Ja, dat vond ik nou ook! Ik had het gevoel dat ze John erg aan het matsen waren. Van dansen was niet echt sprake, hij stond meer stil dan wat anders.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef somegirl het volgende:
Oh ja wat ik echt niet snaptje is dat John de Wolf hogere cijfers kreeg dan Maik de Boer, ik vond john toch echt stukken slechter dan Maik!
Ik heb het vorig seizoen niet vanaf de eerste aflevering gezien, dus ik weet niet hoe het toen de eerste aflevering ging.... In ieder geval was toen de uitslag gewoon dezelfde avond nog. Dat hadden ze van mij zo mogen houden. Omslachtig gedoe allemaal.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen, was het toen ook al zo ingewikkeld met al die stemmen? Dat ze meegaan naar een week later? Nee toch? Of geld dat alleen voor het 1e koppel dat eruit gaat? En gaat het stemmen dan alleen voor zaterdag-zondag?
Ben ik helemaal met je eens, ik heb toen ook vanaf halverwege pas gekeken ofzo. Ze hadden gewoon alles op de zaterdagavond moeten laten! Deden ze met Idols ook, dus waarom niet met DWTS? Ik was namelijk ook niet van plan om de uitslag te gaan kijken, kan ik op internet dan ook nog wel zienquote:Op zondag 26 maart 2006 17:16 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik heb het vorig seizoen niet vanaf de eerste aflevering gezien, dus ik weet niet hoe het toen de eerste aflevering ging.... In ieder geval was toen de uitslag gewoon dezelfde avond nog. Dat hadden ze van mij zo mogen houden. Omslachtig gedoe allemaal.
Vanavond zal het stemmen wel wat duidelijker worden, denk ik.
Dat denk ik ook ! Dat lijkt mij van wel een van die twee.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Maik de boer of the Wolfie gaat eruit, denk ik...
Allemaal geldklopperij, gisteren zeiden ze niks over volgende weekquote:Op zondag 26 maart 2006 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb gelijk volgende week gaat er een koppel weg !
Jawel ze zeiden dat volgende week een koppel eruit gaat,quote:Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Allemaal geldklopperij, gisteren zeiden ze niks over volgende week![]()
Mensen hebben zomaar zitten stemmen![]()
![]()
my badquote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel ze zeiden dat volgende week een koppel eruit gaat,
Dat heb ik goed gehoord.
Overigens ik hebt niet gestemt !
Je kan de hele week bellen zei Ron en Sylvana.![]()
pdon... het was nogal duidelijk dat er volgende week pas iemand uit gaat.... en toch waren er mensen die zeker leken te weten dat het deze week zouden gebeuren... was pas 34 keer gezegd of zow..en dan heb ik het niet over jou haaibaaike... Want jij wist idd, net als ik, dat er volgende week pas iemand uit gaat.quote:
Ja, dat is waar die Julie kan heel leuk dansen en goed, daar heeft Frits misschien wel zeker een voordeelquote:Op maandag 27 maart 2006 13:48 schreef LeBeau het volgende:
Frits heeft volgens mij het grote voordeel dat Julie een veel betere danseres is dan de rest. Dat merkte je vorig jaar ook al. Ze maakt er elke keer weer wat leuks van, de rest is wat saaier.
Remco en Lieke mogen er van mij ook nog wel een tijdje inblijven, en dat heeft natuurlijk alles te maken met hoe ze dansen.![]()
was zij niet met joris lutz ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik zat me dat ook af te vragen. Die Roemjana of zo had toch de vorige keer ook al zo'n hark toebedeeld gekregen?
Sorrie voor mijn snelle reactie,quote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef Sannydance het volgende:
[..]
pdon... het was nogal duidelijk dat er volgende week pas iemand uit gaat.... en toch waren er mensen die zeker leken te weten dat het deze week zouden gebeuren... was pas 34 keer gezegd of zow..en dan heb ik het niet over jou haaibaaike... Want jij wist idd, net als ik, dat er volgende week pas iemand uit gaat.
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sorrie voor mijn snelle reactie,![]()
Datzelfde zei m'n moeder ook!quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik had ook het gevoel dat Maik er expres met de pet naar gooide om maar van het gedoe af te zijn.
Myrna was nou beter als vorige week.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:23 schreef happyme28 het volgende:
Was weer een leuke uitzending. Vond vooral Lieke het erg goed doen. Ook vond ik de punten van Myrna in vergelijking met John en Mike erg laag. Vond Myrna het best aardig doen.
Over het algemeen vond ik dat het weer van iedereen wel leuk was om naar te kijken alleen bij Maik heb ik het gevoel dat hij er helemaal geen zin in heeft en eigenlijk hoopt dat hij er morgen uitvliegt. Van mij mag ie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |