Ik sluit hem wel op IN de kast.Hij blijft mooi hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:17 schreef muizemeis het volgende:
trouwens, niet zo egoistisch doen, als hij dit nou heeft uitgekozen om uit de kast te komen??
zou er niet gek van opkijken, iedereen met dat mokumse accent en zijn roots in ammerdam moet wel homo zijn!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:14 schreef b0ng het volgende:
ze denken dat rob de homo is?
Ik zou het wel leuk vinden, maar ik mag niet van mijn vrouw....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
homo dus, ga jíj dan soms het huis in vanavond??
![]()
Lieve schat, je doet iets fout, écht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:18 schreef Jojogirl het volgende:
Woeste Hoeve was het toch?
Missie Afwas Deel 1 afgerond.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
pas op, zwangere onstabiele teef met onvoldragen ongewenst kind, lengte 3 meter pas op wijkt uit
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou er niet gek van opkijken, iedereen met dat mokumse accent en zijn roots in ammerdam moet wel homo zijn!
Amsterdam is de homohoofdstad van europa, met zijn gaypride/parade, de gaylimpics en niet te vergeten het clubblaadje van ajaxsupporters wat jarenlang is uitgegeven genaamd de ajaxSTER.
1 grote homobende daar!
tsk... ik had eerlijk gezegd verwacht dat jij niet zo bekrompen zou zijn... dacht dat jij een ruim en vrij denker was??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik sluit hem wel op IN de kast.Hij blijft mooi hier
HIJ is niet thuis dit weekend, dus dat gaat ff nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lieve schat, je doet iets fout, écht.
HIJ moet de afwas doen zodat jij kunt fokken
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:20 schreef cuall het volgende:
Tanja heeft misschien wel een HEEL mooi kado voor Ingrid haar verjaardag?
Gaat ze dat kind nou ook nog weggeven, of heeft zij een andere opvatting van kado?![]()
de kast uit komen of het huis ingaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden, maar ik mag niet van mijn vrouw....
er zal er niet 1 van dat narcistische egocentrische kutvolkje rap reageren!quote:
nee nee nee nee nee dat heeft ze niet gezegd, dat is een grapje...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef b0ng het volgende:
tanja: "mijn kindje word super intelligent, tenzij het zoals zijn vader word."
MUTE ONquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
er zal er niet 1 van dat narcistische egocentrische kutvolkje rap reageren!
DUH!
Ze heeft het wel gezegd, maar het was als grapje bedoelt geloof ik. Al is dat ook vrij ongelooflijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee nee nee nee nee dat heeft ze niet gezegd, dat is een grapje...
*smekend* toch??
denk een mokums noodrantsoentjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]hap hap geloof ik. Heb je honger?
ja, anders post je voor niets en denk je misschien dat je genegeerd wordt, zuden we niet willen toch??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
er zal er niet 1 van dat narcistische egocentrische kutvolkje rap reageren!
DUH!
Heb een hekel aan die proviciale die amsterdam onveilig makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:22 schreef Jojogirl het volgende:
[..]hap hap geloof ik. Heb je honger?
Tanja en humor.... Dat gaat net zo goed samen als een appel in een perenboom...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze heeft het wel gezegd, maar het was als grapje bedoelt geloof ik. Al is dat ook vrij ongelooflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |