Had een mooie OP. Zie ik 'm niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:11 schreef djstoffel het volgende:
waarom moet je hier een nieuwe topic voor openen als er al een bestaat?
die is vol.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:11 schreef djstoffel het volgende:
waarom moet je hier een nieuwe topic voor openen als er al een bestaat?
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Dos37 het volgende:
niks van Twente
bron: http://www.eurosport.com/(...)gnd1_prs1_ven2.shtmlquote:23:00
Live Football
FIFA Under-17 World Championship Peru Semifinals Mexico-Netherlands
(01:00)
ik wel,wanneer is die pot eik?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef Zwansen het volgende:
Ja alleen Eurosport 2? Die heb ik niet...
Morgen, donderdag dus, 23:00 uurquote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik wel,wanneer is die pot eik?
Niet voor het eerst wat mij betreft, maar erg gaaf dat ze deze wedstrijd brengen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef Bjoro het volgende:
voor het eerst dat je denkt....goed bezig Talpa(op voetbal gebied!)
Klikquote:Op donderdag 29 september 2005 01:59 schreef LuukBes het volgende:
Staat nergens op internet en teletext, waar komt die Talpa-info van ?
Ah leukquote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef Suijk het volgende:
Barend en Van Dorp presenteert Mexico - Nederland
Vanaf 22:30 op Talpa. Aftrap wedstrijd 23:00
je bedoelt denk ik Turkije- Brazilie...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:26 schreef dramslag het volgende:
hoe laat is turkije-amerika?
ja diequote:Op donderdag 29 september 2005 18:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
je bedoelt denk ik Turkije- Brazilie...
om 2 uur volgens mij..
Negatievelingquote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef komrad het volgende:
ligt eraan het kan ook een - - - - + + - - - - reeks zijn, maar laten we dat niet hopen
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:01 schreef Zwansen het volgende:
nederland saoedi arabië... Taument scoort de winnende... Let maar op.
Die loopt alleen nog maar te jankenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zeg mama van der Kooij uit die studio, die heeft niks meer toe te voegen
Hier of daarquote:Op donderdag 29 september 2005 23:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel verdomd rustig voor een halve finale
Ja, al die mietjes liggen al te pittenquote:
Ik wacht ze wel op bij het vliegveld wanneer ze terugkomenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten, successupporter?![]()
Na die wanprestatie van Feyenoord mag ik het hopenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:19 schreef Zwansen het volgende:
krijgen we hier ook coefficientpunten voor?
Alle 22 spelers zijn nog geen topvoetballers, dus dat past wel mooiquote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef teamlead het volgende:
ah.. hier is het topic dus
Gaat niet slecht tot nu toe.....maar ben ik nu de enige die de bondscoach van Nederland niet echt vindt overkomen als een top-trainer
Nee Ajax, Willem 2 en PSV hebben het lekker gedaanquote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Na die wanprestatie van Feyenoord mag ik het hopen![]()
Ajax en PSV hadden tenminste nog een tegenstander...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:21 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Nee Ajax, Willem 2 en PSV hebben het lekker gedaan
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef teamlead het volgende:
ah.. hier is het topic dus
Gaat niet slecht tot nu toe.....maar ben ik nu de enige die de bondscoach van Nederland niet echt vindt overkomen als een top-trainer
Die vallen onder de noemer Feyenoordquote:Op donderdag 29 september 2005 23:21 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Nee Ajax, Willem 2 en PSV hebben het lekker gedaan
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Voor het live-wedstrijdverslag is vandaag dit topic geopend:
[WK -17] Nederland - Mexico live op Talpa
Precies wat ik bedoel.. de gemiddelde schaal poffertjes met poedersuiker straalt meer uit dan kaiser....quote:Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij haalt de halve finale. Geschiedenis geschreven. Wat denk je zelf ?
Kaiser heeft inderdaad de uitstraling van een dode kamerplant
Das een gemene vergelijkingquote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel.. de gemiddelde schaal poffertjes met poedersuiker straalt meer uit dan kaiser....
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Das een gemene vergelijkingRuud Kaiser stelt ook veel meer voor als je er poedersuiker overheen kiepert
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Das een gemene vergelijkingRuud Kaiser stelt ook veel meer voor als je er poedersuiker overheen kiepert
![]()
Daum heeft ook zo'n snor.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ruud Kaiser stelt ook veel meer voor als je er poedersuiker overheen kiepert![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
GODVER
kopstootquote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef Boeman het volgende:
voortaan gewoon op zn achterhoofd slaan
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zeg nou zelf allemaal;
[afbeelding]
Dat zorgt toch voor een stuk meer uitstraling van onze held
Vormer is een topper inderdaad. Die Mexicanen zijn erg rap inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef Boeman het volgende:
die blonde langharige middenvelder is goed
Dat roep ik al anderhalf jaar, maar ik werd telkens uitgelachen als ik met Ruud Vormer op de proppen kwamquote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef Boeman het volgende:
die blonde langharige middenvelder is goed
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat roep ik al anderhalf jaar, maar ik werd telkens uitgelachen als ik met Ruud Vormer op de proppen kwam
Ik moet aan Feyenoord denken... elftal stelt niet veel voor.. maar die spitsen zijn gewoon erg goed....quote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vormer is een topper inderdaad. Die Mexicanen zijn erg rap inderdaad.
Ik heb er ook wel eens naast gezeten, maar het gaat er meer om dat 't al van tevoren werd afgedaan als onzin wanneer ik zei dat Vormer de nieuwe Davids zou gaan worden. Dat wordt ie echt welquote:Op donderdag 29 september 2005 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Onze eigen huis-tuin-en-keuken scout is er ook weer
Allemaal mondjes dicht en luisteren naar de kenner.
maar dan beterquote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens naast gezeten, maar het gaat er meer om dat 't al van tevoren werd afgedaan als onzin wanneer ik zei dat Vormer de nieuwe Davids zou gaan worden. Dat wordt ie echt wel
De Nederlandse jeugd zitten teveel aan de junkfood en te weinig aan hun groenten, dan krijg je dit.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ligt het nou aan mij, of krijgen die Mexicanen groeimiddel in hun prakjes?
Die gringo's zijn stiekem allemaal 20+quote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ligt het nou aan mij, of krijgen die Mexicanen groeimiddel in hun prakjes?
Zielige opmerking.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar dan beter
en Nederlandser??![]()
Het zijn die negers van Nigeria niet hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gringo's zijn stiekem allemaal 20+
dat bedoel ik in de zin van blond haar, niks racistisch!!!!!!quote:
Moest ik ook meteen aan denkenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zijn die negers van Nigeria niet hoor
We gaan gewoon winnen in de 2de helft
Als je blond bent, dan ben je de ultieme Nederlander?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat bedoel ik in de zin van blond haar, niks racistisch!!!!!!![]()
![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik vind Oranje nog niet slagvaardig genoeg overkomen deze wedstrijd.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:54 schreef cultheld het volgende:
We gaan idd winnen. Die Biseswar is ook erg goed trouwens.
Speciaal voor Boemanquote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je blond bent, dan ben je de ultieme Nederlander?
We missen Marcellis (nee, niet omdat hij de enige PSV'er is, maar omdat hij een aanvoerder is en de andere 10 naar de victorie kan schreeuwen)quote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik vind Oranje nog niet slagvaardig genoeg overkomen deze wedstrijd.
dat zeg ik niet, meer in de trant van dat gebeuren met kalou, buitenlanders in oranje halen zegmaar. Maar laatmaar, niet wat ik bedoelde en was een foute opmerking van me.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je blond bent, dan ben je de ultieme Nederlander?
Wodanquote:
Welk deel van "niks rasistisch" was te gecompliceerdquote:
Ik heb liever dat ie ze naar de overwinning voetbaltquote:Op donderdag 29 september 2005 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
We missen Marcellis (nee, niet omdat hij de enige PSV'er is, maar omdat hij een aanvoerder is en de andere 10 naar de victorie kan schreeuwen)
Davids vind ik vooral een Amsterdammer. Aangezien die stad ook onder Nederland valt, vind ik 'm net zoveel Nederlander als een Lucius.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, meer in de trant van dat gebeuren met kalou, buitenlanders in oranje halen zegmaar. Maar laatmaar, niet wat ik bedoelde en was een foute opmerking van me.![]()
truequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Davids vind ik vooral een Amsterdammer. Aangezien die stad ook onder Nederland valt, vind ik 'm net zoveel Nederlander als een Lucius.
Het gedeelte dat een "c" mist.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Welk deel van "niks rasistisch" was te gecompliceerd
Dat is inherent aan voetbal. Een aanvoerder die de andere 10 in de rust bij wijze van spreken een schop onder hun hol geeft, zodat ze weer scherp zijn. Van Bommel heeft die eigenschap ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ie ze naar de overwinning voetbalt
Met schreeuwen komt ie niet zo ver
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is inherent aan voetbal. Een aanvoerder die de andere 10 in de rust bij wijze van spreken een schop onder hun hol geeft, zodat ze weer scherp zijn. Van Bommel heeft die eigenschap ook.
Maar ik heb zo m'n twijfels over sommige spelers.quote:
ze zijn nog 16quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef Hawk het volgende:
[..]
Maar ik heb zo m'n twijfels over sommige spelers.
Vormer lijkt me bevattelijk voor wat zwaarlijvigheid en sommige spelers, vooral in de achterhoede, vind ik wat houterig overkomen. Zeker als je kijkt naar het atletische vermogen en fysieke coördinatie van de Mexicanen.
Gerrard en Rooney hebben ook aanleg voor zwaarlijvigheid: Beiden basisspelers in de Engelse nationaal-elf.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef Hawk het volgende:
[..]
Maar ik heb zo m'n twijfels over sommige spelers.
Vormer lijkt me bevattelijk voor wat zwaarlijvigheid en sommige spelers, vooral in de achterhoede, vind ik wat houterig overkomen. Zeker als je kijkt naar het atletische vermogen en fysieke coördinatie van de Mexicanen.
Zoals Makaay, Van Nistelrooy en Vennegoor of Hesselink bedoel je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef erik.jansen101 het volgende:
Jammer dat Nederland altijd van die 'mooi voetballende' spitsen heeft. Weg ermee, zie toch 100 keer liever killers die je de hele wedstrijd niet ziet maar wel hun doelpunt opeens kunnen maken.
Vooral die eerste 2 ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zoals Makaay, Van Nistelrooy en Vennegoor of Hesselink bedoel je?
Het is nu 0:18 uur.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:16 schreef H.Flick het volgende:
Waarom heeft Talpa geen klokje in beeld?! Daar erger ik me echt aan.
Raar ja, dat al die technische aanvallers als Henry, Trezeguet, Anelka, Wiltord, Ronaldo en Ronaldinho nooit prijzen winnen met hun land.quote:
Dat hangt niet alleen van de spitsen af, maar ook vooral van de wereldverdediging en middenveld die ze achter zich hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Raar ja, dat al die technische aanvallers als Henry, Trezeguet, Anelka, Wiltord, Ronaldo en Ronaldinho nooit prijzen winnen met hun land.
In ieder geval hebben ze niet verloren met 1 goal in de laatste minuut of met penalty'squote:Op vrijdag 30 september 2005 00:21 schreef Suijk het volgende:
Arme jongens. Nu al kennis maken met het 'net-niet' gevoel.
Da's waar, ze zijn tegen deze ploeg gewoon echt de mindere.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze niet verloren met 1 goal in de laatste minuut of met penalty's
Oranje verloor ooit ook terecht van Duitsland.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze niet verloren met 1 goal in de laatste minuut of met penalty's
Als Marcellis mee zou doen, dan was het nog een wedstrijd geweest. Maar die spelers van Mexico zijn niet bepaald talentloos en Mexico is een behoorlijke voetbalnatie. Mexico maakt ook nog wel kans tegen Brazilië in de finale.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's waar, ze zijn tegen deze ploeg gewoon echt de mindere.
Paar minuten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef Hawk het volgende:
Hoelang nog?
Briljante analyse.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef LuukBes het volgende:
Je moet ook geen Feyenoorders, Ajacieden en PSV'ers meenemen en opstellen. Die eerste incasseren allen maar rooie kaarten of verliezen tegen Hongaren. Die tweede missen kwaliteit. En die derde raken alleen maar geblesseerd.
Als die al de finale halen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:24 schreef cultheld het volgende:
Een halve finale verliezen is nog altijd minder erg dan een finale verliezen. Dat had Nederland tegen Brasil zeker gedaan.
Turkije is idd op papier het beste team van het toernooi. Nederland verloor het EK ook terecht van de Turken. Maar Brasil blijft Brasil. Met name de gouden driehoek Anderson-Denilson-Ramon zal voor erg veel gevaar gaan zorgen. Als Kerlon niet geblesseerd was, dan zou Brasil zelfs over Turkije heen walsen. Nu wacht een echte wedstrijd.quote:
Dat kun je nog niet zeggen. Ventje is amper 17.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar in mijn ogen geen nieuwe Kaka of Ronaldinho.
Die horen er nu eenmaal bij. Wat een tumult in de andere halve finale zeg.quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgens BVD zondagavond WEL een troostfinale
ja, de meeste nederlanders nemen daar idd weer genoegen mee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:17 schreef tong80 het volgende:
Gewoon derde worden da's ook geweldig.
Wat een bullshit. Ik heb het hele toernooi gevolgd. Vanaf het begin vond ik Mexico de beste ploeg. Hoopte dat Nederland zou kunnen stunten maar het zat er helaas niet in. Oranje kwam een betere ploeg tegen. Nu ze om brons moeten spelen hoop ik dat ze dat halen. Wat is daar mis mee ? Je trekt conclusies uit posts die er niet zijn. Nederland MOEST winnen van Ghana, dat tot dan ongeslagen was en als beste Afrikaanse land dat continent vertegenwoordigde. En wat gebeurt er ? Nederland wint wanneer het moet. Dat getuigt van de juiste mentaliteit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:19 schreef BennyNL het volgende:
[..]
ja, de meeste nederlanders nemen daar idd weer genoegen mee.
dat is ook het probleem...geen winnaarsmentaliteit![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb het hele toernooi gevolgd. Vanaf het begin vond ik Mexico de beste ploeg. Hoopte dat Nederland zou kunnen stunten maar het zat er helaas niet in. Oranje kwam een betere ploeg tegen. Nu ze om brons moeten spelen hoop ik dat ze dat halen. Wat is daar mis mee ? Je trekt conclusies uit posts die er niet zijn. Nederland MOEST winnen van Ghana, dat tot dan ongeslagen was en als beste Afrikaanse land dat continent vertegenwoordigde. En wat gebeurt er ? Nederland wint wanneer het moet. Dat getuigt van de juiste mentaliteit.
De FIFA is de grootste sportbond van de wereld met 220 landen. Nederland heeft zich bij de beste vier van die landen geschaard. Voor een klein kut landje is dat geweldig. Als ik jouw redenatie moet volgen zijn er dus 216 andere landen zonder winnaarsmentaliteit.
Dat is juist typisch Nederland. Gaan lopen zeiken om het zeiken. Ik heb een erg leuk attractief spelend nederland gezien met voor hun leeftijd erg volwassen spelers, waar we zeker meer van gaan horen. Op naar het brons.
Mexico was beter.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Zonde van de jongens, vooral de kansen gemist begreep ik?
Nu op herhaling tegen de Turken, 3e zou leuk zijn.
Dit vind ik onzin. Anders hadden ze zich niet via o.a. Duitsland voor het EK geplaatst, daar geen 2e geworden en nu een match als tegen Gambia niet winnend afgesloten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef djstoffel het volgende:
toch lijkt t een voorbode van alweer een net-niet generatie.......................een verzameling salon/mooi weer voetballers zonder echte wil om te winnen. Het missen van al die kansen is natuurlijk geen pech. Het rendement van een groot aantal spelers is gewoon veel te laag. Mischien dat er toch een aantal zullen doorbreken maar dan zal er nog een hoop bijgeschaafd moeten worden.
Nederland vergelijken met die 216 andere landenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb het hele toernooi gevolgd. Vanaf het begin vond ik Mexico de beste ploeg. Hoopte dat Nederland zou kunnen stunten maar het zat er helaas niet in. Oranje kwam een betere ploeg tegen. Nu ze om brons moeten spelen hoop ik dat ze dat halen. Wat is daar mis mee ? Je trekt conclusies uit posts die er niet zijn. Nederland MOEST winnen van Ghana, dat tot dan ongeslagen was en als beste Afrikaanse land dat continent vertegenwoordigde. En wat gebeurt er ? Nederland wint wanneer het moet. Dat getuigt van de juiste mentaliteit.
De FIFA is de grootste sportbond van de wereld met 220 landen. Nederland heeft zich bij de beste vier van die landen geschaard. Voor een klein kut landje is dat geweldig. Als ik jouw redenatie moet volgen zijn er dus 216 andere landen zonder winnaarsmentaliteit.
Dat is juist typisch Nederland. Gaan lopen zeiken om het zeiken. Ik heb een erg leuk attractief spelend nederland gezien met voor hun leeftijd erg volwassen spelers, waar we zeker meer van gaan horen. Op naar het brons.
watte?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef Suijk het volgende:
korfbal
Goeie instelling ook bij die jochiesquote:Reservedoelman Koen Verhoeff had vlak voor de bijeenkomst alvast wat op het bord geschreven, met dikke onderstreepte letters. Zijn boodschap was duidelijk: ‘Morgen vlammen tegen die Turken, want die bronzen plak MOET naar HOLLAND.
Ja idd, Maar ik hoorde Tom Egbers toch echt zeggen dat de tussenstand 1-0 was in het voordeel van de turken. Keek dus ff raar op net.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie prestatie. Met dank aan Studio Voetbal nog even 2 goals en een rode kaart meegepikt
.
Hadden wij ook maar van die schoppers.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mooi hoor. Wel enorme schoppers, die Turken.
Ja, daar heb je veel aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hadden wij ook maar van die schoppers.
Ja, Tom Egbers was nog in shock wegens gistermiddag 0-4quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:03 schreef trepper het volgende:
[..]
Ja idd, Maar ik hoorde Tom Egbers toch echt zeggen dat de tussenstand 1-0 was in het voordeel van de turken. Keek dus ff raar op net.
Wel als het subtiele schoppers zijn.quote:
Alleen de stamd is verrassend. 3-0 is veel. Maar al voor het toewrbooi was Mexico de favoriet van mij. Tijdens het toernooi bleek het inderdaad de beste ploeg.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:45 schreef cultheld het volgende:
Mexico staat met 3-0 voor met nog 2 minuten reguliere speeltijd: Verrassend
Wat een joker. Buijs is superslecht, Sahin een groot talent en NL heeft echt niet de grootste talenten ter wereld. Anderson is veel beter dan Biseswar bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:11 schreef LuukBes het volgende:
Toch nog verloren van de wereldkampioen dus, maakt het minder schandelijk, die 4-0. Blijf erbij dat met Marcellis en Buijs die Mexicaanse solisten voorin veel beter afgestopt waren, en ik had nog had moeten zien.
Die Sahin van Dortmund die scoorde vind ik trouwens zwaar overschat. Die werd door Wenger genoemd als grootste Europese talent, maar heb die in de basis bij Dortmund ook al niet zo veel bijzonders zien doen. Ik denk toch dat NL de grootste talenten herbergt, zeker op termijn als ze op fysiek vlak doorgroeien naar het niveau waar hun leeftijdsgenoten al zijn.
En ik vind sowieso dat NL het beste teamvoetbal heeft laten zien, met name in de poules. Tactisch zijn ze andere ploegen al ver vooruit.
Wat een joker. Buijs heeft een ijzersterk toernooi gespeeld. Sahin is een wannabee-talent, en Anderson stelt geen fuck voor. Biseswar ook nog niet trouwens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een joker. Buijs is superslecht, Sahin een groot talent en NL heeft echt niet de grootste talenten ter wereld. Anderson is veel beter dan Biseswar bijvoorbeeld.
Klopt, die ene verloren poulewedstrijd tegen Turkije zegt niks omdat beide teams al zeker waren van de volgende ronde en dus hun reserve's een kans gaven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen de stamd is verrassend. 3-0 is veel. Maar al voor het toewrbooi was Mexico de favoriet van mij. Tijdens het toernooi bleek het inderdaad de beste ploeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |