Het zit je dwars hè??quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
En toch, stom dat Ralph niemand heeft mogen nomineren........
Als hij slim is vraagt ie dat juist niet en stopt hij het direct in die zuil...quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moest Lieske ook.![]()
Als Roel slim is vraag hij aan BB: "Mag ik het overal in het huis verstoppen?"
Indien ze bevestigend antwoorden kan hij het zo tot het eind van BB in dat aquarium met geld flikkeren, niemand die het verschil ziet.
Niet zo ADHD-erig kale.quote:
Je kunt zo lekker overdrijven he, elk dingetje dat gezegd wordt breekt je hartje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Jij haalt dan ook het ergste in mensen naar boven. Zal wel aan je ongetwijfeld geweldige karakter liggen. Na je pedofiele hint van eerder had ik al voorgenomen en geschreven niet meer op je te reageren. Dat doe ik nu maar weer.
Achteraf praten is altijd makkelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
ojah, achteraf denkt Chantal dat ze toch maar beter zelf de rookopdracht had kunnen doen
waar staat die zuil dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:56 schreef Loedertje het volgende:
Als hij slim is vraagt ie dat juist niet en stopt hij het direct in die zuil...
whahahhahahahhahahahhaquote:
Midden in de woonkamerquote:
En jij ben 65+?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Net als dat ik "kick" op mannen van 30.
Niks meer niks minder.
Mij ook wel ja. Was het sowieso maar iets éénmaligs... of hebben ze het nu niet gedaan omdat ze bang waren dat Ralph Tanja zou noemen?quote:
Had ik het vanavond met mijn vrouw over maar volgens haar zit er een slot opquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dit is niet vrolijk verder hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
En vrolijk verder maar weer
De vorige liet ook de delen zien tot een week geledenquote:
Vraag of hij de plantjes water komt geven.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:58 schreef milagro het volgende:
zo, effe Ralph sms-en, of ie langs komt morguh..
1010 Ralph kommie scrabbuluh?
Dat zal de brandweer leuk vindenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik het vanavond met mijn vrouw over maar volgens haar zit er een slot op![]()
*bloos* daar zit ik dan dus weken overheen te kijken.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:58 schreef BlaBlub het volgende:
Midden in de woonkamerTegen een "pilaar" aan.
Jij ook bedankt. Luister maar een stukkie ACDC ofzo... Dan ben je veel leuker...quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:58 schreef Loedertje het volgende:
Lieske !
Ze is verstandiger dan die scanman met zijn bitchgedrag
Ja bijna, maar dan net andersquote:
Ik dacht dat er wel een gleuf in zat, zodat je dr briefjes in kon douwen, maar misschien was dat wel een hallucinatiequote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik het vanavond met mijn vrouw over maar volgens haar zit er een slot op![]()
Oeps, ik ben nu de homo dat ik een man leuk vind?quote:
Hij valt ook niet echt op hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:00 schreef Wup het volgende:
[..]
*bloos* daar zit ik dan dus weken overheen te kijken.....
Ach er zit nu een ton in maar zolang John zijn peuken met een briefje van 10 aasteekt zal het hem een zorg zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:00 schreef Speedski het volgende:
[..]
Dat zal de brandweer leuk vinden![]()
Kzal het tegen Menno zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps, ik ben nu de homo dat ik een man leuk vind?
Vraag ik me ook af ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Mij ook wel ja. Was het sowieso maar iets éénmaligs... of hebben ze het nu niet gedaan omdat ze bang waren dat Ralph Tanja zou noemen?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:58 schreef milagro het volgende:
zo, effe Ralph sms-en, of ie langs komt morguh..
1010 Ralph kommie scrabbuluh?
Nu had je alleen nog in t BB huis moeten zitten en dan hadden we het mysterie kunnen oplossenquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps, ik ben nu de homo dat ik een man leuk vind?
Ruud en die smurf zijn dat gewoon vergeten!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook wel ja. Was het sowieso maar iets éénmaligs... of hebben ze het nu niet gedaan omdat ze bang waren dat Ralph Tanja zou noemen?
En dan loopt de winnaar er mee weg?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:56 schreef Loedertje het volgende:
Kun je in overleg met de mods je beeldmateriaal niet in de streamverslagen posten?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Excuses dat Lieske er ook opstaat, maar het ging me om de bloemen op de voorgrond.
[afbeelding]
Ik zal de volgende keer heel goed opletten en misschien is er nog ergens een foto van die zuilquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:00 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel een gleuf in zat, zodat je dr briefjes in kon douwen, maar misschien was dat wel een hallucinatie
Met 56 trek je ook geen volle zalen meer hoor.quote:
ik vind ze juist zo leuk hierquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef Loedertje het volgende:
Kun je in overleg met de mods je beeldmateriaal niet in de streamverslagen posten?
Of een foto-topic openen?
Dat doet Tanja ook en die dreigt ook altijd met vertrek, net als scanman elk jaar doet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:57 schreef -Delta- het volgende:
Maar goed gister voelde je je ook al aangevallen toen iemand anders hier een geintje over maakte.
Elke dag hap je zo lekker op alles wat mensen zeggen als geintje.
Neh dan laat Roel diegene wel tackelen.quote:
Wat is er mis met 't accentvan Linda? Voor mij is het de enige die normaal praat en heeft de rest een vreemd accentquote:
Ik vond t ook een gezellige manquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
Heeft iemand trouwens op die vader van Ingrid gelet?
Vond het wel een grappige man, had iets comisch
Heb je toevallig ook een foto van die zuil met het geldquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Excuses dat Lieske er ook opstaat, maar het ging me om de bloemen op de voorgrond.
[afbeelding]
Dat idee had ik ook even, maar dan is er altijd nog een stem die ze in hun oortje gilt natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ruud en die smurf zijn dat gewoon vergeten!!![]()
Hoezo, dat past toch prima bij de SC?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef Loedertje het volgende:
Kun je in overleg met de mods je beeldmateriaal niet in de streamverslagen posten?
Of een foto-topic openen?
Ik heb wel ooit een foto van die zuil gezien, maar ik weet echt niet meer waarquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer heel goed opletten en misschien is er nog ergens een foto van die zuil![]()
Ik heb alleen wat ik nu kan maken. De rest is alweer gedelete.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een foto van die zuil met het geld![]()
![]()
Oh dat geeft niks hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Met 56 trek je ook geen volle zalen meer hoor.![]()
Ik ookquote:
Iedereen is gek behalve jijquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:05 schreef Snaptnix het volgende:
Wat is er mis met 't accentvan Linda? Voor mij is het de enige die normaal praat en heeft de rest een vreemd accent![]()
Ik heb geen zuil in beeld.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:03 schreef Wup het volgende:
scanman heb jij de zuil in beeld?
Ik vind het ook jammer, en niet alleen omdat Menno nu niet genomineerd isquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook even, maar dan is er altijd nog een stem die ze in hun oortje gilt natuurlijk.
Blijkbaar was het gewoon eenmalig. Is wel een misser trouwens. De persoon die exit gaat meteen iemand laten nomineren vond ik wel een goeie actie. Dan krijg je de week ervoor geslijm van bewoners die bang zijn de klos te zijn enzo. Jammer dat ze er niet mee doorgaan.
Denk juist dat hij een gevalletje waterschade moet opdeppen bij milagroquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Vraag of hij de plantjes water komt geven.....
Ho ho, er zit drie jaar tussen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doet Tanja ook en die dreigt ook altijd met vertrek, net als scanman elk jaar doet.![]()
jij reageert niet op mijn uitnodiging net tog , megaulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |