Ja maar Gert bij vrouwen ligt dat andersquote:Op donderdag 29 september 2005 19:04 schreef Gert het volgende:
Als Roel op deze manier bij Lieske zou gaan liggen, dan zijn de rapen gaar.
[afbeelding]
Oefenen voor de Josti-band...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:05 schreef nodisch18 het volgende:
Wat is joost in godsnaam aan het doen?
Hee hee, we gaan ni generaliseren he...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar Gert bij vrouwen ligt dat anders![]()
Anders komt ie nooit in de band !quote:Op donderdag 29 september 2005 19:08 schreef Kokstra het volgende:
Joost tegen Dido: "Ik zou je nog wel willen vragen om mij een klein make-upje te geven."
Tja .. dat mag niet volgens het contractquote:Op donderdag 29 september 2005 19:09 schreef nodisch18 het volgende:
Roel heeft Joost en Dido betrapt
Maar vechten, ho maar....
het valt mee, ze is al weer weg,quote:Op donderdag 29 september 2005 19:10 schreef AnTjUh het volgende:
chantal komt dr eigen er ff tegenaan bemoeien natuurlijk
Gelukkig zijn dr al zo weinig kleine kinderen in het huisquote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef regenworm het volgende:
Dido en joost zijn net zo twee kinderen.
prima alleen zie ik 2 lege slaapkamers.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:11 schreef clauwheee het volgende:
De streams zijn bij mij niet echt geweldig...
Lekker op de wc naar GNA GNA GNA luisteren ...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Prachtig, ik heb net een bluetooth headset gekocht en kan nu overal in mijn kamer streamend naar de bewoners luisteren
Hoezo verslaafd
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
Ze gaan vanavond iets onthullen over een homo!! Ik hoorde het net op radio 538.![]()
dat moet Jost zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
Ze gaan vanavond iets onthullen over een homo!! Ik hoorde het net op radio 538.![]()
538 heeft wel vaker onbetrouwbare informatie gegeven, dus ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
dido is homoquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
Ernstigquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Prachtig, ik heb net een bluetooth headset gekocht en kan nu overal in mijn kamer streamend naar de bewoners luisteren
Hoezo verslaafd
Ik werd gisteren gebeld en had BB5 vrij luid aanstaan. Nathalie en Dido waren aan het kletsen en diegene aan de telefoon vraagt mij: hey, heb je kinderen op bezoek? En ik durfde niet te zeggen dat het BB was, dus ik: eh, nee, dat zijn mijn vriendinnenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
OMGquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
Ruud trok Jamai destijds uit de kast, dus dat moet nu met Joost ook wel lukkenquote:
Zit er een chantal filter bijgeleverdquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
Dat wilt ik ook..dat wilt ik ook...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
Direct even uitgeprobeerd, maar ik heb alleen verbinding met de computer als ik de WC deur openlaatquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Lekker op de wc naar GNA GNA GNA luisteren ...
Goed voor als je verstoppingen hebt![]()
Hahaha ... heb je kinderen op bezoekquote:Op donderdag 29 september 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld en had BB5 vrij luid aanstaan. Nathalie en Dido waren aan het kletsen en diegene aan de telefoon vraagt mij: hey, heb je kinderen op bezoek? En ik durfde niet te zeggen dat het BB was, dus ik: eh, nee, dat zijn mijn vriendinnen![]()
Triest hè...Dido en Nathalie gebombardeerd tot mijn vriendinnen![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld en had BB5 vrij luid aanstaan. Nathalie en Dido waren aan het kletsen en diegene aan de telefoon vraagt mij: hey, heb je kinderen op bezoek? En ik durfde niet te zeggen dat het BB was, dus ik: eh, nee, dat zijn mijn vriendinnen![]()
Ook handig voor mensen met annorexia... van Chantal krijgt toch iedereenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Lekker op de wc naar GNA GNA GNA luisteren ...
Goed voor als je verstoppingen hebt![]()
Jammer man. Kheb hier een draadloze koptelefoon in gebruik die werkt op radiofrequentie. Kan bij wijze van spreken naar de brievenbuslopen met GNA GNA GNA of met Thelma op de kopquote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Direct even uitgeprobeerd, maar ik heb alleen verbinding met de computer als ik de WC deur openlaat![]()
Nou ja, ik vind de associatie van Nathalie's stem en een kind niet echt gek.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef Speedski het volgende:
Hahaha ... heb je kinderen op bezoek![]()
sssst .. anders klagen ze fok nog aan voor het ideequote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ook handig voor mensen met annorexia... van Chantal krijgt toch iedereen![]()
-neigingen...
Was zeker schaamluisquote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
cameraman zag ff een vlo op het kussen
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
het wordt pas leuk als Roel homo blijkt te zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef Taurus het volgende:
Ik zou 't echt 'n stomme 'laten we big brother populairmaken' verzin truuk, als er iemand homo blijkt te zijn. Daar is toch geen kont aan?Wat is daar nou voor shock aan, niemand zit toch al op Joost te wachten.. Zou ik echt dom vinden hoor.. Da's echt zo'n "ow.. Nou en?" n ieuwtje.
Stomme verzinsels door BB allemaal, 't ligt er zo dik bovenopIk weet wel dat dat de formule is, maar 't kan best wat taktischer.
Ik durf de mijne niet te pakken... straks krijg ik echt jalla-verslavingsverschijnselen...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef Speedski het volgende:
[..]
Jammer man. Kheb hier een draadloze koptelefoon in gebruik die werkt op radiofrequentie. Kan bij wijze van spreken naar de brievenbuslopen met GNA GNA GNA of met Thelma op de kop
Is de ultieme Naatfoto nu al gemaakt??quote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de associatie van Nathalie's stem en een kind niet echt gek.
Erg hè als er mensen aanbellen of bellen op het moment dat je BB kijkt! Ik neem de telefoon gewoon niet op, maar ja, jij had iemand aan de deur.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef Djoj het volgende:
Gisteren had ik een afspraak met een dame, zij kwam kennismaken om mijn interieur te verzorgenBad timing...ik moest en zou het laatste stukje van de reguliere uitzending zien...heb het gewoon ff gezegd hoor...vond ze gelukkig niet erg...beetje weird wel geloof ik...
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
het wordt pas leuk als Roel homo blijkt te zijn
Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Direct even uitgeprobeerd, maar ik heb alleen verbinding met de computer als ik de WC deur openlaat![]()
Nou, dan val ik ook van mn stoel hoor ...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
inderdaad, wat zal die dido gek worden.
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 29 september 2005 19:24 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik durf de mijne niet te pakken... straks krijg ik echt jalla-verslavingsverschijnselen...![]()
En alleen daarom al is het alleen leuk als Roel de homo isquote:Op donderdag 29 september 2005 19:27 schreef Speedski het volgende:
Nou, dan val ik ook van mn stoel hoor ...![]()
Hoop wel dat als bb dat gaat vertellen, ze inzoemen op het gezicht van dido.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:27 schreef Speedski het volgende:
[..]
Nou, dan val ik ook van mn stoel hoor ...![]()
die gaat vanavond als de genomineerde eruit loopt gaat ze er gewoon achter aanquote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef regenworm het volgende:
Zo te zien is tanja nog niet naar huis, jammer heel erg jammer
Omdat er geen drol gebeurdquote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef Kokstra het volgende:
Wat een slechte cameraposities trouwens.
Kwil dan 1 steam op Dido, 1 op Natte, 1 op Lieske en 1tje op Tanja (gewoon ... om wat te klagen hebben daarna)quote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoop wel dat als bb dat gaat vertellen, ze inzoemen op het gezicht van dido.
Gaat ze dan zonder koffer de deur uit ? Of is die stiekum al gepaktquote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef Inca het volgende:
[..]
die gaat vanavond als de genomineerde eruit loopt gaat ze er gewoon achter aan
Ja en zo gezond ookquote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het lijkt er op alsof Tanja nog even iets lekkers gaat klaarmaken, leuk voor de anderen...
der past der toch niks meer jaquote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef Speedski het volgende:
[..]
Gaat ze dan zonder koffer de deur uit ? Of is die stiekum al gepakt
Hij kan van bb de opdracht hebben gekregen om geen homo te spelen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En alleen daarom al is het alleen leuk als Roel de homo isEen joost of menno verwacht je wel, maar Roel! haha! Ik kom denk ik niet meer bij van het lachen
Koffiepauze of RSIquote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef Kokstra het volgende:
Wat een slechte cameraposities trouwens.
De kans dat iemand per ongeluk tegen die deur aanleund is vrij klein en zelf denk ik nog steeds dat ze het hebben laten zien om ons lekker te maken maar dat die zogenaamde deur in feite niets meer en minder is dan een doorgang voor de crew om bijvoorbeeld spullen in de woonkamer klaar te zetten voor de weekopdracht(en), ik denk ook dat diezelfde "deur" gewoon vergrendeld is ookal duwen ze er tegen aanquote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef Blik het volgende:
(hoe zit het trouwens met die geheime deur, wordt daar nog iets mee gedaan of wachten ze gewoon totdat iemand er per ongeluk tegenaan duwt?
Ja was niet echt een succes hoor, ze heeft nogal een batterijquote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef Djoj het volgende:
Gewoon ff nieuwsgierig...hebben jullie Chantal wel eens in een lange broek gezien?? Buiten haar pyamabroek dan...
Denk het niet, tanja leeft nu in een 10 sterren hotel.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef Inca het volgende:
[..]
die gaat vanavond als de genomineerde eruit loopt gaat ze er gewoon achter aan
Groot is hun verbazing als het een trekdeur blijkt te zijnquote:ik denk ook dat diezelfde "deur" gewoon vergrendeld is ookal duwen ze er tegen aan
Eigenlijk hoop ik liever dat hij blijft en dat Lieske mag vertrekken, maar ik vrees ook het ergste voor Ralph.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:33 schreef schatje het volgende:
Aangezien bijna iedereen verwacht dat Ralph het Huis moet verlaten zou het wel een stunt zijn als hij toch mag blijven.
Daarom moet chantal vaker batterijen wisselen als de rest.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja was niet echt een succes hoor, ze heeft nogal een batterij
"Nou Ralph, jij moest er dan eigenlijk wel uit, maar we hebben besloten dat jij mag bepalen wie er weg moet."quote:Op donderdag 29 september 2005 19:33 schreef schatje het volgende:
Aangezien bijna iedereen verwacht dat Ralph het Huis moet verlaten zou het wel een stunt zijn als hij toch mag blijven.
Nopequote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef cuall het volgende:
FF vraagje tussen door
ben namelijk 10 dagen weggeweest
Heeft BB al bekend gemaakt van die relatie tussen de opa en oma van Roel en Naat?
Oja... Ralpa mag waarschijnlijk straks ook iemand nomineren...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"Nou Ralph, jij moest er dan eigenlijk wel uit, maar we hebben besloten dat jij mag bepalen wie er weg moet.".
Natuurlijk ik niet, maar ralph is de omzichtbare man.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik liever dat hij blijft en dat Lieske mag vertrekken, maar ik vrees ook het ergste voor Ralph.
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef nodisch18 het volgende:
Joost heeft nog scheerschuim op z'n gezicht! :d
Ow ow ow ... heb je het nu pas doorquote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Hummie een beetje klinken als een paniekerige stagiaire
Dit is hummie niet een stagiarequote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ingrid == manquote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Wat zou het gerucht zijn wat ze vanavond aan het einde bekend gaan maken?
Dat er iemand homo blijkt te zijn van een van de bewonersquote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat Tanja eigenlijk niet zwanger is ...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Zo klinkt een zender zonder batterijen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef Falco het volgende:
Wow, vette ruis net!
Meer een overjarig, wanhopig sexueel gefrustreerde zuurpruimquote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
iets met AIDSquote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef scanman01 het volgende:
ingridquote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat er iemand homo blijkt te zijn van een van de bewoners
Laten we hopen dat ie de volgende keer wel genomineerd wordtquote:Op donderdag 29 september 2005 19:45 schreef Kokstra het volgende:
Opvallend trouwens dat Menno nu wel praat met Rob, de gladjakker doet alles om niet genomineerd te worden...
Tanja is het onwettige kind van Hummie dat ze verwekt heeft bij patty brardquote:Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Ja die is echt berekenend zeg, ongelofelijkquote:Op donderdag 29 september 2005 19:46 schreef Djoj het volgende:
Menno praat om te praten....onsympatiek mannetje..![]()
Was een normaal, nat, diarreescheet-geluid.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Rob; wat hoor ik nu?
Tanja; ik liet een scheet
En het was echt een heel raar geluid, leek net een heel raar beest, een soort nicotinemonster...
Hm, vorige week nomineerde Ralph hem wel, dus misschien...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie de volgende keer wel genomineerd wordt![]()
Ralphie heeft mensenkennisquote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Hm, vorige week nomineerde Ralph hem wel, dus misschien...
Misschien iets uit een tube? Ketchup ofzo? Het moet natuurlijk wel gezond zijn voor onze Tan...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Rob; wat hoor ik nu?
Tanja; ik liet een scheet
En het was echt een heel raar geluid, leek net een heel raar beest, een soort nicotinemonster...
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was een normaal, nat, diarreescheet-geluid.
Heej Da's Shaffy!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:51 schreef regenworm het volgende:
Rob bek dicht aub
Rob bek dicht aub
Rob bek dicht aub
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mist toch niks ...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:56 schreef Kimske het volgende:
grrrr kan niet streamen, vriend heeft de snelehid voor z'n werk ff nodig... grrr
Ik hoor liever ralph de hele dag praten.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:55 schreef Falco het volgende:
Komt Lieske weer met zo'n oninteressant Vindicatverhaal
Ja maar... ja maar... het was Rob die het zong...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:55 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Heej Da's Shaffy!![]()
Geen kwaad woord over shaffy en zijn fans!![]()
![]()
![]()
Ralph de hele dag praten? Dan kun je lang wachten...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik hoor liever ralph de hele dag praten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat het voor mensen 'als zij' wellicht wel interessant isquote:Op donderdag 29 september 2005 19:55 schreef mazaru het volgende:
Waarom zijn die verhalen van Lieske nou altijd zo vreselijk oninteressant?
daarom hoor ik liever Lieske als is het soms hetzelfde.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:00 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ralph de hele dag praten? Dan kun je lang wachten...
Ik zie een grasveldje voor me, met een groot gat er in... en dan maar hopen dat Tanja in t geheel zal 'indalen'quote:
Ruud de wild himself vertelde het,dus wie weetquote:Op donderdag 29 september 2005 19:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
538 heeft wel vaker onbetrouwbare informatie gegeven, dus ik geloof er niks van
Denk je nou zelf .. Tanja heeft het heeeeeeeeeeeel erg moeilijk gehad deze week. Daarom moet ze nu een extra extra cadeautje krijgenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:07 schreef -Delta- het volgende:
Hopelijk zijn er vanavond eens verassingen voor iemand ánders dan die zwangere doos.
Ze zei het zelf al, dat mensen haar zo gauw als blond dom wijf zien.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat ziet Ingrid er hoerig uit met die zakdoek op haar hoofd...
Linda heeft eindelijks eens wat kleding aan, ipv die mini broekjes en topjes waar d'r tieten altijd bijna uitvallen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:07 schreef Jumparound het volgende:
nee, linda loopt er intens lekker bij in het roze...
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Linda heeft eindelijks eens wat kleding aan, ipv die mini broekjes en topjes waar d'r tieten altijd bijna uitvallen.![]()
Waarom trekt ze dat dan niet aan ??quote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Linda heeft eindelijks eens wat kleding aan, ipv die mini broekjes en topjes waar d'r tieten altijd bijna uitvallen.![]()
Tja .. hangt een kind boven hehquote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef -Delta- het volgende:
Tanja wat zit je lekker als een kerel met je benen wijd
De verrassing voor vanavond nieuwe kleding voor Lindaquote:Op donderdag 29 september 2005 20:09 schreef clauwheee het volgende:
Heeft Linda nu echt geen leuke kleren??
Vroeg ut al eerder, iemand die haar in een lange broek gezien heeft, buiten haar pyamabroek dan??quote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef StephanL het volgende:
Chantal heeft weer een rok aan hoor
kloptquote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef Speedski het volgende:
Loopt stream 2 bij jullie ook zo enorm achter ??? Echt iets van 20 - 30 secs
Wat is daar zo opmerkelijk aan? Voelt ze zich kennelijk prettiger inquote:Op donderdag 29 september 2005 20:15 schreef Djoj het volgende:
[..]
Vroeg ut al eerder, iemand die haar in een lange broek gezien heeft, buiten haar pyamabroek dan??
Ik wil op geen enkele manier pro-Tanja overkomen, maar 't is bouwtechnisch onmogelijk om op 't einde van de zwangerschap nog keurig netjes te zittenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef -Delta- het volgende:
Tanja wat zit je lekker als een kerel met je benen wijd
Snol.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef StephanL het volgende:
Chantal heeft weer een rok aan hoor
staat zo hoerig elke week hetzelfdequote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef Quembel het volgende:
[..]
Wat is daar zo opmerkelijk aan? Voelt ze zich kennelijk prettiger in
Dat hoop ik toch niet zeg.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Het is niet te hopen dat dit de groep is na vandaag
[afbeelding]
Mocht dat het geval zijn, dan is Yvonne vast wel bereid je te ondersteunenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Gewoon nieuwsgierig...that's all..quote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef Quembel het volgende:
[..]
Wat is daar zo opmerkelijk aan? Voelt ze zich kennelijk prettiger in
Ik begreep het ook al nietquote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Quembel het volgende:
rokken dragen is hoerig? huh?
laat maar...
Bij Chantal is het wel hoerig ja.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Quembel het volgende:
laat maar...
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Quembel het volgende:
laat maar...
JAWEL!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef riri het volgende:
Ik ben hummie en hou het hier eens eventjes goed in de gaten!
Nog één kwaad woord over Tanja en dit Forum is verleden tijd!
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef riri het volgende:
Ik ben riri en hou het hier eens eventjes goed in de gaten!
Nog één kwaad woord over Tanja en dit Forum is top!
Tanja is een zee koe.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef riri het volgende:
Ik ben hummie en hou het hier eens eventjes goed in de gaten!
Nog één kwaad woord over Tanja en dit Forum is verleden tijd!
Heb toch op diverse plaatsen campagne gevoerd. Als Lieske onverhoopt achter staat ga ik nog even verder folderenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:20 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Hopelijk heeft je campagne zijn vruchten afgeworpen!!!!!!!!!!!!1111111
Ik hoop met je mee..quote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
verwacht het niet en anders even lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Tanja is een zee, en riri is een koe??quote:
Ik ben ook bang dat dit het scenario isquote:Op donderdag 29 september 2005 20:22 schreef aidyl het volgende:
ik hoop dat lieske er uit gaat, maar ik verwacht dat het ralph wordt
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:22 schreef Speedski het volgende:
[..]
Nounou .. jij bent voorzichtig met je woorden vandaag![]()
Wie is Yvonne?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:18 schreef Speedski het volgende:
[..]
Mocht dat het geval zijn, dan is Yvonne vast wel bereid je te ondersteunen
Ik denk iedereen Tanja, behalve Rob, Sjankwal en Lieskequote:Op donderdag 29 september 2005 20:23 schreef b0ng het volgende:
wie zouden roel,ralph of lieske nomineren denken jullie als er 1 uitgaat?
ik denk:
roel > tanja
ralph > menno
lieske > menno of chantal
Ralph ook nietquote:Op donderdag 29 september 2005 20:25 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ik denk iedereen Tanja, behalve Rob, Sjankwal en Lieske
Laat ik dat, tegen beter weten in, nu juist wel hopenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat dat klopt, behalve Chantal. Die kun je wegstrepen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:23 schreef b0ng het volgende:
wie zouden roel,ralph of lieske nomineren denken jullie als er 1 uitgaat?
ik denk:
roel > tanja
ralph > menno
lieske > menno of chantal
Bommie zegt: RUUD IS EEN VIEZE OPRUIERT!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:03 schreef rain2 het volgende:
[..]
Ruud de wild himself vertelde het,dus wie weet![]()
Ik vind Chantal ook absoluut een mooie vrouw (aan de buitenkant).quote:Op donderdag 29 september 2005 20:22 schreef Aventura het volgende:
Rokken zijn helemaal niet hoerig en ik vind Chantal best een aantrekkelijke vrouw.
Maar dit is blijkbaar de verkeerde plek om het te zeggen, aangezien de knulletjes hier allemaal allergisch zijn voor al het vrouwelijke boven de 25
Eensch.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:25 schreef style het volgende:
[..]
Laat ik dat, tegen beter weten in, nu juist wel hopen
Ik kijk nu al uit naar de reactie van Tanjaquote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef Speedski het volgende:
Ow ja .. en strakjes horen we ook of Roel zn poen krijgt
Het enige wat ik van Chantal vind is dat ze een ranzig karakter heeftquote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Chantal ook absoluut een mooie vrouw (aan de buitenkant).
Maar ja, ik ben dan ook geen jongetje en geen 25 meer.
Ik ben 32 en zou dan toch nog mijn hond er nog van aftrappen!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ideaal! Graag een man van weinig woorden en veel dadenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:28 schreef newsman het volgende:
Als Ralph eruit gaat zal die zeggen, ik ben een man van weinig woorden.
Chantal aantrekkelijk?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als Roel dr uit moet, dan kloppen die stemmen niet en dan rijd ik persoonlijk naar Aalsmeer om Tanja dr uit te sleurenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:28 schreef b0ng het volgende:
was dat roel zn pa bij die deur?
Was dat niet de chauffeur van de limo? Of wat er ook voor die deur stond.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:28 schreef b0ng het volgende:
was dat roel zn pa bij die deur?
Een mens met een lelijk uiterlijk kan best heel mooie ingewanden hebben.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben 32 en zou dan toch nog mijn hond er nog van aftrappen!
Chantal was vroeger al zo lelijk dat haar moeder een stuk biefstuk om haar nek moest binden want anders wilde zelfs de hond niet met haar spelen!
In het geval van sjankwal mogen die dan opgevuld worden met kruid en de rest valt best te raden. Ze is zowel qua uiterlijk als innerlijk door en door rot!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een mens met een lelijk uiterlijk kan best heel mooie ingewanden hebben.
Alsjeblieft niet zeg!!!! Dan worden we pas echt gedwongen ernaar te kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:32 schreef Speedski het volgende:
Grappig als de vliesjes van Tanja het begeven tijdens de live uitzending
Hup Speedski ...go for itquote:Op donderdag 29 september 2005 20:29 schreef Speedski het volgende:
[..]
Als Roel dr uit moet, dan kloppen die stemmen niet en dan rijd ik persoonlijk naar Aalsmeer om Tanja dr uit te sleuren
Nee ik gun haar een extra 2 weken over tijdquote:Op donderdag 29 september 2005 20:32 schreef Speedski het volgende:
Grappig als de vliesjes van Tanja het begeven tijdens de live uitzending
Neeee Chantal is niet echt goed geconserveerd idd..quote:Op donderdag 29 september 2005 20:33 schreef Pinball het volgende:
Ik denk dat Chantal ergens in de vorige eeuw best lekker was. Nu niet meer.
Eens.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:33 schreef D.Rose het volgende:
het mooiste aan Chantal is...........het moment dat ze het huis verlaat
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:36 schreef bemeall het volgende:
[..]
Eens.
Behalve als ze als winnaar het huis verlaat, dan is het weer een klotemoment
En als Tanja wint flikker ik mijn computer me raam uitquote:Op donderdag 29 september 2005 20:36 schreef bemeall het volgende:
[..]
Eens.
hoppa ! Tis zwart op witquote:Op donderdag 29 september 2005 20:37 schreef newsman het volgende:
[..]
En als Tanja wint flikker ik mijn computer me raam uit![]()
![]()
winnaar? Denk niet dat ze december haaltquote:Op donderdag 29 september 2005 20:36 schreef bemeall het volgende:
[..]
Eens.
Ja die is supernerveusquote:Op donderdag 29 september 2005 20:37 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Je ziet gewoon zijn hart in zijn keel kloppen
Voor haar leeftijd is chantal nog redelijk toonbaar, maar ik kan haar beslist niet mooi vindenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eg nie!!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:37 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Je ziet gewoon zijn hart in zijn keel kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |