Dat is nu precies mijn punt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:54 schreef releaze het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik dat. maar ts stelt dat de dubbele nationaliteit de voornaamste boosdoener is van de non-integratie van, in zijn beleving, het grootste gedeelte van de allochtonen. ik weet wel hoe de vork in de steel zit, de ts nietMaar dan zou precies hetzelfde probleem in precies dezelfde mate zich moeten voordoen bij de britten, toch? als je het zo simpel stelt als de ts deed...
Je hebt hem door.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:31 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ah, dus omdat Marokkanen er anders uitzien, geen buitenlandse taal spreken die leuk klinkt voor de autochtone oortjes, een andere cultuur hebben en niet bij de EU horen, doen we er wel moeilijk over?
Of iemand wel of niet geintegreerd is, is dus mede gebaseerd op racisme, taalintollerantie, een gebrek aan respect voor andere culturen en het lidmaatschap van een club wat we bij het laatste referendum nog afschoten?
Ik noem het beestje maar weer eens bij zijn naam...![]()
Alsof Marokko afhankelijk is van de paar centen die men vanuit Nederland die kant op stuurtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:57 schreef Schanulleke het volgende:
Totdat de gestage geldstroom vanuit nederland stokt en er veel eigen burgers beginnen te klagen. En waarom zou het de Nederlandse regering uberhaubt aan het achterwerk moet corroderen wat ze in Marokko vinden? Gewoon eigen beleid voeren, laat ze het elders maar lekker zelf uitzoeken.
Omdat een meerderheid iets vind, is dat meteen de waarheid?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:06 schreef Schanulleke het volgende:
En laat een standaard nou ook door een meerderheid gedefiniëerd worden, de gemiddelde autochtoon heeft dus gelijk
Een bepaalde koers volgen wil nog niet zeggen, dat men dan ook gelijk heeft of de juiste koers volgt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:30 schreef Schanulleke het volgende:
Als de meerderheid iets vind dan bepaald dat in een democratie de koers die je volgt. En ja, ik ken het voorbeeld uit de geschiedenis, maar nee, ik krijg daar niet spontaan anti-democratische neigingen van.
Ik had het over de optie: geen dubbele nationaliteit maar buitenlander met verblijfsvergunning.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:09 schreef Vhiper het volgende:
btw iedereen met de Nederlandse nationaliteit, of dat nou de enige is of niet, heeft in Nederland stemrecht en zo hoort het ook.
Dat kan ik ook. Ook zonder Canadese nationaliteit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:21 schreef maniack28 het volgende:
Maar als jij een neef hebt in Canada wil je daar toch ook gewoon naartoe kunnen?
Zullen we de kinderbijslag eens gewoon afschaffen? Voor iedereen, dus ook voor kindjes in Marokko?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:19 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Alsof Marokko afhankelijk is van de paar centen die men vanuit Nederland die kant op stuurt![]()
En dat is ook precies wat de Nederlandse staat moet doen. Heel gauw die wet veranderen. Niks zwaarwegende redenen, niks jamaar mijn regering staat het niet toe. Niks mee te maken, dan geen Nederlanderschap. Simpel.quote:Verder, waarom zou het de Marokkaanse regering uberhaupt aan het achterwerk moeten corroderen wat ze in Nederland vinden? gewoon eigen beleid voeren, laat ze het elders maar lekker zelf uitzoeken.
Wil ook niet zeggen dat de minderheid gelijk heeft of juist denkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:35 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Een bepaalde koers volgen wil nog niet zeggen, dat men dan ook gelijk heeft of de juiste koers volgt.
Dat kan je dus niet als je kind van Marokkaanse ouders bent, je neef in Marokko woont en je niet de Marokkaanse nationaliteit opgedrongen wilt krijgen, dat is nou het hele punt dat ie wil makenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan ik ook. Ook zonder Canadese nationaliteit.
als je niks met je land te maken wilt hebben maar je ouders hebben een keuze voor je gemaakt, blijf je dus ook je hele leven lang niet-nederlander, vanwege een keus die je niet zelf hebt gemaakt? Dus al ben je 10e generatie marokkaan, je blijft altijd een buitenlander omdat het land van je voorvaderen een wet heeft die je zelf nieteens wilt erkennen? Bij wijze van?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik had het over de optie: geen dubbele nationaliteit maar buitenlander met verblijfsvergunning.
En de verschillen.
Het enige is stemrecht.
Staat dat op zijn voorhoofd dat hij een kind is van Marokkaanse ouders?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:34 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dat kan je dus niet als je kind van Marokkaanse ouders bent, je neef in Marokko woont en je niet de Marokkaanse nationaliteit opgedrongen wilt krijgen, dat is nou het hele punt dat ie wil maken![]()
Je kunt dan zelf, voor je eigen kind een andere keus maken. Maar ook dat gebeurt niet. Dus zo vervelend vinden ze de keus van hun ouders niet. Anders zouden ze het zelf echt wel anders doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:37 schreef releaze het volgende:
[..]
als je niks met je land te maken wilt hebben maar je ouders hebben een keuze voor je gemaakt, blijf je dus ook je hele leven lang niet-nederlander, vanwege een keus die je niet zelf hebt gemaakt?
Dan zullen er wat meer burgers op een houtje bijten, alsof de regering daarvan wakker ligtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Zullen we de kinderbijslag eens gewoon afschaffen? Voor iedereen, dus ook voor kindjes in Marokko?
Hebben ze daar een groot probleem. Echt wel!!
En dat is nog maar een klein geldstroompje, er stroomt nog meer die kant op.
Dan geen integratie, simpel.quote:En dat is ook precies wat de Nederlandse staat moet doen. Heel gauw die wet veranderen. Niks zwaarwegende redenen, niks jamaar mijn regering staat het niet toe. Niks mee te maken, dan geen Nederlanderschap. Simpel.
in dit scenario heb je dus twee vormen nederlandsschap en daar ben ik gewoon tegen, ik vind dat het inwonerschap dat vangnet is voor de criminele buitenlanders, maar van het nederlander zijn, het staatsburger schap, moeten ze geen aparte regels maken per subgroep. dat vind ik echt extreem racistisch. de regels en voorwaarden van behoud van staatsburgerschap moeten voor iedere staatsburger gelden, anders krijg je staatsburgers die op grond van afkomst etc meer rechten hebben dan andere staatsburgers :S sorry, dat zal er bij mij NOOIT ingaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:43 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom, als er sprake is van een dubbele nationaliteit, het niet mogelijk zou zijn voor die groep, die onder voorwaarde van geen crimineel gedrag, die nationaliteit hebben gekregen, het weer in te nemen als men die voorwaarde overtreed.
[..]
Iemand statenloos maken is tegen het EVRM, tegen de mensenrechten dus en daar pleit ik ook niet voor.
[..]
Daar heb je wel een punt. De criminaliteitsbestrijding laat te wensen over, en dat is het grote probleem.
[..]
Wat mij betreft dus mits die persoon zich ook aan de voorwaarden blijft houden, waaronder hij de Nederlandse nationaliteit heeft gekregen.
[..]
Nope, alleen voor die groep die op latere leeftijd genaturaliseerd is, onder de voorwaarden die ik eerder postte.
Onzin. Het is de afgelopen 20 jaar duidelijk gebleken dat het hebben van ook de Nederlandse nationaliteit totaal niet bijdraagt aan de integratie. Derhalve is het niet nodig om aan mensen die hun eigen nationaliteit niet op kunnen (of willen) geven, de Nederlandse nationaliteit te verstrekken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:45 schreef Vhiper het volgende:
Dan geen integratie, simpel.![]()
Je wilt dus gewoon geen problemen oplossen, je wilt alleen maar migrantje pesten![]()
Omdat ie niet meer uitgezet kon worden. Daarvoor wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
als ie voor zn staatsburgerschap geen problemen heeft gehad, en na zn staatsburgerschap wel... waardoor komt dat dan?
Nee, dat staat in zijn geboorteakte, in het trouwboekje van z'n ouders en in de paspoorten van zijn oudersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Staat dat op zijn voorhoofd dat hij een kind is van Marokkaanse ouders?
Nope, maar wel in de paspoorten van de ouders wie je kinderen zijn. Verder dien je als buitenlander een reden op te geven waneer je een land bezoekt en dan valt "Ik kom m'n neef opzoeken" erg op, vind je niet?quote:Staat in je Nederlandse paspoort wie je ouders zijn?
Waarmee je wilt dat Nederlanders van Marokkaanse afkomst moedwillig de wetten van een land overtreden en daarmee grote risico's lopen. Het lot van die mensen interesseert je echt niks he?quote:Je bent gewoon een gekleurde Nederlander die op vakantie gaat naar Marokko. Niks mis mee.
Als jouw man en jouw schoonouders netjes een toeristenvisum aanvragen, mogen ze best drie maanden blijven. Hoe kom je erbij dat dat niet zou mogen? Drie maanden is de meest voorkomende maximale lengte van een toeristenvisum.quote:Nou, mijn schoonzus woont in Thailand. Als er met haar iets gebeurt, mag mijn man of mijn schoonouders daar toch ook geen drie maanden blijven. Waarom zou een van oorsprong Marokkaanse Nederlander dat dan wel moeten kunnen?
Behalve dat het je nog steeds ontgaat dat geen enkele Marokkaan de keuze heeft, een Marokkaan heeft gewoon, door zijn regering opgedrongen, of hij het nou wil of niet, een Marokkaans paspoort, is het inderdaad eigen belang, een eigen belang welke zwaarder weegt dan jouw belang (Welk belang heb jij er uberhaupt mee?) dat hij dat niet zou hebben.quote:De redenen om Marokkaan te willen zijn, zijn allemaal puur eigenbelang. Erfrecht en er langer dan drie maanden kunnen verblijven. Meer niet.
dat kan je niet. op het moment dat jij als mens met overduidelijke marokkaanse roots naar marokko gaat, en laten we alsjeblieft mensen niet gaan verbieden naar bepaalde landen te reizen!) dan zit je al in de problemen, op het moment dat je daar bij de grens staat. het is jammer, maar daar moeten we hier in nederland rekening mee houden, omdat het bestaat, omdat we het niet weg kunnen denken, en omdat we eerlijkheidshalve deze aspecten van beleid van andere landen moeten respecteren, onder deze wet wordt geen genocide gepleegd oid.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kunt dan zelf, voor je eigen kind een andere keus maken. Maar ook dat gebeurt niet. Dus zo vervelend vinden ze de keus van hun ouders niet. Anders zouden ze het zelf echt wel anders doen.
Als kind wel, ja, maar als volwassene reis je doorgaans zonder je ouders.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:53 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Nee, dat staat in zijn geboorteakte, in het trouwboekje van z'n ouders en in de paspoorten van zijn ouders
Welnee. Doen ze het toch gewoon zonder Nederlanderschap. Niks mis mee, toch?quote:Nope, maar wel in de paspoorten van de ouders wie je kinderen zijn. Verder dien je als buitenlander een reden op te geven waneer je een land bezoekt en dan valt "Ik kom m'n neef opzoeken" erg op, vind je niet?
[/qoute]Ben al vaak in het buitenland geweest en heb nog nooit een reden op hoeven te geven.
Daarbij, hij kan ook gewoon als reden opgeven dat hij op vakantie is.
[quote]
Waarmee je wilt dat Nederlanders van Marokkaanse afkomst moedwillig de wetten van een land overtreden en daarmee grote risico's lopen. Het lot van die mensen interesseert je echt niks he?
Ik heb het over langer dan drie maanden. Wel lezen!quote:Als jouw man en jouw schoonouders netjes een toeristenvisum aanvragen, mogen ze best drie maanden blijven. Hoe kom je erbij dat dat niet zou mogen? Drie maanden is de meest voorkomende maximale lengte van een toeristenvisum.
Mijn belang is veiligheid. Door al die criminele kutmarokkaantjes, waar niks tegen uit te richten schijnt te zijn, voelen veel mensen zich onveilig. Ze willen duidelijk niet integreren. Ze kotsen op de Nederlandse maatschappij. Nou, dan vertrekken ze toch lekker naar dat mooie, geweldige Marokko.quote:Behalve dat het je nog steeds ontgaat dat geen enkele Marokkaan de keuze heeft, een Marokkaan heeft gewoon, door zijn regering opgedrongen, of hij het nou wil of niet, een Marokkaans paspoort, is het inderdaad eigen belang, een eigen belang welke zwaarder weegt dan jouw belang (Welk belang heb jij er uberhaupt mee?) dat hij dat niet zou hebben.
De geldige zwaarwegende redenen mogen duidelijk en helder zijn.
rightquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat ie niet meer uitgezet kon worden. Daarvoor wel.
Nee joh, mensen hun leven lang vergunninkjes laten verlengen, controleren etc, dat moeten we doen. Enig idee hoeveel dat kost? Enig idee hoeveel ambtenaren er bij de al als absolute puinhoop bekend staande IND bij zouden moeten komen om niet 5 jaar lang, maar een mensenleven lang vergunningen aan migranten te verstrekken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin. Het is de afgelopen 20 jaar duidelijk gebleken dat het hebben van ook de Nederlandse nationaliteit totaal niet bijdraagt aan de integratie. Derhalve is het niet nodig om aan mensen die hun eigen nationaliteit niet op kunnen (of willen) geven, de Nederlandse nationaliteit te verstrekken.
Deze generatie nog niet. Maar volgende generaties weten niet beter of ze zijn Nederlanders. Denk dat de problemen dan een heel stuk minder worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:56 schreef releaze het volgende:
het is echt kortzichtig en egoistisch een ander land te dwingen naar onze pijpen te dansen omdat wij onze problemen binnen onze eigen maatschappij niet kunnen oplossen. Goed, dan zwicht marokko onder deze druk, dan worden alle marokkaan/nederlanders alleen nederlands en dan zal je zien dat het nog geen fuck van onze problemen hier verhelpt.
Hé, hallo! Jij vraagt je af waarom een buitenlander na 5 jaar meteen na naturalisatie, zich crimineel gaat gedragen. DAAR reageer ik op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:00 schreef releaze het volgende:
[..]
right
dus alle genaturaliseerde criminele nederlanders hebben eerst vijf jaar lang braaf in nederland gewoond en gewerkt, hun criminele neigingen zwaar onderdrukt, hun integratiecursus met succes hebben afgelegd, twee, drie maal toe een verblijfsvergunning met succes aangevraagd en op het moment dat ze het felbegeerde nederlandsschap hebben beramen ze gelijk plannetjes om hier zo veel mogelijk misbruik van te maken? ohnee, daar hebben ze die vijf jaar natuurlijk voor gebruikt. Natuurlijk, natuurlijk! ZO zit de vork in de steel, hoe kan ik dat nou over het hoofd gezien hebben. Hier spreekt logica! Dit is gebaseerd op gedegen onderzoek! Hier kunnen we mee thuis komen! Hier passen we ons allochtonen beleid op aan. Dat doen we!
Leg mij aub geen woorden in de mond die IK niet gezegd (of geschreven) heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
als ie voor zn staatsburgerschap geen problemen heeft gehad, en na zn staatsburgerschap wel... waardoor komt dat dan?
er is genoeg tegen criminele kutmarokkaantjes uit te richten, loop maar eens een tijdje mee op buurthuizen in grote steden, zelfs dat soort instanties helpen marokkaanse jongeren om niet in de criminaliteit te vervallen. en dat doen ze niet door op al hun slechte kwaliteiten te wijzen, maar op wat ze juist wel kunnen. het probleem met marokkaantjes wordt voor een groot deel veroorzaakt door onze eigen mentaliteit naar hun. Zo'n grote groep, met alle grote bazen van het land, met alle machtige mensen, tegen een kleine bevolkingsgroep. Vroeger liep dat goed af, toen de mensen gewend waren aan onderdrukking, maar in onze cultuur, onze nederlandse / west europese cultuur, maken wij mensen mondig, prediken wij gelijkheid, zijn we tegen onderdrukking, en ondanks dat we willen dat alle allochtonen deze waarden overnemen, mogen ze geen beroep hierop doen wanneer de Grote Man van deze paradijselijke Voorrechten zelf z'n eigen woorden verloochend?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:58 schreef Gia het volgende:
Mijn belang is veiligheid. Door al die criminele kutmarokkaantjes, waar niks tegen uit te richten schijnt te zijn, voelen veel mensen zich onveilig. Ze willen duidelijk niet integreren. Ze kotsen op de Nederlandse maatschappij. Nou, dan vertrekken ze toch lekker naar dat mooie, geweldige Marokko.
Ja, kinderen reizen nooit, die gaan nooit op familiebezoekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Als kind wel, ja, maar als volwassene reis je doorgaans zonder je ouders.
quote:Welnee. Doen ze het toch gewoon zonder Nederlanderschap. Niks mis mee, toch?
Toeristenvisa zijn te verlengenquote:Ik heb het over langer dan drie maanden. Wel lezen!
Alsof het afschaffen van de dubbele nationaliteit ook maar 1 "criminele kutmarokkaantje" het land uit jaagd. Je pakt er juist diegenen mee, die wel willen en die duw je ook de kant van "crimineel"kutmarokkaantje" op. Je veiligheid zal juist eerder achteruit gaan.quote:Mijn belang is veiligheid. Door al die criminele kutmarokkaantjes, waar niks tegen uit te richten schijnt te zijn, voelen veel mensen zich onveilig. Ze willen duidelijk niet integreren. Ze kotsen op de Nederlandse maatschappij. Nou, dan vertrekken ze toch lekker naar dat mooie, geweldige Marokko.
jij zei zelf dat een van de redenen waarom een allochtoon crimineel kan doen na zn naturalisatieproces is omdat ie dan niet meer uitgezet kan worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Hé, hallo! Jij vraagt je af waarom een buitenlander na 5 jaar meteen na naturalisatie, zich crimineel gaat gedragen. DAAR reageer ik op.
[..]
Leg mij aub geen woorden in de mond die IK niet gezegd (of geschreven) heb.
daar reageerde ik op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat ie niet meer uitgezet kon worden. Daarvoor wel.
Als mogelijk antwoord op jouw eerdere vraag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:09 schreef releaze het volgende:
[..]
jij zei zelf dat een van de redenen waarom een allochtoon crimineel kan doen na zn naturalisatieproces is omdat ie dan niet meer uitgezet kan worden.
Dat geldt dan ook voor een bezoek van een Nederlander aan een zieke neef in marokko.quote:
VOORDAT ze de criminaliteit ingaan, of iig, voordat ze dusverre crimineel zijn dat er geen weg terug is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:12 schreef Gia het volgende:
Welja, laten we nog maar wat buurthuizen bouwen en thee met ze gaan drinken.
Heropvoedingskampen zijn naar mijn mening, beter. Uiteraard voor ALLE criminele jongeren, niet alleen allochtone. Als ouders hun kinderen niet fatsoenlijk op kunnen voeden, moet de staat het maar doen.
Vind dan ook niet dat je van een jongere de nederlandse nationaliteit af zou mogen pakken.
Als hij na zo'n kamp, zich als volwassene nog niet weet te gedragen, tja, dan zou ik het toch ernstig in overweging nemen om deze meneer (mevrouw) het behoud van twee nationaliteiten te ontnemen. Aangezien hij/zij niet kan kiezen, verliest hij/zij dus het nederlanderschap en zal na een volgend vergrijp naar Marokko gestuurd worden.
maar je zei het wel, je hebt zelf die woorden in je eigen mond gelegd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Als mogelijk antwoord op jouw eerdere vraag.
Ik heb NIET gezegd dat iedere allochtoon zich na naturalisatie crimineel gaat gedragen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:19 schreef releaze het volgende:
[..]
maar je zei het wel, je hebt zelf die woorden in je eigen mond gelegd.
Yup, maar als je aangeeft er voor je zieke neef te zijn, dan ben je dus familie van die Marokkaanse neef en wat ben je dan in Marokko....?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor een bezoek van een Nederlander aan een zieke neef in marokko.
Als dat in Thailand kan, kan dat in Marokko vast ook wel.
En dat is dus bullshit. Ik heb familie in Australië, die uitsluitend Australiër zijn. Wil dan niet zeggen dat IK dan ook eigenlijk Australiër ben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:25 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Yup, maar als je aangeeft er voor je zieke neef te zijn, dan ben je dus familie van die Marokkaanse neef en wat ben je dan in Marokko....?
Inderdaad: Een Marokkaan!
Dat ben ik met je eens, maar moeten daarom onschuldige burgers er het slachtoffer van worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:35 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat is dus bullshit. Ik heb familie in Australië, die uitsluitend Australiër zijn. Wil dan niet zeggen dat IK dan ook eigenlijk Australiër ben.
Ik vind niet dat Nederland mee moet gaan in de achterlijkheid van de Marokkaanse regering.
Nee, worden ze toch ook niet!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:38 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar moeten daarom onschuldige burgers er het slachtoffer van worden?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, worden ze toch ook niet!
Ze worden gewoon gelijk behandeld als bijvoorbeeld Spanjaarden. Voor het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit moeten ze hun eigen nationaliteit afleggen. Ik vind dat dat gewoon voor iedereen moet gelden. Niet willen of niet kunnen is gewoon niet Nederlander.
Zoals reeds een miljoen keer tegen je is gezegd, wat jij wilt, treft met name onschuldige burgers.quote:Verder wil ik niets afnemen van ONschuldige burgers, maar alleen van SCHULDIGE burgers.
Die tref je er dus niet mee.quote:Jongelui die, omdat ze zich Marokkaan voelen, kotsen op Nederland en liefst zoveel mogelijk doen wat niet mag, puur uit protest tegen het land waar zij zich niet mee willen vereenzelvigen, mogen wat mij betreft gaan wonen waar ze zeggen dat het beter is. Marokko.
Dus wij gaan de jongens die hier geboren zijn, die wij niet onder de duim hebben gekregen, die wij van school hebben laten gaan, die wij niks hebben bijgebracht dumpen in Marokko?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:25 schreef Gia het volgende:
Verder wil ik niets afnemen van ONschuldige burgers, maar alleen van SCHULDIGE burgers.
Jongelui die, omdat ze zich Marokkaan voelen, kotsen op Nederland en liefst zoveel mogelijk doen wat niet mag, puur uit protest tegen het land waar zij zich niet mee willen vereenzelvigen, mogen wat mij betreft gaan wonen waar ze zeggen dat het beter is. Marokko.
Hoezo? Marokko wil ze toch zo graag als burgers hebben en houden! Moeten ze niet klagen als de eigen burgers weer 'thuis' komen wonen.quote:
Ik denk niet dat de buurten waarin die jongens die nog nooit in Marokko zijn geweest daar echt gelukkiger van worden, wat de overheid ook voor principieel standpunt over inneemt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo? Marokko wil ze toch zo graag als burgers hebben en houden! Moeten ze niet klagen als de eigen burgers weer 'thuis' komen wonen.
Ik denk dat de kneusjes waar we het over hebben er ook niet gelukkiger van zullen worden: politie die wél aanpakt, opeens sociale controle enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de buurten waarin die jongens die nog nooit in Marokko zijn geweest daar echt gelukkiger van worden, wat de overheid ook voor principieel standpunt over inneemt.
Dat wachten we nog even af he... andere discussiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:33 schreef HiZ het volgende:
Overigens wordt dit verhaal over 'dubbele nationaliteit' een onhoudbare kaart tegenover Turken. Turken krijgen straks nagenoeg gelijke rechten in Nederland, met uitzondering van het nationale kiesrecht.
Ja, maar die Marokkanen dus niet en dat is nu juist wat ik probeer duidelijk te maken. Omdat wij 1 nationaliteit doorvoeren en zij niet van hun Marokkaanse nationaliteit afkunnen, zullen ze hun Nederlandse moeten opofferen. Vind jij dat terecht? De fout ligt hier bij Marokko, niet bij Nederland.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan ik ook. Ook zonder Canadese nationaliteit.
Moeten ze in Marokko gaan klagen, niet in Nederland.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:13 schreef maniack28 het volgende:
De fout ligt hier bij Marokko, niet bij Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |