Zit ze nu al in je keuken danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Over dat Tanja eten gaat klaarmakenBoeiuh
nou heb toevallig gisteren mailtje gehad van dago met al mn nicks.... dat zijn er schrikbarend veel!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Loedertje het volgende:
O ja, eilandnicks....daar was ik gebleven
Hangt er van af wat het bouwjaar van je vrouw is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je van 1964 bent is dat ook wel het beste wat mij betreft
Ik denk rond 20:00uur ergensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Weet iemand hoe laat ze vanavond de briefjes moeten inleveren![]()
Ik weet niet of ze zin heeft in uiensoep.quote:
BB is geen sociale dienst hoor, ze krijgen hun poen gewoon als ze doen wat er in het contract staat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Weet iemand hoe laat ze vanavond hun briefjes moeten inleveren![]()
vast welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zin heeft in uiensoep.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou heb toevallig gisteren mailtje gehad van dago met al mn nicks.... dat zijn er schrikbarend veel!!
Hier niet hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Sanne het volgende:
Is het nu echt zo mooi weer buiten? Dan moet ik er toch nodig eens uit.
Mooi! We zullen er daarna weer niets over horen van BB maar ik kan nu even rustigquote:
Hmmm, zou ze lesbisch zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar wel een droge witte string aan![]()
![]()
![]()
Die bijnaam "bijna35' is alweer van 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hangt er van af wat het bouwjaar van je vrouw is.![]()
Dus Tanja haar WW loopt nu nog steeds doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
BB is geen sociale dienst hoor, ze krijgen hun poen gewoon als ze doen wat er in het contract staat.
'quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus Tanja haar WW loopt nu nog steeds door![]()
![]()
....eigenlijk wordt er niets gezegd. Ik hoor wel geluid en de monden bewegen wel, maar er wordt niets gezegd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
zoveel mensen die blijkbaar de streams bekijken... en niemand die de verslagen bijhoudt??
jammer...
Er is weinig bij te houden als er geen zak gebeurt. Dat is het probleem momenteel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
zoveel mensen die blijkbaar de streams bekijken... en niemand die de verslagen bijhoudt??
jammer...
iid (al zou ik ook geen natte doos krijgen van zijn dingetje )quote:
* Jojogirl probeert het wel eens maar het is lastig. Of je probeert alles bij te houden en dat gaat niet of het is zo oninteressant dat je je afvraagt waarom je het in hemelsnaam doet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
jammer...
screenhunter. Gratis en voor niks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Welk programma gebruik jij om deze screenshots te maken.
Dat regelen de BB mods altijd een beetje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
maar oke ontopic...
jammer...
Ik weet niet of ze zijn dingetje al heeft gezien, misschien was ze dan wel helemaal niet bij hem in bed gekropenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:30 schreef Loedertje het volgende:
iid (al zou ik ook geen natte doos krijgen van zijn dingetje )
Kán...mijn laatste ervaring was wat minder (maar ja, dat van Chantal was weer erger dan mijn belevenisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Twee vrouwen onder de dekens kan ook gezellig zijn
voordat ik over diongetjes ga oordelen wil ik ze eerst in volle glorie aanschouwenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zijn dingetje al heeft gezien, misschien was ze dan wel helemaal niet bij hem in bed gekropen![]()
Ze heeft voelde daar dat het dingetje ding was geworden en n.a.v van *het enorme ding* het hazenpad gekozen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zijn dingetje al heeft gezien, misschien was ze dan wel helemaal niet bij hem in bed gekropen![]()
Gaan we weer....quote:
ze heeft zwangerschapsverlofquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus Tanja haar WW loopt nu nog steeds door![]()
![]()
écht?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef muizemeis het volgende:
voordat ik over diongetjes ga oordelen wil ik ze eerst in volle glorie aanschouwen![]()
Je ziet door het bos het boompje geeneens meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |