Mee eens. En zijn gehang bij Dido maakt het er ook niet beter op. Straks wordt ie nog softie ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hmmm ja... ja nouja daar heb je eik nog steeds wel gelijk in geloof ik... maar toch, mag wel interessant zijn, is tich gedaald in mn achting
....mijn verhaal is in wezen nog veel erger, maar dan wordt het hier wel heel erg offtopic èn denkt iedereen "wat een bitch"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef Loedertje het volgende:
Ik schaam mij niet, heb mij gelukkig wel in kunnen houden en er niet spontaan iets uitgefloept...stel dat zoiets door je toedoen erectieproblemen gaat krijgen, dat kweek je nooit meer op
ja hij heeft het goed op een rijtjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja, en later viel hij op magere types, beetje androgyn enzo.
Ja en?quote:
Nou, eng hè.quote:
Wel duidelijk ja....nooit geweten trouwens dat de lengte van de penis van "ons Mannen" een boeiend gespreksonderwerp voor vrouwen is...ik dacht dat wij dat alleen maar deden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij in de minderheid op het moment...
Mailen !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....mijn verhaal is in wezen nog veel erger, maar dan wordt het hier wel heel erg offtopic èn denkt iedereen "wat een bitch"![]()
Zo'n foto is ook best wel lullig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Waxxer het volgende:
Het leuke is dat hij zelf niet weet van het bestaan van deze foto!
Doe maar alsof je bij Rob op de bank ligt....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....mijn verhaal is in wezen nog veel erger, maar dan wordt het hier wel heel erg offtopic èn denkt iedereen "wat een bitch"![]()
ik kan dat niet geloven, dat zou zooooooo fout zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
(zo niet, staat ws. degene die de bewoners op papier zetten genomineerd volgens de BB log op FOK!)
Ik heb gedoucht hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Loedertje het volgende:
Ja en?
Jij ruikt ook nog niet al te fris nu je regelrecht vanuit je bed achter die pc bent gekropen hoor .
Ik heb ook een dergelijk verhaal alleen durf ik dat niet te vertellen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mailen !
Ben gek op bitchverhalen
is ook zo, wij lopen alleen maar stoer te doen hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wel duidelijk ja....nooit geweten trouwens dat de lengte van de penis van "ons Mannen" een boeiend gespreksonderwerp voor vrouwen is...ik dacht dat wij dat alleen maar deden.![]()
Juist goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik kan dat niet geloven, dat zou zooooooo fout zijn![]()
tis gewoon urbanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo'n foto is ook best wel lullig.
Volg het advies van jojogirl maar op en relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb ook een dergelijk verhaal alleen durf ik dat niet te vertellen.Maar de drang is groot.
Ik ga maar even walnoten rapen in de tuin om het te verdrukken!
Nee is niet alleen maar gemeen, gewoon fout. je zegt dan indirect dat iemand gestraft wordt voor eventuele homosexuele trekjes...quote:
Ik word nou wel heel nieuwsgierig naar al die "bitchverhalen" van jullie...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb ook een dergelijk verhaal alleen durf ik dat niet te vertellen.Maar de drang is groot.
Ik ga maar even walnoten rapen in de tuin om het te verdrukken!
misschien tijd om een ik ben de bitch topic te openen in sexualiteit??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik word nou wel heel nieuwsgierig naar al die "bitchverhalen" van jullie...![]()
Het is geen bitchverhaal van mij, maar meer een opmerking van de ander die in directe zin te maken had met z'n eehhh... usb-plug.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik word nou wel heel nieuwsgierig naar al die "bitchverhalen" van jullie...![]()
Post maar gewoon hier, hebben we wat te doen....van de streams hoeven we het niet te hebben momenteel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
misschien tijd om een ik ben de bitch topic te openen in sexualiteit??
nee kan niet, we moesten van scanman ontopic blijven dit keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Post maar gewoon hier, hebben we wat te doen....van de streams hoeven we het niet te hebben momenteel.![]()
![]()
Nou Rob, die zeer aantrekkelijke en charmante jongen vertelde mij over zijn vroegere liefdes (niet veel en dat verbaasde me). Hij vertelde me dat zijn vorige bedpartner hem van haar had afgeduwd met de opmerking "zo is het wel genoeg geweest, ik heb geen zin meer". Daar had hij een complexje van over gehouden. Ik vond dat dus direct echt een teringtrut en wat al niet meer, zoals het een brave meid betaamt. Op een goede avond na lekker eten en veel rode wijn belandde ik ook met hem in 1 bed. Allemaal leuk en aardig, maar eh...dat dingetje dus. Als een champignonnetje tussen krulletjes en dat in erecte toestand. Hij wilde op me komen liggen en zijn vorige complex-situatie spookte door mijn hoofd. Heel even dacht ik lief te zijn, maar ik moet ook aan mezelf denken hoor, ik ben geen maatschappelijk werker. Dus ik heb hem van me afgeduwd met de woorden dat ik daar echt geen zin in had. Hij probeerde het nog, maar ik heb me omgedraad en ben gaan slapen. Daarna is de 'relatie' heel erg snel verwaterd. Het viel me wel van mezelf tegen dat ik zo kon afknappen op zo'n klein onderdeeel (quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:51 schreef Jojogirl het volgende:
Doe maar alsof je bij Rob op de bank ligt....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:56 schreef Waxxer het volgende:
Dat lijkt zo wel uit een foldertje van Center Parcs te komen
Nou hangt er van af... heeft ie al afgewassen vandaag??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef Loedertje het volgende:
Off topic...Isa en muizenmeis...m'n vriendje heeft al 24 uut geen sex met mij gehad, zou hij homo zijn?
Ik denk dat hij vreemd gaat. Met mannen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef Loedertje het volgende:
Off topic...Isa en muizenmeis...m'n vriendje heeft al 24 uut geen sex met mij gehad, zou hij homo zijn?
Oké, oké...ga door...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is geen bitchverhaal van mij, maar meer een opmerking van de ander die in directe zin te maken had met z'n eehhh... usb-plug.
Is er gezegd dat het zondagavond is dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:58 schreef regenworm het volgende:
Welke klote dat het feest op zondagavond wordt gehouden.
Maar ik heb nog een zeer kleine hoop dat de drank vanavond wordt bezorgd.
Nouja als het ook echt niets is... ik hoef niet perse een maatje jeremy irons (liever niet zelfs) maar je moet wel iets merken van hetgeen gebeurt, ja toch?? Ben erg dol op vaginaal orgasme en dan moet er wel iets inzittenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou Rob, die zeer aantrekkelijke en charmante jongen vertelde mij over zijn vroegere liefdes (niet veel en dat verbaasde me). Hij vertelde me dat zijn vorige bedpartner hem van haar had afgeduwd met de opmerking "zo is het wel genoeg geweest, ik heb geen zin meer". Daar had hij een complexje van over gehouden. Ik vond dat dus direct echt een teringtrut en wat al niet meer, zoals het een brave meid betaamt. Op een goede avond na lekker eten en veel rode wijn belandde ik ook met hem in 1 bed. Allemaal leuk en aardig, maar eh...dat dingetje dus. Als een champignonnetje tussen krulletjes en dat in erecte toestand. Hij wilde op me komen liggen en zijn vorige complex-situatie spookte door mijn hoofd. Heel even dacht ik lief te zijn, maar ik moet ook aan mezelf denken hoor, ik ben geen maatschappelijk werker. Dus ik heb hem van me afgeduwd met de woorden dat ik daar echt geen zin in had. Hij probeerde het nog, maar ik heb me omgedraad en ben gaan slapen. Daarna is de 'relatie' heel erg snel verwaterd. Het viel me wel van mezelf tegen dat ik zo kon afknappen op zo'n klein onderdeeel () terwijl het best een erg mooie, charmante en interessante gozer was.
zou ik ook bang voor zijn..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Sebbo heeft zijn tanden gepoetst voor mij, maar wil nu toch geen zoen. Hij is bang dat hij slechter zoent dan [censuur]
Maatje John Holmes ofzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja als het ook echt niets is... ik hoef niet perse een maatje jeremy irons (liever niet zelfs) maar je moet wel iets merken van hetgeen gebeurt, ja toch?? Ben erg dol op vaginaal orgasme en dan moet er wel iets inzitten
Jij bent echt heel heel slecht....arme jongen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou Rob, die zeer aantrekkelijke en charmante jongen vertelde mij over zijn vroegere liefdes (niet veel en dat verbaasde me). Hij vertelde me dat zijn vorige bedpartner hem van haar had afgeduwd met de opmerking "zo is het wel genoeg geweest, ik heb geen zin meer". Daar had hij een complexje van over gehouden. Ik vond dat dus direct echt een teringtrut en wat al niet meer, zoals het een brave meid betaamt. Op een goede avond na lekker eten en veel rode wijn belandde ik ook met hem in 1 bed. Allemaal leuk en aardig, maar eh...dat dingetje dus. Als een champignonnetje tussen krulletjes en dat in erecte toestand. Hij wilde op me komen liggen en zijn vorige complex-situatie spookte door mijn hoofd. Heel even dacht ik lief te zijn, maar ik moet ook aan mezelf denken hoor, ik ben geen maatschappelijk werker. Dus ik heb hem van me afgeduwd met de woorden dat ik daar echt geen zin in had. Hij probeerde het nog, maar ik heb me omgedraad en ben gaan slapen. Daarna is de 'relatie' heel erg snel verwaterd. Het viel me wel van mezelf tegen dat ik zo kon afknappen op zo'n klein onderdeeel () terwijl het best een erg mooie, charmante en interessante gozer was.
euh... ja vast??quote:
Ze hebbenhet er over dat het feest morgenavond is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is er gezegd dat het zondagavond is dan?
We hopen natuurlijk op vanavond
alleen al de opmerking "pak'm maar stevig beet" is erg genoeg, laat staan icm maatje Roel. Hi-la-risch, voor mezelf dan, want ik ben niet zo'n ik-praat-over-mijn-seksleven-typequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oké, oké...ga door...
>nieuwsgierig is<
Shit....net te laatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:02 schreef regenworm het volgende:
Zit de hele tijd in het kruis van dido te kijken![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |