Er gebeurde verder helemaal niets met een doeltrap.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef Backhander het volgende:
[..]
dan waarschijnlijk voor iets anders![]()
Je moet hem gewoon niet voor laten komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef Tom-my het volgende:
De computer is pas irritant aan het tijdrekken en pingelen als deze voorstaat. Echt triest spelen is dat :S
doe dat dan nog eens en dan er een screenshot van maken en hier plaatsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Er gebeurde verder helemaal niets met een doeltrap.
Ik won zelfs vijf keer oprij met PSV en werd ontslagen. Stond zelfs bovenaan... Onder druk van de supportersquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
what the fuck! Ik win 3x op rij en ik ben ontslagen!
Hands ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef Backhander het volgende:
[..]
dan waarschijnlijk voor iets anders![]()
Zodra ik het merk, dan maak ik gelijk een screenshotquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef Backhander het volgende:
[..]
doe dat dan nog eens en dan er een screenshot van maken en hier plaatsen
ik hedb ent in het boekje gelezen dat je niet kunt tijdrekken want als de keeper 6 seconden de bal in de handen heeft dan trapt ie hem gewoon weg en heb je dus kans op balverlies en je kon dus geen geel krijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zodra ik het merk, dan maak ik gelijk een screenshot
Hij had het niet over uitschieten, maar over doeltrappen nemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik hedb ent in het boekje gelezen dat je niet kunt tijdrekken want als de keeper 6 seconden de bal in de handen heeft dan trapt ie hem gewoon weg en heb je dus kans op balverlies en je kon dus geen geel krijgen
dus je hebt gewoon uit je nek gelult met je gele kaart![]()
Is toch al zo vaak over besproken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:43 schreef i-spy24 het volgende:
Ja HALLO...ik vroeg een tijdje geleden wat en dat nu voor een 3de keer.
![]()
Of hebben jullie het spel helemaal niet omdat je m'n vraag niet kan beantwoorden...
Je moeilijkheidsgraad zal wel om normal staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:54 schreef AirRaid het volgende:
vind wel dat het een stuk pittiger geworden is tegenover 2005
ben met RKC nog niet verder gekomen dan een 1-0 verlies tegen RBC, 0-0 tegen Vitesse en 2-2 tegen Feyenoord
die regel wordt ook toegepast bij doeltrap slimmerikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hij had het niet over uitschieten, maar over doeltrappen nemen
Hoe doe je zo'n vrije trap? Ik doe elke keer zo'n dom boogballetje, ook als die schietbalk in et blauw eindigt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef Badabingea het volgende:
Leuk vrije trapje.
Ps2 opgenomen, daarom de beroerde kwaliteit![]()
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=100_6603.avi
Ik heb 2005 nooit gespeeld en ben hier meteen op semi-pro begonnen. Nog geen wedstrijd verloren, dus zo moeilijk kan het allemaal niet zijn...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moeilijkheidsgraad zal wel om normal staan.Als je wilt kan jet het ook nog altijd terugzetten naar rookie.
Ik krijg hem nooit over een muurtje heenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Hoe doe je zo'n vrije trap? Ik doe elke keer zo'n dom boogballetje, ook als die schietbalk in et blauw eindigt.![]()
heb hem idd op semi-pro staan, omdat ik in het verleden ook altijd op semi-pro speeldequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moeilijkheidsgraad zal wel om normal staan.Als je wilt kan jet het ook nog altijd terugzetten naar rookie.
Hij is wel zwaarder geworden hèquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:49 schreef AirRaid het volgende:
[..]
heb hem idd op semi-pro staan, omdat ik in het verleden ook altijd op semi-pro speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |