Hoop wel dat het publiek in de zaal zich wat meer zal laten horen (zoals in de BBC-versie).quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:08 schreef Relin het volgende:
Ik hoop dat ze de filmpjes weer op internet zetten en dat ze dan werken hier in Finland![]()
Er is ook een Finse Dancing with the stars, dat heb ik afgelopen weekend gezien, maar over het algemeen vond ik dat ze het in NL toch wat leuker deden![]()
Ik gaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind het jammer dat ze in 2 avonden verspreiden.
Je ziet vanavond niet wie er afvallen ! Dat krijg je morgen te zien om 21.00![]()
Dus de spanning is er vanavond niet![]()
Hebben Charissa en Remco dan ook een relatie? Want hij en Lieke leken wel heul erg close te zijn!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gaPeking Express
ook echt niet missen voor de uitslag dus dat ga ik dan maar opnemen.
Ik denk dat die lomperik van een John de Wolf wel kijkplezier kan veroorzaken. Verder heb ik geen favorieten, maar Charissa en Remco wonen een paar deuren verder dus die zal ik maar gaan aanmoedigen.![]()
Vorig jaar zelfde verhaal met Ingequote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hebben Charissa en Remco dan ook een relatie? Want hij en Lieke leken wel heul erg close te zijn!
Toch stem ik op hem. En op Myrna omdat ik Koen's vriend kenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:26 schreef E.T. het volgende:
Mijn god, John de Wolf!![]()
Een bezemsteel kan nog beter dansen![]()
Ja, heb je goed gezien, Remco had dat vorig jaar ook met Inge en nu met Liekequote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vorig jaar zelfde verhaal met Inge![]()
Schijnbaar kan ie goed acteren![]()
Het was inderdaad een leuke afleveringquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:26 schreef happyme28 het volgende:
Was weer een erg leuke aflevering, met leuke paren ook dit seizoen.
Inderdaad John, Myrna en onderaan Maik zijn echt de minste
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Edsilia, Frits en Barbara erg goed
Nee, vanavond gaat er nog niemand uit. Volgende week mogen ze allemaal nog een dans doen, en dan volgende week zondag gaat het eerste koppel eruitquote:Op zondag 26 maart 2006 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Moet er nu vanavond al iemand uit dan? En dansen ze vanavond allemaal nog een keer? Vorige keer mocht iedereen toch op zijn minst twee keer dansen?
Dat klopt, volgende week pasquote:Op zondag 26 maart 2006 12:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, vanavond gaat er nog niemand uit. Volgende week mogen ze allemaal nog een dans doen, en dan volgende week zondag gaat het eerste koppel eruit
Myrna was een beetje stijfjes en ze kon het niet halen bij de rest van de dames. maar haar benen waren wel het beste gestrekt van alle chacha dansers... (profs niet meegerekend uiteraard) Vooral dat strekken is niet makkelijk in de chacha, maar ze deed het maar mooi welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond Edsilia, Frits, Winston, Barbara,Myrna, Lieke met hun danspartners heel goed doen. John en Maik waren stukker minder![]()
[..]
Het was inderdaad een leuke aflevering![]()
Maar vonden jullie Myrna Goossen zo slecht, oké tijdens de repetities was ze minder.. maar vanavond vond ik haar best goed doen !
Niet de allerbeste hoor. Dat vond ik Frits en Edsilia tot nu toe![]()
Geweldig zeg Frits en Julie.
Ja, dat word voor volgende weekend opgeteld.. Je kan de hele week bellen of sms-enquote:Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar waarom stem je dan? Worden de stemmen van dit weekend bij volgend weekend opgeteld?
Tja, dat is mij nu ook niet helemaal duidelijk. Ik had wel begrepen dat je een hele week kunt stemmen, maar dan heeft de uitslag van vanavond toch geen nut?!?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar waarom stem je dan? Worden de stemmen van dit weekend bij volgend weekend opgeteld?
Helemaal mee eens... Heb net op de website de dansen bekijken.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Van de Dames Was Edsilia de beste en bij de Mannen Frits![]()
Dat is voor volgende week !quote:Op zondag 26 maart 2006 13:32 schreef Urnie het volgende:
[..]
Tja, dat is mij nu ook niet helemaal duidelijk. Ik had wel begrepen dat je een hele week kunt stemmen, maar dan heeft de uitslag van vanavond toch geen nut?!?![]()
Ja, precies...dan is het vanavond dus eigenlijk een tussenstand en geen uitslag (evan uitgaande dat de stemmen van dit weekend bij volgende week opgeteld worden)quote:Op zondag 26 maart 2006 13:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is voor volgende week !
Vanavond gaat er volgens mij niemand eruit, dat is pas volgende week zondag dat er een koppel eruit gaat.
Juist, zo heb ik het begrepen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:58 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, precies...dan is het vanavond dus eigenlijk een tussenstand en geen uitslag (evan uitgaande dat de stemmen van dit weekend bij volgende week opgeteld worden)![]()
Maar goed...van mij mag John de Wolf eruit volgende week.![]()
Maar vorig seizoen, was het toen ook al zo ingewikkeld met al die stemmen? Dat ze meegaan naar een week later? Nee toch? Of geld dat alleen voor het 1e koppel dat eruit gaat? En gaat het stemmen dan alleen voor zaterdag-zondag?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:58 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, precies...dan is het vanavond dus eigenlijk een tussenstand en geen uitslag (evan uitgaande dat de stemmen van dit weekend bij volgende week opgeteld worden)![]()
Maar goed...van mij mag John de Wolf eruit volgende week.![]()
Ja, dat vond ik nou ook! Ik had het gevoel dat ze John erg aan het matsen waren. Van dansen was niet echt sprake, hij stond meer stil dan wat anders.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef somegirl het volgende:
Oh ja wat ik echt niet snaptje is dat John de Wolf hogere cijfers kreeg dan Maik de Boer, ik vond john toch echt stukken slechter dan Maik!
Ik heb het vorig seizoen niet vanaf de eerste aflevering gezien, dus ik weet niet hoe het toen de eerste aflevering ging.... In ieder geval was toen de uitslag gewoon dezelfde avond nog. Dat hadden ze van mij zo mogen houden. Omslachtig gedoe allemaal.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen, was het toen ook al zo ingewikkeld met al die stemmen? Dat ze meegaan naar een week later? Nee toch? Of geld dat alleen voor het 1e koppel dat eruit gaat? En gaat het stemmen dan alleen voor zaterdag-zondag?
Ben ik helemaal met je eens, ik heb toen ook vanaf halverwege pas gekeken ofzo. Ze hadden gewoon alles op de zaterdagavond moeten laten! Deden ze met Idols ook, dus waarom niet met DWTS? Ik was namelijk ook niet van plan om de uitslag te gaan kijken, kan ik op internet dan ook nog wel zienquote:Op zondag 26 maart 2006 17:16 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik heb het vorig seizoen niet vanaf de eerste aflevering gezien, dus ik weet niet hoe het toen de eerste aflevering ging.... In ieder geval was toen de uitslag gewoon dezelfde avond nog. Dat hadden ze van mij zo mogen houden. Omslachtig gedoe allemaal.
Vanavond zal het stemmen wel wat duidelijker worden, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |