Zit ze nu al in je keuken danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Over dat Tanja eten gaat klaarmakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BoeiuhJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ik dat zeg mutsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Loedertje het volgende:
Waarom?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou heb toevallig gisteren mailtje gehad van dago met al mn nicks.... dat zijn er schrikbarend veel!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Loedertje het volgende:
O ja, eilandnicks....daar was ik geblevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hangt er van af wat het bouwjaar van je vrouw is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je van 1964 bent is dat ook wel het beste wat mij betreftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk rond 20:00uur ergensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Weet iemand hoe laat ze vanavond de briefjes moeten inleverenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet niet of ze zin heeft in uiensoep.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Loedertje het volgende:
Zit ze nu al in je keuken danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BB is geen sociale dienst hoor, ze krijgen hun poen gewoon als ze doen wat er in het contract staat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef KRIBBET het volgende:
Weet iemand hoe laat ze vanavond hun briefjes moeten inleverenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wel een droge witte string aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Huhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze heeft geeneens borstenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vast welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zin heeft in uiensoep.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou heb toevallig gisteren mailtje gehad van dago met al mn nicks.... dat zijn er schrikbarend veel!!
Hier niet hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Sanne het volgende:
Is het nu echt zo mooi weer buiten? Dan moet ik er toch nodig eens uit.
Mooi! We zullen er daarna weer niets over horen van BB maar ik kan nu even rustigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk rond 20:00uur ergensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmm, zou ze lesbisch zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar wel een droge witte string aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die bijnaam "bijna35' is alweer van 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hangt er van af wat het bouwjaar van je vrouw is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus Tanja haar WW loopt nu nog steeds doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
BB is geen sociale dienst hoor, ze krijgen hun poen gewoon als ze doen wat er in het contract staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop