Ik vondt Irene en Marcus ook beter..Vooral die freestyle daar waren Irene en Marcus heel goed inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:33 schreef Foeske het volgende:
En?? Vinden jullie de winnaars terecht?
Ik ben wel fan van Jim en Julie, maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat Irene en Marcus toch net iets beter waren..
Ik denk dat het toch weer te maken heeft met het feit dat Jim vooral jonge meiden als fans heeft die wel willen bellen en sms'en.
Maar 't is ze van harte gegund!!!!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef -Marlii- het volgende:
Alhoewel de freestyle van J&J wel beter was
Vond het van J&J toch meer een freestylequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat vind ik van niet Freestyle vond ik van Irene en Marcus leuker.
![]()
Eigenlijk heb jij gelijk in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:06 schreef superhero87 het volgende:
echt balen dat Jim en Julie gewonnen hebben.
Dat puntensysteem klopt echt voor geen meter, als je logisch nadenkt waren de jurypunten helemaal niet nodig![]()
bronquote:RTL smeert dansshow uit over twee avonden
RTL 4 zendt vanaf zaterdag 25 maart een nieuwe reeks uit van Dancing with the stars, na de succesvolle eerste reeks en de Oudejaarsspecial vorig jaar.
Het succes van het danspro- gramma heeft RTL doen besluiten Dancing with the stars over twee avonden uit te smeren.
Terwijl de kijker op zaterdag de dansparen voorbij ziet schuivelen tussen 20.00 en 21.30 uur, is de dag erna een uur lang de uitslag te zien (21.00 tot 22.00 uur).
Inderdaad belachelijk om de uitslag de volgende dag uit te zendenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Belachelijk om de uitslag de volgende dag uit te zenden.
Was dat voor belachelijk ietsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Belachelijk om de uitslag de volgende dag uit te zenden.
Je bedoelt de jury ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jammer dat ze weer dezelfde professionals hebben. Zal toch stemmen schelen.
Ik ga er ook voor zitten.. Leuk programma.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:02 schreef Sannydance het volgende:
kick! nog drie dagen!ik ben erg benieuwd
En onze Peter en Euvgenia hebben gewonnen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:19 schreef dmace het volgende:
Vanavond al ff voorproeven met dansen in't Kurhaus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |