Ik weet het niet, zie de voordelen niet zo eigenlijk. Of beter gezegd ik zie meer voordelen in het eenmalig uitkeren. Je ziet nu al vaak dat het vakantiegeld wordt gebruikt voor het dichten van gaten in de financiele huishouding. Als je het elke maand krijgt zal het geld gewoon uitgegeven worden. Want dat eigen verantwoordelijkheid en sparen enzo concept werkt toch ook niet geweldig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, maar dat is meer een gevoel...financieel is het maandelijks uitkeren van vakantiegeld juist iets voordeliger, omdat je dan niet een aantal maanden op dat extra stukje salaris hoeft te wachten.
Ja, het liefst 25 uur per dag. Helaas telt een dag maar 24 uurquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef Johan_de_With het volgende:
60% van de Nederlandse bevolking verstond de troonrede niet en een aanzienlijk deel van 's lands grootste forum bekent geweldige bewondering te hebben voor de illegale daad van Yildiz en kretologie als ''sodeflikker op.''' Dient het kabinet dan werkelijk alle kritiek ter harte te nemen?
Hmmm, uiteindelijk kunnen mensen toch met hun vakantiegeld doen wat ze zelf willen, dus ik denk dat het wel meevalt met dat effect. Je hebt wel gelijk mbt de timing van toeslagen; die kan essentieel zijn voor de besteding ervan. Zo wordt de eerste zorgtoeslag die - in december - uitgekeerd gaat worden, nu al de 'vuurwerktoeslag' genoemd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zie de voordelen niet zo eigenlijk. Of beter gezegd ik zie meer voordelen in het eenmalig uitkeren. Je ziet nu al vaak dat het vakantiegeld wordt gebruikt voor het dichten van gaten in de financiele huishouding. Als je het elke maand krijgt zal het geld gewoon uitgegeven worden. Want dat eigen verantwoordelijkheid en sparen enzo concept werkt toch ook niet geweldig.
Uiteraard kan men met het geld doen wat men wil. Lijkt me ook prima maar ik zie echt geen reden om het af te schaffen en te verspreiden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, uiteindelijk kunnen mensen toch met hun vakantiegeld doen wat ze zelf willen, dus ik denk dat het wel meevalt met dat effect. Je hebt wel gelijk mbt de timing van toeslagen; die kan essentieel zijn voor de besteding ervan. Zo wordt de eerste zorgtoeslag die - in december - uitgekeerd gaat worden, nu al de 'vuurwerktoeslag' genoemd.
Dat is dan wel weer een feit dat beschouwd mag worden als algemene wijsheid.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, het liefst 25 uur per dag. Helaas telt een dag maar 24 uur
da's er een van 13 in een dozijn he?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een feit dat beschouwd mag worden als algemene wijsheid.
Nee, het is intrinsiek slecht om anderen schrik aan te jagen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
da's er een van 13 in een dozijn he?
Maar wat Yildiz heeft gedaan, is op zichzelf beschouwd helemaal niet zo'n slechte daad. De uitvoering is alleen belabberd.
Ja, en tien jaar geleden kon je in Baghdad nog naar de universiteit. En daarvoor kon je veilig het vliegtuig in. En vroeger zat je stukken gemakkelijker in een Italiaanse trein. Wat kan mij het vorige decennium schelen?quote:Als dit 10 jaar geleden ongezien gefilmd en bij de vpro werd uitgezonden, dan had het wellicht een publieksprijs binnen kunnen slepen.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat Nederland barst van de terroristen, ook de overheid niet. Dat de overhoud gehouden zou zijn gehoor te geven aan een klungelige tirade die middels een rotgeintje onder de aandacht wordt gebracht, dat is pas een idiote redenering.quote:De idiote redenering dat Nederland barst van de terroristen raakt kant noch wal.
het kabinet Balkenende en Pim zijn met het angstzaaien begonnen. Noem het een ludieke represaille of iets waar je vrede mee hebt. Het komt nog altijd beter over dan "Gaat u rustig slapen, de regering waakt over u!"quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, het is intrinsiek slecht om anderen schrik aan te jagen.
[..]
Ja, en tien jaar geleden kon je in Baghdad nog naar de universiteit. En daarvoor kon je veilig het vliegtuig in. En vroeger zat je stukken gemakkelijker in een Italiaanse trein. Wat kan mij het vorige decennium schelen?
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat Nederland barst van de terroristen, ook de overheid niet. Dat de overhoud gehouden zou zijn gehoor te geven aan een klungelige tirade die middels een rotgeintje onder de aandacht wordt gebracht, dat is pas een idiote redenering.
Dat is niet Amsterdams, dat is gewoon kleutertaal. Mag ik, evenals M., zuigen om een bron?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het kabinet Balkenende en Pim zijn met het angstzaaien begonnen.
Represailles zijn niet parlementair. Daarbij; op wie wreekt hij zich? Op de andere reizigers toch zeker!quote:Noem het een ludieke represaille of iets waar je rustiger van slaapt.
Bij mij niet. Ten eerste zie ik het nut van de vergelijking niet in en ten tweede is het op zichzelf beschouwd al een teken van onmacht.quote:Het komt nog altijd beter over dan “Gaat u rustig slapen, de regering waakt over u!”
Nee, dat zie ik niet in. Zelfs bij de waarschuwing die recentelijk is uitgegaan, werd gemeld dat er ''van reele dreiging geen sprake was.''quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:25 schreef du_ke het volgende:
Yohen je ziet toch ook wel dat Balkenende c.s. fanatiek mee hebben gedaan met het angszaaien?
Niet volgens Popper.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:26 schreef Monidique het volgende:
Alle appels zijn rood. Nee hoor, hier heb ik een groene appel. Het aantal groene appels is verwaarloosbaar, dus alle appels zijn rood.
Hierbij beschuldig ik Yohen van rechtlijnigheid. Zo.quote:
Daar heb jij dan ook alle belang bij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hierbij beschuldig ik Yohen van rechtlijnigheid. Zo.
En geheel terecht. Als dat zuigen is, dan zijn verkiezingen overbodig. Of alle appels rood.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is niet Amsterdams, dat is gewoon kleutertaal. Mag ik, evenals M., zuigen om een bron?
je vraagt er om: [POLL] "verdacht pakketje" achterlaten, done of not done?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar heb jij dan ook alle belang bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |