Ja, Frank Boeijen...(Roel: boeijen....)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb opeens dat liedje in mn hoofd
zeg me, dat het niet zo is
zeg me, dat het niet waar kan zijn
zoiets toch??
pas maar op dat tanja je niet hoort, straks denkt ze nog dat je haar niet boeiend vind en wil ze het huis uit!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja, Frank Boeijen...(Roel: boeijen....)
Ik hoop dat ze het gehoord heeft, gebeurt er in ieder geval weer eens iets...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
pas maar op dat tanja je niet hoort, straks denkt ze nog dat je haar niet boeiend vind en wil ze het huis uit!!!
ik ook niet, luister naar het geheel van muziek en klank... moet vaak ook de teksten eerst lezen om ze goed te kunnen horen/herkennen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:11 schreef cuall het volgende:
Ingrid luistert NOOIT naar tekstenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
écht niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja sorry, dan heb ik een treurige mededeling voor je...
jij zult hem de komende tijd moeten missen, hij is de homo die vanavond het huis inkomt...
er komt namelijk een extra bewoner zodat er wel iedere donderdag iemand uitkanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben vrouw dus ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Kijken vrouwen op dat soort sites trouwens? (zeg dat het niet zo is...)
Hallooooooooo! Ze is dat huis in gegaan als zwangere , niet als contactgestoorde mongool hoor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
toch knap dat ze het probeert, positief hoor!!
homo dus, ga jíj dan soms het huis in vanavond??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:13 schreef Mike1964 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zelfs ik ben aan het stofzuigen geslagen...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja toch??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallooooooooo! Ze is dat huis in gegaan als zwangere , niet als contactgestoorde mongool hoor?
Knap dat ze kan lopen, knap dat ze kan kijken, knap dat ze kan horen, knap dat ze een zin kan opbouwen zij het wat gebrekkig.....
is het een mongool ofzo????
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:14 schreef b0ng het volgende:
ze denken dat rob de homo is?
Rij er ff naartoe en gooi een doe-het-zelf suicide pakker voor Chantal over die schutting !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:03 schreef muizemeis het volgende:
...
Verdorie wat gebeurt er weinig in dat huis!! Geef ze drank!! Geef ze spelen!!
doe niet zo raar, ze komen hem toch halen met limo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
écht niet.
Heb hem volgegoten met bier, witte wijn en cognac, die komt niet meer van de bank af vandaag !
Sexboerderij Klaasenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:17 schreef Loedertje het volgende:
Wat staat er op dat sjaaltje om Tanja's buikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
pas op, zwangere onstabiele teef met onvoldragen ongewenst kind, lengte 3 meter pas op wijkt uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:17 schreef Loedertje het volgende:
Wat staat er op dat sjaaltje om Tanja's buikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop