abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:57:10 #151
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_31179013
Vergeet niet UEFA Champions League 2005/2006.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:58:50 #152
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_31179047
Al moet ik zeggen dat ik 1 week lang heb genoten van World Cup 2002. Geweldige sfeertje en mooie menu in dat spel en de mooie openingssequence met dat lichtshow in het publiek en de muziek. Toch genieten hoor. Gameplay was in die tijd ook wel oké.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_31180371
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeet niet UEFA Champions League 2005/2006.
Dat ook nog inderdaad. Maar is dat dan ook van EA?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:51:08 #154
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31180387
10-0 gewonnen van Twente.
en daarna ontslagen

Sommigen zeggen dat het komt omdat ik iets rood stond... Leuk allemaal, maar ik kan geen spelers ontslaan of verkopen... Hoe verkom je dan het ontslag?
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_31180401
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
10-0 gewonnen van Twente.
en daarna ontslagen

Sommigen zeggen dat het komt omdat ik iets rood stond... Leuk allemaal, maar ik kan geen spelers ontslaan of verkopen... Hoe verkom je dan het ontslag?
Volgens mij 'niet'
pi_31180571
Aan het begin al een beetje budget hebben denk ik, en de kaartjes sowieso hoog hebben staan, dat is namelijk een belangrijke bron van inkomsten.

Ik heb wel een tip voor wat mensen die steeds ontslagen worden en echt niet verder komen.

Doe het als volgt. Je gaat naar Team management, je gaat naar team transfers, je doet koopt wat keepers van teams van rond de 70. Die doe je allemaal naar de club die jij wilt zijn. Je kunt maximaal 30 spelers hebben, houd daar rekening mee. Als het seizoen start verkoop je al die keepers, en je hebt veel geld, dus je kan steeds na een wedstrijd wel -1.120 komen te staan, want snel minder dan bijv, 40.000 wordt het niet. Het is niet zoals het hoort maar wel een makkelijke oplossing als je een stukje verder wilt komen.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Als je dit gedaan hebt moet je eventjes opnieuw beginnen met de carriere, want anders heb je die keepers nl. nog niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Badabingea op 04-10-2005 18:04:29 ]
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31180683
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Hoe doe je zo'n vrije trap? Ik doe elke keer zo'n dom boogballetje, ook als die schietbalk in et blauw eindigt.
Ik ben met training gaan proberen hoe het allemaal in zijn werk ging. Je doet het als volgt: Je hebt de spelers die de vrije trap neemt. Zijn hoek op de bal kan je vergroten, hoe groter die hoek hoe meer het effect. Dan kan je nog de richting van de bal veranderen, wat ik doe is de maximale hoek aanhouden en dan net een stukje terug. En dan helemaal naar beneden en net een stukje omhoog. Als er onduidelijkheden zijn, ik hoor het wel.

Ik speel hem op de Ps2, dus weet niet precies hoe het zit met de Pc-versie. (besturing)
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:03:17 #158
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31180687
Ik vind het maar een warrig verhaal
pi_31181230
Volgens mij is het gewoon een flinke bug. Van de zovele
pi_31181309
Hmmm... ik heb het nu even gespeeld, maar de AI is echt bagger.
Bij balbezit krimpt zowel het middenveld als de verdediging in, terwijl het dan logisch is om de flanken op te zoeken. Op de radar zie je ook duidelijk dat de er precies de aangeven opstelling gevolgd wordt: alles blijft statisch op lijn staan.

maar vooral die onnozele loopacties en het inkrimpen bij balbezit vind ik eigenlijk gewoon lachtertjes
pi_31181410
Ik heb hem op de XBOX maar snap er vrij weinig van, zelfs met amateur krijg ik klop. Hoe kan ik nu richten op het goal? Met rood en linker analoge stick toch? Nou, alles gaat over of keihard naast, niks geen tussenweg voor mij.

Ohja, hoe kan ik vrije trappen nemen, krijg je niet meer zon pijl ofzo, zoals in fifa 98?
pi_31181506
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef dady het volgende:
Ik heb hem op de XBOX maar snap er vrij weinig van, zelfs met amateur krijg ik klop. Hoe kan ik nu richten op het goal? Met rood en linker analoge stick toch? Nou, alles gaat over of keihard naast, niks geen tussenweg voor mij.

Ohja, hoe kan ik vrije trappen nemen, krijg je niet meer zon pijl ofzo, zoals in fifa 98?
Het nemen van een vrije schop gaat gewoon blind. Ik mis die pijl ook zo en natuurlijk die curve ballen
pi_31181592
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Het nemen van een vrije schop gaat gewoon blind. Ik mis die pijl ook zo en natuurlijk die curve ballen
Hoe zit het met schieten op het goal dan? Hoe richt jij op de PC/PS2?
pi_31181718
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef dady het volgende:

[..]

Hoe zit het met schieten op het goal dan? Hoe richt jij op de PC/PS2?
Met pijltjes
pi_31182046
Al die mensen die ontslagen worden hebben gewoon geen verstand van inkopen doen op de voetbalmarkt.
pi_31182683
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Ik ben met training gaan proberen hoe het allemaal in zijn werk ging. Je doet het als volgt: Je hebt de spelers die de vrije trap neemt. Zijn hoek op de bal kan je vergroten, hoe groter die hoek hoe meer het effect. Dan kan je nog de richting van de bal veranderen, wat ik doe is de maximale hoek aanhouden en dan net een stukje terug. En dan helemaal naar beneden en net een stukje omhoog. Als er onduidelijkheden zijn, ik hoor het wel.

Ik speel hem op de Ps2, dus weet niet precies hoe het zit met de Pc-versie. (besturing)
Bedankt. Ik kan 't nu ook, wist niet dat je ook naar onder kon.
pi_31182804
Ik was coach bij PSV.
Ik stond 1e in de competitie met 11 punten voorsprong, maar ik verloor 2 wedstrijden achter elkaar.
Toen kreeg ik een e-mail van het bestuur, en na de 1-1 tegen RKC kon ik vertrekken.
Ik stond op dat moment nog steeds 1e.

Nu ben ik bezig met Roda JC
pi_31182904
Hoe weet je wat de Champions League is, en heb je die wel trouwens?
Want als je 1ste wordt in een seizoen lijkt het me toch logisch dat je Champions League speelt, dus is de Europacup nou Champions League of iets anders?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31183252
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef Tranceptor het volgende:
Al die mensen die ontslagen worden hebben gewoon geen verstand van inkopen doen op de voetbalmarkt.
Ik heb geen inkopen gedaan, alleen de kosten van contractverlengingen vielen wat hoog uit... Beetje jammer allemaal. Ben nu echter na 17 wedstrijden en een rood budget nog niet ontslagen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_31183585
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik was coach bij PSV.
Ik stond 1e in de competitie met 11 punten voorsprong, maar ik verloor 2 wedstrijden achter elkaar.
Toen kreeg ik een e-mail van het bestuur, en na de 1-1 tegen RKC kon ik vertrekken.
Ik stond op dat moment nog steeds 1e.

Nu ben ik bezig met Roda JC
Bij PSV deden ze toch SMS'EN?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:54:51 #171
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31184007
Welke poort moet je open zetten om online tegen elkaar te kunnen spelen?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:13:05 #172
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_31184573
SC Heerenveen - NEC 0 - 2
Mulder en Ten Napel:
"Een geweldige wedstrijd van de thuisclub, ze winnen met 5-0"

pi_31184923
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
SC Heerenveen - NEC 0 - 2
Mulder en Ten Napel:
"Een geweldige wedstrijd van de thuisclub, ze winnen met 5-0"

dat heb ik inderdaad ook vaak
eerst stond ik in de rust met 3-0 voor en zijden ze en de uitclub doet het tot nu toe erg goed met een 0-1 voorsprong
pi_31184943
quote:

[..]

heel erg bedankt
pi_31184970
quote:

[..]

ik heb hem ook op de PS2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')