Nee joh, mensen hun leven lang vergunninkjes laten verlengen, controleren etc, dat moeten we doen. Enig idee hoeveel dat kost? Enig idee hoeveel ambtenaren er bij de al als absolute puinhoop bekend staande IND bij zouden moeten komen om niet 5 jaar lang, maar een mensenleven lang vergunningen aan migranten te verstrekken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin. Het is de afgelopen 20 jaar duidelijk gebleken dat het hebben van ook de Nederlandse nationaliteit totaal niet bijdraagt aan de integratie. Derhalve is het niet nodig om aan mensen die hun eigen nationaliteit niet op kunnen (of willen) geven, de Nederlandse nationaliteit te verstrekken.
Deze generatie nog niet. Maar volgende generaties weten niet beter of ze zijn Nederlanders. Denk dat de problemen dan een heel stuk minder worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:56 schreef releaze het volgende:
het is echt kortzichtig en egoistisch een ander land te dwingen naar onze pijpen te dansen omdat wij onze problemen binnen onze eigen maatschappij niet kunnen oplossen. Goed, dan zwicht marokko onder deze druk, dan worden alle marokkaan/nederlanders alleen nederlands en dan zal je zien dat het nog geen fuck van onze problemen hier verhelpt.
Hé, hallo! Jij vraagt je af waarom een buitenlander na 5 jaar meteen na naturalisatie, zich crimineel gaat gedragen. DAAR reageer ik op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:00 schreef releaze het volgende:
[..]
right
dus alle genaturaliseerde criminele nederlanders hebben eerst vijf jaar lang braaf in nederland gewoond en gewerkt, hun criminele neigingen zwaar onderdrukt, hun integratiecursus met succes hebben afgelegd, twee, drie maal toe een verblijfsvergunning met succes aangevraagd en op het moment dat ze het felbegeerde nederlandsschap hebben beramen ze gelijk plannetjes om hier zo veel mogelijk misbruik van te maken? ohnee, daar hebben ze die vijf jaar natuurlijk voor gebruikt. Natuurlijk, natuurlijk! ZO zit de vork in de steel, hoe kan ik dat nou over het hoofd gezien hebben. Hier spreekt logica! Dit is gebaseerd op gedegen onderzoek! Hier kunnen we mee thuis komen! Hier passen we ons allochtonen beleid op aan. Dat doen we!
Leg mij aub geen woorden in de mond die IK niet gezegd (of geschreven) heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
als ie voor zn staatsburgerschap geen problemen heeft gehad, en na zn staatsburgerschap wel... waardoor komt dat dan?
er is genoeg tegen criminele kutmarokkaantjes uit te richten, loop maar eens een tijdje mee op buurthuizen in grote steden, zelfs dat soort instanties helpen marokkaanse jongeren om niet in de criminaliteit te vervallen. en dat doen ze niet door op al hun slechte kwaliteiten te wijzen, maar op wat ze juist wel kunnen. het probleem met marokkaantjes wordt voor een groot deel veroorzaakt door onze eigen mentaliteit naar hun. Zo'n grote groep, met alle grote bazen van het land, met alle machtige mensen, tegen een kleine bevolkingsgroep. Vroeger liep dat goed af, toen de mensen gewend waren aan onderdrukking, maar in onze cultuur, onze nederlandse / west europese cultuur, maken wij mensen mondig, prediken wij gelijkheid, zijn we tegen onderdrukking, en ondanks dat we willen dat alle allochtonen deze waarden overnemen, mogen ze geen beroep hierop doen wanneer de Grote Man van deze paradijselijke Voorrechten zelf z'n eigen woorden verloochend?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:58 schreef Gia het volgende:
Mijn belang is veiligheid. Door al die criminele kutmarokkaantjes, waar niks tegen uit te richten schijnt te zijn, voelen veel mensen zich onveilig. Ze willen duidelijk niet integreren. Ze kotsen op de Nederlandse maatschappij. Nou, dan vertrekken ze toch lekker naar dat mooie, geweldige Marokko.
Ja, kinderen reizen nooit, die gaan nooit op familiebezoekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Als kind wel, ja, maar als volwassene reis je doorgaans zonder je ouders.
quote:Welnee. Doen ze het toch gewoon zonder Nederlanderschap. Niks mis mee, toch?
Toeristenvisa zijn te verlengenquote:Ik heb het over langer dan drie maanden. Wel lezen!
Alsof het afschaffen van de dubbele nationaliteit ook maar 1 "criminele kutmarokkaantje" het land uit jaagd. Je pakt er juist diegenen mee, die wel willen en die duw je ook de kant van "crimineel"kutmarokkaantje" op. Je veiligheid zal juist eerder achteruit gaan.quote:Mijn belang is veiligheid. Door al die criminele kutmarokkaantjes, waar niks tegen uit te richten schijnt te zijn, voelen veel mensen zich onveilig. Ze willen duidelijk niet integreren. Ze kotsen op de Nederlandse maatschappij. Nou, dan vertrekken ze toch lekker naar dat mooie, geweldige Marokko.
jij zei zelf dat een van de redenen waarom een allochtoon crimineel kan doen na zn naturalisatieproces is omdat ie dan niet meer uitgezet kan worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Hé, hallo! Jij vraagt je af waarom een buitenlander na 5 jaar meteen na naturalisatie, zich crimineel gaat gedragen. DAAR reageer ik op.
[..]
Leg mij aub geen woorden in de mond die IK niet gezegd (of geschreven) heb.
daar reageerde ik op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat ie niet meer uitgezet kon worden. Daarvoor wel.
Als mogelijk antwoord op jouw eerdere vraag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:09 schreef releaze het volgende:
[..]
jij zei zelf dat een van de redenen waarom een allochtoon crimineel kan doen na zn naturalisatieproces is omdat ie dan niet meer uitgezet kan worden.
Dat geldt dan ook voor een bezoek van een Nederlander aan een zieke neef in marokko.quote:
VOORDAT ze de criminaliteit ingaan, of iig, voordat ze dusverre crimineel zijn dat er geen weg terug is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:12 schreef Gia het volgende:
Welja, laten we nog maar wat buurthuizen bouwen en thee met ze gaan drinken.
Heropvoedingskampen zijn naar mijn mening, beter. Uiteraard voor ALLE criminele jongeren, niet alleen allochtone. Als ouders hun kinderen niet fatsoenlijk op kunnen voeden, moet de staat het maar doen.
Vind dan ook niet dat je van een jongere de nederlandse nationaliteit af zou mogen pakken.
Als hij na zo'n kamp, zich als volwassene nog niet weet te gedragen, tja, dan zou ik het toch ernstig in overweging nemen om deze meneer (mevrouw) het behoud van twee nationaliteiten te ontnemen. Aangezien hij/zij niet kan kiezen, verliest hij/zij dus het nederlanderschap en zal na een volgend vergrijp naar Marokko gestuurd worden.
maar je zei het wel, je hebt zelf die woorden in je eigen mond gelegd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Als mogelijk antwoord op jouw eerdere vraag.
Ik heb NIET gezegd dat iedere allochtoon zich na naturalisatie crimineel gaat gedragen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:19 schreef releaze het volgende:
[..]
maar je zei het wel, je hebt zelf die woorden in je eigen mond gelegd.
Yup, maar als je aangeeft er voor je zieke neef te zijn, dan ben je dus familie van die Marokkaanse neef en wat ben je dan in Marokko....?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor een bezoek van een Nederlander aan een zieke neef in marokko.
Als dat in Thailand kan, kan dat in Marokko vast ook wel.
En dat is dus bullshit. Ik heb familie in Australië, die uitsluitend Australiër zijn. Wil dan niet zeggen dat IK dan ook eigenlijk Australiër ben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:25 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Yup, maar als je aangeeft er voor je zieke neef te zijn, dan ben je dus familie van die Marokkaanse neef en wat ben je dan in Marokko....?
Inderdaad: Een Marokkaan!
Dat ben ik met je eens, maar moeten daarom onschuldige burgers er het slachtoffer van worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:35 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat is dus bullshit. Ik heb familie in Australië, die uitsluitend Australiër zijn. Wil dan niet zeggen dat IK dan ook eigenlijk Australiër ben.
Ik vind niet dat Nederland mee moet gaan in de achterlijkheid van de Marokkaanse regering.
Nee, worden ze toch ook niet!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:38 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar moeten daarom onschuldige burgers er het slachtoffer van worden?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, worden ze toch ook niet!
Ze worden gewoon gelijk behandeld als bijvoorbeeld Spanjaarden. Voor het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit moeten ze hun eigen nationaliteit afleggen. Ik vind dat dat gewoon voor iedereen moet gelden. Niet willen of niet kunnen is gewoon niet Nederlander.
Zoals reeds een miljoen keer tegen je is gezegd, wat jij wilt, treft met name onschuldige burgers.quote:Verder wil ik niets afnemen van ONschuldige burgers, maar alleen van SCHULDIGE burgers.
Die tref je er dus niet mee.quote:Jongelui die, omdat ze zich Marokkaan voelen, kotsen op Nederland en liefst zoveel mogelijk doen wat niet mag, puur uit protest tegen het land waar zij zich niet mee willen vereenzelvigen, mogen wat mij betreft gaan wonen waar ze zeggen dat het beter is. Marokko.
Dus wij gaan de jongens die hier geboren zijn, die wij niet onder de duim hebben gekregen, die wij van school hebben laten gaan, die wij niks hebben bijgebracht dumpen in Marokko?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:25 schreef Gia het volgende:
Verder wil ik niets afnemen van ONschuldige burgers, maar alleen van SCHULDIGE burgers.
Jongelui die, omdat ze zich Marokkaan voelen, kotsen op Nederland en liefst zoveel mogelijk doen wat niet mag, puur uit protest tegen het land waar zij zich niet mee willen vereenzelvigen, mogen wat mij betreft gaan wonen waar ze zeggen dat het beter is. Marokko.
Hoezo? Marokko wil ze toch zo graag als burgers hebben en houden! Moeten ze niet klagen als de eigen burgers weer 'thuis' komen wonen.quote:
Ik denk niet dat de buurten waarin die jongens die nog nooit in Marokko zijn geweest daar echt gelukkiger van worden, wat de overheid ook voor principieel standpunt over inneemt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo? Marokko wil ze toch zo graag als burgers hebben en houden! Moeten ze niet klagen als de eigen burgers weer 'thuis' komen wonen.
Ik denk dat de kneusjes waar we het over hebben er ook niet gelukkiger van zullen worden: politie die wél aanpakt, opeens sociale controle enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de buurten waarin die jongens die nog nooit in Marokko zijn geweest daar echt gelukkiger van worden, wat de overheid ook voor principieel standpunt over inneemt.
Dat wachten we nog even af he... andere discussiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:33 schreef HiZ het volgende:
Overigens wordt dit verhaal over 'dubbele nationaliteit' een onhoudbare kaart tegenover Turken. Turken krijgen straks nagenoeg gelijke rechten in Nederland, met uitzondering van het nationale kiesrecht.
Ja, maar die Marokkanen dus niet en dat is nu juist wat ik probeer duidelijk te maken. Omdat wij 1 nationaliteit doorvoeren en zij niet van hun Marokkaanse nationaliteit afkunnen, zullen ze hun Nederlandse moeten opofferen. Vind jij dat terecht? De fout ligt hier bij Marokko, niet bij Nederland.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan ik ook. Ook zonder Canadese nationaliteit.
Moeten ze in Marokko gaan klagen, niet in Nederland.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:13 schreef maniack28 het volgende:
De fout ligt hier bij Marokko, niet bij Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |