Ja maar Gert bij vrouwen ligt dat andersquote:Op donderdag 29 september 2005 19:04 schreef Gert het volgende:
Als Roel op deze manier bij Lieske zou gaan liggen, dan zijn de rapen gaar.
[afbeelding]
Oefenen voor de Josti-band...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:05 schreef nodisch18 het volgende:
Wat is joost in godsnaam aan het doen?
Hee hee, we gaan ni generaliseren he...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar Gert bij vrouwen ligt dat anders![]()
Anders komt ie nooit in de band !quote:Op donderdag 29 september 2005 19:08 schreef Kokstra het volgende:
Joost tegen Dido: "Ik zou je nog wel willen vragen om mij een klein make-upje te geven."
Tja .. dat mag niet volgens het contractquote:Op donderdag 29 september 2005 19:09 schreef nodisch18 het volgende:
Roel heeft Joost en Dido betrapt
Maar vechten, ho maar....
het valt mee, ze is al weer weg,quote:Op donderdag 29 september 2005 19:10 schreef AnTjUh het volgende:
chantal komt dr eigen er ff tegenaan bemoeien natuurlijk
Gelukkig zijn dr al zo weinig kleine kinderen in het huisquote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef regenworm het volgende:
Dido en joost zijn net zo twee kinderen.
prima alleen zie ik 2 lege slaapkamers.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:11 schreef clauwheee het volgende:
De streams zijn bij mij niet echt geweldig...
Lekker op de wc naar GNA GNA GNA luisteren ...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Prachtig, ik heb net een bluetooth headset gekocht en kan nu overal in mijn kamer streamend naar de bewoners luisteren
Hoezo verslaafd
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
Ze gaan vanavond iets onthullen over een homo!! Ik hoorde het net op radio 538.![]()
dat moet Jost zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
Ze gaan vanavond iets onthullen over een homo!! Ik hoorde het net op radio 538.![]()
538 heeft wel vaker onbetrouwbare informatie gegeven, dus ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
dido is homoquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef rain2 het volgende:
Ernstigquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Prachtig, ik heb net een bluetooth headset gekocht en kan nu overal in mijn kamer streamend naar de bewoners luisteren
Hoezo verslaafd
Ik werd gisteren gebeld en had BB5 vrij luid aanstaan. Nathalie en Dido waren aan het kletsen en diegene aan de telefoon vraagt mij: hey, heb je kinderen op bezoek? En ik durfde niet te zeggen dat het BB was, dus ik: eh, nee, dat zijn mijn vriendinnenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
OMGquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
Ruud trok Jamai destijds uit de kast, dus dat moet nu met Joost ook wel lukkenquote:
Zit er een chantal filter bijgeleverdquote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
Dat wilt ik ook..dat wilt ik ook...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hoezo verslaafd
Direct even uitgeprobeerd, maar ik heb alleen verbinding met de computer als ik de WC deur openlaatquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Lekker op de wc naar GNA GNA GNA luisteren ...
Goed voor als je verstoppingen hebt![]()
Hahaha ... heb je kinderen op bezoekquote:Op donderdag 29 september 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld en had BB5 vrij luid aanstaan. Nathalie en Dido waren aan het kletsen en diegene aan de telefoon vraagt mij: hey, heb je kinderen op bezoek? En ik durfde niet te zeggen dat het BB was, dus ik: eh, nee, dat zijn mijn vriendinnen![]()
Triest hè...Dido en Nathalie gebombardeerd tot mijn vriendinnen![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld en had BB5 vrij luid aanstaan. Nathalie en Dido waren aan het kletsen en diegene aan de telefoon vraagt mij: hey, heb je kinderen op bezoek? En ik durfde niet te zeggen dat het BB was, dus ik: eh, nee, dat zijn mijn vriendinnen![]()
Ook handig voor mensen met annorexia... van Chantal krijgt toch iedereenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Lekker op de wc naar GNA GNA GNA luisteren ...
Goed voor als je verstoppingen hebt![]()
Jammer man. Kheb hier een draadloze koptelefoon in gebruik die werkt op radiofrequentie. Kan bij wijze van spreken naar de brievenbuslopen met GNA GNA GNA of met Thelma op de kopquote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Direct even uitgeprobeerd, maar ik heb alleen verbinding met de computer als ik de WC deur openlaat![]()
Nou ja, ik vind de associatie van Nathalie's stem en een kind niet echt gek.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef Speedski het volgende:
Hahaha ... heb je kinderen op bezoek![]()
sssst .. anders klagen ze fok nog aan voor het ideequote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ook handig voor mensen met annorexia... van Chantal krijgt toch iedereen![]()
-neigingen...
Was zeker schaamluisquote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
cameraman zag ff een vlo op het kussen
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
het wordt pas leuk als Roel homo blijkt te zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef Taurus het volgende:
Ik zou 't echt 'n stomme 'laten we big brother populairmaken' verzin truuk, als er iemand homo blijkt te zijn. Daar is toch geen kont aan?Wat is daar nou voor shock aan, niemand zit toch al op Joost te wachten.. Zou ik echt dom vinden hoor.. Da's echt zo'n "ow.. Nou en?" n ieuwtje.
Stomme verzinsels door BB allemaal, 't ligt er zo dik bovenopIk weet wel dat dat de formule is, maar 't kan best wat taktischer.
Ik durf de mijne niet te pakken... straks krijg ik echt jalla-verslavingsverschijnselen...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef Speedski het volgende:
[..]
Jammer man. Kheb hier een draadloze koptelefoon in gebruik die werkt op radiofrequentie. Kan bij wijze van spreken naar de brievenbuslopen met GNA GNA GNA of met Thelma op de kop
Is de ultieme Naatfoto nu al gemaakt??quote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind de associatie van Nathalie's stem en een kind niet echt gek.
Erg hè als er mensen aanbellen of bellen op het moment dat je BB kijkt! Ik neem de telefoon gewoon niet op, maar ja, jij had iemand aan de deur.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef Djoj het volgende:
Gisteren had ik een afspraak met een dame, zij kwam kennismaken om mijn interieur te verzorgenBad timing...ik moest en zou het laatste stukje van de reguliere uitzending zien...heb het gewoon ff gezegd hoor...vond ze gelukkig niet erg...beetje weird wel geloof ik...
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
het wordt pas leuk als Roel homo blijkt te zijn
Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Direct even uitgeprobeerd, maar ik heb alleen verbinding met de computer als ik de WC deur openlaat![]()
Nou, dan val ik ook van mn stoel hoor ...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
inderdaad, wat zal die dido gek worden.
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 29 september 2005 19:24 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik durf de mijne niet te pakken... straks krijg ik echt jalla-verslavingsverschijnselen...![]()
En alleen daarom al is het alleen leuk als Roel de homo isquote:Op donderdag 29 september 2005 19:27 schreef Speedski het volgende:
Nou, dan val ik ook van mn stoel hoor ...![]()
Hoop wel dat als bb dat gaat vertellen, ze inzoemen op het gezicht van dido.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:27 schreef Speedski het volgende:
[..]
Nou, dan val ik ook van mn stoel hoor ...![]()
die gaat vanavond als de genomineerde eruit loopt gaat ze er gewoon achter aanquote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef regenworm het volgende:
Zo te zien is tanja nog niet naar huis, jammer heel erg jammer
Omdat er geen drol gebeurdquote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef Kokstra het volgende:
Wat een slechte cameraposities trouwens.
Kwil dan 1 steam op Dido, 1 op Natte, 1 op Lieske en 1tje op Tanja (gewoon ... om wat te klagen hebben daarna)quote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoop wel dat als bb dat gaat vertellen, ze inzoemen op het gezicht van dido.
Gaat ze dan zonder koffer de deur uit ? Of is die stiekum al gepaktquote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef Inca het volgende:
[..]
die gaat vanavond als de genomineerde eruit loopt gaat ze er gewoon achter aan
Ja en zo gezond ookquote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het lijkt er op alsof Tanja nog even iets lekkers gaat klaarmaken, leuk voor de anderen...
der past der toch niks meer jaquote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef Speedski het volgende:
[..]
Gaat ze dan zonder koffer de deur uit ? Of is die stiekum al gepakt
Hij kan van bb de opdracht hebben gekregen om geen homo te spelen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En alleen daarom al is het alleen leuk als Roel de homo isEen joost of menno verwacht je wel, maar Roel! haha! Ik kom denk ik niet meer bij van het lachen
Koffiepauze of RSIquote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef Kokstra het volgende:
Wat een slechte cameraposities trouwens.
De kans dat iemand per ongeluk tegen die deur aanleund is vrij klein en zelf denk ik nog steeds dat ze het hebben laten zien om ons lekker te maken maar dat die zogenaamde deur in feite niets meer en minder is dan een doorgang voor de crew om bijvoorbeeld spullen in de woonkamer klaar te zetten voor de weekopdracht(en), ik denk ook dat diezelfde "deur" gewoon vergrendeld is ookal duwen ze er tegen aanquote:Op donderdag 29 september 2005 19:31 schreef Blik het volgende:
(hoe zit het trouwens met die geheime deur, wordt daar nog iets mee gedaan of wachten ze gewoon totdat iemand er per ongeluk tegenaan duwt?
Ja was niet echt een succes hoor, ze heeft nogal een batterijquote:Op donderdag 29 september 2005 19:28 schreef Djoj het volgende:
Gewoon ff nieuwsgierig...hebben jullie Chantal wel eens in een lange broek gezien?? Buiten haar pyamabroek dan...
Denk het niet, tanja leeft nu in een 10 sterren hotel.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef Inca het volgende:
[..]
die gaat vanavond als de genomineerde eruit loopt gaat ze er gewoon achter aan
Groot is hun verbazing als het een trekdeur blijkt te zijnquote:ik denk ook dat diezelfde "deur" gewoon vergrendeld is ookal duwen ze er tegen aan
Eigenlijk hoop ik liever dat hij blijft en dat Lieske mag vertrekken, maar ik vrees ook het ergste voor Ralph.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:33 schreef schatje het volgende:
Aangezien bijna iedereen verwacht dat Ralph het Huis moet verlaten zou het wel een stunt zijn als hij toch mag blijven.
Daarom moet chantal vaker batterijen wisselen als de rest.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja was niet echt een succes hoor, ze heeft nogal een batterij
"Nou Ralph, jij moest er dan eigenlijk wel uit, maar we hebben besloten dat jij mag bepalen wie er weg moet."quote:Op donderdag 29 september 2005 19:33 schreef schatje het volgende:
Aangezien bijna iedereen verwacht dat Ralph het Huis moet verlaten zou het wel een stunt zijn als hij toch mag blijven.
Nopequote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef cuall het volgende:
FF vraagje tussen door
ben namelijk 10 dagen weggeweest
Heeft BB al bekend gemaakt van die relatie tussen de opa en oma van Roel en Naat?
Oja... Ralpa mag waarschijnlijk straks ook iemand nomineren...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"Nou Ralph, jij moest er dan eigenlijk wel uit, maar we hebben besloten dat jij mag bepalen wie er weg moet.".
Natuurlijk ik niet, maar ralph is de omzichtbare man.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik liever dat hij blijft en dat Lieske mag vertrekken, maar ik vrees ook het ergste voor Ralph.
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef nodisch18 het volgende:
Joost heeft nog scheerschuim op z'n gezicht! :d
Ow ow ow ... heb je het nu pas doorquote:Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Hummie een beetje klinken als een paniekerige stagiaire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |