Idd. Ik bedoelde net de hoge kicks... klompendans is wel een goede omschrijving.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen gezicht, die klompendans van Inge.... en dan dat geklef met die gozer, yuk
Ik vond Inge geweldig vandaagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen gezicht, die klompendans van Inge.... en dan dat geklef met die gozer, yuk
Komt er een tweede serie?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef marky het volgende:
IK vind het ook vooral een heel leuk programma en ik hoop op net zo'n leuke tweede serie.
Was errug flauw inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat die Ron weer over die jurk van vorige week moest beginnen......![]()
Typisch Ron Brandstederquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat die Ron weer over die jurk van vorige week moest beginnen......![]()
Dat is het danswereldje he... Heel naar sfeertje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:
De sfeer is hier in ieder geval een stuk positiever dan op het forum van dancing with the stars.nl
Daar maken ze elkaar bijna af en er zitten behoorlijk wat jaloerse gevallen bij.
Ja, dat Irene arrogant is en lijkt op een struisvogel en dat Jim alleen maar dankzij Julie in de finale staat en niet omdat hij zelf ook goed kan dansen want dat kan hij zogenaamd niet. En weer dat gezeur over zijn uiterlijk blablabla. En dat Inge en Remco gisteren beter scoorden met 3 x 10 en daarom hadden door gemoeten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is het danswereldje he... Heel naar sfeertje.Ze krabben elkaar daar het liefst de ogen uit...
Kom op, zeg... Die Quistep zag er goed uit inderdaad, maar met die Jive haalde ze het echt niet!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
En dat Inge en Remco gisteren beter scoorden met 3 x 10 en daarom hadden door gemoeten.
En vaak is het 2e deel lang niet zo geslaagd als het 1e deel !!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:50 schreef Haaibaaike het volgende:
En denk dat het wel een vervolg zal krijgenZou het terecht vinden als DWTS in het nieuwe seizoen een vervolg krijgt
![]()
Dat zou goed kunnen !quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En vaak is het 2e deel lang niet zo geslaagd als het 1e deel !!
Bij dit format betwijfel ik dat. Het ligt ook voor een groot deel aan de BN'ers die ze weten te strikken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En vaak is het 2e deel lang niet zo geslaagd als het 1e deel !!
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bij dit format betwijfel ik dat. Het ligt ook voor een groot deel aan de BN'ers die ze weten te strikken.
heinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Keken er eigenlijk ook mannen naar dit programma? En dan met name mannen die niet op andere mannen vallen? De enige kennis uit mijn vriendenkring die gek is van dansen is homo en ook hier zie ik voornamelijk dames reageren...
Welk stukje? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:06 schreef Jojogirl het volgende:
Dat was wel een venijnig stukje in de VARA gids. Ik kan me wel voorstellen dat die dansschooleigenaar daar niet blij mee was, die uitspraak van Irene.
Je danst zeker zelf niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Keken er eigenlijk ook mannen naar dit programma? En dan met name mannen die niet op andere mannen vallen? De enige kennis uit mijn vriendenkring die gek is van dansen is homo en ook hier zie ik voornamelijk dames reageren...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef marky het volgende:
Ik ben geen homo ik kijk er ook naar. En volgens mij hoef je geen homo te zijn om naar een gezellige zaterdagavondshow te kijken.
Helemaal met je eens Marky,je hoeft zeker geen homo te zijn ! Wil je het programma leuk vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef marky het volgende:
Ik ben geen homo ik kijk er ook naar. En volgens mij hoef je geen homo te zijn om naar een gezellige zaterdagavondshow te kijken.
lieg niet menquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef marky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |