abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31131755
Moest uit tegen Feyenoord en zij scoorden in de 75e minuut. Nouja nee dus. Een perfecte doelpunt. Ik zag ze niet juichen. En was het opeens een doeltrap

pi_31131996
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef Natrox het volgende:
Ik heb ff een vraagje over FIFA. Ik heb hem namelijk zojuist geinstalleerd en alles werkt naar behoren, ziet er goed uit en vol verwachting begin ik dus aan m'n eerste wedstrijd. Daar zit het eerste probleem echter verstopt: alles haakt/schokt als de ziekte. Heeft iemand enig idee hoe ik dit haken kan verhelpen? Ook de grafische instellingen via 'spelinstellingen' op z'n laagst zetten helpt niet. Ik heb een GeForce3 Ti 200, mocht dat nuttig zijn om te weten.
spyware was bij mij ooit de boosdoener(ja echt). Hitman pro gebruiken om het te verwijderen.
pi_31132783
Sinds wanneer moet je 2 euro betalen als je wilt online gamen
pi_31134800
In mijn eerste seizoen de dubbel gepakt

pi_31135013
Begin wel erg vaak de "luck" factor tegen te hebben :S HEEL IRRI

overigens, al is opgelet hoe vaak de bal naast de lijn is, maar er niet gefloten wordt?
Cooky
pi_31135242
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 02:13 schreef Tom-my het volgende:
Begin wel erg vaak de "luck" factor tegen te hebben :S HEEL IRRI

overigens, al is opgelet hoe vaak de bal naast de lijn is, maar er niet gefloten wordt?
Yup. Is mij al een paar keer opgevallen
pi_31137008
Met welke camera spelen jullie eigenlijk? Gewoon de tele-camera of een andere?
pi_31137025
Ik schoot gisteren vér naast, was het toch een doelpunt De replay heb ik overigens bewaard
pi_31137065
Op amateurniveau heb je soms weleens een schot door het midden die een normale keeper makkelijk heeft, maar de keeper in fifa2005 langs zich heen laat gaan
pi_31137252
Tvp, m'n broertje heeft hem gehaald, ik ga hem vandaag uitproberen
pi_31137310
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

spyware was bij mij ooit de boosdoener(ja echt). Hitman pro gebruiken om het te verwijderen.
ik heb hem op de PS2
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:42:44 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31137809
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:22 schreef neggix het volgende:

[..]

Ik speel gvd van de 17 wedstrijden 11 keer gelijk Lukt me ook niet om een andere speler eruit te lopen. Die andere wint het altijd wel.... iemand idee'en?
`

als ze aan je schouder gaan hangen zeg maar, dan moet je ff een klein stukje van je loop richting afwijken. Dan doen ze dat niet meer en kun je voluit lopen.
E ingedrukt houden natuurlijk om te sprinten.
Je kunt ook nog heel vaak Shift indrukken. Dan speelt hij de bal verder voor zich uit, waardoor hij beter op snelheid blijft en als je een voorsprong hebt op de loper halen ze je dan niet zo snel in.

Dus als je een steekpass geeft en speler gaat alleen op het doel af, heb je op die manier redelijk de kans dat je alleen voor de keeper staat
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_31138047
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 08:37 schreef Burbo het volgende:
Ik schoot gisteren vér naast, was het toch een doelpunt De replay heb ik overigens bewaard
Ik maakte eens een doelpunt, maar dan was het een achterbal.
pi_31140395
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik maakte eens een doelpunt, maar dan was het een achterbal.
heel mijn middenveld heeft dat balkje bij moreel maar tot de helft en is geel
weet iemand hoe ik dat weer groen krijg?
pi_31140416
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef Burning_Eye het volgende:

[..]

heel mijn middenveld heeft dat balkje bij moreel maar tot de helft en is geel
weet iemand hoe ik dat weer groen krijg?
Vaker laten spelen. Ik speel het hele seizoen al met volle basis 11. Alles vol. de rest leeg
pi_31140697
ik speel al het hele seizoen etm precies het zelfde middenveld en juist degene die erin staan die hebben die balk maar voor de helft gevult en de aanvallers etc. hebben die balk helemaal groen
pi_31140736
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:53 schreef Burning_Eye het volgende:
ik speel al het hele seizoen etm precies het zelfde middenveld en juist degene die erin staan die hebben die balk maar voor de helft gevult en de aanvallers etc. hebben die balk helemaal groen
Raar. Misschien even opzoeken in het boekje?
pi_31140776
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

daar ben ik te lui voor
pi_31141016
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

GEVONDEN!!

moreel en ervaring

de teamgeest is grotendeels gebaseerd op het moreel en de hoeveelheid gezamelijke ervaring van een team. als je de teamgeest voortdurend wil verbeteren, kun je spelers beter niet te lang op de bank laten zitten en ze niet inzetten op een positie war ze niet tot hun recht komen. en vergeet niet: niets is beter voor het moreel dan een overtuigende overwinning op een rivaliserende club.

opmerking: voor een uitgebreide toelichting op je teamgeest selecteer je tips en hints in het menu mijn fifa 2006 en kies je vervolgens teamgeest.

maandag 3 oktober 2005 @ 12:26:31 #95
41921 Natrox
Arie Ribbens?
pi_31141610
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, ga het meteen ff proberen!
Waarom moeilijk doen als het praktisch niet kan?
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:29:39 #96
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_31143184
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik weet niet of je in de demo nog wat aan de resolutie kan veranderen maar ik vind de graphics erg zuigen.

Gameplay is wel leuk alleen nog niet echt optimaal aangezien ik meer een gamepad speler ben. Daarnaast had ik gezeik met de HID. Dankzij m'n bluetooth toetsenbord werkte de demo niet, het leek alsof m'n rechterpijltje ingedrukt stond. Na het uitzetten van alles wat met bluetooth te maken heeft werkte het wel maar goed dat wil ik natuurlijk niet.
Ja daar kun je een patch voor downloaden. Weet niet waar, zit op het werk nu. Heb het spel gekocht en vind het iig een super game.
quote:
Heb zelf inmiddels het antwoord ook al gevonden, het ligt aan het gebruik van USB muis/toetsenbord

Gewoon slordigheid van EA dus..
Inderdaad slorig. Hoewel ik er geen last van heb met mijn usb muis.
pi_31144628
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:29 schreef kL0j00h het volgende:

[..]

Ja daar kun je een patch voor downloaden. Weet niet waar, zit op het werk nu. Heb het spel gekocht en vind het iig een super game.
[..]

Inderdaad slorig. Hoewel ik er geen last van heb met mijn usb muis.
jammer van al die reclame voor EA anders zou het pas echt geslaagd zijn
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:34:09 #98
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_31144887
quote:
jammer van al die reclame voor EA anders zou het pas echt geslaagd zijn
Het valt mee eerlijk gezegd. Of het valt me niet op. Kan me er niet aan storen iig.
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:09:57 #99
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_31147537
op xbox live is die echt leuk speel met real

ronaldo - robinho
-------raul------

bapista -- zidane -- beckham

en dan vanaf de zijkanten voorzetten kop ze echt vaak binnen
Who the fuck is ajax ?
pi_31147610

Voor diegenen die het spel dus al hebben: Hoe anders is deze FIFA 2006 ivg met FIFA 2005?

Ik bedoel dan ik vond FIFA 2005 wel weer schitterend met al die graphic's e.d. maar het spel vond ik weer echt minder zoals dat achterlijke helicopter-view zodat alle mannetjes als mieren rondlopen op dat veld(zelfs de meest 'close-up' stand was nog tever vond ik) en je kan helemaal niks editten als in spelers veranderen en shirts/vlaggen/stadions e.d. aanpassen zoals je dat wel kunt bij PES4!

Ik ben sedert 2000 overgestapt op PES(of ISS) omdat daar je vlaggen zo actueel mogelijk kon maken, spelers die te oud waren of niet meer bestonden editten,outfits het seizoen later weer actualiseren,stadions hun echte naam geven en zelfs het schoeisel aanpassen aan de realiteit.
Tel daarbij op dat je een real-life zoom kon gebruiken voor camera-view zodat je tenminste de spelers van dichtbij zag(zoals Talpa nu doet bij Studio Sport) en niet zoals bij FIFA als mieren ziet rondlopen alleen maar omdat sukkeltjes dan het hele veld niet zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')