bewaar alles voor op z'n bestquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom helaas?
Ik ben er trots op maagd te zijn!
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik bewaar alles voor op z'n best
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:30 schreef charmed-more het volgende:
ja duh ben ik nog maagd en dat blijf ik nog wel even ik denk dat je snel spijt krijgt als je, je vroeg laat ontmaagden![]()
* ikJur benieuwd isquote:Op donderdag 10 november 2005 23:08 schreef FreaCk het volgende:
lol ja is wel, als je relatie wordt verbroke en je hebt je eerste keer gehad, dan is het soort verslaving.. dus je gaat gekke dinge doen om weer keer te kunne je-weet-wel.
Dank u dank uquote:Op donderdag 10 november 2005 15:25 schreef het.ismij het volgende:
Respect voor de wat "ouderen" hier die nog maagd zijn, dat ze zich niet laten verleiden omdat het "in" is om op je 13/14 ontmaagd te worden.
de intenties waren goedquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:56 schreef Stefkuh het volgende:
het is dat dit topic van saaw is anders had ik hier toch VMBO-topic gaan roepen.. oh fuck... te laat
is al goed.. mja.. reality sucksquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:10 schreef saaw het volgende:
[..]
de intenties waren goed
ik kan er ook niks aan doen dat iedereen gaat lopen patsen met zn 13jarige ontmaagding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |