Dat is inderdaad ook zo homo's zijn gek op dansen,ballet,musical.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:05 schreef Vectra het volgende:
Het is misschien wel een groot vooroordeel dat dansen iets voor homo's is. Op zich zit hier ook nog wel een kleine kern van waarheid in: veel van de Nederlandse topdansers zijn inderdaad homo. Bij Latin is dit misschien nog wel iets sterker dan bij de standaard.
Ok ontopic: er zat een homo in DWTSquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:01 schreef -XX- het volgende:
Ehhh, het gaat hier niet over hetero´s of homo´s!!
Laten we ontopic gaan! =|
Das 2,5 miljoen kijkers in totaal !!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is voor een herhaling niet slecht 665.000 kijkers![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef Vectra het volgende:
[..]
Das 2,5 miljoen kijkers in totaal !!![]()
Volgende week is toch een live-uitzending.?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Mischien te spoilerig... maar intussen is al bekend wie de winnaar wordt van
DWS: Irene vd Laar en partner!
Dus de zogenaamde live uitzending is een hoax...
Dat is toch zo ongeveer bij elk finaleprogramma zo? Bij idols bijv. heb je elke keer iemand die roept dat! hij! zeker! weet! dat! x! gaat! winnen!, want dat is afgesproken. Wint Y of Z dan, dan zijn de afspraken toevallig nét veranderd. Kortom: als het al vooraf wordt bekonkeld, wordt het echt niet met half Nederland besprokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus de kijkers worden belazertof zijn belazert?
Ik kan me niet voorstellen je kan bij RTL.FM kaartjes winnen voor de live-uitzending van volgende week.
Het was een ingezonden stukje van de eigenaar van de dansschool waar Irene vroeger, als tiener, les heeft gehad. Ze had daar kennelijk ergens een opmerking in de media over gemaakt dat er alleen maar boerenpummels zonder stijl rondliepen o.i.d. Die brief van de dansschoolhouder kwam er eigenlijk op neer dat die opmerking/houding van Irene stijlloos was en zijn dansschool niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Welk stukje? Heb ik iets gemist?![]()
Geen ramp: deze aflevering was een compilatie van de voorgaande afleveringen. De finale is volgende week.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!
Ik had eters en ben vergeten de video te zetten!
Woensdag een herhaling op rtl7 om 20.30 van de uitzending die vanavond is geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!
Ik had eters en ben vergeten de video te zetten!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Woensdag een herhaling op rtl7 om 20.30 van de uitzending die vanavond is geweest.
Mee eens !quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:20 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik geloof nooit dat de winnaar al bekend is, Er zijn inderdaad zoals gezegd kaarten voro de LIVE-show te winnen voor komende zaterdag. Je kan je hoogstens afvragen hoe de stemming zal verlopen. Maar LIVE is het wel degelijk.
Julie is in het echt ook een hele leuke meid. Ik kan het weten, want ik heb les van haar gehadquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:34 schreef happyme28 het volgende:
Logisch dat ze zo'n uitzending gepland hadden met het Ned. elftal er recht tegenover. Vond het leuk om naar te kijken vooral Julie in de opnamestudio, wat een leuk mens. En met 1.081.000 niet slecht bekeken.
Nee, dat denk ik ook niet dat er geen tv programma tegen het voetbal op kanquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:57 schreef Vectra het volgende:
[..]
Tegen voetbal kan gewoon geen enkel tv programma op.
Je bedoelt toch niet die blonde wannabee die ze jurylid hebben gemaakt, he?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:33 schreef Vectra het volgende:
[..]
Ok ontopic: er zat een homo in DWTS![]()
ik ben al blij dat Inge de bruin er uit is. Had al weken geleden moeten gebeuren. Nog nooit zo'n drama gezien, vooral in de Latin.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:18 schreef Jumping-Skippy het volgende:
In tegenstelling tot sommige mensen hier vond ik het wél een leuke show. En ik vind Julie en Jim nog leuker geworden. Ik gun beide paren de overwinning maar ik hoop dat J&J winnen. Afijn we zullen het zien. Volgende week deze tijd weten we al een dag wie heeft gewonnen, wat een idee...
Je maakt ons nieuwsgierig johquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef dmace het volgende:
[..]
Ook weet ik dat er iets speciaals aan komt aankomende zaterdag, maar ik vertel lekker nog niet wat....
hoe weet je dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:41 schreef dmace het volgende:
[..]
ik ben al blij dat Inge de bruin er uit is. Had al weken geleden moeten gebeuren. Nog nooit zo'n drama gezien, vooral in de Latin.
Ook weet ik dat er iets speciaals aan komt aankomende zaterdag, maar ik vertel lekker nog niet wat....
Lamerade.... ze bedachten zich op het laatste moment OMDAT jij de spoiler hebt geplaatst en DAAROM hebben Jim en Julie gewonnen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Mischien te spoilerig... maar intussen is al bekend wie de winnaar wordt van
DWS: Irene vd Laar en partner!
Dus de zogenaamde live uitzending is een hoax...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |