Ik weet het niet, zie de voordelen niet zo eigenlijk. Of beter gezegd ik zie meer voordelen in het eenmalig uitkeren. Je ziet nu al vaak dat het vakantiegeld wordt gebruikt voor het dichten van gaten in de financiele huishouding. Als je het elke maand krijgt zal het geld gewoon uitgegeven worden. Want dat eigen verantwoordelijkheid en sparen enzo concept werkt toch ook niet geweldig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, maar dat is meer een gevoel...financieel is het maandelijks uitkeren van vakantiegeld juist iets voordeliger, omdat je dan niet een aantal maanden op dat extra stukje salaris hoeft te wachten.
Ja, het liefst 25 uur per dag. Helaas telt een dag maar 24 uurquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef Johan_de_With het volgende:
60% van de Nederlandse bevolking verstond de troonrede niet en een aanzienlijk deel van 's lands grootste forum bekent geweldige bewondering te hebben voor de illegale daad van Yildiz en kretologie als ''sodeflikker op.''' Dient het kabinet dan werkelijk alle kritiek ter harte te nemen?
Hmmm, uiteindelijk kunnen mensen toch met hun vakantiegeld doen wat ze zelf willen, dus ik denk dat het wel meevalt met dat effect. Je hebt wel gelijk mbt de timing van toeslagen; die kan essentieel zijn voor de besteding ervan. Zo wordt de eerste zorgtoeslag die - in december - uitgekeerd gaat worden, nu al de 'vuurwerktoeslag' genoemd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zie de voordelen niet zo eigenlijk. Of beter gezegd ik zie meer voordelen in het eenmalig uitkeren. Je ziet nu al vaak dat het vakantiegeld wordt gebruikt voor het dichten van gaten in de financiele huishouding. Als je het elke maand krijgt zal het geld gewoon uitgegeven worden. Want dat eigen verantwoordelijkheid en sparen enzo concept werkt toch ook niet geweldig.
Uiteraard kan men met het geld doen wat men wil. Lijkt me ook prima maar ik zie echt geen reden om het af te schaffen en te verspreiden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, uiteindelijk kunnen mensen toch met hun vakantiegeld doen wat ze zelf willen, dus ik denk dat het wel meevalt met dat effect. Je hebt wel gelijk mbt de timing van toeslagen; die kan essentieel zijn voor de besteding ervan. Zo wordt de eerste zorgtoeslag die - in december - uitgekeerd gaat worden, nu al de 'vuurwerktoeslag' genoemd.
Dat is dan wel weer een feit dat beschouwd mag worden als algemene wijsheid.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, het liefst 25 uur per dag. Helaas telt een dag maar 24 uur
da's er een van 13 in een dozijn he?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een feit dat beschouwd mag worden als algemene wijsheid.
Nee, het is intrinsiek slecht om anderen schrik aan te jagen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
da's er een van 13 in een dozijn he?
Maar wat Yildiz heeft gedaan, is op zichzelf beschouwd helemaal niet zo'n slechte daad. De uitvoering is alleen belabberd.
Ja, en tien jaar geleden kon je in Baghdad nog naar de universiteit. En daarvoor kon je veilig het vliegtuig in. En vroeger zat je stukken gemakkelijker in een Italiaanse trein. Wat kan mij het vorige decennium schelen?quote:Als dit 10 jaar geleden ongezien gefilmd en bij de vpro werd uitgezonden, dan had het wellicht een publieksprijs binnen kunnen slepen.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat Nederland barst van de terroristen, ook de overheid niet. Dat de overhoud gehouden zou zijn gehoor te geven aan een klungelige tirade die middels een rotgeintje onder de aandacht wordt gebracht, dat is pas een idiote redenering.quote:De idiote redenering dat Nederland barst van de terroristen raakt kant noch wal.
het kabinet Balkenende en Pim zijn met het angstzaaien begonnen. Noem het een ludieke represaille of iets waar je vrede mee hebt. Het komt nog altijd beter over dan "Gaat u rustig slapen, de regering waakt over u!"quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, het is intrinsiek slecht om anderen schrik aan te jagen.
[..]
Ja, en tien jaar geleden kon je in Baghdad nog naar de universiteit. En daarvoor kon je veilig het vliegtuig in. En vroeger zat je stukken gemakkelijker in een Italiaanse trein. Wat kan mij het vorige decennium schelen?
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat Nederland barst van de terroristen, ook de overheid niet. Dat de overhoud gehouden zou zijn gehoor te geven aan een klungelige tirade die middels een rotgeintje onder de aandacht wordt gebracht, dat is pas een idiote redenering.
Dat is niet Amsterdams, dat is gewoon kleutertaal. Mag ik, evenals M., zuigen om een bron?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het kabinet Balkenende en Pim zijn met het angstzaaien begonnen.
Represailles zijn niet parlementair. Daarbij; op wie wreekt hij zich? Op de andere reizigers toch zeker!quote:Noem het een ludieke represaille of iets waar je rustiger van slaapt.
Bij mij niet. Ten eerste zie ik het nut van de vergelijking niet in en ten tweede is het op zichzelf beschouwd al een teken van onmacht.quote:Het komt nog altijd beter over dan “Gaat u rustig slapen, de regering waakt over u!”
Nee, dat zie ik niet in. Zelfs bij de waarschuwing die recentelijk is uitgegaan, werd gemeld dat er ''van reele dreiging geen sprake was.''quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:25 schreef du_ke het volgende:
Yohen je ziet toch ook wel dat Balkenende c.s. fanatiek mee hebben gedaan met het angszaaien?
Niet volgens Popper.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:26 schreef Monidique het volgende:
Alle appels zijn rood. Nee hoor, hier heb ik een groene appel. Het aantal groene appels is verwaarloosbaar, dus alle appels zijn rood.
Hierbij beschuldig ik Yohen van rechtlijnigheid. Zo.quote:
Daar heb jij dan ook alle belang bij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hierbij beschuldig ik Yohen van rechtlijnigheid. Zo.
En geheel terecht. Als dat zuigen is, dan zijn verkiezingen overbodig. Of alle appels rood.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is niet Amsterdams, dat is gewoon kleutertaal. Mag ik, evenals M., zuigen om een bron?
je vraagt er om: [POLL] "verdacht pakketje" achterlaten, done of not done?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar heb jij dan ook alle belang bij.
Meld het hun.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is toch treurig, als een TV-gids taalfouten bevat.
Noord Atlantisch denken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef Tafkahs het volgende:
Maar wat Yildiz heeft gedaan, is op zichzelf beschouwd helemaal niet zo'n slechte daad. De uitvoering is alleen belabberd. Als dit 10 jaar geleden ongezien gefilmd en bij de vpro werd uitgezonden, dan had het wellicht een publieksprijs binnen kunnen slepen. De idiote redenering dat Nederland barst van de terroristen raakt kant noch wal. We zijn gewoon geen land dat serieus genomen wordt door het buitenland als het om een vijandsbeeld gaat. Dat past helemaal niet bij het handelskarakter van Nederland.
Je mag stemmen voor het grote gelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Noord Atlantisch denken.
Schuld van Amerika.
Cape; een zwijn in de stad.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo.
Dit krijg ik dus in mijn mailbox. Moet ik mensen die dit sturen bannen?quote:>>Hé, zie dit bericht alsjeblieft niet als een geintje.
>>
>>
>>
>>Bill Gates is echt bezig zijn fortuin te verdelen .Als je dit bericht
>>negeert zul je er later ws. spijt van krijgen.
>>
>>Microsoft en AOL zijn momenteel de grootste Internet bedrijven ter
>wereld.
>>
>>In een poging zich er van te verzekeren dat Internet Explorer het meest
>>gebruikte programma blijft zijn Microsoft en AOL bezig een soort "Lint
>>bewijs" uit te voeren van het e-mail gebruik.
>>
>>
>>
>>Als je dit e-mail bericht doorstuurt naar je vrienden en bekenden kan
>>Microsoft het "lint van berichten" volgen en doet dat
>>
>>ook als je (als Microsoftgebruiker) het bericht binnen een week
>>doorstuurt.. Voor elke persoon aan wie je het e-mail bericht
>>doorstuurt,betaalt Microsoft je $ 245,- en voor elke persoon die jou dat
>>
>>bericht weer terugstuurt betaalt Microsoft je nog eens $ 243,- en voor
>elke
>>3e persoon die het bericht ontvangt betaalt Microsoft nog eens $ 241,-.
>>
>>
>>
>>Binnen 2 weken neemt Microsoft dan contact met je op om je om je adres te
>>vragen en stuurt je een cheque toe. "De groeten".
>>
>>Ik dacht eerst ook dat het om bedriegerij ging, maar 2 weken nadat ik dit
>>e-mailbericht ontvangen en teruggestuurd had, nam Microsoft contact met
>>
>>me op, vroeg om mijn adres en binnen een paar dagen ontving ik een cheque
>>van $ 24.800,-.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>Het is slechts een kwestie de mail te beantwoorden vóór het "lintbewijs"
>>beëindigd is.
>>
>>Als er iemand is die zich deze luxe kan permitteren is, is het Bill Gates
>>wel. En voor hem zijn het eigenlijk gewoon "marketingkosten".
>>
>>
>>
>>Stuur daarom dit bericht alsjeblieft aan zoveel mogelijk personen. Er is
>op
>>zijn minst $10.000,- voor jou bestemd.
>>
>>Voor mij geldt in dit geval: 'Baat het niet, het schaadt ook niet!'
>>
>>
>>
>>
>>
>>Succes!!!!
Op staande voet executeren bannen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dit krijg ik dus in mijn mailbox. Moet ik mensen die dit sturen bannen?![]()
Het is toch belachelijk dit soort onzin
Dat mensen het sturen is een maar het ook geloven is twee en maakt het tragisch.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Op staande voet executeren bannen.
BHFH topic, mensen met een IQ boven de 120 mogen stemmen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
Dat mensen het sturen is een maar het ook geloven is twee en maakt het tragisch.
Dan te bedenken dat deze mensen stemrecht hebben![]()
Heeft hij daar nog nooit een topic over geopend, het zou me iig niets verbazen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:20 schreef Drugshond het volgende:
BHFH topic, mensen met een IQ boven de 120 mogen stemmen.
BHFH blijft een rare snuiter die heerlijk out of the box kan denken. Maar heel soms raakt hij de plank.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft hij daar nog nooit een topic over geopend, het zou me iig niets verbazen.
Naarnet keiharde metal in de Effenaar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:08 schreef Drugshond het volgende:
Leuk blues bandje vanmiddag... ook even gesproken met de bandleden (20-30 jr) in het vak.
Wel komisch... ik zat eerst iemand (bijna : op een brabantse manier) af zeiken. Maar ze vonden de manier van feedback heel leuk en grappig. Het tweede deel van het (mini) concert was super.
Raar zeker. Maar ik kan er altijd wel om lachen en zijn threads lopen nog verbazingwekkend goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:36 schreef Drugshond het volgende:
BHFH blijft een rare snuiter die heerlijk out of the box kan denken. Maar heel soms raakt hij de plank.
Voor een ONZ-topic zeker wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Raar zeker. Maar ik kan er altijd wel om lachen en zijn threads lopen nog verbazingwekkend goed
Bestaat Betty Serveert nog ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:08 schreef Drugshond het volgende:
Leuk blues bandje vanmiddag... ook even gesproken met de bandleden (20-30 jr) in het vak.
Wel komisch... ik zat eerst iemand (bijna : op een brabantse manier) af zeiken. Maar ze vonden de manier van feedback heel leuk en grappig. Het tweede deel van het (mini) concert was super.
Ach soms moet je meegaan in de illusies van een ander. Het houdt de boel levend. Ik vind zijn threads ook niet storendquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
Voor een ONZ-topic zeker wel.
Sommigen onderdrukken een spontane hilarische reactie en proberen wat serieus te schrijven.
Daarom zit er soms wel wat inhoudelijks in zijn topics, maar dat komt niet zozeer door BHFH.
Hij komt nauwelijks met serieuse tegenreacties verderop in het topic.
Een heleboel posts in pol zijn 'storend."quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach soms moet je meegaan in de illusies van een ander. Het houdt de boel levend. Ik vind zijn threads ook niet storend
Volgens mij neem je zijn topics veel te serieus. Tuurlijk bevatten ze soms bedenkelijke ideeën maar het lijkt me allemaal tamelijk onschuldig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef Bluesdude het volgende:
Een heleboel posts in pol zijn 'storend."
Als dat niet zo was dan kon men pol wel opdoeken.
Maar herken je niet achter zijn wereldvreemdheid totalitaire en extreemnationalistische neigingen ?
Ik wil best een inhoudelijke discussie aangaan, maar hijzelf en zijn 'medestanders' ( die voor de gein of voor het eggie reageren) zijn geen serieuse partij te noemen.
Hmmmzz.... toch eens kijken naar de effenaar. Verbouwing nog steeds niet gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
Naarnet keiharde metal in de Effenaar.
Geen idee ik ben dronken....quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:52 schreef Bluesdude het volgende:
Bestaat Betty Serveert nog ?
En ken je een zangeres Astrid of Astra in het eindhoofse ?
En, beetje gelukt? Je had toch mij op de foto, las ik. Heb ik niks van gemerktquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, op mijn HD.
De AIVD is overal. Ja, je staat er enkel wat verdwaast opquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:38 schreef sigme het volgende:
[..]
En, beetje gelukt? Je had toch mij op de foto, las ik. Heb ik niks van gemerkt
Hmpf. Wel publicabel hoop ik? Anders zet je 'm maar niet online hoor!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De AIVD is overal. Ja, je staat er enkel wat verdwaast op![]()
Toen dit MILF-je aan het zingen was.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:47 schreef Bluesdude het volgende:
Dat is geen excuus, bovendien: wat is je bron ?![]()
nopequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toen dit MILF-je aan het zingen was.
[afbeelding]
Tijdens het optreden ging het jasje uit, en ze had een zwart suggestief topje aan.
Voor een dame op leeftijd zag ze er leuk en spontaan uit.
Mensen van onder de 30 begrijpen nu helemaal niet meer waar ik het over heb.
Zeg Maarten, wist dat meisje dat je een mooie auto hebt? Dat is het nadeel van vrouwen versieren bij de posterijen, natuurlijk, ze zien je in actie op zo'n rotfiets.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De AIVD is overal. Ja, je staat er enkel wat verdwaast op![]()
In totaal zijn het +- 19 foto's. Inclusief foto's van de menukaart vh restaurant waar we gegeten hebben en de (vrij mooie) auto van MrX.
Toch niet de fiets van mijn opa ?!.... bitte sofort zuruckquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Maarten, wist dat meisje dat je een mooie auto hebt? Dat is het nadeel van vrouwen versieren bij de posterijen, natuurlijk, ze zien je in actie op zo'n rotfiets.
En als onderdeel van de negerrap-cultuur?quote:
Compensatie voor het genadeloze WASPisme van de gewezen slavenhouders.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef sizzler het volgende:
[..]
En als onderdeel van de negerrap-cultuur?
lolquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Maarten, wist dat meisje dat je een mooie auto hebt? Dat is het nadeel van vrouwen versieren bij de posterijen, natuurlijk, ze zien je in actie op zo'n rotfiets.
Dan zeker ook.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef sizzler het volgende:
[..]
En als onderdeel van de negerrap-cultuur?
Neuh zou eerder voor een praktische auto gaanquote:
Praktisch kan ook mooi zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:56 schreef du_ke het volgende:
Neuh zou eerder voor een praktische auto gaan.
Voorlopig heb ik geen plannen inderdaad. Dat rijbewijs dat ik ooit bij een pak koekjes kreegt ligt ook maar wat te verstoffen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Praktisch kan ook mooi zijn.
Jij mag sws geen auto![]()
De fik erin.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:01 schreef du_ke het volgende:
Voorlopig heb ik geen plannen inderdaad. Dat rijbewijs dat ik ooit bij een pak koekjes kreegt ligt ook maar wat te verstoffen.
Politiek incorrecte keus...quote:Time: 'Job Cohen is een Europese held'
Volgens het Amerikaanse weekblad Time is burgemeester van Amsterdam Job Cohen een Europese Held. De PvdA-politicus komt als enige Nederlander voor in een jaarlijkse lijst van 37 personen die het tijdschrift deze week publiceert. Cohen bevindt zich in gezelschap van onder meer Bob Geldof, Bono, Jamie Oliver, Thierry Henry en Steffi Graf.
Cohen wordt geroemd vanwege zijn aanpak na de moord op Theo van Gogh. Volgens Time is het aan de burgemeester te danken dat er in Amsterdam nauwelijks sprake was van aanvallen op moslims. Dit zou onder meer blijken uit een rapport van de Anne Frank Stichting. Deze telde na de moord op Van Gogh in Nederland 106 vergeldingen tegen moslims, waarvan slechts één in de hoofdstad plaatsvond.
"Cohen wist succesvol de spanningen in de stad te voorkomen", stelt oud-VVD-leider Hans Dijkstal in Time. "Hij legt de nadruk op de dialoog, wat de enige weg is om scheidslijnen in de samenleving te slechten", meent Ayhan Tonca van het Contactorgaan Moslims en Overheid. Op de avond na de moord op Van Gogh werd mede op initiatief van de burgemeester een bijeenkomst op de Dam georganiseerd. "Ik vond het belangrijk om mensen samen te brengen, om de boosheid te uiten dat zoiets in onze stad kon gebeuren", zegt Cohen hierover in het Amerikaanse tijdschrift.
Job Cohen behoort tot de Europese helden
Nee dit waren coniferen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Of alleen een rijbewijs zo'n vuur geeft is de vraag
Mwoa, ik heb anders geen Amerikaan gezien op de Dam. Wel heeft die schurk zich sterk gemaakt voor de pro-europa campagne van 1 juni en wel op kosten van de Amsterdammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |