Het zit je dwars hè??quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
En toch, stom dat Ralph niemand heeft mogen nomineren........
Als hij slim is vraagt ie dat juist niet en stopt hij het direct in die zuil...quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moest Lieske ook.![]()
Als Roel slim is vraag hij aan BB: "Mag ik het overal in het huis verstoppen?"
Indien ze bevestigend antwoorden kan hij het zo tot het eind van BB in dat aquarium met geld flikkeren, niemand die het verschil ziet.
Niet zo ADHD-erig kale.quote:
Je kunt zo lekker overdrijven he, elk dingetje dat gezegd wordt breekt je hartje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Jij haalt dan ook het ergste in mensen naar boven. Zal wel aan je ongetwijfeld geweldige karakter liggen. Na je pedofiele hint van eerder had ik al voorgenomen en geschreven niet meer op je te reageren. Dat doe ik nu maar weer.
Achteraf praten is altijd makkelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
ojah, achteraf denkt Chantal dat ze toch maar beter zelf de rookopdracht had kunnen doen
waar staat die zuil dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:56 schreef Loedertje het volgende:
Als hij slim is vraagt ie dat juist niet en stopt hij het direct in die zuil...
whahahhahahahhahahahhaquote:
Midden in de woonkamerquote:
En jij ben 65+?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Net als dat ik "kick" op mannen van 30.
Niks meer niks minder.
Mij ook wel ja. Was het sowieso maar iets éénmaligs... of hebben ze het nu niet gedaan omdat ze bang waren dat Ralph Tanja zou noemen?quote:
Had ik het vanavond met mijn vrouw over maar volgens haar zit er een slot opquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als hij slim is vraagt ie dat juist niet en stopt hij het direct in die zuil...
Dit is niet vrolijk verder hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
En vrolijk verder maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |