Jij bent Stampertje???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mmm...ik heb weer een nieuwe fantasie...dankje (en dan was ik stampertje...)
Denk dat er al een tijdje niet in is gepost en dat ie te ver onderin de lijst staat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:43 schreef muizemeis het volgende:
zeg ff wat anders.... waar is dat blote mannen topic gebleven, ik kan het niet meer terugvinden, of gebruik ik mn oogjes niet goed genoeg??
nou ben hem niet tegengekomen in de actieve topics (of ik heb er drie keer faliekant overheen gekeken) en heb gekeken tot de topics die op slot zijn..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:48 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Denk dat er al een tijdje niet in is gepost en dat ie te ver onderin de lijst staat.
Gadver...nee! Ik heb niets tegen homo's hoor, maar als ik zo'n type zie ben ik toch wel in staat deze mening te heroverwegen...quote:
thnx, kan hem nog steeds niet vinden maar zal wel ff schopje geven, wie weet levert dat inspiratie opquote:
wow, scanman zit zelfs daar met smart op de blote boys te wachten.quote:
dus toch scanman....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
wow, scanman zit zelfs daar met smart op de blote boys te wachten.
Wist helemaal niet dat hij ook al uit de kast was
Kijken vrouwen op dat soort sites trouwens? (zeg dat het niet zo is...)quote:
mannen zijn mannen, enig idee hoe vaak er lesbo's in de penthouse staan??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kijken vrouwen op dat soort sites trouwens? (zeg dat het niet zo is...)
heb opeens dat liedje in mn hoofdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kijken vrouwen op dat soort sites trouwens? (zeg dat het niet zo is...)
kan me voorstellen zeg...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef teun911 het volgende:
het geluid blijft voorlopig uit hier. na dat gezing van Rob
was de druppel
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar IETS aantrekkelijks is aan meneer Stampertje (hoewel ik moet toegeven dat ie beter bedeeld is dan Roel...veel beter zelfs) Bovendien vind ik het, net als de meeste mannen, erg opwindend om naar twee vrouwen te kijken, kan me niet voorstellen dat het voor vrouwen opwindend is om naar twee sexende mannen te kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
mannen zijn mannen, enig idee hoe vaak er lesbo's in de penthouse staan??
Nou persoonlijk heb ik daar geen moeite mee hoor, vind het heerlijk om mensen te zien genieten en kleur, religie of geslacht interessert me dan weinigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar IETS aantrekkelijks is aan meneer Stampertje (hoewel ik moet toegeven dat ie beter bedeeld is dan Roel...veel beter zelfs) Bovendien vind ik het, net als de meeste mannen, erg opwindend om naar twee vrouwen te kijken, kan me niet voorstellen dat het voor vrouwen opwindend is om naar twee sexende mannen te kijken.
lekker ontopic dit trouwens...
ja ik denk dat het de bedoeling is dat er straks elke keer twee het huis uitgaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |