Zeker als ik er tussen in lig...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Twee vrouwen onder de dekens kan ook gezellig zijn
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man en katten, mijn eigen muziek het meest zou missen... niet lekker onder het schoonmaken keihard metallica op kunnen zetten lijkt me dodelijk na twee wekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Wat dodelijk eigenlijk allemaal he? Ik zou helemaal kriegel worden als ik nooit eens lekker relaxt een eigenn cd'tje zou kunnen opzetten... En niet mogen schrijven! The horror!!
eh neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben nog steeds aan het hopen voor hem, dat dit een fotoshop is?
Idd, 5 dagen zonder sex is al een ramp, laat staan 5 wekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man
Sowieso muziek, het zou niet eens mijn eigen muziek hoeven zijn. Dat zou ik ook heel erg missen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man en katten, mijn eigen muziek het meest zou missen... niet lekker onder het schoonmaken keihard metallica op kunnen zetten lijkt me dodelijk na twee weken
ik bedoelde eik, in 'volle' glorie... opstaand, zin in hebbend, dat soort di8ngen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of heel even niets hoeven, gewoon je een beetje (met eenboek) terug trekken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Jojogirl het volgende:
Sowieso muziek, het zou niet eens mijn eigen muziek hoeven zijn. Dat zou ik ook heel erg missen.
Ja, daar hebben we (nog) geen screencapture vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
ik bedoelde eik, in 'volle' glorie... opstaand, zin in hebbend, dat soort di8ngen...
oke gewoon een stijve lul dus
thanksquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
screenhunter. Gratis en voor niks.
nouja wat dat btreft red ik mezelf wel al zou het niet leuk zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, 5 dagen zonder sex is al een ramp, laat staan 5 wekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze week stond hij op nadat hij een hele nacht tegen Dido had liggen aanrijden, hij had een strakke witte boxershort aan met daarin een bobbeltje ten grote van een klein ei.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik bedoelde eik, in 'volle' glorie... opstaand, zin in hebbend, dat soort di8ngen...
oke gewoon een stijve lul dus
Misschien was het wel heel koud? Ik probeer me trouwens zijn reactie voor te stellen als hij die foto zelf ziet over een tijdje...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezo moet dat nou weer om de seks gaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, 5 dagen zonder sex is al een ramp, laat staan 5 wekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
écht?
Wat een scherpe conclusie, wij hadden nog niet gezien dat ze zwanger isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
Deze week stond hij op nadat hij een hele nacht tegen Dido had liggen aanrijden, hij had een strakke witte boxershort aan met daarin een bobbeltje ten grote van een klein ei.
Ik zou ook gewoon minimaal driemaaldaags vingeren maar met mannetje is het toch lekkerder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja wat dat btreft red ik mezelf wel al zou het niet leuk zijn
met boek?? zou ik ook vreselijk missen inderdaad, ik lees graag en veel..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of heel even niets hoeven, gewoon je een beetje (met eenboek) terug trekken.
Oh wacht, dat doet Tanja al de hele tijd.
Niks van me af kunnen schrijven op mijn weblog, geen U2, geen nieuwe cd van dEUS hebben kunnen kopen, geen interviews doen waardoor je steeds weer andere mensen spreekt, geen puzzelboekjes vol kunnen kalken.... Ik zou echt gaan stuiteren daar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat ik afgezien van mn man en katten, mijn eigen muziek het meest zou missen... niet lekker onder het schoonmaken keihard metallica op kunnen zetten lijkt me dodelijk na twee weken
Toch jammer, verder is ie best leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Deze week stond hij op nadat hij een hele nacht tegen Dido had liggen aanrijden, hij had een strakke witte boxershort aan met daarin een bobbeltje ten grote van een klein ei.
was wel een erge koude douchequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Sex is doorgaans ook best intiem hoor .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoezo moet dat nou weer om de seks gaan?
[me=Jojogirl] zou d'r vriend missen vanwege de intimiteit
Ik moet van Seborik vragen wat je leuk vindt aan Roel.quote:
hmmm beetje jammer... maar zal ff politiek correct doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weinig verschil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Mike1964 het volgende:
Ik probeer me trouwens zijn erectie voor te stellen
Tja, weet ik eik ook niet. Ik vind dat analytische wel leuk en het feit dat ie duidelijk veel gelezen heeft over wetenschappelijke dingen. Verder is ie volgens mij wel relaxed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet van Seborik vragen wat je leuk vindt aan Roel.
Welnee, rot toch op met dat politiek correctequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:42 schreef muizemeis het volgende:
hmmm beetje jammer... maar zal ff politiek correct doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het gaat niet om wát je hebt, maar om wat je ermee doet...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb meer de indruk dat hij van zijn school een reader heeft gekregen met de eerste weetje op het gebied van psychologiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Tja, weet ik eik ook niet. Ik vind dat analytische wel leuk en het feit dat ie duidelijk veel gelezen heeft over wetenschappelijke dingen.
Volgens Sebbo is al Roel's kennis verouderd. En ik ben het eigenlijk wel met Sebbo eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:43 schreef Jojogirl het volgende:
Tja, weet ik eik ook niet. Ik vind dat analytische wel leuk en het feit dat ie duidelijk veel gelezen heeft over wetenschappelijke dingen. Verder is ie volgens mij wel relaxed.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een keer afgeknapt op iemand vanwege z'n penislengteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je krijgt eenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb meer de indruk dat hij van zijn school een reader heeft gekregen met de eerste weetje op het gebied van psychologieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, dus tóch een reader uit 1990quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens Sebbo is al Roel's kennis verouderd. En ik ben het eigenlijk wel met Sebbo eens.
shit zeg probeer ik eens netjes te doen is het weer niet goed!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, rot toch op met dat politiek correcteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben ook een keer afgeknapt op iemand vanwege z'n penislengteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar nog altijd een stuk interessanter dan de restquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef muizemeis het volgende:
ik vond roel wel leuk, beetje apart, zn eigen gang gaan... maar vind hem nu opeens erg tegenvallen, zo bezitterig en homofoob als ie doet
Geef hem een intense tongzoen namens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je krijgt eenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.van Seborik (zoek je eigen pc)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik schaam me diepquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef Loedertje het volgende:
Jij ook al?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:DJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ehhh...ik heb zomaar het idee dat mijn reactie iets uit zijn verband gerukt is....en bedankt...quote:
Hij stinkt naar UIquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Loedertje het volgende:
Geef hem een intense tongzoen namens mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij zijn wij in de minderheid op het moment...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Mike1964 het volgende:
hmmm ja... ja nouja daar heb je eik nog steeds wel gelijk in geloof ik... maar toch, mag wel interessant zijn, is tich gedaald in mn achtingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar nog altijd een stuk interessanter dan de rest
Ik schaam mij niet, heb mij gelukkig wel in kunnen houden en er niet spontaan iets uitgefloept...stel dat zoiets door je toedoen erectieproblemen gaat krijgen, dat kweek je nooit meer opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik schaam me diepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar het was echt alleen daarom, ik dacht "ja, ho eens ff, ik wil wèl iets voelen"Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geloof me, ik heb al menigmaal afgewassen omdat Rob aan het afwassen was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Jojogirl het volgende:
Dat homofobe vind ik ook stom.
Kan iemand de bewoners even schoppen, het is saai.
Zodadelijk voel ik me nog gedwongen om schoon te gaan maken of af te wassen. Dat kan toch de bedoeling niet zijn.
jezus nee Jojo kijk je uit??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Jojogirl het volgende:
Dat homofobe vind ik ook stom.
Zodadelijk voel ik me nog gedwongen om schoon te gaan maken of af te wassen. Dat kan toch de bedoeling niet zijn.
Ja, en later viel hij op magere types, beetje androgyn enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
Roel: Ik val op vrouwelijke vrouwen
Je viel toch op Urban, wijde lage broeken, sportschoenen en capuchon trui?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
roel probeer nu gewoon wat terrein terug te winnen bij didoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
Roel: Ik val op vrouwelijke vrouwen
Je viel toch op Urban, wijde lage broeken, sportschoenen en capuchon trui?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanavond zal het wel iets boeiender worden als er ook écht iemand homo blijkt te zijn (zo niet, staat ws. degene die de bewoners op papier zetten genomineerd volgens de BB log op FOK!)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:46 schreef Jojogirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop