De vorige liet ook de delen zien tot een week geledenquote:
Vraag of hij de plantjes water komt geven.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:58 schreef milagro het volgende:
zo, effe Ralph sms-en, of ie langs komt morguh..
1010 Ralph kommie scrabbuluh?
Dat zal de brandweer leuk vindenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik het vanavond met mijn vrouw over maar volgens haar zit er een slot op![]()
*bloos* daar zit ik dan dus weken overheen te kijken.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:58 schreef BlaBlub het volgende:
Midden in de woonkamerTegen een "pilaar" aan.
Jij ook bedankt. Luister maar een stukkie ACDC ofzo... Dan ben je veel leuker...quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:58 schreef Loedertje het volgende:
Lieske !
Ze is verstandiger dan die scanman met zijn bitchgedrag
Ja bijna, maar dan net andersquote:
Ik dacht dat er wel een gleuf in zat, zodat je dr briefjes in kon douwen, maar misschien was dat wel een hallucinatiequote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik het vanavond met mijn vrouw over maar volgens haar zit er een slot op![]()
Oeps, ik ben nu de homo dat ik een man leuk vind?quote:
Hij valt ook niet echt op hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:00 schreef Wup het volgende:
[..]
*bloos* daar zit ik dan dus weken overheen te kijken.....
Ach er zit nu een ton in maar zolang John zijn peuken met een briefje van 10 aasteekt zal het hem een zorg zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:00 schreef Speedski het volgende:
[..]
Dat zal de brandweer leuk vinden![]()
Kzal het tegen Menno zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps, ik ben nu de homo dat ik een man leuk vind?
Vraag ik me ook af ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Mij ook wel ja. Was het sowieso maar iets éénmaligs... of hebben ze het nu niet gedaan omdat ze bang waren dat Ralph Tanja zou noemen?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:58 schreef milagro het volgende:
zo, effe Ralph sms-en, of ie langs komt morguh..
1010 Ralph kommie scrabbuluh?
Nu had je alleen nog in t BB huis moeten zitten en dan hadden we het mysterie kunnen oplossenquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps, ik ben nu de homo dat ik een man leuk vind?
Ruud en die smurf zijn dat gewoon vergeten!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook wel ja. Was het sowieso maar iets éénmaligs... of hebben ze het nu niet gedaan omdat ze bang waren dat Ralph Tanja zou noemen?
En dan loopt de winnaar er mee weg?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:56 schreef Loedertje het volgende:
Als hij slim is vraagt ie dat juist niet en stopt hij het direct in die zuil...
Kun je in overleg met de mods je beeldmateriaal niet in de streamverslagen posten?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Excuses dat Lieske er ook opstaat, maar het ging me om de bloemen op de voorgrond.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |