Idd, dit riekt meer naar het topic openen om het topic openen. Doe in het vervolg wat meer moeite aub.quote:
euhh.. Ik denk dat het weer vrije keus is, net zoals vorige keer?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:35 schreef flubub het volgende:
Nou, mooie OP uiteindelijk hoorErg benieuwd naar as Zaterdag, welke dansen moeten ze nou nog doen?
Ik ben hier ook niet lang!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, dit riekt meer naar het topic openen om het topic openen. Doe in het vervolg wat meer moeite aub.
Fijn, dat irriteerde mij bij het vorige topic ook al.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ff foutje uit TT weggehaald. Zoekt makkelijker.
Dat het weer dezelfde titel heeft slaat natuurlijk ook nergens opquote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, dit riekt meer naar het topic openen om het topic openen. Doe in het vervolg wat meer moeite aub.
Eens! Ben benieuwd of ik vanavond weer aan de vloer mag zitten, of verbannen wordt naar de tribunequote:
Ga jij elke week naar toequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef Vectra het volgende:
[..]
Eens! Ben benieuwd of ik vanavond weer aan de vloer mag zitten, of verbannen wordt naar de tribune
Ik vind Inge veel te arrogant overkomen, dus van mij mag ze ook wel naar huisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef Vectra het volgende:
[..]
Eens! Ben benieuwd of ik vanavond weer aan de vloer mag zitten, of verbannen wordt naar de tribune
Lijkt mij wel leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:36 schreef Vectra het volgende:
[..]
Nee hoor, dat niet. Wordt de tweede keer (en tevens de laatste keer)
Dank je wel!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk.
Veel plezier vanavond![]()
Jaja, oud nieuws.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Jim krijgt volgend jaar een rol in Grease hoogst waarschijnlijk..Dat heeft ie aan Julie te danken zijn danspartner![]()
Idd. Ik bedoelde net de hoge kicks... klompendans is wel een goede omschrijving.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen gezicht, die klompendans van Inge.... en dan dat geklef met die gozer, yuk
Ik vond Inge geweldig vandaagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen gezicht, die klompendans van Inge.... en dan dat geklef met die gozer, yuk
Komt er een tweede serie?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef marky het volgende:
IK vind het ook vooral een heel leuk programma en ik hoop op net zo'n leuke tweede serie.
Was errug flauw inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat die Ron weer over die jurk van vorige week moest beginnen......![]()
Typisch Ron Brandstederquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat die Ron weer over die jurk van vorige week moest beginnen......![]()
Dat is het danswereldje he... Heel naar sfeertje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:
De sfeer is hier in ieder geval een stuk positiever dan op het forum van dancing with the stars.nl
Daar maken ze elkaar bijna af en er zitten behoorlijk wat jaloerse gevallen bij.
Ja, dat Irene arrogant is en lijkt op een struisvogel en dat Jim alleen maar dankzij Julie in de finale staat en niet omdat hij zelf ook goed kan dansen want dat kan hij zogenaamd niet. En weer dat gezeur over zijn uiterlijk blablabla. En dat Inge en Remco gisteren beter scoorden met 3 x 10 en daarom hadden door gemoeten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is het danswereldje he... Heel naar sfeertje.Ze krabben elkaar daar het liefst de ogen uit...
Kom op, zeg... Die Quistep zag er goed uit inderdaad, maar met die Jive haalde ze het echt niet!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
En dat Inge en Remco gisteren beter scoorden met 3 x 10 en daarom hadden door gemoeten.
En vaak is het 2e deel lang niet zo geslaagd als het 1e deel !!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:50 schreef Haaibaaike het volgende:
En denk dat het wel een vervolg zal krijgenZou het terecht vinden als DWTS in het nieuwe seizoen een vervolg krijgt
![]()
Dat zou goed kunnen !quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En vaak is het 2e deel lang niet zo geslaagd als het 1e deel !!
Bij dit format betwijfel ik dat. Het ligt ook voor een groot deel aan de BN'ers die ze weten te strikken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En vaak is het 2e deel lang niet zo geslaagd als het 1e deel !!
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bij dit format betwijfel ik dat. Het ligt ook voor een groot deel aan de BN'ers die ze weten te strikken.
heinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Keken er eigenlijk ook mannen naar dit programma? En dan met name mannen die niet op andere mannen vallen? De enige kennis uit mijn vriendenkring die gek is van dansen is homo en ook hier zie ik voornamelijk dames reageren...
Welk stukje? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:06 schreef Jojogirl het volgende:
Dat was wel een venijnig stukje in de VARA gids. Ik kan me wel voorstellen dat die dansschooleigenaar daar niet blij mee was, die uitspraak van Irene.
Je danst zeker zelf niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Keken er eigenlijk ook mannen naar dit programma? En dan met name mannen die niet op andere mannen vallen? De enige kennis uit mijn vriendenkring die gek is van dansen is homo en ook hier zie ik voornamelijk dames reageren...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef marky het volgende:
Ik ben geen homo ik kijk er ook naar. En volgens mij hoef je geen homo te zijn om naar een gezellige zaterdagavondshow te kijken.
Helemaal met je eens Marky,je hoeft zeker geen homo te zijn ! Wil je het programma leuk vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef marky het volgende:
Ik ben geen homo ik kijk er ook naar. En volgens mij hoef je geen homo te zijn om naar een gezellige zaterdagavondshow te kijken.
lieg niet menquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef marky het volgende:
Dat is inderdaad ook zo homo's zijn gek op dansen,ballet,musical.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:05 schreef Vectra het volgende:
Het is misschien wel een groot vooroordeel dat dansen iets voor homo's is. Op zich zit hier ook nog wel een kleine kern van waarheid in: veel van de Nederlandse topdansers zijn inderdaad homo. Bij Latin is dit misschien nog wel iets sterker dan bij de standaard.
Ok ontopic: er zat een homo in DWTSquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:01 schreef -XX- het volgende:
Ehhh, het gaat hier niet over hetero´s of homo´s!!
Laten we ontopic gaan! =|
Das 2,5 miljoen kijkers in totaal !!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is voor een herhaling niet slecht 665.000 kijkers![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef Vectra het volgende:
[..]
Das 2,5 miljoen kijkers in totaal !!![]()
Volgende week is toch een live-uitzending.?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Mischien te spoilerig... maar intussen is al bekend wie de winnaar wordt van
DWS: Irene vd Laar en partner!
Dus de zogenaamde live uitzending is een hoax...
Dat is toch zo ongeveer bij elk finaleprogramma zo? Bij idols bijv. heb je elke keer iemand die roept dat! hij! zeker! weet! dat! x! gaat! winnen!, want dat is afgesproken. Wint Y of Z dan, dan zijn de afspraken toevallig nét veranderd. Kortom: als het al vooraf wordt bekonkeld, wordt het echt niet met half Nederland besprokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus de kijkers worden belazertof zijn belazert?
Ik kan me niet voorstellen je kan bij RTL.FM kaartjes winnen voor de live-uitzending van volgende week.
Het was een ingezonden stukje van de eigenaar van de dansschool waar Irene vroeger, als tiener, les heeft gehad. Ze had daar kennelijk ergens een opmerking in de media over gemaakt dat er alleen maar boerenpummels zonder stijl rondliepen o.i.d. Die brief van de dansschoolhouder kwam er eigenlijk op neer dat die opmerking/houding van Irene stijlloos was en zijn dansschool niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Welk stukje? Heb ik iets gemist?![]()
Geen ramp: deze aflevering was een compilatie van de voorgaande afleveringen. De finale is volgende week.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!
Ik had eters en ben vergeten de video te zetten!
Woensdag een herhaling op rtl7 om 20.30 van de uitzending die vanavond is geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!
Ik had eters en ben vergeten de video te zetten!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Woensdag een herhaling op rtl7 om 20.30 van de uitzending die vanavond is geweest.
Mee eens !quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:20 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik geloof nooit dat de winnaar al bekend is, Er zijn inderdaad zoals gezegd kaarten voro de LIVE-show te winnen voor komende zaterdag. Je kan je hoogstens afvragen hoe de stemming zal verlopen. Maar LIVE is het wel degelijk.
Julie is in het echt ook een hele leuke meid. Ik kan het weten, want ik heb les van haar gehadquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:34 schreef happyme28 het volgende:
Logisch dat ze zo'n uitzending gepland hadden met het Ned. elftal er recht tegenover. Vond het leuk om naar te kijken vooral Julie in de opnamestudio, wat een leuk mens. En met 1.081.000 niet slecht bekeken.
Nee, dat denk ik ook niet dat er geen tv programma tegen het voetbal op kanquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:57 schreef Vectra het volgende:
[..]
Tegen voetbal kan gewoon geen enkel tv programma op.
Je bedoelt toch niet die blonde wannabee die ze jurylid hebben gemaakt, he?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:33 schreef Vectra het volgende:
[..]
Ok ontopic: er zat een homo in DWTS![]()
ik ben al blij dat Inge de bruin er uit is. Had al weken geleden moeten gebeuren. Nog nooit zo'n drama gezien, vooral in de Latin.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:18 schreef Jumping-Skippy het volgende:
In tegenstelling tot sommige mensen hier vond ik het wél een leuke show. En ik vind Julie en Jim nog leuker geworden. Ik gun beide paren de overwinning maar ik hoop dat J&J winnen. Afijn we zullen het zien. Volgende week deze tijd weten we al een dag wie heeft gewonnen, wat een idee...
Je maakt ons nieuwsgierig johquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef dmace het volgende:
[..]
Ook weet ik dat er iets speciaals aan komt aankomende zaterdag, maar ik vertel lekker nog niet wat....
hoe weet je dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef dmace het volgende:
[..]
ik ben al blij dat Inge de bruin er uit is. Had al weken geleden moeten gebeuren. Nog nooit zo'n drama gezien, vooral in de Latin.
Ook weet ik dat er iets speciaals aan komt aankomende zaterdag, maar ik vertel lekker nog niet wat....
Lamerade.... ze bedachten zich op het laatste moment OMDAT jij de spoiler hebt geplaatst en DAAROM hebben Jim en Julie gewonnen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Mischien te spoilerig... maar intussen is al bekend wie de winnaar wordt van
DWS: Irene vd Laar en partner!
Dus de zogenaamde live uitzending is een hoax...
Ik vondt Irene en Marcus ook beter..Vooral die freestyle daar waren Irene en Marcus heel goed inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:33 schreef Foeske het volgende:
En?? Vinden jullie de winnaars terecht?
Ik ben wel fan van Jim en Julie, maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat Irene en Marcus toch net iets beter waren..
Ik denk dat het toch weer te maken heeft met het feit dat Jim vooral jonge meiden als fans heeft die wel willen bellen en sms'en.
Maar 't is ze van harte gegund!!!!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef -Marlii- het volgende:
Alhoewel de freestyle van J&J wel beter was
Vond het van J&J toch meer een freestylequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat vind ik van niet Freestyle vond ik van Irene en Marcus leuker.
![]()
Eigenlijk heb jij gelijk in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:06 schreef superhero87 het volgende:
echt balen dat Jim en Julie gewonnen hebben.
Dat puntensysteem klopt echt voor geen meter, als je logisch nadenkt waren de jurypunten helemaal niet nodig![]()
bronquote:RTL smeert dansshow uit over twee avonden
RTL 4 zendt vanaf zaterdag 25 maart een nieuwe reeks uit van Dancing with the stars, na de succesvolle eerste reeks en de Oudejaarsspecial vorig jaar.
Het succes van het danspro- gramma heeft RTL doen besluiten Dancing with the stars over twee avonden uit te smeren.
Terwijl de kijker op zaterdag de dansparen voorbij ziet schuivelen tussen 20.00 en 21.30 uur, is de dag erna een uur lang de uitslag te zien (21.00 tot 22.00 uur).
Inderdaad belachelijk om de uitslag de volgende dag uit te zendenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Belachelijk om de uitslag de volgende dag uit te zenden.
Was dat voor belachelijk ietsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Belachelijk om de uitslag de volgende dag uit te zenden.
Je bedoelt de jury ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jammer dat ze weer dezelfde professionals hebben. Zal toch stemmen schelen.
Ik ga er ook voor zitten.. Leuk programma.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:02 schreef Sannydance het volgende:
kick! nog drie dagen!ik ben erg benieuwd
En onze Peter en Euvgenia hebben gewonnen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:19 schreef dmace het volgende:
Vanavond al ff voorproeven met dansen in't Kurhaus....
Hoop wel dat het publiek in de zaal zich wat meer zal laten horen (zoals in de BBC-versie).quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:08 schreef Relin het volgende:
Ik hoop dat ze de filmpjes weer op internet zetten en dat ze dan werken hier in Finland![]()
Er is ook een Finse Dancing with the stars, dat heb ik afgelopen weekend gezien, maar over het algemeen vond ik dat ze het in NL toch wat leuker deden![]()
Ik gaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind het jammer dat ze in 2 avonden verspreiden.
Je ziet vanavond niet wie er afvallen ! Dat krijg je morgen te zien om 21.00![]()
Dus de spanning is er vanavond niet![]()
Hebben Charissa en Remco dan ook een relatie? Want hij en Lieke leken wel heul erg close te zijn!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gaPeking Express
ook echt niet missen voor de uitslag dus dat ga ik dan maar opnemen.
Ik denk dat die lomperik van een John de Wolf wel kijkplezier kan veroorzaken. Verder heb ik geen favorieten, maar Charissa en Remco wonen een paar deuren verder dus die zal ik maar gaan aanmoedigen.![]()
Vorig jaar zelfde verhaal met Ingequote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hebben Charissa en Remco dan ook een relatie? Want hij en Lieke leken wel heul erg close te zijn!
Toch stem ik op hem. En op Myrna omdat ik Koen's vriend kenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:26 schreef E.T. het volgende:
Mijn god, John de Wolf!![]()
Een bezemsteel kan nog beter dansen![]()
Ja, heb je goed gezien, Remco had dat vorig jaar ook met Inge en nu met Liekequote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vorig jaar zelfde verhaal met Inge![]()
Schijnbaar kan ie goed acteren![]()
Het was inderdaad een leuke afleveringquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:26 schreef happyme28 het volgende:
Was weer een erg leuke aflevering, met leuke paren ook dit seizoen.
Inderdaad John, Myrna en onderaan Maik zijn echt de minste
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Edsilia, Frits en Barbara erg goed
Nee, vanavond gaat er nog niemand uit. Volgende week mogen ze allemaal nog een dans doen, en dan volgende week zondag gaat het eerste koppel eruitquote:Op zondag 26 maart 2006 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Moet er nu vanavond al iemand uit dan? En dansen ze vanavond allemaal nog een keer? Vorige keer mocht iedereen toch op zijn minst twee keer dansen?
Dat klopt, volgende week pasquote:Op zondag 26 maart 2006 12:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, vanavond gaat er nog niemand uit. Volgende week mogen ze allemaal nog een dans doen, en dan volgende week zondag gaat het eerste koppel eruit
Myrna was een beetje stijfjes en ze kon het niet halen bij de rest van de dames. maar haar benen waren wel het beste gestrekt van alle chacha dansers... (profs niet meegerekend uiteraard) Vooral dat strekken is niet makkelijk in de chacha, maar ze deed het maar mooi welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond Edsilia, Frits, Winston, Barbara,Myrna, Lieke met hun danspartners heel goed doen. John en Maik waren stukker minder![]()
[..]
Het was inderdaad een leuke aflevering![]()
Maar vonden jullie Myrna Goossen zo slecht, oké tijdens de repetities was ze minder.. maar vanavond vond ik haar best goed doen !
Niet de allerbeste hoor. Dat vond ik Frits en Edsilia tot nu toe![]()
Geweldig zeg Frits en Julie.
Ja, dat word voor volgende weekend opgeteld.. Je kan de hele week bellen of sms-enquote:Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar waarom stem je dan? Worden de stemmen van dit weekend bij volgend weekend opgeteld?
Tja, dat is mij nu ook niet helemaal duidelijk. Ik had wel begrepen dat je een hele week kunt stemmen, maar dan heeft de uitslag van vanavond toch geen nut?!?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar waarom stem je dan? Worden de stemmen van dit weekend bij volgend weekend opgeteld?
Helemaal mee eens... Heb net op de website de dansen bekijken.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Van de Dames Was Edsilia de beste en bij de Mannen Frits![]()
Dat is voor volgende week !quote:Op zondag 26 maart 2006 13:32 schreef Urnie het volgende:
[..]
Tja, dat is mij nu ook niet helemaal duidelijk. Ik had wel begrepen dat je een hele week kunt stemmen, maar dan heeft de uitslag van vanavond toch geen nut?!?![]()
Ja, precies...dan is het vanavond dus eigenlijk een tussenstand en geen uitslag (evan uitgaande dat de stemmen van dit weekend bij volgende week opgeteld worden)quote:Op zondag 26 maart 2006 13:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is voor volgende week !
Vanavond gaat er volgens mij niemand eruit, dat is pas volgende week zondag dat er een koppel eruit gaat.
Juist, zo heb ik het begrepen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:58 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, precies...dan is het vanavond dus eigenlijk een tussenstand en geen uitslag (evan uitgaande dat de stemmen van dit weekend bij volgende week opgeteld worden)![]()
Maar goed...van mij mag John de Wolf eruit volgende week.![]()
Maar vorig seizoen, was het toen ook al zo ingewikkeld met al die stemmen? Dat ze meegaan naar een week later? Nee toch? Of geld dat alleen voor het 1e koppel dat eruit gaat? En gaat het stemmen dan alleen voor zaterdag-zondag?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:58 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, precies...dan is het vanavond dus eigenlijk een tussenstand en geen uitslag (evan uitgaande dat de stemmen van dit weekend bij volgende week opgeteld worden)![]()
Maar goed...van mij mag John de Wolf eruit volgende week.![]()
Ja, dat vond ik nou ook! Ik had het gevoel dat ze John erg aan het matsen waren. Van dansen was niet echt sprake, hij stond meer stil dan wat anders.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef somegirl het volgende:
Oh ja wat ik echt niet snaptje is dat John de Wolf hogere cijfers kreeg dan Maik de Boer, ik vond john toch echt stukken slechter dan Maik!
Ik heb het vorig seizoen niet vanaf de eerste aflevering gezien, dus ik weet niet hoe het toen de eerste aflevering ging.... In ieder geval was toen de uitslag gewoon dezelfde avond nog. Dat hadden ze van mij zo mogen houden. Omslachtig gedoe allemaal.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen, was het toen ook al zo ingewikkeld met al die stemmen? Dat ze meegaan naar een week later? Nee toch? Of geld dat alleen voor het 1e koppel dat eruit gaat? En gaat het stemmen dan alleen voor zaterdag-zondag?
Ben ik helemaal met je eens, ik heb toen ook vanaf halverwege pas gekeken ofzo. Ze hadden gewoon alles op de zaterdagavond moeten laten! Deden ze met Idols ook, dus waarom niet met DWTS? Ik was namelijk ook niet van plan om de uitslag te gaan kijken, kan ik op internet dan ook nog wel zienquote:Op zondag 26 maart 2006 17:16 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik heb het vorig seizoen niet vanaf de eerste aflevering gezien, dus ik weet niet hoe het toen de eerste aflevering ging.... In ieder geval was toen de uitslag gewoon dezelfde avond nog. Dat hadden ze van mij zo mogen houden. Omslachtig gedoe allemaal.
Vanavond zal het stemmen wel wat duidelijker worden, denk ik.
Dat denk ik ook ! Dat lijkt mij van wel een van die twee.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Maik de boer of the Wolfie gaat eruit, denk ik...
Allemaal geldklopperij, gisteren zeiden ze niks over volgende weekquote:Op zondag 26 maart 2006 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb gelijk volgende week gaat er een koppel weg !
Jawel ze zeiden dat volgende week een koppel eruit gaat,quote:Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Allemaal geldklopperij, gisteren zeiden ze niks over volgende week![]()
Mensen hebben zomaar zitten stemmen![]()
![]()
my badquote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel ze zeiden dat volgende week een koppel eruit gaat,
Dat heb ik goed gehoord.
Overigens ik hebt niet gestemt !
Je kan de hele week bellen zei Ron en Sylvana.![]()
pdon... het was nogal duidelijk dat er volgende week pas iemand uit gaat.... en toch waren er mensen die zeker leken te weten dat het deze week zouden gebeuren... was pas 34 keer gezegd of zow..en dan heb ik het niet over jou haaibaaike... Want jij wist idd, net als ik, dat er volgende week pas iemand uit gaat.quote:
Ja, dat is waar die Julie kan heel leuk dansen en goed, daar heeft Frits misschien wel zeker een voordeelquote:Op maandag 27 maart 2006 13:48 schreef LeBeau het volgende:
Frits heeft volgens mij het grote voordeel dat Julie een veel betere danseres is dan de rest. Dat merkte je vorig jaar ook al. Ze maakt er elke keer weer wat leuks van, de rest is wat saaier.
Remco en Lieke mogen er van mij ook nog wel een tijdje inblijven, en dat heeft natuurlijk alles te maken met hoe ze dansen.![]()
was zij niet met joris lutz ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik zat me dat ook af te vragen. Die Roemjana of zo had toch de vorige keer ook al zo'n hark toebedeeld gekregen?
Sorrie voor mijn snelle reactie,quote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef Sannydance het volgende:
[..]
pdon... het was nogal duidelijk dat er volgende week pas iemand uit gaat.... en toch waren er mensen die zeker leken te weten dat het deze week zouden gebeuren... was pas 34 keer gezegd of zow..en dan heb ik het niet over jou haaibaaike... Want jij wist idd, net als ik, dat er volgende week pas iemand uit gaat.
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sorrie voor mijn snelle reactie,![]()
Datzelfde zei m'n moeder ook!quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik had ook het gevoel dat Maik er expres met de pet naar gooide om maar van het gedoe af te zijn.
Myrna was nou beter als vorige week.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:23 schreef happyme28 het volgende:
Was weer een leuke uitzending. Vond vooral Lieke het erg goed doen. Ook vond ik de punten van Myrna in vergelijking met John en Mike erg laag. Vond Myrna het best aardig doen.
Over het algemeen vond ik dat het weer van iedereen wel leuk was om naar te kijken alleen bij Maik heb ik het gevoel dat hij er helemaal geen zin in heeft en eigenlijk hoopt dat hij er morgen uitvliegt. Van mij mag ie!
Tja maar zo gaat dat dus in Nederland, alleen de kijkcijfers tellen. Julie is populair door vorig jaar de overwinning, Marcus en Remco ook door alle perscoverage door Inge de Bruin en Irene van der Laar en...zijn eh 'lekker' (?) om naar te kijken voor een groot deel van het publiek. Why change a winnng team?quote:Op zondag 2 april 2006 10:13 schreef marky het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze dit keer weer de zelfde profs de kneuzen hebben gegeven. Had het niet leuker geweest als Julie me John of Maik had moeten dansen en Remco of Marcus met Myrna. De kans is nu wel weer erg groot dat de finale weer Julie, Marcus en Remco zal zijn.
Ja, dat begrijp ik ook niet eigenlijk. Ze hebben John flink gematst (vorige week ook al trouwens).quote:Op zondag 2 april 2006 10:25 schreef MlleBlakeney het volgende:
Ik vond het echt tenenkrommend dat Myrna zulke lage punten kreeg en John zulke hoge. Ze zouden de Engelse jury eens moeten laten overkomen naar Nederland!
Ik denk dat John juist veel sympathiestemmen krijgt. Myrna zal er snel uitvliegen, of Maik de boer.quote:Op zondag 2 april 2006 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Myrna krijgt genoeg symphatie-stemmen om te blijven, dat wordt de Joris Lutz van dit jaar... topwijf is het
Dat staat er tochquote:
Gaat Remco nog met Charissa? !!quote:Op zondag 2 april 2006 21:32 schreef TheVulture het volgende:
wat een glijer is die Remco toch ook he
Heeft ie nou weer wat met die Charissa want dat was toch uit door dat gedoe met Inge de Bruijn?
Écht welquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:16 schreef faberic het volgende:
Maik is wel nicht der nichten hoor, jezua!
Zij doet ook goed.quote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Russin van Winston ook zooo tof![]()
Voor Charissa vind ik het ook sneu, maar Maik mag van mij ook gaanquote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Laat Maik maar afvallen, al is dat weer zonde van Charissa maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |