abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31121401
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:30 schreef Reya het volgende:

[..]

Mjah, maar dat is meer een gevoel...financieel is het maandelijks uitkeren van vakantiegeld juist iets voordeliger, omdat je dan niet een aantal maanden op dat extra stukje salaris hoeft te wachten.
Ik weet het niet, zie de voordelen niet zo eigenlijk. Of beter gezegd ik zie meer voordelen in het eenmalig uitkeren. Je ziet nu al vaak dat het vakantiegeld wordt gebruikt voor het dichten van gaten in de financiele huishouding. Als je het elke maand krijgt zal het geld gewoon uitgegeven worden. Want dat eigen verantwoordelijkheid en sparen enzo concept werkt toch ook niet geweldig.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31121444
60% van de Nederlandse bevolking verstond de troonrede niet en een aanzienlijk deel van 's lands grootste forum bekent geweldige bewondering te hebben voor de illegale daad van Yildiz en kretologie als ''sodeflikker op.''' Dient het kabinet dan werkelijk alle kritiek ter harte te nemen?
pi_31121471
Maar nu even serieus, als iemand beweert dat 99,9% van alle terroristen islamitisch is, dan lijkt mij eerlijk gezegd "[n]atte vingerwerk [...] en met beide benen realistisch in de wereld staan" niet echt een betrouwbare, uhm, bron.
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:55:51 #204
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31121496
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef Johan_de_With het volgende:
60% van de Nederlandse bevolking verstond de troonrede niet en een aanzienlijk deel van 's lands grootste forum bekent geweldige bewondering te hebben voor de illegale daad van Yildiz en kretologie als ''sodeflikker op.''' Dient het kabinet dan werkelijk alle kritiek ter harte te nemen?
Ja, het liefst 25 uur per dag. Helaas telt een dag maar 24 uur
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:56:06 #205
66825 Reya
Fier Wallon
pi_31121505
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik weet het niet, zie de voordelen niet zo eigenlijk. Of beter gezegd ik zie meer voordelen in het eenmalig uitkeren. Je ziet nu al vaak dat het vakantiegeld wordt gebruikt voor het dichten van gaten in de financiele huishouding. Als je het elke maand krijgt zal het geld gewoon uitgegeven worden. Want dat eigen verantwoordelijkheid en sparen enzo concept werkt toch ook niet geweldig.
Hmmm, uiteindelijk kunnen mensen toch met hun vakantiegeld doen wat ze zelf willen, dus ik denk dat het wel meevalt met dat effect. Je hebt wel gelijk mbt de timing van toeslagen; die kan essentieel zijn voor de besteding ervan. Zo wordt de eerste zorgtoeslag die - in december - uitgekeerd gaat worden, nu al de 'vuurwerktoeslag' genoemd.
pi_31121574
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef Reya het volgende:

[..]

Hmmm, uiteindelijk kunnen mensen toch met hun vakantiegeld doen wat ze zelf willen, dus ik denk dat het wel meevalt met dat effect. Je hebt wel gelijk mbt de timing van toeslagen; die kan essentieel zijn voor de besteding ervan. Zo wordt de eerste zorgtoeslag die - in december - uitgekeerd gaat worden, nu al de 'vuurwerktoeslag' genoemd.
Uiteraard kan men met het geld doen wat men wil. Lijkt me ook prima maar ik zie echt geen reden om het af te schaffen en te verspreiden.
pi_31121603
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:55 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ja, het liefst 25 uur per dag. Helaas telt een dag maar 24 uur
Dat is dan wel weer een feit dat beschouwd mag worden als algemene wijsheid.
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:01:57 #208
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31121667
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer een feit dat beschouwd mag worden als algemene wijsheid.
da's er een van 13 in een dozijn he?

Maar wat Yildiz heeft gedaan, is op zichzelf beschouwd helemaal niet zo'n slechte daad. De uitvoering is alleen belabberd. Als dit 10 jaar geleden ongezien gefilmd en bij de vpro werd uitgezonden, dan had het wellicht een publieksprijs binnen kunnen slepen. De idiote redenering dat Nederland barst van de terroristen raakt kant noch wal. We zijn gewoon geen land dat serieus genomen wordt door het buitenland als het om een vijandsbeeld gaat. Dat past helemaal niet bij het handelskarakter van Nederland.
pi_31121680
De wedstrijden op Talpa, is de eerste vraag aan commentator Ruud Gullit of ie lekker gegolfd heeft afgelopen week .
pi_31121794
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

da's er een van 13 in een dozijn he?

Maar wat Yildiz heeft gedaan, is op zichzelf beschouwd helemaal niet zo'n slechte daad. De uitvoering is alleen belabberd.
Nee, het is intrinsiek slecht om anderen schrik aan te jagen.
quote:
Als dit 10 jaar geleden ongezien gefilmd en bij de vpro werd uitgezonden, dan had het wellicht een publieksprijs binnen kunnen slepen.
Ja, en tien jaar geleden kon je in Baghdad nog naar de universiteit. En daarvoor kon je veilig het vliegtuig in. En vroeger zat je stukken gemakkelijker in een Italiaanse trein. Wat kan mij het vorige decennium schelen?
quote:
De idiote redenering dat Nederland barst van de terroristen raakt kant noch wal.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat Nederland barst van de terroristen, ook de overheid niet. Dat de overhoud gehouden zou zijn gehoor te geven aan een klungelige tirade die middels een rotgeintje onder de aandacht wordt gebracht, dat is pas een idiote redenering.
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:15:00 #211
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31122060
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee, het is intrinsiek slecht om anderen schrik aan te jagen.
[..]

Ja, en tien jaar geleden kon je in Baghdad nog naar de universiteit. En daarvoor kon je veilig het vliegtuig in. En vroeger zat je stukken gemakkelijker in een Italiaanse trein. Wat kan mij het vorige decennium schelen?
[..]

Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat Nederland barst van de terroristen, ook de overheid niet. Dat de overhoud gehouden zou zijn gehoor te geven aan een klungelige tirade die middels een rotgeintje onder de aandacht wordt gebracht, dat is pas een idiote redenering.
het kabinet Balkenende en Pim zijn met het angstzaaien begonnen. Noem het een ludieke represaille of iets waar je vrede mee hebt. Het komt nog altijd beter over dan "Gaat u rustig slapen, de regering waakt over u!"
pi_31122147
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:15 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

het kabinet Balkenende en Pim zijn met het angstzaaien begonnen.
Dat is niet Amsterdams, dat is gewoon kleutertaal. Mag ik, evenals M., zuigen om een bron?
quote:
Noem het een ludieke represaille of iets waar je rustiger van slaapt.
Represailles zijn niet parlementair. Daarbij; op wie wreekt hij zich? Op de andere reizigers toch zeker!
quote:
Het komt nog altijd beter over dan “Gaat u rustig slapen, de regering waakt over u!”
Bij mij niet. Ten eerste zie ik het nut van de vergelijking niet in en ten tweede is het op zichzelf beschouwd al een teken van onmacht.
pi_31122365
Welbespraakt.

Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
pi_31122403
Yohen je ziet toch ook wel dat Balkenende c.s. fanatiek mee hebben gedaan met het angszaaien?
pi_31122447
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:25 schreef du_ke het volgende:
Yohen je ziet toch ook wel dat Balkenende c.s. fanatiek mee hebben gedaan met het angszaaien?
Nee, dat zie ik niet in. Zelfs bij de waarschuwing die recentelijk is uitgegaan, werd gemeld dat er ''van reele dreiging geen sprake was.''
Hetze, angstzaaien, allemaal begrippen die geen handen of voeten hebben.
pi_31122484
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:26 schreef Monidique het volgende:
Alle appels zijn rood. Nee hoor, hier heb ik een groene appel. Het aantal groene appels is verwaarloosbaar, dus alle appels zijn rood.
Niet volgens Popper.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:33:11 #218
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31122632
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Ludiek.
Hierbij beschuldig ik Yohen van rechtlijnigheid. Zo.
pi_31122659
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:33 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hierbij beschuldig ik Yohen van rechtlijnigheid. Zo.
Daar heb jij dan ook alle belang bij.
pi_31122790
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:27 schreef sizzler het volgende:

[..]

Niet volgens Popper.
Ja dat gedonder hebben ze mij ook uitgelegd .
pi_31123253
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat is niet Amsterdams, dat is gewoon kleutertaal. Mag ik, evenals M., zuigen om een bron?
En geheel terecht. Als dat zuigen is, dan zijn verkiezingen overbodig. Of alle appels rood.
pi_31123298
O, en Popper, dat is filosofie, daar ben ik te dom voor.
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:58:11 #224
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31123489
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:34 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Daar heb jij dan ook alle belang bij.
je vraagt er om: [POLL] "verdacht pakketje" achterlaten, done of not done?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')