Zit ze nu al in je keuken danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Over dat Tanja eten gaat klaarmakenBoeiuh
nou heb toevallig gisteren mailtje gehad van dago met al mn nicks.... dat zijn er schrikbarend veel!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Loedertje het volgende:
O ja, eilandnicks....daar was ik gebleven
Hangt er van af wat het bouwjaar van je vrouw is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je van 1964 bent is dat ook wel het beste wat mij betreft
Ik denk rond 20:00uur ergensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Weet iemand hoe laat ze vanavond de briefjes moeten inleveren![]()
Ik weet niet of ze zin heeft in uiensoep.quote:
BB is geen sociale dienst hoor, ze krijgen hun poen gewoon als ze doen wat er in het contract staat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Weet iemand hoe laat ze vanavond hun briefjes moeten inleveren![]()
vast welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zin heeft in uiensoep.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou heb toevallig gisteren mailtje gehad van dago met al mn nicks.... dat zijn er schrikbarend veel!!
Hier niet hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Sanne het volgende:
Is het nu echt zo mooi weer buiten? Dan moet ik er toch nodig eens uit.
Mooi! We zullen er daarna weer niets over horen van BB maar ik kan nu even rustigquote:
Hmmm, zou ze lesbisch zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar wel een droge witte string aan![]()
![]()
![]()
Die bijnaam "bijna35' is alweer van 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hangt er van af wat het bouwjaar van je vrouw is.![]()
Dus Tanja haar WW loopt nu nog steeds doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
BB is geen sociale dienst hoor, ze krijgen hun poen gewoon als ze doen wat er in het contract staat.
'quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus Tanja haar WW loopt nu nog steeds door![]()
![]()
....eigenlijk wordt er niets gezegd. Ik hoor wel geluid en de monden bewegen wel, maar er wordt niets gezegd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
zoveel mensen die blijkbaar de streams bekijken... en niemand die de verslagen bijhoudt??
jammer...
Er is weinig bij te houden als er geen zak gebeurt. Dat is het probleem momenteel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
zoveel mensen die blijkbaar de streams bekijken... en niemand die de verslagen bijhoudt??
jammer...
iid (al zou ik ook geen natte doos krijgen van zijn dingetje )quote:
* Jojogirl probeert het wel eens maar het is lastig. Of je probeert alles bij te houden en dat gaat niet of het is zo oninteressant dat je je afvraagt waarom je het in hemelsnaam doet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
jammer...
screenhunter. Gratis en voor niks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Welk programma gebruik jij om deze screenshots te maken.
Dat regelen de BB mods altijd een beetje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
jammer...
Ik weet niet of ze zijn dingetje al heeft gezien, misschien was ze dan wel helemaal niet bij hem in bed gekropenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:30 schreef Loedertje het volgende:
iid (al zou ik ook geen natte doos krijgen van zijn dingetje )
Kán...mijn laatste ervaring was wat minder (maar ja, dat van Chantal was weer erger dan mijn belevenisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Twee vrouwen onder de dekens kan ook gezellig zijn
voordat ik over diongetjes ga oordelen wil ik ze eerst in volle glorie aanschouwenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zijn dingetje al heeft gezien, misschien was ze dan wel helemaal niet bij hem in bed gekropen![]()
Ze heeft voelde daar dat het dingetje ding was geworden en n.a.v van *het enorme ding* het hazenpad gekozen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zijn dingetje al heeft gezien, misschien was ze dan wel helemaal niet bij hem in bed gekropen![]()
Gaan we weer....quote:
ze heeft zwangerschapsverlofquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus Tanja haar WW loopt nu nog steeds door![]()
![]()
écht?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef muizemeis het volgende:
voordat ik over diongetjes ga oordelen wil ik ze eerst in volle glorie aanschouwen![]()
Je ziet door het bos het boompje geeneens meerquote:
Zeker als ik er tussen in lig...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Twee vrouwen onder de dekens kan ook gezellig zijn
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man en katten, mijn eigen muziek het meest zou missen... niet lekker onder het schoonmaken keihard metallica op kunnen zetten lijkt me dodelijk na twee wekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Wat dodelijk eigenlijk allemaal he? Ik zou helemaal kriegel worden als ik nooit eens lekker relaxt een eigenn cd'tje zou kunnen opzetten... En niet mogen schrijven! The horror!!
eh neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben nog steeds aan het hopen voor hem, dat dit een fotoshop is?
Idd, 5 dagen zonder sex is al een ramp, laat staan 5 wekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man
Sowieso muziek, het zou niet eens mijn eigen muziek hoeven zijn. Dat zou ik ook heel erg missen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man en katten, mijn eigen muziek het meest zou missen... niet lekker onder het schoonmaken keihard metallica op kunnen zetten lijkt me dodelijk na twee weken
ik bedoelde eik, in 'volle' glorie... opstaand, zin in hebbend, dat soort di8ngen...quote:
Of heel even niets hoeven, gewoon je een beetje (met eenboek) terug trekken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Jojogirl het volgende:
Sowieso muziek, het zou niet eens mijn eigen muziek hoeven zijn. Dat zou ik ook heel erg missen.
Ja, daar hebben we (nog) geen screencapture vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
ik bedoelde eik, in 'volle' glorie... opstaand, zin in hebbend, dat soort di8ngen...
oke gewoon een stijve lul dus
thanksquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
screenhunter. Gratis en voor niks.
nouja wat dat btreft red ik mezelf wel al zou het niet leuk zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, 5 dagen zonder sex is al een ramp, laat staan 5 weken
Deze week stond hij op nadat hij een hele nacht tegen Dido had liggen aanrijden, hij had een strakke witte boxershort aan met daarin een bobbeltje ten grote van een klein ei.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik bedoelde eik, in 'volle' glorie... opstaand, zin in hebbend, dat soort di8ngen...
oke gewoon een stijve lul dus
Misschien was het wel heel koud? Ik probeer me trouwens zijn reactie voor te stellen als hij die foto zelf ziet over een tijdje...quote:
Hoezo moet dat nou weer om de seks gaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, 5 dagen zonder sex is al een ramp, laat staan 5 weken
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
écht?
Wat een scherpe conclusie, wij hadden nog niet gezien dat ze zwanger is
....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
Deze week stond hij op nadat hij een hele nacht tegen Dido had liggen aanrijden, hij had een strakke witte boxershort aan met daarin een bobbeltje ten grote van een klein ei.
Ik zou ook gewoon minimaal driemaaldaags vingeren maar met mannetje is het toch lekkerder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja wat dat btreft red ik mezelf wel al zou het niet leuk zijn
met boek?? zou ik ook vreselijk missen inderdaad, ik lees graag en veel..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of heel even niets hoeven, gewoon je een beetje (met eenboek) terug trekken.
Oh wacht, dat doet Tanja al de hele tijd.
Niks van me af kunnen schrijven op mijn weblog, geen U2, geen nieuwe cd van dEUS hebben kunnen kopen, geen interviews doen waardoor je steeds weer andere mensen spreekt, geen puzzelboekjes vol kunnen kalken.... Ik zou echt gaan stuiteren daar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man en katten, mijn eigen muziek het meest zou missen... niet lekker onder het schoonmaken keihard metallica op kunnen zetten lijkt me dodelijk na twee weken
Toch jammer, verder is ie best leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Deze week stond hij op nadat hij een hele nacht tegen Dido had liggen aanrijden, hij had een strakke witte boxershort aan met daarin een bobbeltje ten grote van een klein ei.
Sex is doorgaans ook best intiem hoor .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoezo moet dat nou weer om de seks gaan?
[me=Jojogirl] zou d'r vriend missen vanwege de intimiteit
Ik moet van Seborik vragen wat je leuk vindt aan Roel.quote:
hmmm beetje jammer... maar zal ff politiek correct doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weinig verschil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Mike1964 het volgende:
Ik probeer me trouwens zijn erectie voor te stellen
Tja, weet ik eik ook niet. Ik vind dat analytische wel leuk en het feit dat ie duidelijk veel gelezen heeft over wetenschappelijke dingen. Verder is ie volgens mij wel relaxed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet van Seborik vragen wat je leuk vindt aan Roel.
Welnee, rot toch op met dat politiek correctequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:42 schreef muizemeis het volgende:
hmmm beetje jammer... maar zal ff politiek correct doen![]()
het gaat niet om wát je hebt, maar om wat je ermee doet...![]()
Ik heb meer de indruk dat hij van zijn school een reader heeft gekregen met de eerste weetje op het gebied van psychologiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Tja, weet ik eik ook niet. Ik vind dat analytische wel leuk en het feit dat ie duidelijk veel gelezen heeft over wetenschappelijke dingen.
Volgens Sebbo is al Roel's kennis verouderd. En ik ben het eigenlijk wel met Sebbo eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:43 schreef Jojogirl het volgende:
Tja, weet ik eik ook niet. Ik vind dat analytische wel leuk en het feit dat ie duidelijk veel gelezen heeft over wetenschappelijke dingen. Verder is ie volgens mij wel relaxed.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een keer afgeknapt op iemand vanwege z'n penislengte![]()
Je krijgt eenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb meer de indruk dat hij van zijn school een reader heeft gekregen met de eerste weetje op het gebied van psychologie
Ah, dus tóch een reader uit 1990quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens Sebbo is al Roel's kennis verouderd. En ik ben het eigenlijk wel met Sebbo eens.
shit zeg probeer ik eens netjes te doen is het weer niet goed!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, rot toch op met dat politiek correcte
Ik ben ook een keer afgeknapt op iemand vanwege z'n penislengte![]()
Maar nog altijd een stuk interessanter dan de restquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef muizemeis het volgende:
ik vond roel wel leuk, beetje apart, zn eigen gang gaan... maar vind hem nu opeens erg tegenvallen, zo bezitterig en homofoob als ie doet
Geef hem een intense tongzoen namens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je krijgt eenvan Seborik (zoek je eigen pc)
Ik schaam me diepquote:
Ehhh...ik heb zomaar het idee dat mijn reactie iets uit zijn verband gerukt is....en bedankt...quote:
Hij stinkt naar UIquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Loedertje het volgende:
Geef hem een intense tongzoen namens mij
Volgens mij zijn wij in de minderheid op het moment...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Mike1964 het volgende:
hmmm ja... ja nouja daar heb je eik nog steeds wel gelijk in geloof ik... maar toch, mag wel interessant zijn, is tich gedaald in mn achtingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar nog altijd een stuk interessanter dan de rest
Ik schaam mij niet, heb mij gelukkig wel in kunnen houden en er niet spontaan iets uitgefloept...stel dat zoiets door je toedoen erectieproblemen gaat krijgen, dat kweek je nooit meer opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik schaam me diepMaar het was echt alleen daarom, ik dacht "ja, ho eens ff, ik wil wèl iets voelen"
Geloof me, ik heb al menigmaal afgewassen omdat Rob aan het afwassen was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Jojogirl het volgende:
Dat homofobe vind ik ook stom.
Kan iemand de bewoners even schoppen, het is saai.
Zodadelijk voel ik me nog gedwongen om schoon te gaan maken of af te wassen. Dat kan toch de bedoeling niet zijn.
jezus nee Jojo kijk je uit??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Jojogirl het volgende:
Dat homofobe vind ik ook stom.
Zodadelijk voel ik me nog gedwongen om schoon te gaan maken of af te wassen. Dat kan toch de bedoeling niet zijn.
Ja, en later viel hij op magere types, beetje androgyn enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
Roel: Ik val op vrouwelijke vrouwen
Je viel toch op Urban, wijde lage broeken, sportschoenen en capuchon trui?
roel probeer nu gewoon wat terrein terug te winnen bij didoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
Roel: Ik val op vrouwelijke vrouwen
Je viel toch op Urban, wijde lage broeken, sportschoenen en capuchon trui?
Vanavond zal het wel iets boeiender worden als er ook écht iemand homo blijkt te zijn (zo niet, staat ws. degene die de bewoners op papier zetten genomineerd volgens de BB log op FOK!)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Jojogirl het volgende:
Mee eens. En zijn gehang bij Dido maakt het er ook niet beter op. Straks wordt ie nog softie ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hmmm ja... ja nouja daar heb je eik nog steeds wel gelijk in geloof ik... maar toch, mag wel interessant zijn, is tich gedaald in mn achting
....mijn verhaal is in wezen nog veel erger, maar dan wordt het hier wel heel erg offtopic èn denkt iedereen "wat een bitch"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef Loedertje het volgende:
Ik schaam mij niet, heb mij gelukkig wel in kunnen houden en er niet spontaan iets uitgefloept...stel dat zoiets door je toedoen erectieproblemen gaat krijgen, dat kweek je nooit meer op
ja hij heeft het goed op een rijtjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja, en later viel hij op magere types, beetje androgyn enzo.
Ja en?quote:
Nou, eng hè.quote:
Wel duidelijk ja....nooit geweten trouwens dat de lengte van de penis van "ons Mannen" een boeiend gespreksonderwerp voor vrouwen is...ik dacht dat wij dat alleen maar deden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij in de minderheid op het moment...
Mailen !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....mijn verhaal is in wezen nog veel erger, maar dan wordt het hier wel heel erg offtopic èn denkt iedereen "wat een bitch"![]()
Zo'n foto is ook best wel lullig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Waxxer het volgende:
Het leuke is dat hij zelf niet weet van het bestaan van deze foto!
Doe maar alsof je bij Rob op de bank ligt....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....mijn verhaal is in wezen nog veel erger, maar dan wordt het hier wel heel erg offtopic èn denkt iedereen "wat een bitch"![]()
ik kan dat niet geloven, dat zou zooooooo fout zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
(zo niet, staat ws. degene die de bewoners op papier zetten genomineerd volgens de BB log op FOK!)
Ik heb gedoucht hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Loedertje het volgende:
Ja en?
Jij ruikt ook nog niet al te fris nu je regelrecht vanuit je bed achter die pc bent gekropen hoor .
Ik heb ook een dergelijk verhaal alleen durf ik dat niet te vertellen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mailen !
Ben gek op bitchverhalen
is ook zo, wij lopen alleen maar stoer te doen hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wel duidelijk ja....nooit geweten trouwens dat de lengte van de penis van "ons Mannen" een boeiend gespreksonderwerp voor vrouwen is...ik dacht dat wij dat alleen maar deden.![]()
Juist goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik kan dat niet geloven, dat zou zooooooo fout zijn![]()
tis gewoon urbanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo'n foto is ook best wel lullig.
Volg het advies van jojogirl maar op en relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb ook een dergelijk verhaal alleen durf ik dat niet te vertellen.Maar de drang is groot.
Ik ga maar even walnoten rapen in de tuin om het te verdrukken!
Nee is niet alleen maar gemeen, gewoon fout. je zegt dan indirect dat iemand gestraft wordt voor eventuele homosexuele trekjes...quote:
Ik word nou wel heel nieuwsgierig naar al die "bitchverhalen" van jullie...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb ook een dergelijk verhaal alleen durf ik dat niet te vertellen.Maar de drang is groot.
Ik ga maar even walnoten rapen in de tuin om het te verdrukken!
misschien tijd om een ik ben de bitch topic te openen in sexualiteit??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik word nou wel heel nieuwsgierig naar al die "bitchverhalen" van jullie...![]()
Het is geen bitchverhaal van mij, maar meer een opmerking van de ander die in directe zin te maken had met z'n eehhh... usb-plug.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik word nou wel heel nieuwsgierig naar al die "bitchverhalen" van jullie...![]()
Post maar gewoon hier, hebben we wat te doen....van de streams hoeven we het niet te hebben momenteel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
misschien tijd om een ik ben de bitch topic te openen in sexualiteit??
nee kan niet, we moesten van scanman ontopic blijven dit keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Post maar gewoon hier, hebben we wat te doen....van de streams hoeven we het niet te hebben momenteel.![]()
![]()
Nou Rob, die zeer aantrekkelijke en charmante jongen vertelde mij over zijn vroegere liefdes (niet veel en dat verbaasde me). Hij vertelde me dat zijn vorige bedpartner hem van haar had afgeduwd met de opmerking "zo is het wel genoeg geweest, ik heb geen zin meer". Daar had hij een complexje van over gehouden. Ik vond dat dus direct echt een teringtrut en wat al niet meer, zoals het een brave meid betaamt. Op een goede avond na lekker eten en veel rode wijn belandde ik ook met hem in 1 bed. Allemaal leuk en aardig, maar eh...dat dingetje dus. Als een champignonnetje tussen krulletjes en dat in erecte toestand. Hij wilde op me komen liggen en zijn vorige complex-situatie spookte door mijn hoofd. Heel even dacht ik lief te zijn, maar ik moet ook aan mezelf denken hoor, ik ben geen maatschappelijk werker. Dus ik heb hem van me afgeduwd met de woorden dat ik daar echt geen zin in had. Hij probeerde het nog, maar ik heb me omgedraad en ben gaan slapen. Daarna is de 'relatie' heel erg snel verwaterd. Het viel me wel van mezelf tegen dat ik zo kon afknappen op zo'n klein onderdeeel (quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Jojogirl het volgende:
Doe maar alsof je bij Rob op de bank ligt....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:56 schreef Waxxer het volgende:
Dat lijkt zo wel uit een foldertje van Center Parcs te komen
Nou hangt er van af... heeft ie al afgewassen vandaag??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef Loedertje het volgende:
Off topic...Isa en muizenmeis...m'n vriendje heeft al 24 uut geen sex met mij gehad, zou hij homo zijn?
Ik denk dat hij vreemd gaat. Met mannen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef Loedertje het volgende:
Off topic...Isa en muizenmeis...m'n vriendje heeft al 24 uut geen sex met mij gehad, zou hij homo zijn?
Oké, oké...ga door...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is geen bitchverhaal van mij, maar meer een opmerking van de ander die in directe zin te maken had met z'n eehhh... usb-plug.
Is er gezegd dat het zondagavond is dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
Welke klote dat het feest op zondagavond wordt gehouden.
Maar ik heb nog een zeer kleine hoop dat de drank vanavond wordt bezorgd.
Nouja als het ook echt niets is... ik hoef niet perse een maatje jeremy irons (liever niet zelfs) maar je moet wel iets merken van hetgeen gebeurt, ja toch?? Ben erg dol op vaginaal orgasme en dan moet er wel iets inzittenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou Rob, die zeer aantrekkelijke en charmante jongen vertelde mij over zijn vroegere liefdes (niet veel en dat verbaasde me). Hij vertelde me dat zijn vorige bedpartner hem van haar had afgeduwd met de opmerking "zo is het wel genoeg geweest, ik heb geen zin meer". Daar had hij een complexje van over gehouden. Ik vond dat dus direct echt een teringtrut en wat al niet meer, zoals het een brave meid betaamt. Op een goede avond na lekker eten en veel rode wijn belandde ik ook met hem in 1 bed. Allemaal leuk en aardig, maar eh...dat dingetje dus. Als een champignonnetje tussen krulletjes en dat in erecte toestand. Hij wilde op me komen liggen en zijn vorige complex-situatie spookte door mijn hoofd. Heel even dacht ik lief te zijn, maar ik moet ook aan mezelf denken hoor, ik ben geen maatschappelijk werker. Dus ik heb hem van me afgeduwd met de woorden dat ik daar echt geen zin in had. Hij probeerde het nog, maar ik heb me omgedraad en ben gaan slapen. Daarna is de 'relatie' heel erg snel verwaterd. Het viel me wel van mezelf tegen dat ik zo kon afknappen op zo'n klein onderdeeel () terwijl het best een erg mooie, charmante en interessante gozer was.
zou ik ook bang voor zijn..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Sebbo heeft zijn tanden gepoetst voor mij, maar wil nu toch geen zoen. Hij is bang dat hij slechter zoent dan [censuur]
Maatje John Holmes ofzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja als het ook echt niets is... ik hoef niet perse een maatje jeremy irons (liever niet zelfs) maar je moet wel iets merken van hetgeen gebeurt, ja toch?? Ben erg dol op vaginaal orgasme en dan moet er wel iets inzitten
Jij bent echt heel heel slecht....arme jongen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou Rob, die zeer aantrekkelijke en charmante jongen vertelde mij over zijn vroegere liefdes (niet veel en dat verbaasde me). Hij vertelde me dat zijn vorige bedpartner hem van haar had afgeduwd met de opmerking "zo is het wel genoeg geweest, ik heb geen zin meer". Daar had hij een complexje van over gehouden. Ik vond dat dus direct echt een teringtrut en wat al niet meer, zoals het een brave meid betaamt. Op een goede avond na lekker eten en veel rode wijn belandde ik ook met hem in 1 bed. Allemaal leuk en aardig, maar eh...dat dingetje dus. Als een champignonnetje tussen krulletjes en dat in erecte toestand. Hij wilde op me komen liggen en zijn vorige complex-situatie spookte door mijn hoofd. Heel even dacht ik lief te zijn, maar ik moet ook aan mezelf denken hoor, ik ben geen maatschappelijk werker. Dus ik heb hem van me afgeduwd met de woorden dat ik daar echt geen zin in had. Hij probeerde het nog, maar ik heb me omgedraad en ben gaan slapen. Daarna is de 'relatie' heel erg snel verwaterd. Het viel me wel van mezelf tegen dat ik zo kon afknappen op zo'n klein onderdeeel () terwijl het best een erg mooie, charmante en interessante gozer was.
euh... ja vast??quote:
Ze hebbenhet er over dat het feest morgenavond is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is er gezegd dat het zondagavond is dan?
We hopen natuurlijk op vanavond
alleen al de opmerking "pak'm maar stevig beet" is erg genoeg, laat staan icm maatje Roel. Hi-la-risch, voor mezelf dan, want ik ben niet zo'n ik-praat-over-mijn-seksleven-typequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oké, oké...ga door...
>nieuwsgierig is<
Shit....net te laatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef regenworm het volgende:
Zit de hele tijd in het kruis van dido te kijken![]()
![]()
![]()
Al iets verdachts ontdekt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef regenworm het volgende:
Zit de hele tijd in het kruis van dido te kijken![]()
![]()
![]()
Denk dat ik hem al snap...maar je moet er denk ik bij geweest zijn voor de echte pret....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
alleen al de opmerking "pak'm maar stevig beet" is erg genoeg, laat staan icm maatje Roel. Hi-la-risch, voor mezelf dan, want ik ben niet zo'n ik-praat-over-mijn-seksleven-typeMaar oh oh oh.... wat zou je er mee scoren op verjaardagen en partijen.
.
toch knap dat ze het probeert, positief hoor!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Tanja aan het socialiseren.
[afbeelding]
Sommige dingen wil ik liever niet weten....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja als het ook echt niets is... ik hoef niet perse een maatje jeremy irons (liever niet zelfs) maar je moet wel iets merken van hetgeen gebeurt, ja toch?? Ben erg dol op vaginaal orgasme en dan moet er wel iets inzitten
Waar doel je precies op?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:09 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Sommige dingen wil ik liever niet weten....![]()
Vaginale orgasmes etc...Heel gezellig onderwerp in de kroeg of tijdens een gezellig etentje met zijn tweeen, maar nu voelt het ongeveer hetzelfde als toen je vroeger hoorde dat je vader en moeder "het" wel eens deden...quote:
Het is ergste tot nu toequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Dit scoort hoog als de saaiste dag tot nu toe.
Nou, beetje toch wel hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vaginale orgasmes etc...Heel gezellig onderwerp in de kroeg of tijdens een gezellig etentje met zijn tweeen, maar nu voelt het ongeveer hetzelfde als toen je vroeger hoorde dat je vader en moeder "het" wel eens deden...
Weet niet, het zal wel aan het tijdstip liggen of zo. (nee ik ben niet bekrompen!)
Ja, door BB.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is er gezegd dat het zondagavond is dan?
shit nee zeg!! bel 112!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:16 schreef regenworm het volgende:
er is iets met dido door een beeste gestoken.
foto foto!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:16 schreef elskreeft het volgende:
dido word ondergescheten door een vogel. haha
Nietesquote:
dat is jammer zeg, nouja dan zien we het wel in de uitzendingquote:
Dikke witte klodder op haar schouder.quote:
nou een reiger was ook afdoende geweest denk ik zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:22 schreef GraafD het volgende:
jammer dat olifanten niet kunnen vliegen
als ik had mogen kiezen was ik in dr gezicht gevallenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dikke witte klodder op haar schouder.![]()
volgens mij kijk jij naar andere streams dan wij hoor...quote:
Je bent éen van de weinigen die wél ontopic is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:19 schreef Toyota het volgende:
*offtopic*
het zal wel aan mij liggen maar waar staan de items Lieske1 en 2 kan lieske 3 wel vinden.........
*ontopic*
heel voorzichtigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:25 schreef 5l45h het volgende:
Heb de poep gecaptured, maar hoe plaats ik m hier op dit forum?
Neuh, de meeuw was dom.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als ik had mogen kiezen was ik in dr gezicht gevallen
of ben ik nu gemeen![]()
Dat is onzinquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je bent éen van de weinigen die wél ontopic is.
Onderaan de indexpagina van BB kun je kiezen voor meer topics laten zien.
Nouja dat stelt niets voor, vind ik de rochel van Menno 10X smerigerquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou hangt er van af... heeft ie al afgewassen vandaag??
ja sorry, dan heb ik een treurige mededeling voor je...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]Dát wel.
En NEEN Isa , niet iedereen is BI
Oeps...is dit dan niet het Walt Disney forum? Vandaar die opmerking van dat vaginale orgasme...ik snapte al niet wat dat met donald duck had te maken..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij kijk jij naar andere streams dan wij hoor...
hij likt het er niet eens van af?? pfff en dat noemt zich een echte ventquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:29 schreef Bocaj het volgende:
Stomme Roel, in plaats dat hij nu aanbied om voor Dido een Tosti te maken houdt hij zich afzijdig....
omg dat meen je niet !! je dochter bambi noemen!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oeps...is dit dan niet het Walt Disney forum? Vandaar die opmerking van dat vaginale orgasme...ik snapte al niet wat dat met donald duck had te maken..
Maar ontopic: Dido vertelde dat haar ouders haar Bambi wilden noemen, vandaar mijn reactie.
wat, gaat hoekie ook al vanavond het huis in?? wordt druk daarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:30 schreef Jojogirl het volgende:
Owjee, m'n vriend heeft al 24 uur geen sex met me gehad en niet afgewassen....
Ben ik nu doomed?
have funquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:30 schreef CartWOman het volgende:
Ik ga een Agatha Christie DVDtje kijken en hopen op betere tijden.
Roel is geen vrouwenpleaser..... Ik had voor lieve Dido (mijn meisje) een lekkere tosti gemaakt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hij likt het er niet eens van af?? pfff en dat noemt zich een echte vent![]()
met meeuwenschijt??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Roel is geen vrouwenpleaser..... Ik had voor lieve Dido (mijn meisje) een lekkere tosti gemaakt!![]()
Nee, dan is Dido een stuk leuker....pffffff. Moet je je eens voorstellen wat ze vroeger op school allemaal naar d'r hoofd geslingerd heeft gekregen...arm kind.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
omg dat meen je niet !! je dochter bambi noemen!!
vind ik een vorm van kindermishandeling!!
Neuh die zit op een honkbaltoernooi dus die andere 2 feiten waren wel waar, maar ook erg logisch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat, gaat hoekie ook al vanavond het huis in?? wordt druk daar![]()
Kaas/Pdk/uiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
met meeuwenschijt??
rare combi... weet je wat lekkere tosti is?? kaas/sate/uien... jammie![]()
ja maar dat gaat over als je ouder wordt... mjaar kun jij je een volwassen vrouw voorstellen die bambi heet en serieus genomen wil worden??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, dan is Dido een stuk leuker....pffffff. Moet je je eens voorstellen wat ze vroeger op school allemaal naar d'r hoofd geslingerd heeft gekregen...arm kind.
zijn zowiezo te weinig caps voor het blote mannen topicquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:34 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Neuh die zit op een honkbaltoernooi dus die andere 2 feiten waren wel waar, maar ook erg logisch.
Zou wel leukere streams opleveren als ie het huis in zou gaan. En betere caps voor het blote mannen topic.
dat nee niet zo is wel een broodnodge toevoeging. Bij die naam in die zin krijg ik wel ontzettende porno associaties.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar dat gaat over als je ouder wordt... mjaar kun jij je een volwassen vrouw voorstellen die bambi heet en serieus genomen wil worden??
(nee niet zo loedertje)
mmm...ik heb weer een nieuwe fantasie...dankje (en dan was ik stampertje...)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar dat gaat over als je ouder wordt... mjaar kun jij je een volwassen vrouw voorstellen die bambi heet en serieus genomen wil worden??
(nee niet zo loedertje)
Niet zo ????quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar dat gaat over als je ouder wordt... mjaar kun jij je een volwassen vrouw voorstellen die Bambi heet en serieus genomen wil worden??
(nee niet zo loedertje)
Jij bent Stampertje???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mmm...ik heb weer een nieuwe fantasie...dankje (en dan was ik stampertje...)
Denk dat er al een tijdje niet in is gepost en dat ie te ver onderin de lijst staat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:43 schreef muizemeis het volgende:
zeg ff wat anders.... waar is dat blote mannen topic gebleven, ik kan het niet meer terugvinden, of gebruik ik mn oogjes niet goed genoeg??
nou ben hem niet tegengekomen in de actieve topics (of ik heb er drie keer faliekant overheen gekeken) en heb gekeken tot de topics die op slot zijn..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:48 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Denk dat er al een tijdje niet in is gepost en dat ie te ver onderin de lijst staat.
Gadver...nee! Ik heb niets tegen homo's hoor, maar als ik zo'n type zie ben ik toch wel in staat deze mening te heroverwegen...quote:
thnx, kan hem nog steeds niet vinden maar zal wel ff schopje geven, wie weet levert dat inspiratie opquote:
wow, scanman zit zelfs daar met smart op de blote boys te wachten.quote:
dus toch scanman....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
wow, scanman zit zelfs daar met smart op de blote boys te wachten.
Wist helemaal niet dat hij ook al uit de kast was
Kijken vrouwen op dat soort sites trouwens? (zeg dat het niet zo is...)quote:
mannen zijn mannen, enig idee hoe vaak er lesbo's in de penthouse staan??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kijken vrouwen op dat soort sites trouwens? (zeg dat het niet zo is...)
heb opeens dat liedje in mn hoofdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
kan me voorstellen zeg...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef teun911 het volgende:
het geluid blijft voorlopig uit hier. na dat gezing van Rob
was de druppel
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar IETS aantrekkelijks is aan meneer Stampertje (hoewel ik moet toegeven dat ie beter bedeeld is dan Roel...veel beter zelfs) Bovendien vind ik het, net als de meeste mannen, erg opwindend om naar twee vrouwen te kijken, kan me niet voorstellen dat het voor vrouwen opwindend is om naar twee sexende mannen te kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
mannen zijn mannen, enig idee hoe vaak er lesbo's in de penthouse staan??
Nou persoonlijk heb ik daar geen moeite mee hoor, vind het heerlijk om mensen te zien genieten en kleur, religie of geslacht interessert me dan weinigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar IETS aantrekkelijks is aan meneer Stampertje (hoewel ik moet toegeven dat ie beter bedeeld is dan Roel...veel beter zelfs) Bovendien vind ik het, net als de meeste mannen, erg opwindend om naar twee vrouwen te kijken, kan me niet voorstellen dat het voor vrouwen opwindend is om naar twee sexende mannen te kijken.
lekker ontopic dit trouwens...
ja ik denk dat het de bedoeling is dat er straks elke keer twee het huis uitgaanquote:
Ja, Frank Boeijen...(Roel: boeijen....)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb opeens dat liedje in mn hoofd
zeg me, dat het niet zo is
zeg me, dat het niet waar kan zijn
zoiets toch??
pas maar op dat tanja je niet hoort, straks denkt ze nog dat je haar niet boeiend vind en wil ze het huis uit!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja, Frank Boeijen...(Roel: boeijen....)
Ik hoop dat ze het gehoord heeft, gebeurt er in ieder geval weer eens iets...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
pas maar op dat tanja je niet hoort, straks denkt ze nog dat je haar niet boeiend vind en wil ze het huis uit!!!
ik ook niet, luister naar het geheel van muziek en klank... moet vaak ook de teksten eerst lezen om ze goed te kunnen horen/herkennen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:11 schreef cuall het volgende:
Ingrid luistert NOOIT naar teksten![]()
Ik wel![]()
écht niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja sorry, dan heb ik een treurige mededeling voor je...
jij zult hem de komende tijd moeten missen, hij is de homo die vanavond het huis inkomt...
er komt namelijk een extra bewoner zodat er wel iedere donderdag iemand uitkan![]()
Ik ben vrouw dus ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hallooooooooo! Ze is dat huis in gegaan als zwangere , niet als contactgestoorde mongool hoor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
toch knap dat ze het probeert, positief hoor!!
homo dus, ga jíj dan soms het huis in vanavond??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:13 schreef Mike1964 het volgende:
Zelfs ik ben aan het stofzuigen geslagen...
Ja toch??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallooooooooo! Ze is dat huis in gegaan als zwangere , niet als contactgestoorde mongool hoor?
Knap dat ze kan lopen, knap dat ze kan kijken, knap dat ze kan horen, knap dat ze een zin kan opbouwen zij het wat gebrekkig.....
is het een mongool ofzo????
Rij er ff naartoe en gooi een doe-het-zelf suicide pakker voor Chantal over die schutting !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:03 schreef muizemeis het volgende:
...
Verdorie wat gebeurt er weinig in dat huis!! Geef ze drank!! Geef ze spelen!!
doe niet zo raar, ze komen hem toch halen met limo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
écht niet.
Heb hem volgegoten met bier, witte wijn en cognac, die komt niet meer van de bank af vandaag !
Sexboerderij Klaasenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:17 schreef Loedertje het volgende:
Wat staat er op dat sjaaltje om Tanja's buik
pas op, zwangere onstabiele teef met onvoldragen ongewenst kind, lengte 3 meter pas op wijkt uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:17 schreef Loedertje het volgende:
Wat staat er op dat sjaaltje om Tanja's buik
Ik sluit hem wel op IN de kast.Hij blijft mooi hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:17 schreef muizemeis het volgende:
trouwens, niet zo egoistisch doen, als hij dit nou heeft uitgekozen om uit de kast te komen??
zou er niet gek van opkijken, iedereen met dat mokumse accent en zijn roots in ammerdam moet wel homo zijn!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:14 schreef b0ng het volgende:
ze denken dat rob de homo is?
Ik zou het wel leuk vinden, maar ik mag niet van mijn vrouw....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
homo dus, ga jíj dan soms het huis in vanavond??
![]()
Lieve schat, je doet iets fout, écht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:18 schreef Jojogirl het volgende:
Woeste Hoeve was het toch?
Missie Afwas Deel 1 afgerond.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
pas op, zwangere onstabiele teef met onvoldragen ongewenst kind, lengte 3 meter pas op wijkt uit
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou er niet gek van opkijken, iedereen met dat mokumse accent en zijn roots in ammerdam moet wel homo zijn!
Amsterdam is de homohoofdstad van europa, met zijn gaypride/parade, de gaylimpics en niet te vergeten het clubblaadje van ajaxsupporters wat jarenlang is uitgegeven genaamd de ajaxSTER.
1 grote homobende daar!
tsk... ik had eerlijk gezegd verwacht dat jij niet zo bekrompen zou zijn... dacht dat jij een ruim en vrij denker was??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik sluit hem wel op IN de kast.Hij blijft mooi hier
HIJ is niet thuis dit weekend, dus dat gaat ff nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lieve schat, je doet iets fout, écht.
HIJ moet de afwas doen zodat jij kunt fokken
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:20 schreef cuall het volgende:
Tanja heeft misschien wel een HEEL mooi kado voor Ingrid haar verjaardag?
Gaat ze dat kind nou ook nog weggeven, of heeft zij een andere opvatting van kado?![]()
de kast uit komen of het huis ingaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden, maar ik mag niet van mijn vrouw....
er zal er niet 1 van dat narcistische egocentrische kutvolkje rap reageren!quote:
nee nee nee nee nee dat heeft ze niet gezegd, dat is een grapje...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef b0ng het volgende:
tanja: "mijn kindje word super intelligent, tenzij het zoals zijn vader word."
MUTE ONquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
er zal er niet 1 van dat narcistische egocentrische kutvolkje rap reageren!
DUH!
Ze heeft het wel gezegd, maar het was als grapje bedoelt geloof ik. Al is dat ook vrij ongelooflijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee nee nee nee nee dat heeft ze niet gezegd, dat is een grapje...
*smekend* toch??
denk een mokums noodrantsoentjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]hap hap geloof ik. Heb je honger?
ja, anders post je voor niets en denk je misschien dat je genegeerd wordt, zuden we niet willen toch??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
er zal er niet 1 van dat narcistische egocentrische kutvolkje rap reageren!
DUH!
Heb een hekel aan die proviciale die amsterdam onveilig makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]hap hap geloof ik. Heb je honger?
Tanja en humor.... Dat gaat net zo goed samen als een appel in een perenboom...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze heeft het wel gezegd, maar het was als grapje bedoelt geloof ik. Al is dat ook vrij ongelooflijk.
dat slaat nergens op, sinds wanner is Tanja grappig aaan het doen??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze heeft het wel gezegd, maar het was als grapje bedoelt geloof ik. Al is dat ook vrij ongelooflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |