Ja maar Gert bij vrouwen ligt dat andersquote:Op donderdag 29 september 2005 19:04 schreef Gert het volgende:
Als Roel op deze manier bij Lieske zou gaan liggen, dan zijn de rapen gaar.
[afbeelding]
Oefenen voor de Josti-band...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:05 schreef nodisch18 het volgende:
Wat is joost in godsnaam aan het doen?
Hee hee, we gaan ni generaliseren he...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar Gert bij vrouwen ligt dat anders![]()
Anders komt ie nooit in de band !quote:Op donderdag 29 september 2005 19:08 schreef Kokstra het volgende:
Joost tegen Dido: "Ik zou je nog wel willen vragen om mij een klein make-upje te geven."
Tja .. dat mag niet volgens het contractquote:Op donderdag 29 september 2005 19:09 schreef nodisch18 het volgende:
Roel heeft Joost en Dido betrapt
Maar vechten, ho maar....
het valt mee, ze is al weer weg,quote:Op donderdag 29 september 2005 19:10 schreef AnTjUh het volgende:
chantal komt dr eigen er ff tegenaan bemoeien natuurlijk
Gelukkig zijn dr al zo weinig kleine kinderen in het huisquote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef regenworm het volgende:
Dido en joost zijn net zo twee kinderen.
prima alleen zie ik 2 lege slaapkamers.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:11 schreef clauwheee het volgende:
De streams zijn bij mij niet echt geweldig...
Lekker op de wc naar GNA GNA GNA luisteren ...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Prachtig, ik heb net een bluetooth headset gekocht en kan nu overal in mijn kamer streamend naar de bewoners luisteren
Hoezo verslaafd
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
Ze gaan vanavond iets onthullen over een homo!! Ik hoorde het net op radio 538.![]()
dat moet Jost zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
Ze gaan vanavond iets onthullen over een homo!! Ik hoorde het net op radio 538.![]()
538 heeft wel vaker onbetrouwbare informatie gegeven, dus ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
dido is homoquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
Ernstigquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Prachtig, ik heb net een bluetooth headset gekocht en kan nu overal in mijn kamer streamend naar de bewoners luisteren
Hoezo verslaafd
Ik werd gisteren gebeld en had BB5 vrij luid aanstaan. Nathalie en Dido waren aan het kletsen en diegene aan de telefoon vraagt mij: hey, heb je kinderen op bezoek? En ik durfde niet te zeggen dat het BB was, dus ik: eh, nee, dat zijn mijn vriendinnenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
OMGquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
Ruud trok Jamai destijds uit de kast, dus dat moet nu met Joost ook wel lukkenquote:
Zit er een chantal filter bijgeleverdquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
Dat wilt ik ook..dat wilt ik ook...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
Direct even uitgeprobeerd, maar ik heb alleen verbinding met de computer als ik de WC deur openlaatquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Lekker op de wc naar GNA GNA GNA luisteren ...
Goed voor als je verstoppingen hebt![]()
Hahaha ... heb je kinderen op bezoekquote:Op donderdag 29 september 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld en had BB5 vrij luid aanstaan. Nathalie en Dido waren aan het kletsen en diegene aan de telefoon vraagt mij: hey, heb je kinderen op bezoek? En ik durfde niet te zeggen dat het BB was, dus ik: eh, nee, dat zijn mijn vriendinnen![]()
Triest hè...Dido en Nathalie gebombardeerd tot mijn vriendinnen![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld en had BB5 vrij luid aanstaan. Nathalie en Dido waren aan het kletsen en diegene aan de telefoon vraagt mij: hey, heb je kinderen op bezoek? En ik durfde niet te zeggen dat het BB was, dus ik: eh, nee, dat zijn mijn vriendinnen![]()
Triest hè...Dido en Nathalie gebombardeerd tot mijn vriendinnen![]()
Ook handig voor mensen met annorexia... van Chantal krijgt toch iedereenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Lekker op de wc naar GNA GNA GNA luisteren ...
Goed voor als je verstoppingen hebt![]()
Jammer man. Kheb hier een draadloze koptelefoon in gebruik die werkt op radiofrequentie. Kan bij wijze van spreken naar de brievenbuslopen met GNA GNA GNA of met Thelma op de kopquote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Direct even uitgeprobeerd, maar ik heb alleen verbinding met de computer als ik de WC deur openlaat![]()
Nou ja, ik vind de associatie van Nathalie's stem en een kind niet echt gek.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef Speedski het volgende:
Hahaha ... heb je kinderen op bezoek![]()
sssst .. anders klagen ze fok nog aan voor het ideequote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ook handig voor mensen met annorexia... van Chantal krijgt toch iedereen![]()
-neigingen...
Was zeker schaamluisquote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
cameraman zag ff een vlo op het kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |