© - De officiële FIFA 2006 websitequote:EA SPORTS FIFA 06 brengt TOTAAL VOETBAL binnen handbereik. Het is een combinatie van aanvallende gameplay, complete aanpassingsmogelijkheden, pure authenticiteit en de meeste uitgebreide manageropties ooit.
Dankzij de intuïtieve gameplay beheers je iedere beweging van je spelers tot in het kleinste detail. Passen, schieten en tackelen is eenvoudiger dan ooit en je kunt dekken, afschermen en dribbelen als een speler van wereldklasse.
Iedere wedstrijd staat van de eerste tot de laatste minuut bol van de bloedstollende voetbalactie. Voel de teamspirit van je ploeg, laat de wedstrijd kantelen en zorg ervoor dat je de bovenliggende partij bent. Als een magistrale middenvelder bepaal jij de algehele tactiek, geef je het tempo aan en geef je de spelers aanwijzingen. Ondertussen voer je direct strategische beslissingen door met de tactische toetsen.
Beheer het meest uitgebreide managementonderdeel ooit. Contracteer sponsors, schuim de transfermarkt af, koop spelers en bouw zo aan de perfecte ploeg. Ontdek de sterren van de toekomst of verpats de afdankertjes voor wat extra geld. Met My FIFA kun je een echte sterspeler creëren en mag je alle onderdelen van FIFA 06 aanpassen aan je eigen speelstijl en voorkeuren.
FIFA 06 heeft de licenties van het grootste aantal officiële competities uit de hele wereld, met een ongekend aantal echte clubs, uitrustingen, stadions en spelers.
Met FIFA 06 krijg je zoveel voetbal als je wilt, wanneer je wilt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Old Trafford Parc des Princes Rural Training Ground Ataturk Generic South American Bernabeau Urban Training Ground Jose Alvalade Generic Mediterranean Div One Euro Gerland Millennium Stadium Generic Modern San Siro Div Two Euro Azteca Generic Olympic Style Camp Nou Div Three Euro Estadio Da Bessa Highbury Div One UK Stadio De Luz Alpi Div Two UK Seoul Westfalen Div Three UK Daegu Mestalla Generic Square Closed Dragao Anfield Generic Square Open Bollaert BayArena Generic Square Oval Constant Vanden Stock Stamford Bridge Velodrome Hamburg AOL Calderon St James Park |
Dat is met álle spellen zo. Ook met racespellen, als ik vooruit rij en achteruit kijk, en dan naar links wil doet ie het niet, maar naar rechts wel, probeer maar eens uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, heb volgens mij een klein bugje gevonden
Hebben jullie daar ook last van dat als je richting een doel loopt (met bal) en je drukt pijl omhoog, pijl links, en als je dan wil schieten (D) dat hij dat niet doet?
Ik moet eerst mijn 'linker' toets loslaten en daarna pas schieten. Maarja, dan schiet ik telkens mijlen ver.
Dit komt dacht ik omdat je geen 3 toetsen tegelijk in mag drukken van windowsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, heb volgens mij een klein bugje gevonden
Hebben jullie daar ook last van dat als je richting een doel loopt (met bal) en je drukt pijl omhoog, pijl links, en als je dan wil schieten (D) dat hij dat niet doet?
Ik moet eerst mijn 'linker' toets loslaten en daarna pas schieten. Maarja, dan schiet ik telkens mijlen ver.
Is dat ergens te veranderen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef bamihap het volgende:
[..]
Dit komt dacht ik omdat je geen 3 toetsen tegelijk in mag drukken van windows![]()
Het is mij bij meerdere spellen inderdaad wel eens opgevallen dat ie geen 3 toetsen tegelijk pakt,![]()
Klopt. Bij mij dus ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:29 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dat is met álle spellen zo. Ook met racespellen, als ik vooruit rij en achteruit kijk, en dan naar links wil doet ie het niet, maar naar rechts wel, probeer maar eens uit![]()
*hint* - PC-versiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:15 schreef Burning_Eye het volgende:
ren jij dan met de pijltjes?
want ijk meost eerst ook met die kutpijltjes rennen maar nu in een keer met de ananloge stick:S
Heb ik ook last van. Het ligt dus niet aan mijn manier van spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind 't echt kut dat je 9 van de 10 keer als je schiet de bal naar de 1e paal gaat.
Ze zeggen dat Nederland er in zit (qua nationale team). Ik zag ook bij de vlaggen een Nederlanse vlag. Maar Nederland zelf heb ik nog steeds niet kunnen kiezen! Moet je die dan unlocken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef Apekoek het volgende:
Maar wat is er toegevoegd qua teams en nationale teams? niemand die daar nog iets over heeft gezegd.
het nederlands elftal zit niet in het spelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Nederland er in zit (qua nationale team). Ik zag ook bij de vlaggen een Nederlanse vlag. Maar Nederland zelf heb ik nog steeds niet kunnen kiezen! Moet je die dan unlocken?
Kijk vanavond even in mijn boekje. Weet het nu ook niet uit mijn hoofd. En je kan er maar 3 maximaal hebben toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef bolletje_8 het volgende:
wat zijn die gekleurde stipjes naast m'n scorebord? Ene keer heb ik er 4 dan weer 2 enz., en m'n tegenstander ook.
Goeie vervanger : Mahdavikiaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Burning_Eye het volgende:
ik heb nu ook HSV en rafael nu al 4 weken gebleseerd:S
lauth trouwens wel al 15 keer gescoord uit 5 wedstrijden:D
ja klopt ik meost nu mijn opstelling door elkaar gooien om dat van der vaart geel had en toen moest mahdavikia een keer invallen en scoorde meteen alquote:
Hoe doet Mpenza het bij jou ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef Burning_Eye het volgende:
trouwens lauth die begon met 85 ofzoiets en die is nu bij mij al 92 omdat ie al zo vaak heeft gescoord
zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Is het een leuke club? HSV?
Ik heb het verholpen door wat vaak de shift toets te drukken. Terug in de windows-omgeving krijg je na 5 keer drukken een menuutje tevoorschijn wat daar over gaat. Je kunt het daar instellen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef bamihap het volgende:
[..]
Dit komt dacht ik omdat je geen 3 toetsen tegelijk in mag drukken van windows![]()
Het is mij bij meerdere spellen inderdaad wel eens opgevallen dat ie geen 3 toetsen tegelijk pakt,![]()
Ow, bij mij stond hij vanaf het begin in de basisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
geen idee
die naam heb ik nog neit gezien in mijn selectie
Ongeloofwaardig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:33 schreef Burbo het volgende:
Rosenberg net 13 keer gescoord in 3 wedstrijden
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Ga naar configuratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer. kijk dan of je 'human interface devices' ziet staan en schakel 'HID-compilant apparaat' en 'HID-compilant driver van gebruikers uit. Als je die niet hebt, probeer dan dingen uit te zetten die met joystick of het keyboard te maken hebben.
Ik had het probleem ook. De oplossing was m'n bluetooth toetsenbord uitzettenJe zou denken dat ze van BF2 geleerd hebben maar helaas...
Doelde meer op de problemen met de patch en met het spel an sichquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef nlboy het volgende:
Bedankt het werkt! Ik had geen problemen bij Battlefield 2.
ik had hem 2 wedstrijden rechtsbuiten en hij had 1 doelpunt gescoordquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ow, bij mij stond hij vanaf het begin in de basis
Ik heb nu 33 doelpunten in 20 wedstrijdenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:33 schreef Burbo het volgende:
Rosenberg net 13 keer gescoord in 3 wedstrijden
Dat kan Rosenberg niet zijn, dat spel is nep.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb nu 33 doelpunten in 20 wedstrijden
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat kan Rosenberg niet zien, dat spel is nep.
of hij zet eens het niveau omhoog? is toch geen fuck aan als je altijd wint? (het gevoel van hevige competitie hoort toch bij voetbal?)quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat kan Rosenberg niet zien, dat spel is nep.
Ik win ook altijd graag en op de zwaarste stand win ik dus helemaal niks. Ik ben ook niet zo'n hardcore gamer als de meesten hier waarschijnlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
of hij zet eens het niveau omhoog? is toch geen fuck aan als je altijd wint? (het gevoel van hevige competitie hoort toch bij voetbal?)
Ik vind Rookie makkelijk, maar die daarop ho maar, dan kan ik echt niet meer scorenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik win ook altijd graag en op de zwaarste stand win ik dus helemaal niks. Ik ben ook niet zo'n hardcore gamer als de meesten hier waarschijnlijk.![]()
of je zet hem op middel, semi pro of pro. dan win je eens een wedstrijd en dan weer niet, net zoals het echte leven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik win ook altijd graag en op de zwaarste stand win ik dus helemaal niks. Ik ben ook niet zo'n hardcore gamer als de meesten hier waarschijnlijk.![]()
Ik kan amateur nog aan, semi-pro met minieme marge winnen en de rest is kansloos. Ik scoor gewoon niet. Ik speel nu fifa 2005 en dan komen paasjes gewoon niet aan, zit altijd een voet tussen en ik heb nergens genoeg ruimte om te schieten of scoren. Een mooi uitgespeelde aanval krijg ik niet voor elkaar op pro-stand en op semi-pro ook al zeldzaam.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vind Rookie makkelijk, maar die daarop ho maar, dan kan ik echt niet meer scoren
Ik heb eens op het hardst gespeeld. Ajax - ADO 0-4quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan amateur nog aan, semi-pro met minieme marge winnen en de rest is kansloos. Ik scoor gewoon niet. Ik speel nu fifa 2005 en dan komen paasjes gewoon niet aan, zit altijd een voet tussen en ik heb nergens genoeg ruimte om te schieten of scoren. Een mooi uitgespeelde aanval krijg ik niet voor elkaar op pro-stand en op semi-pro ook al zeldzaam.
Ik ben toch te fanatiek om zo te spelen, ik scoor gewoon niet, ik kom tot het middenveld en voor de rest kan ik gaan verdedigen. Je bent dan ook haast verplicht met veel verdedigers en verdedigend te spelen, waardoor je ALS je eruitkomt geen afspeelmogelijkheden hebt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb eens op het hardst gespeeld. Ajax - ADO 0-4
Ik speel gvd van de 17 wedstrijden 11 keer gelijkquote:
De paal was jou reddingquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die 2e van jou was een kutdoelpuntintikker..
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:07 schreef Messenga het volgende:
Godver! 2-2 in de 91e minuut!anders won ik
Je link werkt niet maar dit werkte bij mij:quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:40 schreef Mip1988 het volgende:
http://www.fifa06.ea.com/news/view.asp?id=4533〈=nl
Op de makkelijke stand kon je altijd de verdediger er uit lopen. Op hogere moeilijksheidgraden gaat dat idd niet meer. Wat je dan moet gaan doen is passen en steekpasses. Zo min mogelijk lopen, liefst 1x raken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:22 schreef neggix het volgende:
Ik speel gvd van de 17 wedstrijden 11 keer gelijkLukt me ook niet om een andere speler eruit te lopen. Die andere wint het altijd wel.... iemand idee'en?
spyware was bij mij ooit de boosdoener(ja echt). Hitman pro gebruiken om het te verwijderen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef Natrox het volgende:
Ik heb ff een vraagje over FIFA. Ik heb hem namelijk zojuist geinstalleerd en alles werkt naar behoren, ziet er goed uit en vol verwachting begin ik dus aan m'n eerste wedstrijd. Daar zit het eerste probleem echter verstopt: alles haakt/schokt als de ziekte. Heeft iemand enig idee hoe ik dit haken kan verhelpen? Ook de grafische instellingen via 'spelinstellingen' op z'n laagst zetten helpt niet. Ik heb een GeForce3 Ti 200, mocht dat nuttig zijn om te weten.
Yup. Is mij al een paar keer opgevallenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:13 schreef Tom-my het volgende:
Begin wel erg vaak de "luck" factor tegen te hebben :S HEEL IRRI
overigens, al is opgelet hoe vaak de bal naast de lijn is, maar er niet gefloten wordt?
ik heb hem op de PS2quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
spyware was bij mij ooit de boosdoener(ja echt). Hitman pro gebruiken om het te verwijderen.
`quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:22 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik speel gvd van de 17 wedstrijden 11 keer gelijkLukt me ook niet om een andere speler eruit te lopen. Die andere wint het altijd wel.... iemand idee'en?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:37 schreef Burbo het volgende:
Ik schoot gisteren vér naast, was het toch een doelpuntDe replay heb ik overigens bewaard
heel mijn middenveld heeft dat balkje bij moreel maar tot de helft en is geelquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik maakte eens een doelpunt, maar dan was het een achterbal.
Vaker laten spelen. Ik speel het hele seizoen al met volle basis 11. Alles vol. de rest leegquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
heel mijn middenveld heeft dat balkje bij moreel maar tot de helft en is geel
weet iemand hoe ik dat weer groen krijg?
Raar. Misschien even opzoeken in het boekje?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:53 schreef Burning_Eye het volgende:
ik speel al het hele seizoen etm precies het zelfde middenveld en juist degene die erin staan die hebben die balk maar voor de helft gevult en de aanvallers etc. hebben die balk helemaal groen
daar ben ik te lui voorquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Raar. Misschien even opzoeken in het boekje?
GEVONDEN!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Raar. Misschien even opzoeken in het boekje?
Bedankt voor de tip, ga het meteen ff proberen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
spyware was bij mij ooit de boosdoener(ja echt). Hitman pro gebruiken om het te verwijderen.
Ja daar kun je een patch voor downloaden. Weet niet waar, zit op het werk nu. Heb het spel gekocht en vind het iig een super game.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik weet niet of je in de demo nog wat aan de resolutie kan veranderen maar ik vind de graphics erg zuigen.
Gameplay is wel leuk alleen nog niet echt optimaal aangezien ik meer een gamepad speler ben. Daarnaast had ik gezeik met de HID. Dankzij m'n bluetooth toetsenbord werkte de demo niet, het leek alsof m'n rechterpijltje ingedrukt stond. Na het uitzetten van alles wat met bluetooth te maken heeft werkte het wel maar goed dat wil ik natuurlijk niet.
Inderdaad slorig. Hoewel ik er geen last van heb met mijn usb muis.quote:Heb zelf inmiddels het antwoord ook al gevonden, het ligt aan het gebruik van USB muis/toetsenbord
Gewoon slordigheid van EA dus..![]()
jammer van al die reclame voor EA anders zou het pas echt geslaagd zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:29 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ja daar kun je een patch voor downloaden. Weet niet waar, zit op het werk nu. Heb het spel gekocht en vind het iig een super game.
[..]
Inderdaad slorig. Hoewel ik er geen last van heb met mijn usb muis.
Het valt mee eerlijk gezegd. Of het valt me niet op. Kan me er niet aan storen iig.quote:jammer van al die reclame voor EA anders zou het pas echt geslaagd zijn
Niet. Hier ben je helemaal verkeerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:35 schreef SGGS het volgende:
Weet iemand waar ik een crack kan downloaden om het spel te spelen?
kun jij mij dan is uitleggen hoe je tijd moet rekken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:18 schreef _moder8or_ het volgende:Ik heb geel gekregen voor tijdrekken
Heb te lang gewacht met een doeltrap bij een 1-0 voorsprongquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:59 schreef Backhander het volgende:
[..]
kun jij mij dan is uitleggen hoe je tijd moet rekken?
Wow. Nice shotquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef Badabingea het volgende:
Leuk vrije trapje.
Ps2 opgenomen, daarom de beroerde kwaliteit![]()
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=100_6603.avi
Huh? Met welke team ben jij dan mee bezig?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
what the fuck! Ik win 3x op rij en ik ben ontslagen!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
Waarom ben jij dan met Feyenoord begonnen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik verloor express 9 keer op rij en werd nog niet ontslagen.![]()
Feijenoord, ik wilde er weg. Ik ben Ajacied![]()
Feyenoord!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Huh? Met welke team ben jij dan mee bezig?
dat ga ik dadelijk ook eens proberenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb te lang gewacht met een doeltrap bij een 1-0 voorsprong
heb het net geprobeerd en het werkt helemaal niet want ik wachte heel lang en toen trapte die hem uit zichzelf wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb te lang gewacht met een doeltrap bij een 1-0 voorsprong
Raar. Ik kreeg hem echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef Backhander het volgende:
[..]
heb het net geprobeerd en het werkt helemaal niet want ik wachte heel lang en toen trapte die hem uit zichzelf weg![]()
Er gebeurde verder helemaal niets met een doeltrap.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef Backhander het volgende:
[..]
dan waarschijnlijk voor iets anders![]()
Je moet hem gewoon niet voor laten komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef Tom-my het volgende:
De computer is pas irritant aan het tijdrekken en pingelen als deze voorstaat. Echt triest spelen is dat :S
doe dat dan nog eens en dan er een screenshot van maken en hier plaatsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Er gebeurde verder helemaal niets met een doeltrap.
Ik won zelfs vijf keer oprij met PSV en werd ontslagen. Stond zelfs bovenaan... Onder druk van de supportersquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hands ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef Backhander het volgende:
[..]
dan waarschijnlijk voor iets anders![]()
Zodra ik het merk, dan maak ik gelijk een screenshotquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef Backhander het volgende:
[..]
doe dat dan nog eens en dan er een screenshot van maken en hier plaatsen
ik hedb ent in het boekje gelezen dat je niet kunt tijdrekken want als de keeper 6 seconden de bal in de handen heeft dan trapt ie hem gewoon weg en heb je dus kans op balverlies en je kon dus geen geel krijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zodra ik het merk, dan maak ik gelijk een screenshot
Hij had het niet over uitschieten, maar over doeltrappen nemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik hedb ent in het boekje gelezen dat je niet kunt tijdrekken want als de keeper 6 seconden de bal in de handen heeft dan trapt ie hem gewoon weg en heb je dus kans op balverlies en je kon dus geen geel krijgen
dus je hebt gewoon uit je nek gelult met je gele kaart![]()
Is toch al zo vaak over besproken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:43 schreef i-spy24 het volgende:
Ja HALLO...ik vroeg een tijdje geleden wat en dat nu voor een 3de keer.
![]()
Of hebben jullie het spel helemaal niet omdat je m'n vraag niet kan beantwoorden...
Je moeilijkheidsgraad zal wel om normal staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:54 schreef AirRaid het volgende:
vind wel dat het een stuk pittiger geworden is tegenover 2005
ben met RKC nog niet verder gekomen dan een 1-0 verlies tegen RBC, 0-0 tegen Vitesse en 2-2 tegen Feyenoord
die regel wordt ook toegepast bij doeltrap slimmerikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hij had het niet over uitschieten, maar over doeltrappen nemen
Hoe doe je zo'n vrije trap? Ik doe elke keer zo'n dom boogballetje, ook als die schietbalk in et blauw eindigt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef Badabingea het volgende:
Leuk vrije trapje.
Ps2 opgenomen, daarom de beroerde kwaliteit![]()
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=100_6603.avi
Ik heb 2005 nooit gespeeld en ben hier meteen op semi-pro begonnen. Nog geen wedstrijd verloren, dus zo moeilijk kan het allemaal niet zijn...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moeilijkheidsgraad zal wel om normal staan.Als je wilt kan jet het ook nog altijd terugzetten naar rookie.
Ik krijg hem nooit over een muurtje heenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Hoe doe je zo'n vrije trap? Ik doe elke keer zo'n dom boogballetje, ook als die schietbalk in et blauw eindigt.![]()
heb hem idd op semi-pro staan, omdat ik in het verleden ook altijd op semi-pro speeldequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moeilijkheidsgraad zal wel om normal staan.Als je wilt kan jet het ook nog altijd terugzetten naar rookie.
Hij is wel zwaarder geworden hèquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:49 schreef AirRaid het volgende:
[..]
heb hem idd op semi-pro staan, omdat ik in het verleden ook altijd op semi-pro speelde
Dat ook nog inderdaad. Maar is dat dan ook van EA?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeet niet UEFA Champions League 2005/2006.
Volgens mij 'niet'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
10-0 gewonnen van Twente.
en daarna ontslagen
Sommigen zeggen dat het komt omdat ik iets rood stond... Leuk allemaal, maar ik kan geen spelers ontslaan of verkopen... Hoe verkom je dan het ontslag?
Ik ben met training gaan proberen hoe het allemaal in zijn werk ging. Je doet het als volgt: Je hebt de spelers die de vrije trap neemt. Zijn hoek op de bal kan je vergroten, hoe groter die hoek hoe meer het effect. Dan kan je nog de richting van de bal veranderen, wat ik doe is de maximale hoek aanhouden en dan net een stukje terug. En dan helemaal naar beneden en net een stukje omhoog. Als er onduidelijkheden zijn, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Hoe doe je zo'n vrije trap? Ik doe elke keer zo'n dom boogballetje, ook als die schietbalk in et blauw eindigt.![]()
Het nemen van een vrije schop gaat gewoon blind. Ik mis die pijl ook zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef dady het volgende:
Ik heb hem op de XBOX maar snap er vrij weinig van, zelfs met amateur krijg ik klop. Hoe kan ik nu richten op het goal? Met rood en linker analoge stick toch? Nou, alles gaat over of keihard naast, niks geen tussenweg voor mij.
Ohja, hoe kan ik vrije trappen nemen, krijg je niet meer zon pijl ofzo, zoals in fifa 98?
Hoe zit het met schieten op het goal dan? Hoe richt jij op de PC/PS2?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het nemen van een vrije schop gaat gewoon blind. Ik mis die pijl ook zoen natuurlijk die curve ballen
Met pijltjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef dady het volgende:
[..]
Hoe zit het met schieten op het goal dan? Hoe richt jij op de PC/PS2?
Bedankt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik ben met training gaan proberen hoe het allemaal in zijn werk ging. Je doet het als volgt: Je hebt de spelers die de vrije trap neemt. Zijn hoek op de bal kan je vergroten, hoe groter die hoek hoe meer het effect. Dan kan je nog de richting van de bal veranderen, wat ik doe is de maximale hoek aanhouden en dan net een stukje terug. En dan helemaal naar beneden en net een stukje omhoog. Als er onduidelijkheden zijn, ik hoor het wel.
Ik speel hem op de Ps2, dus weet niet precies hoe het zit met de Pc-versie. (besturing)
Ik heb geen inkopen gedaan, alleen de kosten van contractverlengingen vielen wat hoog uit... Beetje jammer allemaal. Ben nu echter na 17 wedstrijden en een rood budget nog niet ontslagen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef Tranceptor het volgende:
Al die mensen die ontslagen worden hebben gewoon geen verstand van inkopen doen op de voetbalmarkt.
Bij PSV deden ze toch SMS'EN?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik was coach bij PSV.
Ik stond 1e in de competitie met 11 punten voorsprong, maar ik verloor 2 wedstrijden achter elkaar.
Toen kreeg ik een e-mail van het bestuur, en na de 1-1 tegen RKC kon ik vertrekken.
Ik stond op dat moment nog steeds 1e.
Nu ben ik bezig met Roda JC
dat heb ik inderdaad ook vaakquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
SC Heerenveen - NEC 0 - 2
Mulder en Ten Napel:
"Een geweldige wedstrijd van de thuisclub, ze winnen met 5-0"![]()
![]()
heel erg bedanktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik ben met training gaan proberen hoe het allemaal in zijn werk ging. Je doet het als volgt: Je hebt de spelers die de vrije trap neemt. Zijn hoek op de bal kan je vergroten, hoe groter die hoek hoe meer het effect. Dan kan je nog de richting van de bal veranderen, wat ik doe is de maximale hoek aanhouden en dan net een stukje terug. En dan helemaal naar beneden en net een stukje omhoog. Als er onduidelijkheden zijn, ik hoor het wel.
Ik speel hem op de Ps2, dus weet niet precies hoe het zit met de Pc-versie. (besturing)
ik heb hem ook op de PS2quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Volgens mij heb je alleen de UEFA Cupquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:07 schreef Badabingea het volgende:
Wat is precies in Fifa 2006 de Champions League, want de Europacup is toch iets anders. Dat heb ik nooit echt begrepen met de Fifa's
Dit mis is ook. De verschillende opties: 'direct schieten', 'aanleggen'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef Badabingea het volgende:
Bij de indirecte vrije trappen heb je dat pijltje, maar als je gewoon schiet heeft het geen invloed volgens mij, alleen als je een teamgenootje laat aanleggen wel ofzo. Ik ga het zo even proberen.
Ja helaas wel. En aub kijk mij niet boos aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zit dus nog een paar dagen aan Real Sociedad vast.
Doorgebroken of? Ik krijg het mees daarvoor geelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vroeger kreeg je rood als je de keeper onderuit trapte bij een doeltrap.
Die actie hebben ze eruit gehaald, na een tijdje.
Maar nu krijg je rood bij een tackle van achter... Elke wedstrijd is het weer raak bij mij
Zelfs voor het neerhalen van een doorgebroken spelerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:48 schreef Badabingea het volgende:
Ik krijg er ook geel voor, laatst trouwens een keertje rood.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef rickyB het volgende:
zit er op de pc versie de mogelijkheid om weer te kiezen voor een multiplayer met direct ip?
Dit zat er op de FIFA 2005 wel op.
Ja, zit erop.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef rickyB het volgende:
zit er op de pc versie de mogelijkheid om weer te kiezen voor een multiplayer met direct ip?
Dit zat er op de FIFA 2005 wel op.
Van de selectie, de spelers.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:28 schreef Backhander het volgende:
rating van ajax is 4 en halve ster die van psv 4 sterren en die van az 2 en half
Hoezo, ik vroeg het toch beleefd? En zoveel moeite is een paar keer op Print Screen drukken niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:33 schreef Backhander het volgende:
en jij denkt dat ik dat allemaal hier ga typen voor zo'n onderdeurtje als jou?![]()
Je hoeft niet zo bijdehand te doen. Ik kan toch niet ruiken dat je het spel voor de PS2 hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:36 schreef Backhander het volgende:
ik heb hem op de PS2 slimmerik
Ik heb zojuist besloten om niet meer op jou te reageren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:38 schreef Backhander het volgende:
ruik je de rook die uit mijn PS2 komt dan niet?
Zullen wij is tegen elkaarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
* installerende is
Straks even een potje spelen en dan vanavond de hele avond fifa'en
Nou nou, is dat nodig??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:33 schreef Backhander het volgende:
en jij denkt dat ik dat allemaal hier ga typen voor zo'n onderdeurtje als jou?![]()
En hij noemt mij een onderdeurtje. Hij is zelf zeker net 10 geworden.quote:
Is het nu in tegenstelling tot 2005 makkelijker om verdedigers uit te spelen?quote:
Ik heb tig aantal corners gekregen. Mischien maar 1 of 2 erin kunnen koppen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat mij altijd stoorde bij FIFA 2005, is dat ik in 80% van de gevallen bij de corners altijd voor het mannetje kwam en kon scoren. En bijna telkens op dezelfde manier. Ik vroeg mij af of dat nu is verbeterd?
Dat is echt wel een verbetering tov '05.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:04 schreef rickyB het volgende:
tnx voor het doorgeven. Is een pre om het te gaan halen.
Wat zul je dan een zwaar leven hebben. (Y).quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Kreator. Ik kots om het Nederlandse commentaar. Brrrr.
Geweldig! daar ben ik dus WEL blij mee, eindelijk weer een versie met alle landen! of met Aruba kwalificeren,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:44 schreef _moder8or_ het volgende:
GeweldigUitmelkerij ontdekt. FIFA Road to World Cup 06 komt eraan
Juist niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Geweldig! daar ben ik dus WEL blij mee, eindelijk weer een versie met alle landen! of met Aruba kwalificeren,lijkt me wel wat.
Heb jij de laatste catalyst drivers al? www.ati.comquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef ukman het volgende:
Even een videokaartvraagje tussendoor. Heb het spel geïnstalleerd en opgestart, gaat allemaal prima. Ik kan alleen de resolutie niet hoger instellen dan 640x480x32. Ik heb een Hercules 3D Prophet 9800XT Classic (ATI Radeon-based) en alle drivers zijn up-to-date, dus ik begrijp niet zo goed waar dit aan ligt. Iemand ideeën/tips?
Directx opnieuw downloaden/installeren, hardwareacceleratie laag zetten in je systeempropertjes, nieuwste videodrivers installeren. ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef Natrox het volgende:
Een aantal pagina's terug heb ik een vraag gesteld, daarop kreeg ik ook een aantal tips, maar het probleem is nog steeds niet verholpen. Mijn probleem kort samengevat: FIFA 06 werkt perfect, totdat ik een wedstrijd start. Tussen elke beweging zit een seconde, met als gevolg dat het spel hapert/schokt als de ziekte. Spellen als GTA SA daarentegen werken wél goed. Ik heb een GeForce 3 Ti 200, maar ligt daar het probleem wel?
? nr 1 ,2 of 3? wat bedoel je?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Juist niet.
Nederland... -> nr.1, nr.2, nr.3
EA krijgt geen licentie van de KNVB. Let maar op. Nederland zit er wel bij. Maar de namen worden dus die rugnummers.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
? nr 1 ,2 of 3? wat bedoel je?
en nederlands elftal zit er gelukkig weer bij in fifa road to the world cup.
Ja, die heb ik idd al geïnstalleerd. Mijn kaart geeft op één of andere manier aan dat er nog een tweede monitor aanwezig is en laat daar nu de resolutie op 640x480 staan (is ook niet aan te passen, logisch: er hangt namelijk geen tweede monitor aan). Ik zal deze eens uitschakelen in het hardwareprofiel en kijken wat FIFA dan doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb jij de laatste catalyst drivers al? www.ati.com
Waar kan ik hardwareacceleratie precies vinden? De rest heb ik al eens gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Directx opnieuw downloaden/installeren, hardwareacceleratie laag zetten in je systeempropertjes, nieuwste videodrivers installeren. ?
Eigenschappen van je scherminstelling. Geavanceerd -> probleemoplossing. Daar kun je hardwareversnelling een stuk terug zetten (helemaal naar links om te testen)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:07 schreef Natrox het volgende:
[..]
Waar kan ik hardwareacceleratie precies vinden? De rest heb ik al eens gedaan
Hehe. Ik ook alquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:18 schreef Messenga het volgende:
Iemand potje online? ben het Singleplayer al weer zat na 1 seizoen
maarten123 apestaart hotmail comquote:
3658 UDP voor Fifa 2005 en 2004. Zal dit keer waarschijnlijk ook wel werken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik wil wel maar weet niet welke poorten ik open moet zetten.
Idemquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik ook alDe dubbel gewonnen met Ajax!
![]()
Geprobeerd, werkt ook niet... mooi klotequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eigenschappen van je scherminstelling. Geavanceerd -> probleemoplossing. Daar kun je hardwareversnelling een stuk terug zetten (helemaal naar links om te testen)
AZquote:
Als we zo nog eens spelen, rond half 10, is het beter, liggen mn zusjes op bed, en die Inetten/downloaden ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe. Gefeliciteerd.
Jammer dat het traag spelen is, via internet. Het is absoluut niet schokkerig maar wel traag
Die upgrades neem je toch niet mee naar je volgende club?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:14 schreef Luutgaert het volgende:
Tip: als je na een seizoen van plan bent om naar een andere club te gaan, maak dan al je overgebleven geld op aan upgrades.![]()
Helaas, dat lost het probleem niet op. Lijkt erop dat mijn kaart niet ondersteund wordt of zo. Ongelofelijk maar waar, ik zal vast niet de enige zijn. De EA Sports spellen zijn overigens wel de enige spellen die problemen geven met deze videokaart. Strange!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:04 schreef ukman het volgende:
[..]
Ja, die heb ik idd al geïnstalleerd. Mijn kaart geeft op één of andere manier aan dat er nog een tweede monitor aanwezig is en laat daar nu de resolutie op 640x480 staan (is ook niet aan te passen, logisch: er hangt namelijk geen tweede monitor aan). Ik zal deze eens uitschakelen in het hardwareprofiel en kijken wat FIFA dan doet.
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:48 schreef Backhander het volgende:
KNVB Sukcssss
Ik mag toch hopen van wel? Wat heb je er anders aan om 15 jaar te spelen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die upgrades neem je toch niet mee naar je volgende club?
Daar heb jij gelijk inquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:48 schreef Backhander het volgende:
KNVB Sukcssss
Ja dat weten wij wel natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:08 schreef Backhander het volgende:
Ik snap dat gewoon niet..
geen toestemming geven het nederlands elftal in een spel zetten
het zou namelijk goede reclame zijn voor nederland in het WK
ik ga de KNVB daar is een mailtje over sturen denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja dat weten wij wel natuurlijk.
Wanneer wordt de KNVB eens wakker?
Die gaan echt niet naar ons luisterenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:22 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik ga de KNVB daar is een mailtje over sturen denk ik![]()
ja dat gaan we doen!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die gaan echt niet naar ons luisterenWel kunnen we een actie maken
Slaat inderdaar nergens opquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Van de slechtste speler tot de beste speler in de Eredivisie van de Top 4 clubs, volgens de ratings van FIFA 2006.
Demy de Zeeuw (AZ) - 47
Theo Zwarthoed (AZ) - 52
Tarik Sektioui (AZ) - 53
Stijn Schaars (AZ) - 53
Juha Reini (AZ) - 54
Patrick Mtiliga (Feyenoord) - 57
Nick Hofs (Feyenoord) - 57
Pius Ikedia (AZ) - 58
Hans Vonk (Ajax) - 58
Sebastiàn Pardo (Feyenoord) - 58
Barry Opdam (AZ) - 59
Edwin van Graaf (Feyenoord) - 59
Kew Jaliens (AZ) - 60
Stein Huysegems (AZ) - 60
Martijn Meerdink (AZ) - 60
Jasar Takak (PSV) - 60
Arouna Koné (PSV) - 60
Ron Vlaar (AZ) - 61
Adil Ramzi (AZ) - 61
Alexander Östlund (Feyenoord) - 61
Tim Vincken (Feyenoord) - 61
Theo Lucius (PSV) - 61
Tim de Cler (AZ) - 62
Joris Mathijsen (AZ) - 62
Danny Mathijssen (AZ) - 62
Andre Bahia (Feyenoord) - 62
Eric Addo (PSV) - 62
Michael Buskermolen (AZ) - 63
Ibrahim Afellay (PSV) - 63
Danny Landzaat (AZ) - 64
Juanfran (Ajax) - 64
Serginho Greene (Feyenoord) - 64
Ali Boussaboun (Feyenoord) - 64
Christian Gyan (Feyenoord) - 64
Edwin Zoetebier (PSV) - 64
Michael Lamey (PSV) - 64
Gerald Sibon (PSV) - 64
Henk Timmer (AZ) - 65
Pascal Bosschaart (Feyenoord) - 65
Romeo Castelen (Feyenoord) - 65
Danny Koevermans (AZ) - 66
Nourdin Boukhari (Ajax) - 67
Olaf Lindenbergh (Ajax) - 67
Edgar Manucharyan (Ajax) - 67
Patrick Lodewijks (Feyenoord) - 67
Hossam Ghaly (Feyenoord) - 67
Mika Väyrynen (PSV) - 67
Osmar Ferreyra (PSV) - 67
Urby Emanuelson (Ajax) - 68
Karim Saidi (Feyenoord) - 68
John de Jong (PSV) - 68
Barry van Galen (AZ) - 69
Ryan Babel (Ajax) - 69
Yannis Anastasiou (Ajax) - 69
Alfred Schreuder (Feyenoord) - 69
Jefferson Farfán (PSV) - 69
Hedwiges Maduro (Ajax) - 70
John Heitinga (Ajax) - 70
Salomon Kalou (Feyenoord) - 70
Csaba Fehér (PSV) - 71
Maikel Aerts (Feyenoord) - 72
Timmy Simons (PSV) - 72
Kenneth Perez (AZ) - 73
Maarten Stekelenburg (Ajax) - 73
Leonardo (Feyenoord) - 73
Steven Pienaar (Ajax) - 74
Jan Vennegoor of Hesselink (PSV) - 74
DaMarcus Beasley (PSV) - 74
Hatem Trabelsi (Ajax) - 75
Markus Rosenberg (Ajax) - 75
Patrick Paauwe (Feyenoord) - 75
Dirk Kuyt (Feyenoord) - 75
Nigel de Jong (Ajax) - 76
Mauro Rosales (Ajax) - 76
Nicolae Mitea (Ajax) - 76
André Ooijer (PSV) - 76
Robert (PSV) - 76
Julién Escudé (Ajax) - 77
Shinji Ono (Feyenoord) - 77
Maxwell (Ajax) - 78
Gomes (PSV) - 78
Tomas Galásek (Ajax) - 79
Angelos Charisteas (Ajax) - 79
Cory Gibbs (Feyenoord) - 79
Young-Pyo Lee (PSV) - 79
Wilfred Bouma (PSV) - 79
Philip Cocu (PSV) - 79
Alex (PSV) - 80
Shota Arveladze (AZ) - 81
Zdenek Grygera (Ajax) - 81
Wesley Sneijder (Ajax) - 84
Dit slaat natuurlijk nergens op.![]()
Rosenberg en Charisteas beter dan Babel en Maduro.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Van de slechtste speler tot de beste speler in de Eredivisie van de Top 4 clubs, volgens de ratings van FIFA 2006.
Ryan Babel (Ajax) - 69
Hedwiges Maduro (Ajax) - 70
Markus Rosenberg (Ajax) - 75
Angelos Charisteas (Ajax) - 79
Dit slaat natuurlijk nergens op.![]()
Nope, ben ik net achtergekomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:06 schreef Badabingea het volgende:
Neem je de upgrades wel of niet mee?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Net ff op de PC gespeelt tja
Veel anders dan FIFA2005 vind ik het niet
Die camarapositie is wel leuk, En het hele spel doet me veel aan fifa99 denken
Enne weet iemnad hoe ik die wereld teams ofzo vrij kan spelen?
Die van mij deed het probleemloosquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:31 schreef Backhander het volgende:
Die DEMO van fifa 2006 deed het bij mij niet :S
Succes kerel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:43 schreef _moder8or_ het volgende:
En trouwens. Ben druk bezig met de nieuwe OP
Jaja, eerst deze volposten hè. Dus nog even geduld.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef Badabingea het volgende:
Check meteen ff..
Wordt denk ik niet geaccepteerdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:19 schreef Badabingea het volgende:
Whaha, ik wou net zeggen ,waar is die nou?
Kunnen we niet een Fifa mooiste goal topic maken?
Ach als dit maar vol raakt.;)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef Badabingea het volgende:
Jammer.
Mijn hoogste balbezit percentage is 44%quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat steeds beter. 11 wedstrijden nu gespeeld, 11 keer ruim gewonnen.
Ben alleen nog niet echt tevreden over mijn spel. Wil meer balbezit en betere passing hebben voor ik naar een hoger niveau ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |