quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef rickyB het volgende:
zit er op de pc versie de mogelijkheid om weer te kiezen voor een multiplayer met direct ip?
Dit zat er op de FIFA 2005 wel op.
Ja, zit erop.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef rickyB het volgende:
zit er op de pc versie de mogelijkheid om weer te kiezen voor een multiplayer met direct ip?
Dit zat er op de FIFA 2005 wel op.
Van de selectie, de spelers.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:28 schreef Backhander het volgende:
rating van ajax is 4 en halve ster die van psv 4 sterren en die van az 2 en half
Hoezo, ik vroeg het toch beleefd? En zoveel moeite is een paar keer op Print Screen drukken niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:33 schreef Backhander het volgende:
en jij denkt dat ik dat allemaal hier ga typen voor zo'n onderdeurtje als jou?![]()
Je hoeft niet zo bijdehand te doen. Ik kan toch niet ruiken dat je het spel voor de PS2 hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:36 schreef Backhander het volgende:
ik heb hem op de PS2 slimmerik
Ik heb zojuist besloten om niet meer op jou te reageren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:38 schreef Backhander het volgende:
ruik je de rook die uit mijn PS2 komt dan niet?
Zullen wij is tegen elkaarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
* installerende is
Straks even een potje spelen en dan vanavond de hele avond fifa'en
Nou nou, is dat nodig??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:33 schreef Backhander het volgende:
en jij denkt dat ik dat allemaal hier ga typen voor zo'n onderdeurtje als jou?![]()
En hij noemt mij een onderdeurtje. Hij is zelf zeker net 10 geworden.quote:
Is het nu in tegenstelling tot 2005 makkelijker om verdedigers uit te spelen?quote:
Ik heb tig aantal corners gekregen. Mischien maar 1 of 2 erin kunnen koppen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat mij altijd stoorde bij FIFA 2005, is dat ik in 80% van de gevallen bij de corners altijd voor het mannetje kwam en kon scoren. En bijna telkens op dezelfde manier. Ik vroeg mij af of dat nu is verbeterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |