Dat ook nog inderdaad. Maar is dat dan ook van EA?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeet niet UEFA Champions League 2005/2006.
Volgens mij 'niet'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
10-0 gewonnen van Twente.
en daarna ontslagen
Sommigen zeggen dat het komt omdat ik iets rood stond... Leuk allemaal, maar ik kan geen spelers ontslaan of verkopen... Hoe verkom je dan het ontslag?
Ik ben met training gaan proberen hoe het allemaal in zijn werk ging. Je doet het als volgt: Je hebt de spelers die de vrije trap neemt. Zijn hoek op de bal kan je vergroten, hoe groter die hoek hoe meer het effect. Dan kan je nog de richting van de bal veranderen, wat ik doe is de maximale hoek aanhouden en dan net een stukje terug. En dan helemaal naar beneden en net een stukje omhoog. Als er onduidelijkheden zijn, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Hoe doe je zo'n vrije trap? Ik doe elke keer zo'n dom boogballetje, ook als die schietbalk in et blauw eindigt.![]()
Het nemen van een vrije schop gaat gewoon blind. Ik mis die pijl ook zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef dady het volgende:
Ik heb hem op de XBOX maar snap er vrij weinig van, zelfs met amateur krijg ik klop. Hoe kan ik nu richten op het goal? Met rood en linker analoge stick toch? Nou, alles gaat over of keihard naast, niks geen tussenweg voor mij.
Ohja, hoe kan ik vrije trappen nemen, krijg je niet meer zon pijl ofzo, zoals in fifa 98?
Hoe zit het met schieten op het goal dan? Hoe richt jij op de PC/PS2?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het nemen van een vrije schop gaat gewoon blind. Ik mis die pijl ook zoen natuurlijk die curve ballen
Met pijltjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef dady het volgende:
[..]
Hoe zit het met schieten op het goal dan? Hoe richt jij op de PC/PS2?
Bedankt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik ben met training gaan proberen hoe het allemaal in zijn werk ging. Je doet het als volgt: Je hebt de spelers die de vrije trap neemt. Zijn hoek op de bal kan je vergroten, hoe groter die hoek hoe meer het effect. Dan kan je nog de richting van de bal veranderen, wat ik doe is de maximale hoek aanhouden en dan net een stukje terug. En dan helemaal naar beneden en net een stukje omhoog. Als er onduidelijkheden zijn, ik hoor het wel.
Ik speel hem op de Ps2, dus weet niet precies hoe het zit met de Pc-versie. (besturing)
Ik heb geen inkopen gedaan, alleen de kosten van contractverlengingen vielen wat hoog uit... Beetje jammer allemaal. Ben nu echter na 17 wedstrijden en een rood budget nog niet ontslagen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef Tranceptor het volgende:
Al die mensen die ontslagen worden hebben gewoon geen verstand van inkopen doen op de voetbalmarkt.
Bij PSV deden ze toch SMS'EN?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik was coach bij PSV.
Ik stond 1e in de competitie met 11 punten voorsprong, maar ik verloor 2 wedstrijden achter elkaar.
Toen kreeg ik een e-mail van het bestuur, en na de 1-1 tegen RKC kon ik vertrekken.
Ik stond op dat moment nog steeds 1e.
Nu ben ik bezig met Roda JC
dat heb ik inderdaad ook vaakquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
SC Heerenveen - NEC 0 - 2
Mulder en Ten Napel:
"Een geweldige wedstrijd van de thuisclub, ze winnen met 5-0"![]()
![]()
heel erg bedanktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik ben met training gaan proberen hoe het allemaal in zijn werk ging. Je doet het als volgt: Je hebt de spelers die de vrije trap neemt. Zijn hoek op de bal kan je vergroten, hoe groter die hoek hoe meer het effect. Dan kan je nog de richting van de bal veranderen, wat ik doe is de maximale hoek aanhouden en dan net een stukje terug. En dan helemaal naar beneden en net een stukje omhoog. Als er onduidelijkheden zijn, ik hoor het wel.
Ik speel hem op de Ps2, dus weet niet precies hoe het zit met de Pc-versie. (besturing)
ik heb hem ook op de PS2quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Volgens mij heb je alleen de UEFA Cupquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:07 schreef Badabingea het volgende:
Wat is precies in Fifa 2006 de Champions League, want de Europacup is toch iets anders. Dat heb ik nooit echt begrepen met de Fifa's
Dit mis is ook. De verschillende opties: 'direct schieten', 'aanleggen'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef Badabingea het volgende:
Bij de indirecte vrije trappen heb je dat pijltje, maar als je gewoon schiet heeft het geen invloed volgens mij, alleen als je een teamgenootje laat aanleggen wel ofzo. Ik ga het zo even proberen.
Ja helaas wel. En aub kijk mij niet boos aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zit dus nog een paar dagen aan Real Sociedad vast.
Doorgebroken of? Ik krijg het mees daarvoor geelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vroeger kreeg je rood als je de keeper onderuit trapte bij een doeltrap.
Die actie hebben ze eruit gehaald, na een tijdje.
Maar nu krijg je rood bij een tackle van achter... Elke wedstrijd is het weer raak bij mij
Zelfs voor het neerhalen van een doorgebroken spelerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:48 schreef Badabingea het volgende:
Ik krijg er ook geel voor, laatst trouwens een keertje rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |